quote:
Boeiend, Spijkerman was ook niet grappig ofzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:51 schreef pberends het volgende:
Zal wel weer bagger worden op televisie vanavond.... Je zou Spijkerman bijna gaan missen.
Dude, die black-heavy metal is niet goed voor je.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:55 schreef Monidique het volgende:
WWWWWAAAAAHHHHH!!!
I'll cast a shadow!
WWHAAHAAAAA
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:51 schreef pberends het volgende:
Zal wel weer bagger worden op televisie vanavond.... Je zou Spijkerman bijna gaan missen.
quote:De Lama's compilatie (BNN)
20:55 - 21:35 Amusement
ned2
Ik kreeg ook al onterecht een -1... fucking mafkezenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:05 schreef PJORourke het volgende:
Die FP-mods zijn echt mongolen.
Ik kreeg een -1 omdat ik "eerst thee, nu koffie" schreef in het SP-moskee-topic. Wat een idioten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
Ik kreeg ook al onterecht een -1... fucking mafkezen
Pantera is niet bláck.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:00 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dude, die black-heavy metal is niet goed voor je.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
I could sell out Madison Square Garden, masturbating.
Het Nederlandse kom-we-gaan-praten-mss-werkt-het methode.quote:Indertijd had Deetman een onderhoud met de betrokken geestelijke. Volgens de SP heeft die dialoog niets geholpen, omdat de imam dezelfde haat tegen het westen blijft prediken. Sluiting van de moskee zou dan ook de enige optie zijn.
Het gemeentebestuur van Den Haag ziet voorlopig niets in een sluiting. CDA'er Deetman gaat binnenkort met de wethouders op de koffie in de moskee om een en ander te bespreken. In 2004 liet de als orthodox bekend staande moskee overigens weten dat radicale moslimjongeren niet meer welkom zijn in hun gebedshuis.
Begin toch eens aan de concerten in de zomermaanden, zombie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Pantera is niet bláck.
* Monidique is playing 001 01 Kommt, ihr Töchter, helft mir klagen - O Lamm Gottes, unschuldig (MP3@256kbps, 12.79mb, 2:28/6:59)
Ik ben geen kenner. Ik vind dit alleen mooie muziek.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Begin toch eens aan de concerten in de zomermaanden, zombie.
Mag eigenlijk alleen met Pasen uit worden gevoerd. Daarbij, dat is niet minder mooie muziek. Je kunt ook de Goldbergvariaties of het Wohltemperierte Klavier kopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner. Ik vind dit alleen mooie muziek.
Waar staat dat precies? Ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
N.a.v.: Tja, wat ik er van zie zijn typjes als SCH, du_ke, thabit, monidique, weer lekker bezig met hun kerkelijke voorschriften te verbreiden. Een tijdje aan de zijlijn staan werkt overigens verhalderend, je kijkt er toch net iets anders tegenaan, en dan blijken het nog eens te meer en nog veel harder uitermate domme mensen met bovendien een dikke plaat beton voor de harses, die bovendien uiterst onfatsoenlijk gaan roddelen over users die er op dat moment niet bij kunnen. Het gal van Fok! zogezegd.
Hebben jullie het al gehoord van speedfreak1?
Houd eens op met die halve zinnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:47 schreef Monidique het volgende:
Nou, het schijnt dat hij...
Ben je reeds wedergekeerd, of verblijf je vooralsnog...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Houd eens op met die halve zinnen.
Een Weblog Die Niet Genoemd Mag Worden. Zeer komisch, overigens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar staat dat precies? Ik heb geen zin om te zoeken.
Een beetje alsquote:thabit is overigens allesbehalve dom. Hij is wel bezeten van zijn eigen gelijk, een wiskundige onwaardig, maar hij is zeker niet dom.
Ik moet wel, er is niets te roddelen over speedfreak1.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Houd eens op met die halve zinnen.
Als ik terugkeer, krijgt het kwaad een gezicht.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ben je reeds wedergekeerd, of verblijf je vooralsnog...
Dat gezicht kreeg anders al een klap te verduren bij de slavernijherdenking.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik terugkeer, krijgt het kwaad een gezicht.
Dat denk ik ook wel, maar hij is wel overtuigd van zijn gelijk, op het ziekelijke af.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
tvlxd is veel te dom om wiskundige te kunnen worden.
Ziedaar de titel van het volgende deel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Genocide is cool.
Ontkenning = sex?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ontkenningsdrift is altijd net onder de oppervlakte, zo blijkt maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |