Aangezien ik vaak nogal passief ben in het nemen van keuzes, een hoog emotioneel tolerantie grens heb tegen over mensen in mijn omgeving, Vaak niet geinteresseerd kan zijn of kan overkomen ben ik nogal onbekend met het initatief nemen op emotioneel niveau, wil niet door een stukje onervarenheid iemand laten ontglippen die me dierbaar is!quote:Op maandag 18 juli 2005 04:54 schreef whoops het volgende:
Ik heb een subliem idee, en dat is dat je misschien beter niet in een relatie kan stappen met deze jongedame... Zomaar een ingeving, na het lezen van je post...
Ik kan natuurlijk 2 dingen doen met jou reactiequote:Op maandag 18 juli 2005 05:03 schreef JaWi het volgende:
En volgespoten boterham met een kerel. Ik zou eraan beginnen.
Je weet niet wat je tegenover je kan krijgen.
Ja dat ben ik:quote:
Hey stumper.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk 2 dingen doen met jou reactie
Je zo letterlijk afzeiken dat je de rest van de nacht zult janken als een ongeboren baby en dat je de moed niet hebt om de volgende ochtend hop te kunnen staan omdat je hier gewoon domweg om aandacht staat te vragen, offtopic reageert , mij probeert te kwetsen of de andere persoon die je niet ken probeert te vernederen! wat voor toegevoegde waarde heeft jou post? kom je aandacht tekort? rotte avond gehad?
of medelijden met je hebben en afvragen wat er met je mis is! open een topic zou ik zeggen
next!!!!!!!!!!!![]()
ja het is een bijzonder persoon, maar wat ik bijzonder vind , vind een ander misschien niks , smaken verschillen!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:05 schreef popolon het volgende:
Je competitie is zwaar
Dat moet dan wel een verrekt bijzondere prostitue zijn zeg.
Onervaren = tot nu toe nooit echt geinteresseerd geweest in een persoon (heb vaak genoeg iemand gehad waar ik nooit moeite voor heb of willen doen!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:19 schreef JaWi het volgende:
Hey stumper.
Hou alsjeblief je hoofd, als je zo gaat reageren. Je vraagt om een reactie, en die krijg je.
Je bent onervaren en gaat het pad der liefde bewandelen met een hoertje.
Ik mag hopen dat je nog minder zaadcellen hebt dan hersencellen, dat dit achterlijke volk niet voortgeplant zal worden.
ik begrijp dit soort reacties als een soort bescherming naar mij toe maar heb dit allemaal niet nodig ,quote:Op maandag 18 juli 2005 05:18 schreef Megumi het volgende:
Denk een beetje aan de hand in een wespennest steken. Of met je reet op een bosmieren hoop gaan zitten. Niet aan beginnen denk ik.
quote:Op maandag 18 juli 2005 05:20 schreef whoops het volgende:
Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?
quote:Op maandag 18 juli 2005 05:36 schreef popolon het volgende:
Dat verleden, vroeg of laat, gaat aan je vreten knagen.
Hmm uiteraard realiseer ik me dit! , Ik zie het probleem eigenlijk niet! als ik goed voor haar ben en laat blijken dat ik de veel betere partner ben en blijf, is er hoogstwaarschijnlijk geen probleem , Of ze moet extreem labiel zijn , maar ze kan ook een terminale ziekte hebben etc. zo kun je wel door blijven ratelen!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:34 schreef qu63 het volgende:
[.Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?.]
De meeste mensen hier geven je het advies er niet aan te beginnen. Wat je denk ik wel had kunnen weten. Maar het lijkt erop dat je daar toch niet op in wil gaan. Een beetje zinloos dus om dit topic te openen. En wat je doet moet je natuurlijk zelf weten.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:32 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ik begrijp dit soort reacties als een soort bescherming naar mij toe maar heb dit allemaal niet nodig ,
1. toen ik haar voor het eerst na een paar maanden zag omdat ik met wat vrienden op de wallen liep om ongeveer 2 uur in de nacht , dacht ik gewoon even een praatje te maken , vervolgens heb ik de hele nacht met haar doorgebracht tot ongeveer 10 uur in de ochtend en niet verder gekomen dan zoenen(de wallen in Alkmaar sluiten om 3 uur in de nacht , we hebben de hele nacht daar gewoon door gebracht!) iets wat schijnt nogal streng verboden te zijn!!
2. Ik heb haar nooit een cent betaald of heeft ze gevraagd en ze heeft geen inzicht in miin financiele status en uiteraard heb ik me nogal pauper voorgedaan! en ik kan nog wat andere dingen opnoemen die in me voordeeel werken!
Ik zie ook dat ze worstelt met gevoelens , ik help het lot gewoon een handje![]()
- Ze is een hoer (ja en? beroep is beroep!)quote:Op maandag 18 juli 2005 05:37 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad.
En bovendien, je hebt je pauper voorgedaan en denkt dat ze nu om is?
Wat snap je niet?
- Ze is een hoer
- Ze heeft een kerel (pooier?)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen
- Ze heeft een verleden
Heb je teveel pretty woman gekeken ofzo?
en moeders hebben altijd gelijk, dus doe maar niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
- Ze is een hoer (ja en? beroep is beroep!)
- Ze heeft een kerel (pooier?) (die heeft ze niet!)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen (helaas ik heb haar financieel meer gekost dan opgebracht)
- Ze heeft een verleden (ieder Heeft een verleden en zelfs haar heden stoort me niet, ze heeft een doel voor ogen of je er mee eens bent of niet maakt niet uit)
heb je nu tips? of ben je me moeder die me probeert te behoeden van iets vreselijks?
Of ik er aan begin of niet is toch echt mijn keuze en niet die van een ander! waarom geef je een zinloze reactie om niet beantwoorden waarom ik vroeg?quote:Op maandag 18 juli 2005 05:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste mensen hier geven je het advies er niet aan te beginnen. Wat je denk ik wel had kunnen weten. Maar het lijkt erop dat je daar toch niet op in wil gaan. Een beetje zinloos dus om dit topic te openen. En wat je doet moet je natuurlijk zelf weten.
Je zegt hierboven ergens dat ze die andere vent ook nog leuk vindt, dat ze twijfelt... Jij kan dus wel de betere partner zijn en blijven, maar misschien oordeelt ze daar toch weer anders over als ze de volgende vent ontmoet... (En bij sommige beroepen schijn je nogal 'onder de mensen' te komen...)quote:Op maandag 18 juli 2005 05:38 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Hmm uiteraard realiseer ik me dit! , Ik zie het probleem eigenlijk niet! als ik goed voor haar ben en laat blijken dat ik de veel betere partner ben en blijf, is er hoogstwaarschijnlijk geen probleem , Of ze moet extreem labiel zijn , maar ze kan ook een terminale ziekte hebben etc. zo kun je wel door blijven ratelen!
Volgens mij heb je een topic vol met tips, je zit alleen niet op deze tips te wachten...quote:helaas tot nu toe geen enkele tip![]()
Wat wil je dan van onsquote:Op maandag 18 juli 2005 05:47 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Man het maakt me niet uit of dit morgen over is of niet , de persoon lijkt me geweldig and worth trying , en dat ben ik gewoon van plan ^^
Veel succes.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:47 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Of ik er aan begin of niet is toch echt mijn keuze en niet die van een ander! waarom geef je een zinloze reactie om niet beantwoorden waarom ik vroeg?
Man het maakt me niet uit of dit morgen over is of niet , de persoon lijkt me geweldig and worth trying , en dat ben ik gewoon van plan ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |