Kijk jawi , Ik geef gewoon in dit topic openheid van zaken om de lezer zo goed mogelijk te informeren over de situatie , (om ook een zo goed mogelijk antwoord over mijn vraag te mogen ontvangen) dat jij nu gaat hyperen over een detail ervaar ik als zeer storend en zegt meer over jou tekortkomingen dan mij! (waarbij ik uitdrukkelijk vroeg niety om triest te gaan doen , maar ik verlaag mezelf al om het met jou op de man te gaan spelen , maar aangezien jij me serieze openings post samen met een paar andere users door een vervelende replies te staat te verzieken is nogal irritant!)quote:Op maandag 18 juli 2005 06:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
En jij hebt het in de afgelopen 25 jaar niet gepresteerd om 1 succesvolle relatie aan te gaan.
Vervolgens kom je hier om tips vragen hoe we een hoer om gaan lullen?.
Ik hyper niet. Diverse 'details'. En ik ben lang niet de enige.quote:Op maandag 18 juli 2005 06:10 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Kijk jawi , Ik geef gewoon in dit topic openheid van zaken om de lezer zo goed mogelijk te informeren over de situatie , (om ook een zo goed mogelijk antwoord over mijn vraag te mogen ontvangen) dat jij nu gaat hyperen over een detail ervaar ik als zeer storend en zegt meer over jou tekortkomingen dan mij!
Ja, daar verziek ik ook topicsquote:Op maandag 18 juli 2005 06:22 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
vind je zelf nou niet dat je me topic verziekt? doe je dit ook in huiselijke kringen?
bezint eer ge begintquote:Op maandag 18 juli 2005 06:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, daar verziek ik ook topics.
Kerel, denk nou eens na bij jezelf en lees alle reacties eens terug.
Maar een afweging en bedenk goed waar je aan begint.
Oke, tip:quote:Op maandag 18 juli 2005 06:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ontopic aub
Deze jongen wil graag advies
[Feedback] Drie mods maakt nog geen zomerquote:Op maandag 18 juli 2005 06:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
pleur dit topic op slot en ban me als je wilt ^^
en dan geven we nuttige adviezen, mogen we em gaan bannen!quote:Op maandag 18 juli 2005 07:02 schreef HighLander het volgende:
Kut hij was nog wakker
Damn, ik wilde dat dat in mijn opvoeding en in alle moeilijke situaties die iemand kan meemaken zou werken. Zodra een antwoord je niet zint gaan drammen en klagen dat dat aan de ander ligt, en dat die geen normale reacties kan geven.
En dan natuurlijk al helemaal nadat je zelf die persoon om hulp/advies hebt gevraagd.
En ze topic op slot moeten doen omdat het niet verloopt zoals hij had gehoopt....quote:Op maandag 18 juli 2005 07:04 schreef qu63 het volgende:
en dan geven we nuttige adviezen, mogen we em gaan bannen!
kan je em niet sticky maken?quote:Op maandag 18 juli 2005 07:09 schreef HighLander het volgende:
[..]
En ze topic op slot moeten doen omdat het niet verloopt zoals hij had gehoopt....
Stel je voor dat er nog meer mensen hetzelfde over denken als die er tot nu toe in gepost hebben.
Ik zou de liefde van een oostblokmeisje van 21 jaar dat al getrouwd is (met een oudere man?)(om emigratie-technische redenen?) niet overschatten. Maar ik zou het idd ook wat langzaam aan doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:33 schreef Tarot het volgende:
RaGNaRoK-GoaT:
Relaties waarbij iemand een echte liefde (zoals haar man) in de steek laat voor een ander .. houden vrijwel nooit stand. Dan ben je gewoon iemand die het (zowel emotionele als letterlijke) gat opvult. Zeker omdat ze nog jong is mist ze waarschijnlijk de vrijheid.
Ze is getrouwd... die situatie is symbool voor haar liefde aan haar man. Wees tot de tijd dat ze zélf besluit om te gaan scheiden, gewoon een vriend voor haar. Om te voorkomen dat jij vervolgens de rebound bent, wacht minimaal een half jaar voordat je wat probeert.
quote:Op maandag 18 juli 2005 04:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Okidoki , beetje mega raar topic ^^ maar houd het aub serieus
persoon in kwestie: 21 jaar, getrouwd , van ooste europese afkomst, en on top of that ze is een dame van plezier (hoertje) Heb haar buiten dat het wallen circuit leren kennen maar dat maakt niet uit!
Als je bruikbare tips wilt hebben, zou ik het wel vertellen. Nu denkt iedereen dat je met je hersenloze dronken kop de wallen opgerend bent en een nummertje gemaakt hebt met een hoer met hersens.quote:Hoe ik haar ontmoet hebt maakt niet uit, doet er ook niet toe in dit topic.
welke dan?quote:er zijn deze week wat dingen gebeurt en weet gewoon dat ze wankelt om te kiezen tussen haar man en mij (de signalen zijn overduidelijk voor mij.)
Nee luisteren doe je toch niet....quote:Hou het aub ontopic door de specifieke vraag om hulp te beantwoorden! het mij afzeiken,vrouw in kwestie etc. heeft toch geen nut!
en waar heb je die wijsheid vandaan gehaaldquote:Op maandag 18 juli 2005 08:33 schreef Tarot het volgende:
RaGNaRoK-GoaT:
Relaties waarbij iemand een echte liefde (zoals haar man) in de steek laat voor een ander .. houden vrijwel nooit stand. Dan ben je gewoon iemand die het (zowel emotionele als letterlijke) gat opvult. Zeker omdat ze nog jong is mist ze waarschijnlijk de vrijheid.
ok ik ben zo ongelovelijk beroerd om iemand het hof te maken buiten de lakens om, ik ben nogal klunzig en besluitloos etc.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:23 schreef Razztwizzle het volgende:
En relaties waarbij je "truukjes en technieken om iemand te breken en voor je te winnen" nodig hebt lijken me ook niet echt gezond.
Even heel serieus: ik zou echt uitkijken. Iemand die getrouwd is en daarnaast met jou de koffer in duikt is al slecht te vertrouwen. Vervolgens maakt ze ook nog eens geen keuze tussen jou en hem. En bovendien is het ook nog een hoer.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:24 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Ik ben onervaren in de zin van om voor een iemand te willen gaan!
2 ik ben geen pauper , maar ben extreem voorzichtig met het blootgeven van mijjn financiele situatie!
3. ben niet met dronkenkop over de wallen gerend! ik ken haar al 2 jaar (kwam haar alleen tegen in trein en wel eens in de stad!) er zijn zeg maar wat heftige dingen gebeurd. 2 uitnodigingen van haar kant om bij haar te slapen en nog meer legio dingen
4. trouwens ik wel uiteraard rustig aan doen , ik heb toch even nog heel andere pijlen op me boog (weg uit europa etc.) maar ik wil echt erachter komen wie ze echt is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |