moment...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef bwt het volgende:
Maar wel hartstikke fout hoor
ff checken bij de OP van het vorige topic hoe het werkt
idd, spannend verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel ---> BOA ?
TT is ook verkeerd, mechole Youpquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef bwt het volgende:
Hij's al aan het verbeteren
de correcte OP komt er aan
anders wordt ie verbannen
Vraag maar aan je vriendjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel ---> BOA ?
Damn, hij heeft echt niet lopen opletten heH in 2005.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aan het begin van elke reeks is trouwens een linkje naar een text file met de OpeningsPost
En ik maar denken dat ik de grootste noob wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, hij heeft echt niet lopen opletten heH in 2005.![]()
![]()
Het enige wat je moet doen is de OP.txt kopieren en plakken, het zware werk (lijstje met laatste 5 topics) is al gedaan door de OP.txt 'beheerder'. Ook wel bekend als Meneer Hichamquote:
ik kwam hier eerder dan jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de grootste noob was![]()
![]()
Vast niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
[..]
idd, spannend verhaalHij had er al wat over gepost, maar hoe serieus was het
![]()
Wou niemand meer komen omdat hij BOA in z'n vrije tijd was, of omdat hij ook echt op de meeting de papieren wou controleren![]()
Maar doen we stiekum toch omdat meneer hiesjam dat toch niet kan veranderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
En eigen commentaar in de OP is niet toegestaan![]()
Nou, hij benadrukte in heel korte tijd wel heel serieus 3 keer dat niemand zijn papieren moest vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
Wou niemand meer komen omdat hij BOA in z'n vrije tijd was, of omdat hij ook echt op de meeting de papieren wou controleren![]()
aight, weet ik veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kwam hier eerder dan jij
-edit-
nee dat is vandaag niet echt te merken nee
Een paar maar hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vraag maar aan je vriendjes.![]()
![]()
Klik hier voor contact.
[..]
You own the place?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
En eigen commentaar in de OP is niet toegestaan![]()
en is de BOA zelf nog gekomen of nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, hij benadrukte in heel korte tijd wel heel serieus 3 keer dat niemand zijn papieren moest vergeten.![]()
(het stadium van grappen erover maken waren we al lang voorbij, omdat de sfeer dat niet meer toeliet)
En er waren wel een aantal personen vanwege zijn functie niet meer op komen dagen.
Maar er bleven er genoeg over, en alles is verder normaal verlopen.
Ik had er ook wel een beetje een hard hoofd over in ja.![]()
Maar als de carb van de KLX op tijd binnen had geweest, was ik misschien wel gegaan.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You own the place?![]()
Is dit jouuuw topic?![]()
U bent de oprichter en eigenaar van dit clubje?![]()
![]()
houd ik niet zo van...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef ondeugend het volgende:
Sssssssst laat het dan ook stil zijn joh !
mieter opquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
en is de BOA zelf nog gekomen of niet![]()
Of was ie dan z'n leven niet zeker
[..]![]()
![]()
Oprichter en tevens de beste rijder hier. Draag altijd beschermende kleding van merken die zich bewezen hebben in de loop der jarenTevens zal ik nooit crashen want heb mijn eerste jaar al gehad
Mag ik ff een tijl????quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
Oprichter en tevens de beste rijder hier. Draag altijd beschermende kleding van merken die zich bewezen hebben in de loop der jarenTevens ben ik een mietje omdat ik niet durf toe te geven dat ik al 2x onderuit ben gegaan tijdens het klaverbladen
Ik kan een fatsoenlijke opvolger van een Fok!MC deeltje openen, pwnedquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef Youp het volgende:
[..]
mieter op
ik kan een CR500 bedwingen (off en on road)nu jij weer
Sorry, ik kan aan de hand van de smileys niet zien in hoeverre je dit meent, je gebruikt ze namelijk helemaal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Mag ik ff een tijl????
HAHAHHAHA
ik zit nog altijd te wachten tot je een schuiver maakt
o nee, 't is nog geen vrijdag middag
sorry - ben te vroeg
LOLquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan een fatsoenlijke opvolger van een Fok!MC deeltje openen, pwned
http://members.home.nl/thafreak2/dutchie.avi![]()
Ik wil je wel een teil geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Mag ik ff een tijl????
HAHAHHAHA
sorry - ben te vroeg
Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry, ik kan aan de hand van de smileys niet zien in hoeverre je dit meent, je gebruikt ze namelijk helemaal nietZal ik nog een disclaimer bij mijn post zetten anders voor de zekerheid?
Downloadingquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Owwwwwww ultiem !!!!
Wat een gaaf nummer zeg... Radiohead - Street Spirit
Wist ik ook welquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Sorry
is natuurlijk geheel humoristiesch bedoeld
alleen ik was inderdaad de smilies een beetje vergeten in mijn haast om te typen
Tis heel anders dan in de moskee hoor !quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Downloadingeven kijken of het echt zo gaaf is
[..]
Wist ik ook wel, maar door jouw post realiseerde ik me dat er misschien meelezers zijn die mijn post iets te serieus nemen
Maar kan mij dat eigenlijk wat schelen
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Mag ik ff een tijl????
HAHAHHAHA
sorry - ben te vroeg
Heb jij al eens meegedaan in de moskee dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis heel anders dan in de moskee hoor !![]()
Ik kijk wel eens televisie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij al eens meegedaan in de moskee dan?
Broertje komt net aanrijden hoor ik, toch wel handig zo'n demper
vraag 2 is of je dat wel wilquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens televisie... ik mag daar toch helemaal niet komen man !
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:48 schreef bwt het volgende:
ik heb ook weer veel zitten edditen in mijn post (waar jij opp reageerde)
Jouw naam suggereert dat je sowieso wel eens dingen doet die eigenlijk niet mogenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens televisie... ik mag daar toch helemaal niet komen man !
Zie boven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:53 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jouw naam suggereert dat je sowieso wel eens dingen doet die eigenlijk niet mogen![]()
Verder vind ik Street Spirit niet echt ultiem ofzo, maar ben dan ook geen fervent muziekluisteraar
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Daarbij ben ik gewoon een zondige vrouw.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat hoofddoekje voor mijn haar onder mijn helm deed al neigingen geven om mij te bekeren.
Daarbij ben ik gewoon een zondige vrouw.![]()
quote:
Kijk eens aan... hoe mooi dat uitkomt !quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij hebt je smiley wegge-edit
Nou slaat die van mij nergens op
Youpquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:59 schreef Phatzak het volgende:
Net thuis, even tvp
Wat is dit voor fucking lelijke titel![]()
spuit 11quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:59 schreef Phatzak het volgende:
Net thuis, even tvp
Wat is dit voor fucking lelijke titel![]()
Jij krijgt 'n hamer op je hersenzaagselpanquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:59 schreef Youp het volgende:
ik zondig ook de hele dag
krijg ik nu ook rood?
kan die jongen ook nix an doenquote:
Wees niet zo soft voor die n00beikolquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef bwt het volgende:
kan die jongen ook nix an doen
hij was nog niet voldoende ingedingest
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:08 schreef Youp het volgende:
[afbeelding] Wie maakt de topics?
Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.
Luiheidquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef bwt het volgende:
kan die jongen ook nix an doen
hij was nog niet voldoende ingedingest
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:04 schreef ondeugend het volgende:
Het is nou de traditie dat je in PTA feedback gaat klagen waarna we je allemaal negeren.
moet je maar ff het begin van dit topic nalezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:04 schreef Phatzak het volgende:
Wees niet zo soft voor die n00beikolIk quote:
[..]
nee want zo triest ben ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:04 schreef ondeugend het volgende:
@youp
Het is nou de traditie dat je in PTA feedback gaat klagen waarna we je allemaal negeren.
Gelukkig maar !quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef Youp het volgende:
[..]
nee want zo triest ben ik nieten ik laat me niet zomaar wegpesten omdat ik niet weet hoe je hier een op moet maken
jij bent ook vast moe.. je leest over dingen heen... want de CR heb ik toch al zo'n 4 maanden niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Luiheid![]()
Naja, hij zal wel moe zijn van het sleutelen aan z'n CR
[..]
Sleutelen met terugwerkende kracht zeg maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:09 schreef Youp het volgende:
[..]
jij bent ook vast moe.. je leest over dingen heen... want de CR heb ik toch al zo'n 4 maanden niet meer
Hahahahaquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Sleutelen met terugwerkende kracht zeg maar
Fly bird![]()
Gezonde insteekquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:08 schreef Youp het volgende:
[..]
nee want zo triest ben ik nieten ik laat me niet zomaar wegpesten omdat ik niet weet hoe je hier een op moet maken
Owww nostalgie !!quote:
ik kom hier al een tijdje hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Gezonde insteek
je moet hier altijd met een schuinoog kijken en met halve maten meten
en alles met een druppel zout dingessen
't begint al laat te worden
ik begin te keuvelen en door elkaar t ehalen geloof ik
moet maar es gaan slapen
Volgens mij moet jij niet zoveel drinken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Gezonde insteek
moet maar es gaan slapen
Nog geen tijd voor gehad en ik wil ook laten merken dat iequote:Op donderdag 7 juli 2005 01:07 schreef bwt het volgende:
[..]
moet je maar ff het begin van dit topic nalezen
hij krijgt er goed van langs
Zeg !quote:
Hmm, zou dat het dan zijn????quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij niet zoveel drinken.
Weltrusten !![]()
Je zegt het wel heel erg stoer moet ik zeggen.quote:
ik zal jou esquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:14 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad en ik wil ook laten merken dat iemoet krijgen
trustequote:Op donderdag 7 juli 2005 01:17 schreef bwt het volgende:
[..]
Hmm, zou dat het dan zijn????
nehhhhh, heb slechts 1 liter icetea weg gewerkt
Mafze allemaal en tot over een paar uur of zo
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je zegt het wel heel erg stoer moet ik zeggen.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef bwt het volgende:
[..]
Gezonde insteek
moet maar es gaan slapen
Trutquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:14 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kom hier al een tijdje hoorben nog van voor die achterlijke OP's
(komop hicham, je kan me uitkafferen, je kan het, komop dan!
)
Juffrouw mier... tuututttuuututuuut !quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:20 schreef hicham het volgende:
[..]Teveel naar de foute spreekwoorden pagina gekeken
[..]
TrutBitch
Kreng
Teef
Veel van Santana te vinden maar niets met die titel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:19 schreef ondeugend het volgende:
Zeg hiesjam..... Santana - Oye Combo Va ultiemer dan ?
dat is toch zeker stoeah!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Juffrouw mier... tuututttuuututuuut !![]()
Onze meningen botsen wederom, toevallig vind ik de mod die dit op z'n geweten heb ontzettend coolquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:26 schreef Youp het volgende:
welke kansloze mod heeft dat op zn geweten?
Brilbeer is een echte man ! Die is pas stoer.quote:
Hebbem lekker geannuleerd en luister nu degene die ik gedownload heb van euhmm... de free record shopquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:27 schreef ondeugend het volgende:
Dames en heren... mocht hiesjam een tijdje niet meer posten hier dan bestudeert hij het format C concept.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Brilbeer is een echte man ! Die is pas stoer.![]()
hup daar is willem met de waterpomp tang, de nijptang en de combinatie tang, hup daar is willem met de waterpomp tang, want willem is niet bang!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gebroeders bever wel stoer vond hoor - ed en willem
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gebroeders bever wel stoer vond hoor - ed en willem
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebbem lekker geannuleerd en luister nu degene die ik gedownload heb van euhmm... de free record shop [afbeelding] Titel klopte gewoon niet
quote:
je moetquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:36 schreef hicham het volgende:
[..]Hmm, hoe moet ik dit zo subtiel mogelijk zeggen
Vind er niks aan
sorry
Deuntje is wel leuk ... voor 10 seconden. Daarna houdt het op
Mag ik nu slapen?
Ik ging nog wel iets zuidelijker....quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:36 schreef hicham het volgende:
[..]Hmm, hoe moet ik dit zo subtiel mogelijk zeggen
Vind er niks aan
sorry
Deuntje is wel leuk ... voor 10 seconden. Daarna houdt het op
Mag ik nu slapen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ging nog wel iets zuidelijker....
Je MOET slapen !![]()
Barbaar !!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
schitterend dat liedje ja
oud :pquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:42 schreef hicham het volgende:
Ok ik ga alEn ik ben niet de enige zie ik
Nog even wat filmpjes kijken, zoals bungee jumpen![]()
Wat nou ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:41 schreef bwt het volgende:
Argggg
5 op een rijquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:45 schreef bwt het volgende:
nee, ik niet bungie jumpen
maf ze allemaal dan maar weer
Ga nou maar slapen, zonder mij is er toch niets aanquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:26 schreef Youp het volgende:
welke kansloze mod heeft dat op zn geweten?
ik vind t best vetquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
Zoveel deeltjes en meets en niet eens een mooi logo? Vormgever to the rescue!
gggoed ... heb effe zitten hobbyen en hier is jullie eventuele nieuwe logo... zomaar uit het niets
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het gaat om de vormen. Kleuren mogen jullie nog bepalen (ik zat te denken aan gouden rand en letters met donkerblauw emaille achtergrond... maar is aan jullie).
Nu is het logo opgemaakt in een vector-bestand dus is het voor alle toepassingen geschikt.
Eventueel (gezien het m'n werk is) kan ik t-shirts, flyers, posters, etc.. regelen.
lemme know what you guys think!
kuttitel en verkeerde opzet van de ttquote:
Best wel heel erg lief !!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
gggoed ... heb effe zitten hobbyen en hier is jullie eventuele nieuwe logo... zomaar uit het niets
[afbeelding]
niet zo haastig op shift + 1 rammen jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kuttitel en verkeerde opzet van de tt![]()
![]()
!!!!!!1!!!11!!
newbiequote:Op donderdag 7 juli 2005 01:54 schreef Youp het volgende:
[..]
niet zo haastig op shift + 1 rammen jij
De diehards lezen het allemaal na. Je krijgt vast en zeker feedback.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:57 schreef Googolplexian het volgende:
zou iemand het logootje in de groep kunnen gooien voordat er op dit deeltje ook alweer een slotje zit?ben namelijk wel benieuwd of jullie 'm willen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:57 schreef ondeugend het volgende:
Kansloze mods melden hier zich gewoon spontaan !![]()
Ik vind natuurlijk dat je gewoon een andere motor moet kopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
achja, krijgt hij ook wat aandacht!
trouwens.. wat vind men hier eigenlijk van wat ik met de kleuren van mijn moto moet doen...
[afbeelding]
er komt sowieso een SM spatbordje op maar ik wil al het plastic ook onder handen gaan nemen... of beter nog, vervangen door nieuwmaarja wat te doen met de kleuren...
vertel mij dan even met wat voor motor ik onder de 25kw regeling uit kom, ik op mn bek kan gaan zonder dat er wat kapot gaat en waarmee in constant wheelies en stoppies kan bouwen en zelfs kan springen alsof het niks isquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind natuurlijk dat je gewoon een andere motor moet kopen.
bwt luistert naar mij en jij ook al ?quote:
Dat is heel eenvoudig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:04 schreef Youp het volgende:
[..]
vertel mij dan even met wat voor motor ik onder de 25kw regeling uit kom, ik op mn bek kan gaan zonder dat er wat kapot gaat en waarmee in constant wheelies en stoppies kan bouwen en zelfs kan springen alsof het niks is
vrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
bwt luistert naar mij en jij ook al ?
Ik heb invloed !![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig.
Zondigen en mazzel hebben !
quote:
vergeetquote:
Je bent dan ook geen diehard zoals ik ben.quote:
en ik ben ziek... dat scheelt misschien ook alquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen diehard zoals ik ben.
Het is je vergeven dus.
Dat wisten we natuurlijk al meteen toen je hier begon te posten.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat wisten we natuurlijk al meteen toen je hier begon te posten.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het gaat om de vormen. Kleuren mogen jullie nog bepalen (ik zat te denken aan gouden rand en letters met donkerblauw emaille achtergrond... maar is aan jullie).
Nu is het logo opgemaakt in een vector-bestand dus is het voor alle toepassingen geschikt.
Eventueel (gezien het m'n werk is) kan ik t-shirts, flyers, posters, etc.. regelen.
Vraag maar aan Makster, die weet 'm vast wel blingbling te makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
trouwens.. wat vind men hier eigenlijk van wat ik met de kleuren van mijn moto moet doen...
[afbeelding]
er komt sowieso een SM spatbordje op maar ik wil al het plastic ook onder handen gaan nemen... of beter nog, vervangen door nieuwmaarja wat te doen met de kleuren...
Mij dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:12 schreef Phatzak het volgende:
Dan maar weer slapen.![]()
Kost me weer geld, want vandaag moet ik dus weer een ander betalen voor het werk
Geinig.. rode tank!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
Eindelijk is het zoverquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
als het goed is zometeen wat cash rijkeren een motor armer
![]()
tis niet andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
Eindelijk is het zover
Jammer alleen van die onverwachte kosten waaraan je een deel moet uitgeven
n00bquote:Waar staat 'hk' voor in 'hk-leden'
hij heeft de vorige lijder ook al weggejaagdquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You own the place?![]()
Is dit jouuuw topic?![]()
U bent de oprichter en eigenaar van dit clubje?![]()
![]()
Ik vind het zeker een heel leuk logo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
Jij raakt besmet door die vis van je.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem stoer!
Waar bemoei ik me mee...
Kom niet verder dan HuisKamerquote:
In opdracht van jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij de vorige lijder ook al weggejaagd![]()
![]()
Heb je weer een Fok!MC deeltje in je active topics staan, dan ontkom je er niet meer aan heHquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem stoer!
Waar bemoei ik me mee...
hey dat is dat fillempie waar ik het laats over hadquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:42 schreef hicham het volgende:
Ok ik ga alEn ik ben niet de enige zie ik
Nog even wat filmpjes kijken, zoals bungee jumpen![]()
[afbeelding]
Harde Kneuzenquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Eindelijk is het zover
Jammer alleen van die onverwachte kosten waaraan je een deel moet uitgeven
Waar staat 'hk' voor in 'hk-leden'
ben al hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Mercy is druk bezig met bijlezen en posten
even een postje tussendoor anders krijg je weer zo een Mercy-reeks
Hmpfquote:
quote:
Ok, dan hoef ik niet meer voor waakhond te spelenquote:
ik heb er op gelest. Best een fijne motor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
Zijn hier mensen die een Honda CB500 rijden?
de meeste hebben hun papiertje alquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de meeste hebben hun papiertje al
Hmmmz .. ja ik les momenteel op een GS500, maar wil een CB500 gaan kopen. Ik zou alleen wel wat 'aankoop-tips' kunnen gebruikenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik heb er op gelest. Best een fijne motor.
Ik weet dat ik op een motor gelest hebquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
tis wel een standaard lesmotorquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef omegaproject het volgende:
Waarom begint iedereen over lessen als ik iets over een CB500 vraag?
Ik krijg het idee dat het als een mietjesmotor gezien wordt
True, alleen kost een bandit ook meteen een stuk meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis wel een standaard lesmotorals je geen 25Kw hoeft te rijden dan zou ik voor iets anders gaan
een bandit oid
trouwens, ook al zit je wel aan 25Kw
sowieso is een bandit veel leuker
Thnx,quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:08 schreef bwt het volgende:
Er is niets tegen je argumenten in te brengen.
De CB is inderdaad een soepele motor. Daarom wordt ie ook veel gebruikt door rijscholen.
Om op te beginnen is het inderdaad geen slechte keus voor een beperkt budget.
tjsa, gewoon de standaard dingen waar je op moet letten. Schakelt ie soepel, banden en ketting nog in orde, dat soort dingen. Hoe het met CB500 specifieke zaken zit weet ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Thnx,
nu nog iemand vinden die me wat tips kan geven
is gewoon omdat ze veel gebruikt worden als lesmotorquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef omegaproject het volgende:
Waarom begint iedereen over lessen als ik iets over een CB500 vraag?
Ik krijg het idee dat het als een mietjesmotor gezien wordt
Ja waarom worden ze eigenlijk niet als vol aangezien? Omdat ze maar 500cc hebben? Omdat ze zo makkelijk te hanteren zijn? ... niet dat het mij er van weerhoud er een te kopen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is gewoon omdat ze veel gebruikt worden als lesmotor![]()
en ik heb het idee dat dat soort motoren toch niet voor vol aangezien worden
juist omdat het een beetje de standaard lesmotor is en weinig vermogen heeft. Houd er wel rekening mee dat je na een jaar waarschijnlijk toch een iets spectaculaire motor wil. Toen ik de mijne kocht had ik ook 3 opties, de CB500, de GS500 of een GSX600 (sowieso mijn favoriet). Uiteindelijk toch voor de 600 gekozen en eigenlijk heb ik dat ding qua spanning wel gezien nuquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja waarom worden ze eigenlijk niet als vol aangezien? Omdat ze maar 500cc hebben? Omdat ze zo makkelijk te hanteren zijn? ... niet dat het mij er van weerhoud er een te kopen hoor
weet je zeker dat het niet was om te melden dat het niet door kan gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik lag net een half uurtje. Word ik gebeld door die hotelreserveringsshit voor de vakantieZe wou even alles controleren maar ik was dus net wakker begint ze meteen met een pakistaans accent engels tegen me te lullen
Ze zijn er iig mee bezig Mercy & Raus
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik lag net een half uurtje. Word ik gebeld door die hotelreserveringsshit voor de vakantieZe wou even alles controleren maar ik was dus net wakker begint ze meteen met een pakistaans accent engels tegen me te lullen
Ze zijn er iig mee bezig Mercy & Raus
Neequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet was om te melden dat het niet door kan gaan
Ja daar ben ik me wel van bewustquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
juist omdat het een beetje de standaard lesmotor is en weinig vermogen heeft. Houd er wel rekening mee dat je na een jaar waarschijnlijk toch een iets spectaculaire motor wil. Toen ik de mijne kocht had ik ook 3 opties, de CB500, de GS500 of een GSX600 (sowieso mijn favoriet). Uiteindelijk toch voor de 600 gekozen en eigenlijk heb ik dat ding qua spanning wel gezien nu
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:02 schreef bwt het volgende:
Vraag maar aan Hicham hoe leuk de bandit is.
is prima naar 25 KW terug te brengen.
600cc of 1200cc?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
[..]Smijten en stunten met dat ding joh, als je geen 25KW beperking hebt zeker
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus heeft gisteren gebeld naar die gasten
ging wel erg wazig allemaal maar nu blijkt dat ze het toch wel begrepen hebben
![]()
Beidequote:
Had ook al medelijden met de bijlezersquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef Rausdouwer het volgende:
het gaat goed hier. 5 pagina's sinds vanmorgen (vannacht).
Ik denk dat ik maar eens ander werk moet gaan zoeken of zo, want als ik kan posten dan is het rustig en als ik geen tijd heb dan kan ik weer aan het bijlezen gaan.
![]()
Wat had jij precies gemailed eigenlijk? Ze vroeg mij namelijk of ik nog voorkeur had voor welk hotel ze moest proberen. Die van jullie of die van ons, dus ik heb gezegd eerst in dat hotel van jullie en dan die van ons. Lukt het beide niet, laat dan maar zoals het is. Maar dat laatste had misschien niet gehoeven en dat hun gewoon zouden zoeken naar ander hotelquote:Hey goed dat ze gebeld hebben Hicham! Het leek allemaal vrij wazig toen ik gebeld en gemaild had, maar ik vind dat ze heel goed handelen door jou te bellen om na te gaan of jij het ook met de eventuele wijziging eens bent.
quote:Ja grappig accent he? Ik begon net zo Pakistaans Engels terug te praten.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoektocht kan beginnenen nu naar mijn werk
Ik heb eerst uitgelegd dat wij dat ene hotel hadden gereserveerd, maar werden omgeboekt. Reserveringsnummer en naam vermeld. Vervolgens dat jullie hetzelfde hotel hadden gereserveerd, maar naar een ander hotel zijn omgeboekt. Daarna uitgelegd dat we samen reizen en dus eigenlijk in hetzelfde hotel wilden zitten indien dat mogelijk is. Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, maar ik dacht het eigenlijk wel. Ik moest natuurlijk ook al die informatie doorgeven, dus ik kan me voorstellen dat er wat veel informatie is en dat het daardoor niet goed gelezen of begrepen wordt. Als ik op mijn werk van die lange mails krijg met veel informatie dan schuif ik het bij voorbaat ook al vooruit. Achteraf blijkt het dan soms om iets heel eenvoudigs te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Had ook al medelijden met de bijlezersEerst een heel stuk over opgevoerde brommers (SM'ers) en dan nog wat prut in de vorm van na middernachtse slowchat
Zo gaan die topics wel erg snel vol ja
[..]
Wat had jij precies gemailed eigenlijk? Ze vroeg mij namelijk wat ze moest proberen. Dus ik heb gezegd, probeer eerst in dat hotel van jullie en dan die van ons. Lukt het beide niet, laat dan maar zoals het is. Maar dat laatste had misschien niet gehoeven en dat hun gewoon zouden zoeken naar ander hotel
[..]Daar ben ik niet zo goed in
[..][afbeelding] [afbeelding]
Dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Beide(ik heb overigens een 600cc op 25 kw
)
Okay, dan zullen we weer even afwachten wat ze gaan doen. Moet vast wel goed gaan met al die hotels in hun netwerk. We hebben iig contact met ze gehad dus dan weten ze dat we bestaan en ook eisen hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb eerst uitgelegd dat wij dat ene hotel hadden gereserveerd, maar werden omgeboekt. Reserveringsnummer en naam vermeld. Vervolgens dat jullie hetzelfde hotel hadden gereserveerd, maar naar een ander hotel zijn omgeboekt. Daarna uitgelegd dat we samen reizen en dus eigenlijk in hetzelfde hotel wilden zitten indien dat mogelijk is. Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, maar ik dacht het eigenlijk wel. Ik moest natuurlijk ook al die informatie doorgeven, dus ik kan me voorstellen dat er wat veel informatie is en dat het daardoor niet goed gelezen of begrepen wordt. Als ik op mijn werk van die lange mails krijg met veel informatie dan schuif ik het bij voorbaat ook al vooruit. Achteraf blijkt het dan soms om iets heel eenvoudigs te gaan.
Het terugbrengen kan je zelf door de begrenzing eruit te halen. Hoe dat precies zat weet ik niet maar volgens mij waren het ringetjes bij de carburateursquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik jaJammer van de 25Kw limitatie ... wat kost dat nou om terug naar origineel te brengen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hmmmz .. ja ik les momenteel op een GS500, maar wil een CB500 gaan kopen. Ik zou alleen wel wat 'aankoop-tips' kunnen gebruiken
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
[afbeelding]
Ik heb een GS500 gehad. Als ik de foto's zie dan heb ik soms wel een beetje spijt dat ik de motor heb verkocht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik rijd op een GS500 en heb op een CB500 gelest.. beide fijne motoren![]()
maar ff wachten op de foto's danquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103654/1
laat maar, tis geloof ik een choppequote:
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet kenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
laat maar, tis geloof ik een choppe
http://www.totalmotorcycle.com/buyersguide/Yamaha-XS250.htmquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103654/1
Nog niet, 1 augustus pas.quote:
Dus wanneer begin je met lessen?quote:
Daar was ik even te lam voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet ken
Clique
[afbeelding]
Nope, kan 75% van de tijd vanaf mijn werk posten.quote:
Moet ik even over nadenken, alvast even voor de vuist weg filosoferen..quote:
Ja, ik dacht eerst ook dat die 250 voor 250 wielen kon staan ofzo, maar het is inderdaad 250cc want op de foto's zie ik toch echt maar 2 wielenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar was ik even te lam voor.![]()
Maar ik had al zoiets in gedachten. En 250 staat hier ook voor 250cc? In dat geval vind ik het denk ik toch niet zo interessant.
OPM bakt er de laatste tijd niet veel meer van met z'n vage posts, Raus is daar allang voorbijquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, kan 75% van de tijd vanaf mijn werk posten.![]()
OPM doet het andersom, 25% van de tijd, BWT kan daar een behoorlijk gemiddelde in mee daarvan, Mercy zit teveel te lurken op Motor-Forum, en Raus doet de helft van OPM.. qua posten dan.![]()
![]()
Voor leuke stickers moet je uiteraard bij Nick wezenquote:En ik zou er zou er niet teveel oranje op doen, dus bijvoorbeeld de zijkappen onder het zadel zwart met wat leuke stickers erop.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet ken
Clique
we zijn het gisteren eindelijk eens geworden wat het volgens beide zou moeten wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat die 250 voor 250 wielen kon staan ofzo, maar het is inderdaad 250cc want op de foto's zie ik toch echt maar 2 wielen![]()
En als stuntfietsie (want dat willen jullie toch?
) is ie al helemaal niet geschikt
[..]
OPM bakt er de laatste tijd niet veel meer van met z'n vage posts, Raus is daar allang voorbij![]()
[..]
Voor leuke stickers moet je uiteraard bij Nick wezen
ik heb hier net een heel verhaal getypedquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
Prachtig plaatje, vooral met die gouden rand en donkerblauwe emaille achtergrond.
Beetje te harley achtig alleen.![]()
![]()
Ik vind het design te rond, zou liever een wat modernere hoekigere** tank zien zoals een ducati die van achteren af gezien heeft, en uiteraard het hele logo in die styl afgebeeld zien.![]()
Maar het initiatief vind ik geweldigen ik zou het toch ook zeker heel trots met dit logo kunnen doen.
![]()
** ik moet nu de deur uit, dus kan even geen voorbeeld posten.
[..]
mjah ik was aan het denken of de 3 achterste kappen (zij-en achterspatbord) zwart of zilver en dan de voorkant alles oranje, mn acerbis koplampunit/stuurkuip blijft welen een hoop KTM decals er op
maar ik vind de decals die nu op de tank kappen zitten ook wel erg mooi...
OPM doet het andersom, 25% van de tijd, BWT kan daar een behoorlijk gemiddelde in mee daarvan, Mercy zit teveel te lurken op Motor-Forum, en Raus doet de helft van OPM.. qua posten dan.![]()
![]()
[..]
Moet ik even over nadenken, alvast even voor de vuist weg filosoferen..
Ik vind een chromen stuurkuipje enorm mooi..**
Achterspatbord zou dan in dezelfde styl meekunnen qua finish.![]()
Dit is beide misschien ook een beetje fout.![]()
Om het netjes te houden zijn KTM 2005 stickers misschien een optie.
En ik zou er zou er niet teveel oranje op doen, dus bijvoorbeeld de zijkappen onder het zadel zwart met wat leuke stickers erop.
Of je kan ze carbonlook maken, en de rest gewoon origineel houden.
dan (inderdaad) wel wat aan je voorspatbord en achterspatbord doen, en je achterbrug een beetje opleuken, hetzij zwart spuitwerk, hetzij een beetje poetsen en een mooie sticker erop.
Fietstellertje dan even omleggen naar voren.![]()
Het is al heel wat dat je het plan niet in eerste instantie verwerptquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... eerst flat van die stinkerd verkopen, dan hou ik mss geld over.
Dus toch een Goldwing?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn het gisteren eindelijk eens geworden wat het volgens beide zou moeten worden![]()
dus het gerichter zoeken kan beginnen![]()
en dat is geen SM of iets wat er op lijkt![]()
ik heb de active topic lijst wel veel open staan van M-F maar het lurken valt eigenlijk best mee hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
Verhaal staat in de quote zelfquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb hier net een heel verhaal getypedis het weg
nog ff bij editten...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je het plan niet in eerste instantie verwerpt
[..]
Dus toch een Goldwing?
goed plan, als we dan 5 jaar in die blokkendoos van jou blijven zitten kan ik van de overwaarde een Busa kopenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... eerst flat van die stinkerd verkopen, dan hou ik mss geld over.
dan zal je die overwaarde moeten gebruiken om een gare Alfa aan de praat te houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
goed plan, als we dan 5 jaar in die blokkendoos van jou blijven zitten kan ik van de overwaarde een Busa kopen
Dat is puur omdát ik het zo eng vind... Ik had zelf al bedacht dat een paar lessen mss wel een goed idee zou zijn om een beetje 'feeling' te krijgen. Wat kan zo'n ding enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
Het is al heel wat dat je het plan niet in eerste instantie verwerpt
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
goed plan, als we dan 5 jaar in die blokkendoos van jou blijven zitten kan ik van de overwaarde een Busa kopen
Wat hij zegt dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan zal je die overwaarde moeten gebruiken om een gare Alfa aan de praat te houden![]()
dus een hayabutsa zit er dan nog niet in voor jou
na vanochtend denk ik dat die pot geld er sowieso ingeflikkerd moet worden. Leterlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is puur omdát ik het zo eng vind... Ik had zelf al bedacht dat een paar lessen mss wel een goed idee zou zijn om een beetje 'feeling' te krijgen. Wat kan zo'n ding enzo...
[..]Dat denk jij...
Als ik jou moet geloven kan ik jaarlijks een pot geld in die Alfa stoppen om hem rijdend te houden.Dus schrijf die Busa maar op je buik!
Oh, en vergeet ook die superdeluxe kinderkamers niet enzo.
aargh heb ik het nu weer opnieuw zitten typenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Verhaal staat in de quote zelf
'mjah ik was aan het denken of de 3 achterste kappen (zij-en achterspatbord) zwart of zilver en dan de voorkant alles oranje, mn acerbis koplampunit/stuurkuip blijft wel en een hoop KTM decals er op maar ik vind de decals die nu op de tank kappen zitten ook wel erg mooi... '
Met creditcard duurde het bij mij de laatste keer 4 dagen, m.u.v. het weekend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef hicham het volgende:
Wat is eigenlijk de levertijd van Louis.de ongeveer?
Jij wilt schijt op de tank van 'ons' logo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ben nog thuis, wachten is op derden.![]()
Zocht nog een plaatje van die Duc tank.
Die is hier niet zichtbaarmaar vond het wel een gek plaatje om even te posten..
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:36 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil na een jaar of 2 mijn (jeugd)droom motor kopen, een gifgroene Kawasaki Ninja
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef hicham het volgende:
PoehoeHet gaat wel erg snel opeens allemaal. Moet nog even wat dingen regelen voor de vakantie
Wou nog die ene digicam voor de vakantie regelen, maar weet niet of dat gaat lukken
Wel een goed bericht voor Raus en Mercy (ik spreek jullie nu om en om als eerst aan), we zijn overgeboekt naar jullie hotel [afbeelding]
Ah... kwartje valt... de kanarie is klaar...quote:
kijk, er ergens een brandje onstaan en meteen de scheiding tussen de arbeiders en de MC!terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga je chickie ophalen en pics maken hond
Of zitten jullie ook van je werk te posten
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
Ga je chickie ophalen en pics maken hond
Of zitten jullie ook van je werk te posten
Dat hoop jequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Naja, hij zal het toch nog wel ff volhouden deze zomer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nog een paar uur. Dan snel ophalen, kuip er weer opzetten (hopen dat ze de boutjes enzo nog hebben) en dan BE erop trappenen rijden
Jeej...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[...] en dan BE erop trappenen rijden
en Scotland Yard heeft de waarschuwing die voor de aanslagen kwamen genegeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef bwt het volgende:
Londen heeft wat last van osama bin laden en consorten
quote:Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
mooi apparaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hij is er helemaal mee van Barendrecht naar de Maasvlakte mee gekomen.![]()
20 kilometer..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
op uitlaat na een erg gaaf ding om te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hij is er helemaal mee van Barendrecht naar de Maasvlakte mee gekomen.![]()
20 kilometer..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Net een persconferentie gezien van Blair, Mitterand stond rechts naast hem en keek zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Scotland Yard heeft de waarschuwing die voor de aanslagen kwamen genegeerd![]()
lijkt wel veel op het WTC gebeuren![]()
Seatpijpjes komen eraan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
op uitlaat na een erg gaaf ding om te zien![]()
op welk merk motorblok is ie gebaseerd ?![]()
ja nu wel.. ongeveerquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef bwt het volgende:
Youp, kijk uit - topic zit weer bijna vol. Als je niet uitkijkt moet je er WEER 1 openen.
Maar je weet nu wel hoe het moet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |