Je ziet alleen dat ze haar jurk weer goeddoet, misschien bij de herhaling van de week?quote:Op zondag 25 september 2005 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Op de site kan je trouwens alle dansen nog een keer bekijken: http://www.rtl.nl/shows/dancingwiththestars/home/index.xml
Mss dat daar die tepel ook nog wel te zien is?
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.quote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef amaranta het volgende:
De kont van Irene..was ook...grappig...erg smooth hoe het opgelost werd..
Maar..maar...maar CSI dan??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn iig nog drie afleveringen, zodat Idols er de 22e direct achterna begint.
Speak for yourselfquote:
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze haar er heel graag in wilde houden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schrok vreselijk van de tienen, die waren in mijn ogen niet terecht. Joris eruit, dat is heel terecht, de rest is gewoon een klasse (of meer) beter, maar die lofzangen op Irene snap ik dus echt niet.
Irene vd Laar danste toch goedquote:Op zondag 25 september 2005 16:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze haar er heel graag in wilde houden.
Maar twee keer 10 voor haar Latin is toch echt overdreven. Bij haar Ballroom had ik het me nog kunnen voorstellen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Irene vd Laar danste toch goed![]()
Dus geloof niet dat het met de jury te maken heeft....
Dat ze haar wilde houdenZij danst gewoon goed.
Ja, een 10 is misschien wel overdrevenquote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef marky het volgende:
[..]
Maar twee keer 10 voor haar Latin is toch echt overdreven. Bij haar Ballroom had ik het me nog kunnen voorstellen.
Mwoa, ik denk in die zin wel dat ze de hoge punten nodig heeft, omdat ik niet verwacht dat er nu echt heel veel mensen op haar zullen stemmen van het publiek (maar misschien vergis ik me). En goed, oke, maar een tien, nee. En het 'je lijkt wel een echte wedstrijddanser' vond ik dus ook schromelijk overdreven.quote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Irene vd Laar danste toch goed![]()
Dus geloof niet dat het met de jury te maken heeft....
Dat ze haar wilde houdenZij danst gewoon goed.
Op http://www.rtl.nl/shows/dancingwiththestars/video/ kun je het terugkijken, je moet 'Rumba Irene & Marcus' hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.
Die hij trouwens gewoon opleest van de autocuequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef karoltje het volgende:
Het is weer begonnen en Ron heeft alweer 4 enige woordgrapjes gemaakt.
Dat zou best kunnen. De finale is in ieder geval op 15 oktober. Dat had er volgens mij mee te maken dat er op 8 oktober een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef marky het volgende:
Ik dacht dat er na volgende week nog een soort overzichtsshow kwam.
Die geweldigequote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Vectra het volgende:
Die hij trouwens gewoon opleest van de autocue![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.
Die dan misschien nog netquote:Op maandag 26 september 2005 19:54 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Die geweldigegrappen over Irene d'r rokje waren toch wel geïmproviseerd?
Jim en Julie mogen van mij door maar wie van de dames.... ik vind dat erg moeilijk.quote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Het gaat nu bijten wie er door mogen
Ik vind dat Irene en Marcus door mogen gaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef marky het volgende:
[..]
Jim en Julie mogen van mij door maar wie van de dames.... ik vind dat erg moeilijk.
Die Remco is een eng mannetjequote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef LeBeau het volgende:
Van mij mogen Irene en Marcus er zaterdag uit. Julie en Jim vind ik het meest consistent, die verdienen gewoon een plek in de finale. Inge en Remco (![]()
![]()
) die... um, dansen ook heel goed natuurlijk. Die wil ik heus niet in de finale hebben zodat ik nog een weekje naar Remco kan kijken.
![]()
Hmmm, nou als het een finale zou worden tussen Jim/Julie en Irene/Marcus, dan denk ik dat het toch nog wel echt heel spannend wordt. Of Inge de Bruin staat daar met Remco, of het wordt een finale tussen twee dames.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Die Remco is een eng mannetje![]()
Het probleem is alleen dat als Jim in de finale komt, dat hij bij voorbaat al heeft gewonnen door al die SMSende Br33z4h-dozen...
Ik wist niet dat Jim onder dames viel en Inge nietquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, nou als het een finale zou worden tussen Jim/Julie en Irene/Marcus, dan denk ik dat het toch nog wel echt heel spannend wordt. Of Inge de Bruin staat daar met Remco, of het wordt een finale tussen twee dames.
Als het een damesfinale wordt hoef ik in ieder geval niet meer te kijken, dan interesseert het me ook niet wie er wint.
En zo heeft iedereen zijn favorieten![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Jim onder dames viel en Inge niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |