Irene van de Laar is zeker niet op haar best bij Latin dansen.. Standaard doet ze goed, maar Latin ziet er niet uit; dat ligt haar gewoon nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef joostingh het volgende:
Mijn persoonlijke mening is dat het best dansende paar Marcus en Irene zijn. En van de afgelopen uitzending vond ik Inge B gewoon heel erg slecht. Ze was alleen aan het stappen en stond heel vreemd.
Ik was in de studio aanwezig en dan ziet het er allemaal nog minder uit.
Nu maar hopen dat een groot deel van de kijkers ook komt dansenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef marky het volgende:
Ondanks het voetbal gisteren heeft de herhaling toch nog 580.000 kijkers met de bijna 1.5 milj van zaterdag zitten ze over de 2.000.000 kijkers
Wow,dat is niet gek,leuk zo'n opname erbij wonenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:04 schreef Vectra het volgende:
Ga 1 oktober weer naar de opnames. Ben er ook geweest bij de tweede show en heb er nu al weer zin in!
Was het ook inderdaad! Ik was nog nooit bij een tv opname geweest, dus dat was op zich wel grappig. Na afloop ook nog een tijdje met Rudolph staan te kletsen aan de barquote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow,dat is niet gek,leuk zo'n opname erbij wonen![]()
Gezellig johquote:Op donderdag 15 september 2005 20:48 schreef Vectra het volgende:
[..]
Was het ook inderdaad! Ik was nog nooit bij een tv opname geweest, dus dat was op zich wel grappig. Na afloop ook nog een tijdje met Rudolph staan te kletsen aan de bar
Ach hij probeerde het tenminste wel! Voor een eh.... non-danser (weet ff niet of dit de lading dekt, maar ik bedoel dus dat het eigenlijk gewoon geen danser is) deed hij het nog best aardig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef marky het volgende:
We zitten weer te kijken en het eerste paar weer achter de rug. Koert-Jan ik vond hem niet een echt soepele samba afleveren.
Ik kijk nooit TV... daar kan het ook aan liggen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:53 schreef E.T. het volgende:
(BE, Joris doet toch nog zo'n programma over Nederland met Mariska v.Kolk en nog eentje op zaterdagavond?)
Eens!quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:28 schreef melismay het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Koert-Jan eruit is... joris maakt me elke keer toch weer aan het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |