En nu?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:08 schreef misteeq het volgende:
Gaat dit ooit beter worden? Heb drie jaar een relatie met een moslim, zijn ouders zitten ook al die drie jaar in de ontkenningsfase, ben er ondertussen al overheen, maar mijn begrip wordt er niet beter op...
Ik ben er ook nog niet uitquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:12 schreef Rhoona het volgende:
Is dit serieus of gewoon onzin...?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:16 schreef SocialDisorder het volgende:
ik denk serieus, ken persoonlijk een aantal meiden en jongens die een relatie met een moslim hebben, en die hebben exact hetzelfde probleem.
zolang ze gewoon vrij zijn, zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Dumpen als je niet binnen een jaar met een Burqa over straat wil lopen.
Hollandse meiden die met een moslim gaan...![]()
knappe analysequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef het.ismij het volgende:
Kappe hoor hey.
Dat hoor je zo vaak. Meisjes die met een moslim gaat. De jongen wordt of verstoten en de vrouw is ene Hoer (standaard bij niet moslim vrouwen).
Of de vrouw bekeerd tot het moslim geloof.
SRY als ik aan het schenen schoppen ben. Maar het is en blijft in mijn ogen een bekrompen iets.
Geef me is ongelijk,.. Tis wel zo,..quote:
ik word er een beetje moe van...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:40 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
De hedendaagse analist.............![]()
Of met een Jood wat dat betreftquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:41 schreef Frasier het volgende:
Je dochter zou maar thuis komen met een Moslim. Ik zal mijn kinderen weinig dingen verbieden maar thuiskomen met een Moslim zit er niet in.
het gaat erop lijken dat je zelf een analist moet zijn om hedendaagse (verkapte) geanaliseerde post's te lezenquote:
Ach types zoals jij zijn nou net over het algemeen de types die de fout maken door een relatie met een Moslim te beginnen.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:38 schreef Mr.J het volgende:
Je mag niet meer naar buiten kijken?
http://nieuws.geenstijl.nl/archives/2005/07/naar_buiten_kij.html
Tis toch de waarheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |