Je ziet alleen dat ze haar jurk weer goeddoet, misschien bij de herhaling van de week?quote:Op zondag 25 september 2005 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Op de site kan je trouwens alle dansen nog een keer bekijken: http://www.rtl.nl/shows/dancingwiththestars/home/index.xml
Mss dat daar die tepel ook nog wel te zien is?
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.quote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef amaranta het volgende:
De kont van Irene..was ook...grappig...erg smooth hoe het opgelost werd..
Maar..maar...maar CSI dan??quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn iig nog drie afleveringen, zodat Idols er de 22e direct achterna begint.
Speak for yourselfquote:
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze haar er heel graag in wilde houden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik schrok vreselijk van de tienen, die waren in mijn ogen niet terecht. Joris eruit, dat is heel terecht, de rest is gewoon een klasse (of meer) beter, maar die lofzangen op Irene snap ik dus echt niet.
Irene vd Laar danste toch goedquote:Op zondag 25 september 2005 16:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze haar er heel graag in wilde houden.
Maar twee keer 10 voor haar Latin is toch echt overdreven. Bij haar Ballroom had ik het me nog kunnen voorstellen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Irene vd Laar danste toch goed![]()
Dus geloof niet dat het met de jury te maken heeft....
Dat ze haar wilde houdenZij danst gewoon goed.
Ja, een 10 is misschien wel overdrevenquote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef marky het volgende:
[..]
Maar twee keer 10 voor haar Latin is toch echt overdreven. Bij haar Ballroom had ik het me nog kunnen voorstellen.
Mwoa, ik denk in die zin wel dat ze de hoge punten nodig heeft, omdat ik niet verwacht dat er nu echt heel veel mensen op haar zullen stemmen van het publiek (maar misschien vergis ik me). En goed, oke, maar een tien, nee. En het 'je lijkt wel een echte wedstrijddanser' vond ik dus ook schromelijk overdreven.quote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Irene vd Laar danste toch goed![]()
Dus geloof niet dat het met de jury te maken heeft....
Dat ze haar wilde houdenZij danst gewoon goed.
Op http://www.rtl.nl/shows/dancingwiththestars/video/ kun je het terugkijken, je moet 'Rumba Irene & Marcus' hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heeft er iemand misschien een screenshot van ik heb het gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |