abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28901178
Okidoki , beetje mega raar topic ^^ maar houd het aub serieus

persoon in kwestie: 21 jaar, getrouwd , van ooste europese afkomst, en on top of that ze is een dame van plezier (hoertje ) Heb haar buiten dat het wallen circuit leren kennen maar dat maakt niet uit!

Hoe ik haar ontmoet hebt maakt niet uit, doet er ook niet toe in dit topic.

er zijn deze week wat dingen gebeurt en weet gewoon dat ze wankelt om te kiezen tussen haar man en mij (de signalen zijn overduidelijk voor mij.)

Ik ben nog nooit verliefd geweest en heb me eigenlijk nooit geinteresseerd voor een vrouw tot nu toe,

Mijn roep om hulp is om het volgende; Onervaren als ik ben op de pad van liefde ben ik op zoek naar de betere truukjes , technieken om iemand te breken en voor je te winnen (ik laat me niet afslachten als een mak lammetje , ik ben de leeuw van het dierenrijk en ik zal hoe dan ook me best doen om haar te claimen ((om het even zo dom mogelijk te formuleren ) en mijn compitie is zwaar (helaas)

Heeft iemand sublieme Ideeen, tips etc?

bij voorbaat hartelijke dank

Hou het aub ontopic door de specifieke vraag om hulp te beantwoorden! het mij afzeiken,vrouw in kwestie etc. heeft toch geen nut!
  maandag 18 juli 2005 @ 04:54:37 #2
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_28901185
Ik heb een subliem idee, en dat is dat je misschien beter niet in een relatie kan stappen met deze jongedame... Zomaar een ingeving, na het lezen van je post...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_28901199
quote:
Op maandag 18 juli 2005 04:54 schreef whoops het volgende:
Ik heb een subliem idee, en dat is dat je misschien beter niet in een relatie kan stappen met deze jongedame... Zomaar een ingeving, na het lezen van je post...
Aangezien ik vaak nogal passief ben in het nemen van keuzes, een hoog emotioneel tolerantie grens heb tegen over mensen in mijn omgeving, Vaak niet geinteresseerd kan zijn of kan overkomen ben ik nogal onbekend met het initatief nemen op emotioneel niveau, wil niet door een stukje onervarenheid iemand laten ontglippen die me dierbaar is!

In liefde en oorlog is alles toegestaan , zal ook zeer dankbaar gebruik van willen maken
pi_28901208
En volgespoten boterham met een kerel. Ik zou eraan beginnen .
Je weet niet wat je tegenover je kan krijgen .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 juli 2005 @ 05:05:46 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28901214
Je competitie is zwaar

Dat moet dan wel een verrekt bijzondere prostitue zijn zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 juli 2005 @ 05:06:54 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28901219
Ik krijg het woord niet eens uit m'n bek.

Ik hou 't kort: Wegwezen van haar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28901231
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:03 schreef JaWi het volgende:
En volgespoten boterham met een kerel. Ik zou eraan beginnen .
Je weet niet wat je tegenover je kan krijgen .
Ik kan natuurlijk 2 dingen doen met jou reactie

Je zo letterlijk afzeiken dat je de rest van de nacht zult janken als een ongeboren baby en dat je de moed niet hebt om de volgende ochtend hop te kunnen staan omdat je hier gewoon domweg om aandacht staat te vragen, offtopic reageert , mij probeert te kwetsen of de andere persoon die je niet ken probeert te vernederen! wat voor toegevoegde waarde heeft jou post? kom je aandacht tekort? rotte avond gehad?

of medelijden met je hebben en afvragen wat er met je mis is! open een topic zou ik zeggen

next!!!!!!!!!!!
  maandag 18 juli 2005 @ 05:16:36 #8
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28901242
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

next!!!!!!!!!!!
Ja dat ben ik:

Stel dat je met haar wat gaat 'opbouwen': Haar verleden zal altijd in jouw achterhoofd blijven spoken en daar zul je niet vrolijker van worden.

Liefde gaat over, vrij snel soms, dus wegwezen lijkt me tde beste optie
  maandag 18 juli 2005 @ 05:18:29 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28901247
Denk een beetje aan de hand in een wespennest steken. Of met je reet op een bosmieren hoop gaan zitten. Niet aan beginnen denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_28901249
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk 2 dingen doen met jou reactie

Je zo letterlijk afzeiken dat je de rest van de nacht zult janken als een ongeboren baby en dat je de moed niet hebt om de volgende ochtend hop te kunnen staan omdat je hier gewoon domweg om aandacht staat te vragen, offtopic reageert , mij probeert te kwetsen of de andere persoon die je niet ken probeert te vernederen! wat voor toegevoegde waarde heeft jou post? kom je aandacht tekort? rotte avond gehad?

of medelijden met je hebben en afvragen wat er met je mis is! open een topic zou ik zeggen

next!!!!!!!!!!!
Hey stumper.
Hou alsjeblief je hoofd, als je zo gaat reageren. Je vraagt om een reactie, en die krijg je.
Je bent onervaren en gaat het pad der liefde bewandelen met een hoertje.
Ik mag hopen dat je nog minder zaadcellen hebt dan hersencellen, dat dit achterlijke volk niet voortgeplant zal worden .
slettebak [@] gmail.com
pi_28901256
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:05 schreef popolon het volgende:
Je competitie is zwaar

Dat moet dan wel een verrekt bijzondere prostitue zijn zeg.
ja het is een bijzonder persoon, maar wat ik bijzonder vind , vind een ander misschien niks , smaken verschillen!

compitie zwaar: ze is ook nog steeds gek van haar man , (ik ken haar goed voor ongeveer 2 weken en dingen zijn nogal extreem heftig!, en ik weet een aantal dingen via, via!

Nogmaals in het Kort: welke gebruiken , truukjes , tips zijn er om iemand op een punt als dit te laten wankelen naar de kant in je eigen voordeel .
  maandag 18 juli 2005 @ 05:20:27 #12
65490 whoops
pi_28901257
Daarnaast, als je een mooie en leuke dame wil ontmoeten kan je altijd zelf een keer naar het oostblok gaan... Er lopen er daar genoeg rond, die maar wat graag met je mee naar Nederland willen...

Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_28901281
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:19 schreef JaWi het volgende:

Hey stumper.
Hou alsjeblief je hoofd, als je zo gaat reageren. Je vraagt om een reactie, en die krijg je.
Je bent onervaren en gaat het pad der liefde bewandelen met een hoertje.
Ik mag hopen dat je nog minder zaadcellen hebt dan hersencellen, dat dit achterlijke volk niet voortgeplant zal worden .
Onervaren = tot nu toe nooit echt geinteresseerd geweest in een persoon (heb vaak genoeg iemand gehad waar ik nooit moeite voor heb of willen doen!
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:18 schreef Megumi het volgende:
Denk een beetje aan de hand in een wespennest steken. Of met je reet op een bosmieren hoop gaan zitten. Niet aan beginnen denk ik.
ik begrijp dit soort reacties als een soort bescherming naar mij toe maar heb dit allemaal niet nodig ,
1. toen ik haar voor het eerst na een paar maanden zag omdat ik met wat vrienden op de wallen liep om ongeveer 2 uur in de nacht , dacht ik gewoon even een praatje te maken , vervolgens heb ik de hele nacht met haar doorgebracht tot ongeveer 10 uur in de ochtend en niet verder gekomen dan zoenen (de wallen in Alkmaar sluiten om 3 uur in de nacht , we hebben de hele nacht daar gewoon door gebracht!) iets wat schijnt nogal streng verboden te zijn!!
2. Ik heb haar nooit een cent betaald of heeft ze gevraagd en ze heeft geen inzicht in miin financiele status en uiteraard heb ik me nogal pauper voorgedaan! en ik kan nog wat andere dingen opnoemen die in me voordeeel werken!

Ik zie ook dat ze worstelt met gevoelens , ik help het lot gewoon een handje
  maandag 18 juli 2005 @ 05:34:09 #14
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28901286
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:20 schreef whoops het volgende:
Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 18 juli 2005 @ 05:36:30 #15
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28901292
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, eigenlijk ook weer niet.

Maar ik ben de botste niet dus zal nogmaals mijn peinzende overdenking geven:

Dat verleden, vroeg of laat, gaat aan je vreten.

Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee maar 't lijkt me niet anders dan dat dat zal gaan opspelen.
pi_28901294
Inderdaad.

En bovendien, je hebt je pauper voorgedaan en denkt dat ze nu om is?
Wat snap je niet?

- Ze is een hoer
- Ze heeft een kerel (pooier?)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen
- Ze heeft een verleden

Heb je teveel pretty woman gekeken ofzo?
slettebak [@] gmail.com
pi_28901296
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:36 schreef popolon het volgende:
Dat verleden, vroeg of laat, gaat aan je vreten knagen.
.
slettebak [@] gmail.com
pi_28901297
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:34 schreef qu63 het volgende:

[.Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?.]
Hmm uiteraard realiseer ik me dit! , Ik zie het probleem eigenlijk niet! als ik goed voor haar ben en laat blijken dat ik de veel betere partner ben en blijf, is er hoogstwaarschijnlijk geen probleem , Of ze moet extreem labiel zijn , maar ze kan ook een terminale ziekte hebben etc. zo kun je wel door blijven ratelen!

helaas tot nu toe geen enkele tip
  maandag 18 juli 2005 @ 05:41:41 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28901304
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:32 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

ik begrijp dit soort reacties als een soort bescherming naar mij toe maar heb dit allemaal niet nodig ,
1. toen ik haar voor het eerst na een paar maanden zag omdat ik met wat vrienden op de wallen liep om ongeveer 2 uur in de nacht , dacht ik gewoon even een praatje te maken , vervolgens heb ik de hele nacht met haar doorgebracht tot ongeveer 10 uur in de ochtend en niet verder gekomen dan zoenen (de wallen in Alkmaar sluiten om 3 uur in de nacht , we hebben de hele nacht daar gewoon door gebracht!) iets wat schijnt nogal streng verboden te zijn!!
2. Ik heb haar nooit een cent betaald of heeft ze gevraagd en ze heeft geen inzicht in miin financiele status en uiteraard heb ik me nogal pauper voorgedaan! en ik kan nog wat andere dingen opnoemen die in me voordeeel werken!

Ik zie ook dat ze worstelt met gevoelens , ik help het lot gewoon een handje
De meeste mensen hier geven je het advies er niet aan te beginnen. Wat je denk ik wel had kunnen weten. Maar het lijkt erop dat je daar toch niet op in wil gaan. Een beetje zinloos dus om dit topic te openen. En wat je doet moet je natuurlijk zelf weten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_28901309
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:37 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad.

En bovendien, je hebt je pauper voorgedaan en denkt dat ze nu om is?
Wat snap je niet?

- Ze is een hoer
- Ze heeft een kerel (pooier?)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen
- Ze heeft een verleden

Heb je teveel pretty woman gekeken ofzo?
- Ze is een hoer (ja en? beroep is beroep!)
- Ze heeft een kerel (pooier?) (die heeft ze niet!)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen (helaas ik heb haar financieel meer gekost dan opgebracht )
- Ze heeft een verleden (ieder Heeft een verleden en zelfs haar heden stoort me niet, ze heeft een doel voor ogen of je er mee eens bent of niet maakt niet uit)

heb je nu tips? of ben je me moeder die me probeert te behoeden van iets vreselijks?
  maandag 18 juli 2005 @ 05:44:40 #21
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28901313
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

- Ze is een hoer (ja en? beroep is beroep!)
- Ze heeft een kerel (pooier?) (die heeft ze niet!)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen (helaas ik heb haar financieel meer gekost dan opgebracht )
- Ze heeft een verleden (ieder Heeft een verleden en zelfs haar heden stoort me niet, ze heeft een doel voor ogen of je er mee eens bent of niet maakt niet uit)

heb je nu tips? of ben je me moeder die me probeert te behoeden van iets vreselijks?
en moeders hebben altijd gelijk, dus doe maar niet!
It's Time To Shine
pi_28901317
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

De meeste mensen hier geven je het advies er niet aan te beginnen. Wat je denk ik wel had kunnen weten. Maar het lijkt erop dat je daar toch niet op in wil gaan. Een beetje zinloos dus om dit topic te openen. En wat je doet moet je natuurlijk zelf weten.
Of ik er aan begin of niet is toch echt mijn keuze en niet die van een ander! waarom geef je een zinloze reactie om niet beantwoorden waarom ik vroeg?

Man het maakt me niet uit of dit morgen over is of niet , de persoon lijkt me geweldig and worth trying , en dat ben ik gewoon van plan ^^
  maandag 18 juli 2005 @ 05:47:59 #23
65490 whoops
pi_28901319
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:38 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

Hmm uiteraard realiseer ik me dit! , Ik zie het probleem eigenlijk niet! als ik goed voor haar ben en laat blijken dat ik de veel betere partner ben en blijf, is er hoogstwaarschijnlijk geen probleem , Of ze moet extreem labiel zijn , maar ze kan ook een terminale ziekte hebben etc. zo kun je wel door blijven ratelen!
Je zegt hierboven ergens dat ze die andere vent ook nog leuk vindt, dat ze twijfelt... Jij kan dus wel de betere partner zijn en blijven, maar misschien oordeelt ze daar toch weer anders over als ze de volgende vent ontmoet... (En bij sommige beroepen schijn je nogal 'onder de mensen' te komen...)

Ik heb er wel ervaring mee dat vrouwen zo doen... Het waren dan wel geen hoertjes, maar wel sletjes...
quote:
helaas tot nu toe geen enkele tip
Volgens mij heb je een topic vol met tips, je zit alleen niet op deze tips te wachten...
  maandag 18 juli 2005 @ 05:48:31 #24
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28901321
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:47 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Man het maakt me niet uit of dit morgen over is of niet , de persoon lijkt me geweldig and worth trying , en dat ben ik gewoon van plan ^^
Wat wil je dan van ons
It's Time To Shine
  maandag 18 juli 2005 @ 05:49:05 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_28901325
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:47 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

Of ik er aan begin of niet is toch echt mijn keuze en niet die van een ander! waarom geef je een zinloze reactie om niet beantwoorden waarom ik vroeg?

Veel succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')