Ik begin me ook echt steeds meer aan haar te ergeren. Het is dat ze zo goed danst..quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:35 schreef MlleBlakeney het volgende:
arme Koert-JanHij was echt teleurgesteld volgens mij, maar ja wel terecht dat hij het veld moest ruimen.
Nu volgende week Joris of Inge B. (misschien niet terecht, maar ook ik ben geen Inge-fan... ze kreeg er weer een "toppie" ingefrommeld ook vanavond)
En zo niet, dan toch, he?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef marky het volgende:
Jim was mi ook erg goed.
Ik was op voorhand bang dat het in Nederland misschien niet zou aanslaan, maar er zijn iedere week meer kijkers!quote:Op zondag 18 september 2005 09:30 schreef marky het volgende:
Duidelijk de tv-hit van het jaar. Gisteren 1.7 miljoen kijkers.
Precies!quote:Op zondag 18 september 2005 10:26 schreef marky het volgende:
Gewone ouderwetse pretentieloze gezelligheid. We zijn er blijkbaar weer aan toe. Laat de grote spelshows maar weer komen.
Dat klopt jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:34 schreef Vectra het volgende:
Jim en Julie waren echt weer geweldig vandaag! Ik snap er ook werkelijk helemaal niets van dat Joris er nog steeds in zit. Zijn dansen is niet best, volgens mij inderdaad ook redelijk onbekend bij het grote publiek.
Koert-Jan was vanavond ook niet echt super, maar had zelf gedacht dat Joris er nu uit zou vliegen. Zag ik trouwens traantjes bij Koert-Jan?
Inderdaad, ik vind het zo'n leuk stel om te zien. Zo'n lange jongen bij zo'n klein meisje. Super hoe ze dat lengteverschil gebruiken. En als je de backstage repetitiefilmpjes mag geloven hebben ze onwijs veel lol samen. Waarschijnlijk heeft Jim de beste coach van allemaal in miss Julie Fryer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:26 schreef miki het volgende:
Jim en Julie zijn echt super! Een genot om naar te kijken, super choreografie!
Acteren tijdens het dansen is opzich niet geke maar dan moet je er nog wel een beetje redelijk bij dansen en dat doet joris niet.quote:Op maandag 19 september 2005 08:39 schreef phileine het volgende:
Ik begrijp niet waarom Inge zo slecht beoordeeld werd. Die was toch de enige die echte samba-heupen had? Vond Jim vrij slecht eigenlijk, erg stijfjes terwijl de samba toch echt heel soepel moet zijn. Idem voor Irene.
Ik ben geloof ik de enige, maar ik vind Joris juist enorm leuk. Hij heeft samen met zijn partner zo enorme lol in het dansen. Ik vind het ook grappig dat hij er zo enorm bij acteert, da's weer eens wat anders dan dat gelikte wedstrijd-dansen.
maar ja, ik was vroeger ook altijd een beetje weg van Joris
Gatver, net een vent, maar dan met nepnagels en lang haarquote:Op donderdag 22 september 2005 16:38 schreef Ivatje het volgende:
Hier was zij steviger dan nu...
[afbeelding]
En krijgt vervolgens twee 10-en en twee 9-ensquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef karoltje het volgende:
Irene stond lekker in dr blote kont.
De chachacha en de rumbabaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef karoltje het volgende:
Het is weer begonnen en Ron heeft alweer 4 enige woordgrapjes gemaakt.
Volgens mij wordt de meerderheid van de Jury niet warm of koud van het achterwerk van Irene.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef flubub het volgende:
Pf, die punten voor Irene waren alleen maar vanwege dat jurkje
Er zijn iig nog drie afleveringen, zodat Idols er de 22e direct achterna begint.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Volgende week is de halve finale en daarna de finale. Ik hoop dat Jim en Julie erin staan en wie hun tegenstanders zijn maakt me dan niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |