De rest van de dansers krijgen priveles of prive-workshops van haar. Geeft dat een beetje aan wie waar staat?quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:33 schreef marky het volgende:
Kan iemand mij is uitleggen hoe groot die July is in de danswereld? Ik krijg zo'n beetje het idee dat het van de dansers die aan het programma meedoen de beste is.
Er wordt juist geen rekening gehouden met het niveau. Het zijn allemaal startende dansers (de BNers dan) die zich dienen te bewijzen door op te klimmen. De vergelijking met een brugklasser gaat dan ook niet op. Daarnaast horen de paren individueel te worden bekeken, en hun voortgang te worden beoordeeld. Niet verbeteren hoort niet met hoge punten te worden beloond.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja lekker... beetje mekkeren over de hoge punten. Er wordt natuurlijk rekening gehouden met het niveau. Net als je een brugklasser een eindexamen zou laten maken, natuurlijk haalt hij dan een 1 als je geen rekening houdt met het niveau.
En daarbij: het is nog altijd wel een show natuurlijk..... duss uuhhh... niet zo zeuren
Ja precies. Als je bij het Brons afdansen gaat kijken zie je daar ook 7-ens en 8-en voorbij komen die voor dansen in dezelfde 'stijl' (dus niet figuren) bij Goud of hoger never nooit gegeven zullen worden...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef happyme28 het volgende:
Ja lekker... beetje mekkeren over de hoge punten. Er wordt natuurlijk rekening gehouden met het niveau. Net als je een brugklasser een eindexamen zou laten maken, natuurlijk haalt hij dan een 1 als je geen rekening houdt met het niveau.
En daarbij: het is nog altijd wel een show natuurlijk..... duss uuhhh... niet zo zeuren
Dans je zelf ook?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Het is best een vermakelijk programma. Ik zag het gisteravond voor het eerst.
Dan hebben ze dat in ieder geval goed gedaan in de Rumbaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Inge de B. en haar danspartner Remco lijken net een verliefd stel.![]()
Bij Char zei ze gister nog geen vriend te hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:33 schreef karoltje het volgende:
Zal Inge dr vriend leuk vinden om te zien.
Als ik het eerder had gelezen had ik ze wel willen hebben jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:12 schreef Sony het volgende:
Het is heeeeeel kort dag, maar door toeval hebben wij nog twee kaartjes over voor de uitzending van vanavond! Iemand nog interesse?
note voor de mods: we weten dat dit eigenlijk niet de juiste plek is, maar hier kijkt iemand eerder dan in Vraag & aanbod denken we en we willen iemand gewoon de kans bieden de uitzending nog bij te wonen (en zeker niet commercieel) dus knijp svp even een oogje toe voor een keer![]()
Da's wel n heel aparte songtitel , wat een drama zou dat voor Alicia moeten zijnquote:Op donderdag 1 september 2005 16:18 schreef dmace het volgende:
Inge B-Remco If I Ain't got no lyrics - Alicia Keys
off-topic: Elmoquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:58 schreef Perzikje het volgende:
Wie van de BN'ers viel af? Heb de uitslag niet gezien. Vond Irene, Inge B en Jim er weer uit springen.
Ben ik helemaal met je eens. Irene is heel erg stijf en kan daardoor die latin dansen niet aan. De quickstep ging haar vorige week beter af.quote:Op zondag 4 september 2005 10:52 schreef MlleBlakeney het volgende:
Oei... ben ik dan de enige die Irene van der Laar echt superslecht vond dit keer?![]()
Ze kwam niet van de grond, geen vering in d'r knieen en ze stond af en toe gewoon stil!
Tuurlijk ze werd mooi door de lucht gezwiept, maar dat is meer knap van haar danspartner dan van haar... toch?
Mee eens, als was hij een stuk beter en hing hij minder de pipo uit.quote:Op zondag 4 september 2005 17:02 schreef Day het volgende:
en Joris had er nu echt uit gemoeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |