Lijkt mij erg leuk... maar goed ik ben dan ook fan van stijldansen.quote:Ron Brandsteder en Sylvana Simons presenteren 'Dancing With The Stars' bij RTL 4
Ron Brandsteder en Sylvana Simons vormen het presentatieduo van de internationale succesformule ‘Dancing With The Stars’, die in augustus prime time bij RTL 4 wordt uitgezonden. Als gastheer en gastvrouw van de avond ontvangen en begeleiden zij tijdens de liveshows de dansende BN’ers en hun professionele danspartners met de juiste egards op de dansvloer. Negen weken lang gaan acht bekende Nederlanders (vier vrouwen en vier mannen), ieder gekoppeld aan een professionele danspartner, elke zaterdagavond de strijd met elkaar aan op de dansvloer.
Ron Brandsteder over zijn comeback: “Ik was aangenaam verrast en ontzettend blij dat RTL mij voor dit grote project heeft gevraagd. Jarenlang heb ik met veel plezier bij RTL gewerkt en altijd mooie programma’s mogen presenteren. Na het zien van de Engelse versie van ‘Dancing With The Stars’ werd ik nog enthousiaster. Dit wordt één van de leukste programma’s van de laatste jaren. Het is een programma met stijl en allure, en geeft de kijker een echt zaterdagavondgevoel. Maar het allerleukste is dat het een live-programma is en dat ik het samen met Sylvana Simons presenteer. Daarbij ben ik dol op deze muziek. Eigenlijk ben ik gewoon een ouwe dansgek!”.
Sylvana Simons: “Toen ik dit programma op de Engelse televisie zag was ik verkocht! Dit heeft alles te maken met mijn dansachtergrond, maar ook met het zaterdagavond showtime-gevoel van het programma. Het is live, er is live muziek, er zijn geweldige outfits en er wordt gedanst. Fantastisch om daar onderdeel van te mogen zijn. Naast Ron staan is echt een eer en een absoluut genoegen. Hij is de laatste échte showmaster standing in ons land.”
Van quickstep tot rumba, van tango tot jive, alle Ballroom- en Latin-dansen passeren de revue in ‘Dancing With The Stars’. Onder begeleiding van een live-orkest en geheel in stijl gekleed, laten de dansparen hun geoefende danspasjes aan een vakkundige jury en de Nederlandse kijkers zien. Deze maken samen uit welke koppels de week erna weer terug mogen keren op de dansvloer en welk swingend koppel er helaas moet afvallen. De live-shows worden afgewisseld met korte reportages, waarin de vaak hilarische danslessen van de bekende Nederlanders te volgen zijn.
Wel leuke namen opzichquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend.
* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)
De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Inge de Bruijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Myra het volgende:
20 Augustus is de eerste live show op RTL 4. De eerste namen van bekende Nederlanders die meedoen zijn bekend.
* Irene van Laar (o.a. RTL Boulevard)
* Rudolph van Veen (life & Cooking)
* Ans Markus (kustenares)
* Joris Lutz (Acteur)
De rest van de namen van de bekende Nederlanders zijn nog niet bekend gemaakt. Ook is het nog onduidelijk welke professional dansers er mee zullen doen...
Dennis uit GTST!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:38 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is Koert-Jan de Bruijn?
Oh.quote:
Weet niet of dit mag van mijn collega's hier, zo niet... dan moeten jullie het maar even weg halen.quote:Ik en mijn moeder, zus en vriendin van mijn zus zouden 3 september naar DWTS gaan maar doordat er een fout is geweest bij het geld van mij rekening af te halen bij de topticketline hebben ze onze kaarten verkocht aan andere mensen. (twas hun fout hebben ze toegegeven.) Dus dat pikten wij niet natuurlijk en we hebben heel veel gebeld met hun maar ze willen ons dus nu geen kaarten meer geven omdat het is uitverkocht. Tis dus een *PIIIIEEEEPPP* organisatie.
Wij hadden eerst 3 kaartjes besteld en dat is dus fout gegaan. Nu hebben we nog 1 kaartje kunnen bestellen en die is wel goed gegaan. Dus zitten we nu met 1 kaartje.
Ik wou dus vragen hier of er misshcien nog iemand is die 1 kaartje (voor mijn moeder) voor 3 september ( of 2 kaartjes voor 10 september) overheeft en deze wil verkopen aan mij.
Het was namaleijk een verrassing voor mijn moeder omdat ik wist dat ze er heeeeeeeeel erg graag heen wou gaan.
Ik vind het zo lullig om haar te vertellen dat het niet doorgaat dus als ik ook maar 1 kaartje zou kunnen overkopen van iemand zou ik zoooo blij zijn!
Ps. Stuur mij een email als je iemand weet! cassidy__20@hotmail.com
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef E.T. het volgende:
zit nu te kijken, na 12 jaar stijldansen waarvan 4 jaar wedstrijden mag ik dit natuurlijk niet missen
als ik dit zo zie, zou ik graag weer een goede partner vinden.. (heb al 10 jaar niks gedaan)
BE, als je snel bent kan je hier nog kijken
stinkie aan het latin dansenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag weer dansen!Heb jaren gedanst, zo leuk! Maar mijn huidige vriendje heeft nog geen les gehad en om nou weer bij brons te beginnen zie ik eigenlijk niet zitten. Dat heb ik al 2 keer gedaan. Ook met een nieuw vriendje toen. Wat leuk dat jij ook een 'danser' bent!
Ik ga zo maar 'Shall we dance' met Richard Gere kijken. Toevallig vanavond gehuurd...
Die partner van Rudolph was echt zo goed. Woow, echt mooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef Fling het volgende:
Irene ging heel goed, Koert-Jan stukker minder. Die kok doet het ook wel leuk!
Ik vond Rudolph zelf niet zo geweldig, het was zijn partner die de show maaktequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die partner van Rudolph was echt zo goed. Woow, echt mooi.
Das snel...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef Danceway het volgende:
Ik heb de uitzending Dancing with the Stars van 20 augustus op DVD.
Wie o wie?
Moest ik ook aan denken jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Nouk het volgende:
Oh god, Jim als Hans Klok.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]! Lach niet!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in Januari aan een spoedcursus beginnen!Nu beginnen heeft niet heel veel zin ivm huizen opknappen enzo. Zin in!
oefenen voor de bruiloft?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]! Lach niet!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in Januari aan een spoedcursus beginnen!Nu beginnen heeft niet heel veel zin ivm huizen opknappen enzo. Zin in!
Uhuh... die ene die er nooit zal komen.quote:
ROTLF! Tja, ik had ook zoiets van: Hebben ze niks beters? Maar tja, alles is door Talpa weggekocht, he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:11 schreef PM-girl het volgende:
Leuk programma, maar o o die Ron Brandsteder? Kan die niet beter aan de zuurstof in een kliniek voor narcisten zitten??
Remco Bastiaansen - Charissa van Dipte (weet niet of ze een relatie hebben maar dansen samenquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:23 schreef Bubsel het volgende:
* Inge de Bruijn - Remco Bastiaansen
* Inge Ipenburg - Koen Brouwers
* Irene van de Laar - Marcus van Teylingen
* Ans Markus - Peter Bosveld
* Jim - Julie Fryer
* Joris Lutz - Euvgenia Parakhina
* Rudoph van Veen - Roemjana de Haan
* Koert-Jan de Bruijn - Charissa van Dipte
Hebben een relatie heb ik gehoord. Verder een erg leuk programma.
Koen heeft een vriend hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:46 schreef joostingh het volgende:
[..]
Remco Bastiaansen - Charissa van Dipte
Koen Brouwers - Roemjana de Haan
Peter Bosveld - Euvgenia Parakhina (Jenny genoemd)
Marcus van Teylingen - Nathalie Kip (niet in het programma jammer genoeg)
Julie Fryer - Louis v. Amstel (oud parter van Julie en deed mee aan de amerikaanse versie)
Jeroen is lievquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:51 schreef joostingh het volgende:
wou mijn bericht net editten dat dit de dansrelaties zijn...
En ja Koen heeft een vriend. Ik was het vergeten erachter te zetten dus ga nu ff editten
Ik ken Jeroen via zn werkquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:58 schreef joostingh het volgende:
Je kent ze dus? Ben je ook een danser zo ja hoe heet je dan?
Inderdaad, ga maar lekker mee met de rest van het klootjesvolk naar voetbal kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand dat programma leuk vindt.
Nou ja, ik houd dan ook niet van stijldansen, en ook niet van overbodige glamour, en ook niet van bekende Nederlanders die allemaal in programma's zitten die niet hun normale werk zijn......
Hey dag hèquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand dat programma leuk vindt.
Nou ja, ik houd dan ook niet van stijldansen, en ook niet van overbodige glamour, en ook niet van bekende Nederlanders die allemaal in programma's zitten die niet hun normale werk zijn......
Nou, dat heb je dan goed gezien voor een leek. Veel andere juryleden uit de danswereld hadden ook zoiets van "Inge B als hoogste geplaatst?" Maar ja, het is dan ook wel een beetje raar, direct punten geven i.p.v. de verschillende paren eerst af te wachten en dan (zoals normaal) pas punten weggeven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:40 schreef wendy-tje het volgende:
Ik vond het ook heel leuk om te zien, vond vooral Jim en Julie het goed doen ondanks het lengteverschil (voor mijn vriend en mij was dit een onoverkomelijk probleem) en inge de B deed het ook leuk, maar ik snapte niet helemaal het verschil in punten met de andere deelnemers, zoveel beter was het in mijn ogen niet. Maar ja, ik ben een leek
Joh, ik ben blij dat er een keer een show is met een hoog gel-en-glitter-gehalte waar lompe hobbezakken zich laten omtoveren in dansmarietjes. Heb 't wel gehad met Jouw huis mijn Huis en Verbouw je schoonmoeder en dertig varianten op Bigquote:
Kijk, daar hou ik van! Mensen die opletten! Kan jij niet in de jury?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:39 schreef MlleBlakeney het volgende:
Ik vond Inge I. vanavond best goed in de Rumba. Ik heb Inge de B. geen enkele rumba(basis)pas zien doen, laat staan een heupbeweging.
Tja, wat wil je, met een voorzitter die niet bij de bond hoort die de hele show heeft opgekocht, en met een blonde sukkel, die na overal uitgekickt te zijn wegens fraude maar zijn eigen bondje heeft opgericht om toch te kunnen blijven lesgeven.quote:Vind het jurycommentaar af en toe echt bullshit...
Tja, kan jij vast ook als je 7 weken onder handen genomen wordt door July Fryerquote:Jim vind ik echttof joch en kan nog best dansen ook!
Oooeeh, vertel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef dmace het volgende:
[..]
Tja, wat wil je, met een voorzitter die niet bij de bond hoort die de hele show heeft opgekocht, en met een blonde sukkel, die na overal uitgekickt te zijn wegens fraude maar zijn eigen bondje heeft opgericht om toch te kunnen blijven lesgeven.
[..]
Nou, al je het weten wil:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oooeeh, vertel!![]()
Vind 't leuk als de kenners hier toelichting kunnen geven op de dansen want als leek zijnde ben ik helemaal niet bekend met de vereisten van zo'n dans. Dan is 't al gauw zo van "als 't er leuk uit ziet, zal 't wel goed zijn!"
Ha ha, no thank you! Ik blijf ze wel gewoon lekker afkrakenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:58 schreef dmace het volgende:
Kijk, daar hou ik van! Mensen die opletten! Kan jij niet in de jury?
Oooh als dàt zou kunnen!!!quote:Tja, kan jij vast ook als je 7 weken onder handen genomen wordt door July Fryer![]()
Ik ben geen stijldanskenner, maar kan me hier wel in vinden! Al denk ik zelf dat Joris de volgende is de er uit gaat. Ik was gisteravond bij de tv-opname bij en hij maakte er echt een clowsact van.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef dmace het volgende:
[..]
Nou, al je het weten wil:
Joris danste als een hobbelende zoutzak met een zware hikaanval.
Inge de Bruin danste NIET.
Ans Markus danste te goed om nu al af te vallen, maar mag wel eens naar haar eigen gezicht in de spiegel kijken. Kennelijk heeft 20 jaar lang dezelfde expressie en al dat zwart-wit de levendigheid uit haar gezicht gehaald.
Koert-Jan en Inge Ipenburg zijn duidelijk beter in hun element in Latin dan in Ballroom. Inge I is natuurlijk al een GTST-vamp, en voor Koert is dit alles zeker een goede les voor z'n musical-carriere (hij zit nu in De Jantjes).
Irene v.d. Laar lijkt beter op haar plek in de ballroom, al is ze wel een heel lange vrouw, wat het er niet makkelijker op maakt voor haar.
Jim doet het goed, maar dat kan ook niet anders met het beste dat er is als partner. Al moet hij het natuurlijk wel zelf doen.
Rudolph is volgens mij de volgende die gaat afvallen als hij niet heel snel beter z'n best doet. (en als Joris zich wat serieuzer op gaat stellen).
Zo goed?
Nou wéten doe ik het natuurlijk niet, maar er zijn een aantal elementen waar je op kan letten bij het dansen en het ligt aan het jurylid, welke daarvan hij of zij het zwaarst laat wegen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:37 schreef Day het volgende:
[..]
Enig idee, waarom de jury zo verschilt in het punten geven? Ik vond een 6 en een 9 voor hetzelfde paar nl. wel een heel groot verschil!
De rest van de dansers krijgen priveles of prive-workshops van haar. Geeft dat een beetje aan wie waar staat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:33 schreef marky het volgende:
Kan iemand mij is uitleggen hoe groot die July is in de danswereld? Ik krijg zo'n beetje het idee dat het van de dansers die aan het programma meedoen de beste is.
Er wordt juist geen rekening gehouden met het niveau. Het zijn allemaal startende dansers (de BNers dan) die zich dienen te bewijzen door op te klimmen. De vergelijking met een brugklasser gaat dan ook niet op. Daarnaast horen de paren individueel te worden bekeken, en hun voortgang te worden beoordeeld. Niet verbeteren hoort niet met hoge punten te worden beloond.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja lekker... beetje mekkeren over de hoge punten. Er wordt natuurlijk rekening gehouden met het niveau. Net als je een brugklasser een eindexamen zou laten maken, natuurlijk haalt hij dan een 1 als je geen rekening houdt met het niveau.
En daarbij: het is nog altijd wel een show natuurlijk..... duss uuhhh... niet zo zeuren
Ja precies. Als je bij het Brons afdansen gaat kijken zie je daar ook 7-ens en 8-en voorbij komen die voor dansen in dezelfde 'stijl' (dus niet figuren) bij Goud of hoger never nooit gegeven zullen worden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja lekker... beetje mekkeren over de hoge punten. Er wordt natuurlijk rekening gehouden met het niveau. Net als je een brugklasser een eindexamen zou laten maken, natuurlijk haalt hij dan een 1 als je geen rekening houdt met het niveau.
En daarbij: het is nog altijd wel een show natuurlijk..... duss uuhhh... niet zo zeuren
Dans je zelf ook?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is best een vermakelijk programma. Ik zag het gisteravond voor het eerst.
Dan hebben ze dat in ieder geval goed gedaan in de Rumbaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Inge de B. en haar danspartner Remco lijken net een verliefd stel.![]()
Bij Char zei ze gister nog geen vriend te hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:33 schreef karoltje het volgende:
Zal Inge dr vriend leuk vinden om te zien.
Als ik het eerder had gelezen had ik ze wel willen hebben jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef Sony het volgende:
Het is heeeeeel kort dag, maar door toeval hebben wij nog twee kaartjes over voor de uitzending van vanavond! Iemand nog interesse?
note voor de mods: we weten dat dit eigenlijk niet de juiste plek is, maar hier kijkt iemand eerder dan in Vraag & aanbod denken we en we willen iemand gewoon de kans bieden de uitzending nog bij te wonen (en zeker niet commercieel) dus knijp svp even een oogje toe voor een keer![]()
Da's wel n heel aparte songtitel , wat een drama zou dat voor Alicia moeten zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 16:18 schreef dmace het volgende:
Inge B-Remco If I Ain't got no lyrics - Alicia Keys
off-topic: Elmoquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Perzikje het volgende:
Wie van de BN'ers viel af? Heb de uitslag niet gezien. Vond Irene, Inge B en Jim er weer uit springen.
Ben ik helemaal met je eens. Irene is heel erg stijf en kan daardoor die latin dansen niet aan. De quickstep ging haar vorige week beter af.quote:Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef MlleBlakeney het volgende:
Oei... ben ik dan de enige die Irene van der Laar echt superslecht vond dit keer?![]()
Ze kwam niet van de grond, geen vering in d'r knieen en ze stond af en toe gewoon stil!
Tuurlijk ze werd mooi door de lucht gezwiept, maar dat is meer knap van haar danspartner dan van haar... toch?
Mee eens, als was hij een stuk beter en hing hij minder de pipo uit.quote:Op zondag 4 september 2005 17:02 schreef Day het volgende:
en Joris had er nu echt uit gemoeten!
Inge Iepenburg is er nu uitquote:Op zondag 11 september 2005 08:38 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl heeft het vorige week gezien (bij haar ouders) en vond het onwijs leuk, maar kon nu niet kijken (TV kapot).
Kan iemand me vertellen wie er nu uit is gegaan? Volgende week heb ik als het goed is weer een nieuwe TV, dus dan kan ik het weer volgen.
Dat is niet gek voor DWTSquote:Op zondag 11 september 2005 10:58 schreef happyme28 het volgende:
Best bekeken programma gister met 1.488.000 en marktaandeel van 25.2%
Die roddel is al oud, maar Remco schijnt het al een hele tijd te doen met Charissa (de prof die met Koert-Jan danst in DWTS).quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Inge de B doet t in t echt ook met dr danspartner
de roddel ging al langer ja. maar ik kreeg het vrijdag uit 1e hand bevestigdquote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die roddel is al oud, maar Remco schijnt het al een hele tijd te doen met Charissa (de prof die met Koert-Jan danst in DWTS).
Als in Inge of Remko heeft het jou persoonlijk verteld? Niet dat het mij verder boeit, maar het wordt altijd zo snel en makkelijk beweerd zoiets.quote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de roddel ging al langer ja. maar ik kreeg het vrijdag uit 1e hand bevestigd
Niet Remko of Inge, maar wel iemand die daar heel dicht op staatquote:Op zondag 11 september 2005 16:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als in Inge of Remko heeft het jou persoonlijk verteld? Niet dat het mij verder boeit, maar het wordt altijd zo snel en makkelijk beweerd zoiets.
Als het waar is, lekker voor die Charissa dan, dat zij daar iedere week getuige van moet zijn dan.
Net zoals in de Rumba vorige keer. Toen danste ze ook al niet. Afgelopen zaterdag was dit dus weer het geval. Voorlopige Conclusie: Inge B is geen Latin-girl, of Remco krijgt het er gewoon niet goed genoeg in. Bij de Rumba was er echter nog sprake van een aantrekkingskracht tussen beide partijen. Die leek gisteravond wel doodgebloed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Inge de Bruin viel echt tegen vandaag. Ze danste niet, ze stapte. Jammer, want het was zo goed vorige week.
Joris was helemaal
Inge Ipenburg was zeker niet slecht. Veel te weinig gewaardeerd door de jury. Verder waren de 3 negens voor Koertjan en Charissa vreselijk overdreven. Cor was het enige jurylid dat een redelijke inschatting maakte. Als de jury dus eens wat meer ging opletten, zijn partijdigheid jegens favorieten nalaat (foei toch!) en de punten wat correcter ging verdelen, zouden de uiteindelijke uitkomsten niet zo voorspelbaar zijn.quote:Zonde van Inge I, want dat vond ik er ook heel mooi uit zien, maar ik denk dat de overgebleven paren wel het 'interessantst' voor de komende wedstrijden.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef joostingh het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat het best dansende paar Marcus en Irene zijn. En van de afgelopen uitzending vond ik Inge B gewoon heel erg slecht. Ze was alleen aan het stappen en stond heel vreemd.
Ik was in de studio aanwezig en dan ziet het er allemaal nog minder uit.
Irene van de Laar is zeker niet op haar best bij Latin dansen.. Standaard doet ze goed, maar Latin ziet er niet uit; dat ligt haar gewoon nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef joostingh het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat het best dansende paar Marcus en Irene zijn. En van de afgelopen uitzending vond ik Inge B gewoon heel erg slecht. Ze was alleen aan het stappen en stond heel vreemd.
Ik was in de studio aanwezig en dan ziet het er allemaal nog minder uit.
Nu maar hopen dat een groot deel van de kijkers ook komt dansenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef marky het volgende:
Ondanks het voetbal gisteren heeft de herhaling toch nog 580.000 kijkers met de bijna 1.5 milj van zaterdag zitten ze over de 2.000.000 kijkers
Wow,dat is niet gek,leuk zo'n opname erbij wonenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:04 schreef Vectra het volgende:
Ga 1 oktober weer naar de opnames. Ben er ook geweest bij de tweede show en heb er nu al weer zin in!
Was het ook inderdaad! Ik was nog nooit bij een tv opname geweest, dus dat was op zich wel grappig. Na afloop ook nog een tijdje met Rudolph staan te kletsen aan de barquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow,dat is niet gek,leuk zo'n opname erbij wonen![]()
Gezellig johquote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef Vectra het volgende:
[..]
Was het ook inderdaad! Ik was nog nooit bij een tv opname geweest, dus dat was op zich wel grappig. Na afloop ook nog een tijdje met Rudolph staan te kletsen aan de bar
Ach hij probeerde het tenminste wel! Voor een eh.... non-danser (weet ff niet of dit de lading dekt, maar ik bedoel dus dat het eigenlijk gewoon geen danser is) deed hij het nog best aardig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef marky het volgende:
We zitten weer te kijken en het eerste paar weer achter de rug. Koert-Jan ik vond hem niet een echt soepele samba afleveren.
Ik kijk nooit TV... daar kan het ook aan liggen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef E.T. het volgende:
(BE, Joris doet toch nog zo'n programma over Nederland met Mariska v.Kolk en nog eentje op zaterdagavond?)
Eens!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Koert-Jan eruit is... joris maakt me elke keer toch weer aan het lachen
Ik begin me ook echt steeds meer aan haar te ergeren. Het is dat ze zo goed danst..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef MlleBlakeney het volgende:
arme Koert-JanHij was echt teleurgesteld volgens mij, maar ja wel terecht dat hij het veld moest ruimen.
Nu volgende week Joris of Inge B. (misschien niet terecht, maar ook ik ben geen Inge-fan... ze kreeg er weer een "toppie" ingefrommeld ook vanavond)
En zo niet, dan toch, he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef marky het volgende:
Jim was mi ook erg goed.
Ik was op voorhand bang dat het in Nederland misschien niet zou aanslaan, maar er zijn iedere week meer kijkers!quote:Op zondag 18 september 2005 09:30 schreef marky het volgende:
Duidelijk de tv-hit van het jaar. Gisteren 1.7 miljoen kijkers.
Precies!quote:Op zondag 18 september 2005 10:26 schreef marky het volgende:
Gewone ouderwetse pretentieloze gezelligheid. We zijn er blijkbaar weer aan toe. Laat de grote spelshows maar weer komen.
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vectra het volgende:
Jim en Julie waren echt weer geweldig vandaag! Ik snap er ook werkelijk helemaal niets van dat Joris er nog steeds in zit. Zijn dansen is niet best, volgens mij inderdaad ook redelijk onbekend bij het grote publiek.
Koert-Jan was vanavond ook niet echt super, maar had zelf gedacht dat Joris er nu uit zou vliegen. Zag ik trouwens traantjes bij Koert-Jan?
Inderdaad, ik vind het zo'n leuk stel om te zien. Zo'n lange jongen bij zo'n klein meisje. Super hoe ze dat lengteverschil gebruiken. En als je de backstage repetitiefilmpjes mag geloven hebben ze onwijs veel lol samen. Waarschijnlijk heeft Jim de beste coach van allemaal in miss Julie Fryer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:26 schreef miki het volgende:
Jim en Julie zijn echt super! Een genot om naar te kijken, super choreografie!
Acteren tijdens het dansen is opzich niet geke maar dan moet je er nog wel een beetje redelijk bij dansen en dat doet joris niet.quote:Op maandag 19 september 2005 08:39 schreef phileine het volgende:
Ik begrijp niet waarom Inge zo slecht beoordeeld werd. Die was toch de enige die echte samba-heupen had? Vond Jim vrij slecht eigenlijk, erg stijfjes terwijl de samba toch echt heel soepel moet zijn. Idem voor Irene.
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind Joris juist enorm leuk. Hij heeft samen met zijn partner zo enorme lol in het dansen. Ik vind het ook grappig dat hij er zo enorm bij acteert, da's weer eens wat anders dan dat gelikte wedstrijd-dansen.
maar ja, ik was vroeger ook altijd een beetje weg van Joris
Gatver, net een vent, maar dan met nepnagels en lang haarquote:Op donderdag 22 september 2005 16:38 schreef Ivatje het volgende:
Hier was zij steviger dan nu...
[afbeelding]
En krijgt vervolgens twee 10-en en twee 9-ensquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef karoltje het volgende:
Irene stond lekker in dr blote kont.
De chachacha en de rumbabaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef karoltje het volgende:
Het is weer begonnen en Ron heeft alweer 4 enige woordgrapjes gemaakt.
Volgens mij wordt de meerderheid van de Jury niet warm of koud van het achterwerk van Irene.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef flubub het volgende:
Pf, die punten voor Irene waren alleen maar vanwege dat jurkje
Er zijn iig nog drie afleveringen, zodat Idols er de 22e direct achterna begint.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Volgende week is de halve finale en daarna de finale. Ik hoop dat Jim en Julie erin staan en wie hun tegenstanders zijn maakt me dan niet uit.
Je ziet alleen dat ze haar jurk weer goeddoet, misschien bij de herhaling van de week?quote:Op zondag 25 september 2005 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Op de site kan je trouwens alle dansen nog een keer bekijken: http://www.rtl.nl/shows/dancingwiththestars/home/index.xml
Mss dat daar die tepel ook nog wel te zien is?
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.quote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef amaranta het volgende:
De kont van Irene..was ook...grappig...erg smooth hoe het opgelost werd..
Maar..maar...maar CSI dan??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn iig nog drie afleveringen, zodat Idols er de 22e direct achterna begint.
Speak for yourselfquote:
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze haar er heel graag in wilde houden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schrok vreselijk van de tienen, die waren in mijn ogen niet terecht. Joris eruit, dat is heel terecht, de rest is gewoon een klasse (of meer) beter, maar die lofzangen op Irene snap ik dus echt niet.
Irene vd Laar danste toch goedquote:Op zondag 25 september 2005 16:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze haar er heel graag in wilde houden.
Maar twee keer 10 voor haar Latin is toch echt overdreven. Bij haar Ballroom had ik het me nog kunnen voorstellen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Irene vd Laar danste toch goed![]()
Dus geloof niet dat het met de jury te maken heeft....
Dat ze haar wilde houdenZij danst gewoon goed.
Ja, een 10 is misschien wel overdrevenquote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef marky het volgende:
[..]
Maar twee keer 10 voor haar Latin is toch echt overdreven. Bij haar Ballroom had ik het me nog kunnen voorstellen.
Mwoa, ik denk in die zin wel dat ze de hoge punten nodig heeft, omdat ik niet verwacht dat er nu echt heel veel mensen op haar zullen stemmen van het publiek (maar misschien vergis ik me). En goed, oke, maar een tien, nee. En het 'je lijkt wel een echte wedstrijddanser' vond ik dus ook schromelijk overdreven.quote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Irene vd Laar danste toch goed![]()
Dus geloof niet dat het met de jury te maken heeft....
Dat ze haar wilde houdenZij danst gewoon goed.
Op http://www.rtl.nl/shows/dancingwiththestars/video/ kun je het terugkijken, je moet 'Rumba Irene & Marcus' hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.
Die hij trouwens gewoon opleest van de autocuequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef karoltje het volgende:
Het is weer begonnen en Ron heeft alweer 4 enige woordgrapjes gemaakt.
Dat zou best kunnen. De finale is in ieder geval op 15 oktober. Dat had er volgens mij mee te maken dat er op 8 oktober een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef marky het volgende:
Ik dacht dat er na volgende week nog een soort overzichtsshow kwam.
Die geweldigequote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Vectra het volgende:
Die hij trouwens gewoon opleest van de autocue![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.
Die dan misschien nog netquote:Op maandag 26 september 2005 19:54 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Die geweldigegrappen over Irene d'r rokje waren toch wel geïmproviseerd?
Jim en Julie mogen van mij door maar wie van de dames.... ik vind dat erg moeilijk.quote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het gaat nu bijten wie er door mogen
Ik vind dat Irene en Marcus door mogen gaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Jim en Julie mogen van mij door maar wie van de dames.... ik vind dat erg moeilijk.
Die Remco is een eng mannetjequote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef LeBeau het volgende:
Van mij mogen Irene en Marcus er zaterdag uit. Julie en Jim vind ik het meest consistent, die verdienen gewoon een plek in de finale. Inge en Remco (![]()
![]()
) die... um, dansen ook heel goed natuurlijk. Die wil ik heus niet in de finale hebben zodat ik nog een weekje naar Remco kan kijken.
![]()
Hmmm, nou als het een finale zou worden tussen Jim/Julie en Irene/Marcus, dan denk ik dat het toch nog wel echt heel spannend wordt. Of Inge de Bruin staat daar met Remco, of het wordt een finale tussen twee dames.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die Remco is een eng mannetje![]()
Het probleem is alleen dat als Jim in de finale komt, dat hij bij voorbaat al heeft gewonnen door al die SMSende Br33z4h-dozen...
Ik wist niet dat Jim onder dames viel en Inge nietquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, nou als het een finale zou worden tussen Jim/Julie en Irene/Marcus, dan denk ik dat het toch nog wel echt heel spannend wordt. Of Inge de Bruin staat daar met Remco, of het wordt een finale tussen twee dames.
Als het een damesfinale wordt hoef ik in ieder geval niet meer te kijken, dan interesseert het me ook niet wie er wint.
En zo heeft iedereen zijn favorieten![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jim onder dames viel en Inge niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |