Oh en dawg, dit is nog eens arrogant he?quote:
Ja. Hebben we toch iets gemeen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh en dawg, dit is nog eens arrogant he?
Wat voor sweater?quote:Op maandag 25 juli 2005 11:15 schreef Copycat het volgende:
Doe je wel je nieuwe rok aan?
Ik ga morgen toch maar die sweater kopen.
Een hele simpele grijze sweater, met bedrukking op de rug.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:31 schreef dawg het volgende:
Wat voor sweater?
En had je jointje nog gesmaakt?
Simpel is goed.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een hele simpele grijze sweater, met bedrukking op de rug.
Na de lunch met Moonah kwamen we een vriend van me tegen die deze sweater droeg en later zagt ik diezelfde sweater in een boetiek hangen, flink afgeprijsd. Altijd leuk voor erbij.
Ik ben niet eens meer aan dat jointje toegekomen. Was hartstikke doodop, dus ben meteen met Harry m'n bed ingedoken.
Het was denk ik meer de combi van een lichte lunch, witbier, wodka en grand marnier... en de leeftijdquote:Op maandag 25 juli 2005 11:37 schreef dawg het volgende:
Simpel is goed.
En was de wodka zo hard aangekomen?
Goede en bondige samenvatting.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Copycat en Moonah zijn schatjes, dawg en Litpho zijn gozers waar je gezellig een avondje mee over van alles en nog wat kan bomen, de Fok!users die de moeite zijn om over te roddelen zijn de revue gepasseerd, gelukkig was er snel genoeg nog een ruim scala aan andere gespreksonderwerpen gevonden, het eten was kruidig en zeer goed bevallen, dawg eet geen pepers maar Copycat en Litpho wel, Moonah heeft een duidelijk eisenpakket wat betreft haar koekje bij de thee.
De meet even in het kort en interpunctiegestoord.
Nope. Vrouwen in het donker alleen naar NS-stations laten gaan kon ik niet over mijn hart verkrijgen.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was denk ik meer de combi van een lichte lunch, witbier, wodka en grand marnier... en de leeftijd.
Jij nog naar de Ierse Pub geweest, eigenlijk?
Eigen toevoegingen zijn altijd welkom uiteraard (behalve de kleine toevoeging aan de dramatis personae die je er al in had geplaatst), maar dit leek me wel redelijk de strekking van de dag uitdragen zonder de incidenten die zich vakkundig verborgen houden achter het fetavissen bloot te geven.quote:
* eens is met desbetreffende user *quote:Op maandag 25 juli 2005 11:45 schreef dawg het volgende:
En die leeftijd zou ik me niet te druk over maken.![]()
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
*hollandse kaassoep en een zalmsalade....beter![]()
![]()
![]()
Zo mis je je postbode als je zoveel slaaptquote:
Het is maandag, dan beginnen ze laterquote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo mis je je postbode als je zoveel slaapt
Die zie ik ook alleen maar op zaterdag Phenoquote:Op maandag 25 juli 2005 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo mis je je postbode als je zoveel slaapt
Dat was bij ons vanmorgen ookquote:
Ben je alleen in het weekend wakkerquote:Op maandag 25 juli 2005 14:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Die zie ik ook alleen maar op zaterdag Pheno
Je zou het haast denken ja....quote:
Niet eens haastquote:
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...quote:
Join the clubquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...
ik heb laat slapen vroeg weer opquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...
Ja die ken ik ook wel ja....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef nixxx het volgende:
slecht slapen, laat op... mag dat ook?
Als je snelle topics in R&P wilt, moet jij weer eens een topicje hier openen. Over dat je wijffie weg is, en je haar zo erg mist dat je overweegt vreemd te gaan om de tijd te doden.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Ga nou eens niet zo snehellllll!!!!!!!!!1 Nu moet ik weer 3 posts bijlezen
en god maakte de "edit" knop en hij zag dat het goed was!quote:
Iemand moet de dagdienst op zich nemen met melismay's verstoorde bioritmequote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:neem ik nu de topickiller rol van MM over?
Neej dat doe ik pas weer als de problemen zich hebben opgestapeld... Maar je kent me wel goed zeg...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je snelle topics in R&P wilt, moet jij weer eens een topicje hier openen. Over dat je wijffie weg is, en je haar zo erg mist dat je overweegt vreemd te gaan om de tijd te doden.
Nou je het zegt, eigenlijk verwacht ik MM hier elk momentquote:
Hoiquote:
Thanx Nixxx, je bent een schat!quote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:neem ik nu de topickiller rol van MM over?
quote:
We krijgen het topic vast wel zo ver om een paar uur stilte te houden uit respect voor je overleden modemquote:
4 en een half jaar trouwe dienst, 24 uur per dag, 7 dagen in de week in de weer om de leechers op irc van muziekvideos te voorzien. 100G+ upload per maand heeft het trouwe beestje gemaakt al die tijd. Het ga je goedquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
We krijgen het topic vast wel zo ver om een paar uur stilte te houden uit respect voor je overleden modem.
Da's om 8 uur vanavond. 2 minuten stilte.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
We krijgen het topic vast wel zo ver om een paar uur stilte te houden uit respect voor je overleden modem.
Klote hequote:
Je shopt wat af is het niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef Copycat het volgende:
Heb net in de pauze even een kleine shopping spree gehouden en toch maar die Melody Maker sweater gekocht waar ik zaterdag met Moonah al op het azen was.
Heb ik me toch mooi bijna drie dagen weten in te houden.
Dat zeker, maar het is wel een dure hobby.quote:
Maar da's toch weer wat.quote:En zaterdag heb ik alleen een kindervlinderriem, een cd en een paar Havaianas slippers gekocht...![]()
Geeft die riem nou echt licht in het donker?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:54 schreef Copycat het volgende:
Shoppen is zo'n leuke hobby.
En zaterdag heb ik alleen een kindervlinderriem gekocht...![]()
Nee... maar daar heb ik mijn mannetjes voorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:05 schreef Alicey het volgende:
Je weet wel het nodige af van auto's om je neit volledig te hoeven overleveren aan zo'n gladjanus die die dingen verkoopt?
Die heb ik inderdaad niet gezien.. Maar zo erg?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan heb jij die lading tassen die Moonah zaterdag meesjouwde niet gezien.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... maar daar heb ik mijn mannetjes voor.
Neuh, viel best mee voor mijn doen!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad niet gezien.. Maar zo erg?
Echt veel, zoveel kan ik niet in mijn eentje dragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad niet gezien.. Maar zo erg?
Doen Litpho en dawg dat ook al voor je?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... maar daar heb ik mijn mannetjes voor.
Heb ik toch ook nog even over getwijfeld vandaag om te kopen... Had geen tijd meerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:08 schreef Moonah het volgende:
Oh, en mijn nieuwe zuurstokrok staat zo super!
J. vond me net een ballerina.![]()
Was het rode hondje vermomd als tas waar Moonah alles bovenop stapelde je niet opgevallen dan? Ik ben er van overtuigd dat jij het met een lastdier ook moet kunnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Echt veel, zoveel kan ik niet in mijn eentje dragen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Litpho het volgende:
Was het rode hondje vermomd als tas waar Moonah alles bovenop stapelde je niet opgevallen dan? Ik ben er van overtuigd dat jij het met een lastdier ook moet kunnen.
Ik heb er wel een blik in mogen werpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het rode hondje vermomd als tas waar Moonah alles bovenop stapelde je niet opgevallen dan? Ik ben er van overtuigd dat jij het met een lastdier ook moet kunnen.
Een paar tassen moet wel kunnen vind ik. Als ik geld heb wil ik ook best iets voor de economie doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, viel best mee voor mijn doen!![]()
Och, ik mag met mijn geld graag de economie een impuls geven.
Ik toch alleen als het er uit kan.quote:Enne, well done Cc. Als je iets echt cool vindt moet je het gewoon kopen, no matter what. Tenminste, dat heb ik altijd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, die hangen er nog wel even. Moet je doen! Kunnen we samen in het Zwanenmeer!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik toch ook nog even over getwijfeld vandaag om te kopen... Had geen tijd meer.
Met mijn tas heb ik het werkelijk een keer meegemaakt dat er iemand op me af liep om te melden dat er geen honden mee naar binnen mochten.quote:
Even vanuit mijn taalkundige interesse:quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met mijn tas heb ik het werkelijk een keer meegemaakt dat er iemand op me af liep om te melden dat er geen honden mee naar binnen mochten.
Haha, ik ook!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef dawg het volgende:
Trouwens Litpho, iedere keer als ik nu je naam zie staan, denk ik: "Oh ja, het is Lítpho, niet Lìtpho."![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:18 schreef dawg het volgende:
Trouwens Litpho, iedere keer als ik nu je naam zie staan, denk ik: "Oh ja, het is Lítpho, niet Lìtpho."![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef Moonah het volgende:
Haha, ik ook!
Waaromquote:
Ik blaf dan meestal zelf een keer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Bij mij aaien ze regelmatig mijn tas, en dan vrees ik elke keer voor mijn portemonnee!
Dat had ik vanmorgen ook, toen ik het topic Arrogantie zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Waarom![]()
![]()
Ik vind het zo leuk dat ik nu elke keer als ik die opmerkingen van jou hier lees de 'droge' intonatie erbij hoor in mijn hoofd.
Omdat ik me dan toch af ga vragen of ik de enige ware correcte uitspraak niet teveel heb benadrukt. Monaquote:
quote:Ik vind het zo leuk dat ik nu elke keer als ik die opmerkingen van jou hier lees de 'droge' intonatie erbij hoor in mijn hoofd.
Ik heb een vermoeden dat "die aardige jongens willen vast wel brandnetels maaien in ruil voor een kopje koffie en een Tia Maria" de revue al wel gepasseerd isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef dawg het volgende:
Litpho, ben jij trouwens ook zo benieuwd wat Cc en Moonah over ons al geroddeld hebben?
Nou, dat zal ik je verklappen: Niets.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:29 schreef dawg het volgende:
Litpho, ben jij trouwens ook zo benieuwd wat Cc en Moonah over ons al geroddeld hebben?
Wil je ook thee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |