sorry, ik slaap al, morgen weer nieuwe kansen!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:09 schreef melismay het volgende:
En om toe te geven dat je verliefd bent... Toe nou??? Alsjeblieft??? Pretty please???
*mail adres verandert, telefoon op stil zet!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:11 schreef melismay het volgende:je slaapt helemaal niet! Of je slaapfokt! Toe nou? Voor mij? Anders ga ik je weer stalken hoor
Jij! Jij! Jij!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
*mail adres verandert, telefoon op stil zet!
Ha, rust!
ik sliep al wel!quote:Op maandag 25 juli 2005 01:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij! Jij! Jij!
.....Slaapt nog niet
Dussse vertel eens!
Ze staat al een tijdje droog denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie is slow trouwens en waarom moet ze zonodig genomen worden?
Copycat en Moonah zijn schatjes, dawg is een gozer waar je gezellig een avondje mee over van alles en nog wat kan bomen, de Fok!users die de moeite zijn om over te roddelen zijn de revue gepasseerd, gelukkig was er snel genoeg nog een ruim scala aan andere gespreksonderwerpen gevonden, het eten was kruidig en zeer goed bevallen, dawg eet geen pepers maar Copycat en Litpho wel, Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.quote:Op maandag 25 juli 2005 08:49 schreef Pheno het volgende:
Ik zie nog steeds geen gedetaileerd verslag van de meet btw
Litpho en Dawg eten geen feta, Copycat pikt deze kaassoort juist graag uit de salade.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
Copycat en Moonah zijn schatjes, dawg is een gozer waar je gezellig een avondje mee over van alles en nog wat kan bomen, de Fok!users die de moeite zijn om over te roddelen zijn de revue gepasseerd, gelukkig was er snel genoeg nog een ruim scala aan andere gespreksonderwerpen gevonden, het eten was kruidig en zeer goed bevallen, dawg eet geen pepers maar Copycat en Litpho wel, Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.
De meet even in het kort en interpunctiegestoord.
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.
"Zijn jullie Copycat en Moonah?"quote:Op maandag 25 juli 2005 11:01 schreef Copycat het volgende:
En Litpho en Dawg zijn trouwens ook schatjes.
En jij mag er ook wezen, meis!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:06 schreef Moonah het volgende:
"Zijn jullie Copycat en Moonah?"
Ja, beide heren waren leuk, grappig en gezellig!
Ik had al wel het vermoeden dat dat niet de nieuwe "You had me at 'Hello'"-inspirerende openingszin zou wordenquote:
En nog wat spannends gebeurd behalve de feta uit de salade halen?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
"Zijn jullie Copycat en Moonah?"
Ja, beide heren waren leuk, grappig en gezellig!
Sommige zaken houden wij wel graag privéquote:Op maandag 25 juli 2005 11:09 schreef JoeyT het volgende:
En nog wat spannends gebeurd behalve de feta uit de salade halen?
FOK! is privequote:Op maandag 25 juli 2005 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige zaken houden wij wel graag privé.
Wat moet je anders ook zeggen?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had al wel het vermoeden dat dat niet de nieuwe "You had me at 'Hello'"-inspirerende openingszin zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |