Goed of slecht?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef JanMichiel het volgende:
Ik heb gisteren War of the Worlds gezien, wel apart, maar, wel apart, ja.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Faces: Your choices suggest you prefer more masculine faces.![]()
Dat had ik ook ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef George-Butters het volgende:
Vooral die test waar je zoveel mogelijk woorden moet invullen.
Mijn Engels is niet dermate ontwikkeld dat ik dat goed kon. Ben je meteen
een wat stille autist...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ga op kogelstoten. Misschien kom je wat van jouw smaak tegen...
Maar volgens mij letten ze niet op wat je typt, al kwam ik tot die conclusie nadat ik die test gedaan heb...quote:
Ach, je wordt er in de score mannelijker op.. Wel gek dat ze je geslacht niet vragen trouwens. Of je afkomst. Dat zou voor het gemiddelde toch wel uit moeten maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar volgens mij letten ze niet op wat je typt, al kwam ik tot die conclusie nadat ik die test gedaan heb...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Tja gezond denkende mensen worden geen mod op FOK
Ga je normaal ook altijd voor de muurbloempjes?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Faces: Your choices suggest you prefer more masculine faces.![]()
Maar dat mag als je een man bent, er stond zoiets als : vrouwen zeggen gemiddeld 1500 woorden op een dag en mannen nog niet eens de helft.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef George-Butters het volgende:
Vooral die test waar je zoveel mogelijk woorden moet invullen.
Mijn Engels is niet dermate ontwikkeld dat ik dat goed kon. Ben je meteen
een wat stille autist...
Pretty nice (> 7.8), ik heb hem hier gedownloaded, ben hem nog aan het omzetten naar DVDquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:56 schreef sizzler het volgende:
Goed of slecht?
Zou de politieke interesse aan mannelijkheid bijdragen? Dat verklaart wel waarom hier zo weinig vrouwen komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar dat mag als je een man bent, er stond zoiets als : vrouwen zeggen gemiddeld 1500 woorden op een dag en mannen nog niet eens de helft.
Er komen hier wel eens vrouwen, maar sommige zwijnen weten hun fatsoen niet te bewaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
Zou de politieke interesse aan mannelijkheid bijdragen? Dat verklaart wel waarom hier zo weinig vrouwen komen.
Nee, eigenlijk niet. Wie wel in godsnaam?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ga je normaal ook altijd voor de muurbloempjes?
De ontknoping van het verhaal komt pas in de laatste tien minuten. Je hebt gedurende de film niet echt een idee waar het heen gaat, daardoor blijft het wel spannend. Het middenstuk heeft niet echt veel vooruitgang kwa verhaallijn, maar dat maakt het niet saai. Alleen die kinderen in Hollywood films, tering bijdehand. Of is dat gewoon een Amerikaans trekje?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef JanMichiel het volgende:
Ik heb gisteren War of the Worlds gezien, wel apart, maar, wel apart, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |