Je zou het haast denken ja....quote:
Niet eens haastquote:
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...quote:
Join the clubquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...
ik heb laat slapen vroeg weer opquote:Op maandag 25 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn slaappatroon is een beetje in de war moet ik zeggen.... Laat slapen, laat weer op...
Ja die ken ik ook wel ja....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef nixxx het volgende:
slecht slapen, laat op... mag dat ook?
Als je snelle topics in R&P wilt, moet jij weer eens een topicje hier openen. Over dat je wijffie weg is, en je haar zo erg mist dat je overweegt vreemd te gaan om de tijd te doden.quote:Op maandag 25 juli 2005 19:42 schreef JoeyT het volgende:
Ga nou eens niet zo snehellllll!!!!!!!!!1 Nu moet ik weer 3 posts bijlezen
en god maakte de "edit" knop en hij zag dat het goed was!quote:
Iemand moet de dagdienst op zich nemen met melismay's verstoorde bioritmequote:Op maandag 25 juli 2005 23:10 schreef nixxx het volgende:neem ik nu de topickiller rol van MM over?
Neej dat doe ik pas weer als de problemen zich hebben opgestapeld... Maar je kent me wel goed zeg...quote:Op maandag 25 juli 2005 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je snelle topics in R&P wilt, moet jij weer eens een topicje hier openen. Over dat je wijffie weg is, en je haar zo erg mist dat je overweegt vreemd te gaan om de tijd te doden.
Nou je het zegt, eigenlijk verwacht ik MM hier elk momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |