Oh en dawg, dit is nog eens arrogant he?quote:
Ja. Hebben we toch iets gemeen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh en dawg, dit is nog eens arrogant he?
Wat voor sweater?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:
Doe je wel je nieuwe rok aan?
Ik ga morgen toch maar die sweater kopen.
Een hele simpele grijze sweater, met bedrukking op de rug.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef dawg het volgende:
Wat voor sweater?
En had je jointje nog gesmaakt?
Simpel is goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hele simpele grijze sweater, met bedrukking op de rug.
Na de lunch met Moonah kwamen we een vriend van me tegen die deze sweater droeg en later zagt ik diezelfde sweater in een boetiek hangen, flink afgeprijsd. Altijd leuk voor erbij.
Ik ben niet eens meer aan dat jointje toegekomen. Was hartstikke doodop, dus ben meteen met Harry m'n bed ingedoken.
Het was denk ik meer de combi van een lichte lunch, witbier, wodka en grand marnier... en de leeftijdquote:Op maandag 25 juli 2005 11:37 schreef dawg het volgende:
Simpel is goed.
En was de wodka zo hard aangekomen?
Goede en bondige samenvatting.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Copycat en Moonah zijn schatjes, dawg en Litpho zijn gozers waar je gezellig een avondje mee over van alles en nog wat kan bomen, de Fok!users die de moeite zijn om over te roddelen zijn de revue gepasseerd, gelukkig was er snel genoeg nog een ruim scala aan andere gespreksonderwerpen gevonden, het eten was kruidig en zeer goed bevallen, dawg eet geen pepers maar Copycat en Litpho wel, Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.
De meet even in het kort en interpunctiegestoord.
Nope. Vrouwen in het donker alleen naar NS-stations laten gaan kon ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was denk ik meer de combi van een lichte lunch, witbier, wodka en grand marnier... en de leeftijd.
Jij nog naar de Ierse Pub geweest, eigenlijk?
Eigen toevoegingen zijn altijd welkom uiteraard (behalve de kleine toevoeging aan de dramatis personae die je er al in had geplaatst), maar dit leek me wel redelijk de strekking van de dag uitdragen zonder de incidenten die zich vakkundig verborgen houden achter het fetavissen bloot te geven.quote:
* eens is met desbetreffende user *quote:Op maandag 25 juli 2005 11:45 schreef dawg het volgende:
En die leeftijd zou ik me niet te druk over maken.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
*hollandse kaassoep en een zalmsalade....beter![]()
![]()
![]()
Zo mis je je postbode als je zoveel slaaptquote:
Het is maandag, dan beginnen ze laterquote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo mis je je postbode als je zoveel slaapt
Die zie ik ook alleen maar op zaterdag Phenoquote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo mis je je postbode als je zoveel slaapt
Dat was bij ons vanmorgen ookquote:
Ben je alleen in het weekend wakkerquote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Die zie ik ook alleen maar op zaterdag Pheno
Je zou het haast denken ja....quote:
Niet eens haastquote:
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...quote:
Join the clubquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...
ik heb laat slapen vroeg weer opquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...
Ja die ken ik ook wel ja....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef nixxx het volgende:
slecht slapen, laat op... mag dat ook?
Als je snelle topics in R&P wilt, moet jij weer eens een topicje hier openen. Over dat je wijffie weg is, en je haar zo erg mist dat je overweegt vreemd te gaan om de tijd te doden.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Ga nou eens niet zo snehellllll!!!!!!!!!1 Nu moet ik weer 3 posts bijlezen
en god maakte de "edit" knop en hij zag dat het goed was!quote:
Iemand moet de dagdienst op zich nemen met melismay's verstoorde bioritmequote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:neem ik nu de topickiller rol van MM over?
Neej dat doe ik pas weer als de problemen zich hebben opgestapeld... Maar je kent me wel goed zeg...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je snelle topics in R&P wilt, moet jij weer eens een topicje hier openen. Over dat je wijffie weg is, en je haar zo erg mist dat je overweegt vreemd te gaan om de tijd te doden.
Nou je het zegt, eigenlijk verwacht ik MM hier elk momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |