quote:
Hoe kan dat nou als vrouwen ZELF al niet eens weten waarom ze bepaalde dingen doen? Hoewel de uitdrukking 'op je
lul af gaan' is, gaan vrouwen feitelijk toch veel vaker op hun lul af dan mannen
![]()
.
En daarom moet je het je niet al te veel aantrekken. Het ligt meestal gewoon niet aan jou. Meestal komt een vrouw niet verder dan 'het voelde niet goed'. Naja, dat moet je respecteren, vrouwen zijn anders dan mannen. Maar dat betekent ook dat je jezelf geen sukkel hoeft te vinden wanneer je gedumpt wordt.
Kijk, je vriend lijkt een beetje achterbaks, maar misschien heeft jouw ex-vriendin hem ook wel een rad voor ogen gedraaid. Ze zal vast wel tegen hem gezegd hebben dat het uit was tussen haar en jou, en je vriend geloofde dat natuurlijk (waarom zou hij het niet geloven?). Sja, nou zit hij met een onbetrouwbare vriendin. Ach ja, zo krijgt iedereen op hun beurt hun levenslessen.
Intussen zou ik me niet al te druk maken. Tenzij je nog kans ziet haar terug te krijgen, en dat persee wil proberen.
Ach, ik weet het ook niet. Vrouwen kun je doorgaans moeilijk voorspellen omdat welke beslissingen ze nemen er maar helemaal aan ligt hoe ze zich voelen. Volgende maand voelt ze zich weer anders en dumpt ze je vriend net zo hard. En misschien wil ze dan ineens wel weer terug naar jou.
Of misschien wilde ze je alleen maar jaloers maken en is dat een beetje mis gelopen.
Ik ken vrouwen die al tientallen jaren getrouwd zijn geweest en het ineens in hun bol kregen. Die verlieten hun gezin om er met een vakantieliefde vandoor te gaan. De een met een Griek, de ander met een Turk. De een was ineens verdwenen, hoewel ze 2 kinderen had, en belde 2 weken na haar verdwijning op dat ze in Griekenland zat, en of haar man even de kinderen op het vliegtuig wilde zetten
![]()
. De ander had jarenlang een verhouding met een Turkse kerel, elke zomervakantie weer. En op een dag besloot ze te blijven. Bij geen van beide kan ik zeggen dat ze beter terecht zijn gekomen dan de situatie die ze ontvlucht waren. Mijn conclusie: ze zijn gewoon hun lul achterna gelopen.
[ Bericht 33% gewijzigd door RetepV op 06-07-2005 00:58:39 ]