Ja, ik dacht eerst ook dat die 250 voor 250 wielen kon staan ofzo, maar het is inderdaad 250cc want op de foto's zie ik toch echt maar 2 wielenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daar was ik even te lam voor.![]()
Maar ik had al zoiets in gedachten. En 250 staat hier ook voor 250cc? In dat geval vind ik het denk ik toch niet zo interessant.
OPM bakt er de laatste tijd niet veel meer van met z'n vage posts, Raus is daar allang voorbijquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, kan 75% van de tijd vanaf mijn werk posten.![]()
OPM doet het andersom, 25% van de tijd, BWT kan daar een behoorlijk gemiddelde in mee daarvan, Mercy zit teveel te lurken op Motor-Forum, en Raus doet de helft van OPM.. qua posten dan.![]()
![]()
Voor leuke stickers moet je uiteraard bij Nick wezenquote:En ik zou er zou er niet teveel oranje op doen, dus bijvoorbeeld de zijkappen onder het zadel zwart met wat leuke stickers erop.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet ken
Clique
we zijn het gisteren eindelijk eens geworden wat het volgens beide zou moeten wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat die 250 voor 250 wielen kon staan ofzo, maar het is inderdaad 250cc want op de foto's zie ik toch echt maar 2 wielen![]()
En als stuntfietsie (want dat willen jullie toch?
) is ie al helemaal niet geschikt
[..]
OPM bakt er de laatste tijd niet veel meer van met z'n vage posts, Raus is daar allang voorbij![]()
[..]
Voor leuke stickers moet je uiteraard bij Nick wezen
ik heb hier net een heel verhaal getypedquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
Prachtig plaatje, vooral met die gouden rand en donkerblauwe emaille achtergrond.
Beetje te harley achtig alleen.![]()
![]()
Ik vind het design te rond, zou liever een wat modernere hoekigere** tank zien zoals een ducati die van achteren af gezien heeft, en uiteraard het hele logo in die styl afgebeeld zien.![]()
Maar het initiatief vind ik geweldigen ik zou het toch ook zeker heel trots met dit logo kunnen doen.
![]()
** ik moet nu de deur uit, dus kan even geen voorbeeld posten.
[..]
mjah ik was aan het denken of de 3 achterste kappen (zij-en achterspatbord) zwart of zilver en dan de voorkant alles oranje, mn acerbis koplampunit/stuurkuip blijft welen een hoop KTM decals er op
maar ik vind de decals die nu op de tank kappen zitten ook wel erg mooi...
OPM doet het andersom, 25% van de tijd, BWT kan daar een behoorlijk gemiddelde in mee daarvan, Mercy zit teveel te lurken op Motor-Forum, en Raus doet de helft van OPM.. qua posten dan.![]()
![]()
[..]
Moet ik even over nadenken, alvast even voor de vuist weg filosoferen..
Ik vind een chromen stuurkuipje enorm mooi..**
Achterspatbord zou dan in dezelfde styl meekunnen qua finish.![]()
Dit is beide misschien ook een beetje fout.![]()
Om het netjes te houden zijn KTM 2005 stickers misschien een optie.
En ik zou er zou er niet teveel oranje op doen, dus bijvoorbeeld de zijkappen onder het zadel zwart met wat leuke stickers erop.
Of je kan ze carbonlook maken, en de rest gewoon origineel houden.
dan (inderdaad) wel wat aan je voorspatbord en achterspatbord doen, en je achterbrug een beetje opleuken, hetzij zwart spuitwerk, hetzij een beetje poetsen en een mooie sticker erop.
Fietstellertje dan even omleggen naar voren.![]()
Het is al heel wat dat je het plan niet in eerste instantie verwerptquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... eerst flat van die stinkerd verkopen, dan hou ik mss geld over.
Dus toch een Goldwing?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zijn het gisteren eindelijk eens geworden wat het volgens beide zou moeten worden![]()
dus het gerichter zoeken kan beginnen![]()
en dat is geen SM of iets wat er op lijkt![]()
ik heb de active topic lijst wel veel open staan van M-F maar het lurken valt eigenlijk best mee hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
Verhaal staat in de quote zelfquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb hier net een heel verhaal getypedis het weg
nog ff bij editten...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je het plan niet in eerste instantie verwerpt
[..]
Dus toch een Goldwing?
goed plan, als we dan 5 jaar in die blokkendoos van jou blijven zitten kan ik van de overwaarde een Busa kopenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... eerst flat van die stinkerd verkopen, dan hou ik mss geld over.
dan zal je die overwaarde moeten gebruiken om een gare Alfa aan de praat te houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
goed plan, als we dan 5 jaar in die blokkendoos van jou blijven zitten kan ik van de overwaarde een Busa kopen
Dat is puur omdát ik het zo eng vind... Ik had zelf al bedacht dat een paar lessen mss wel een goed idee zou zijn om een beetje 'feeling' te krijgen. Wat kan zo'n ding enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
Het is al heel wat dat je het plan niet in eerste instantie verwerpt
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Gebakken_vissie het volgende:
goed plan, als we dan 5 jaar in die blokkendoos van jou blijven zitten kan ik van de overwaarde een Busa kopen
Wat hij zegt dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan zal je die overwaarde moeten gebruiken om een gare Alfa aan de praat te houden![]()
dus een hayabutsa zit er dan nog niet in voor jou
na vanochtend denk ik dat die pot geld er sowieso ingeflikkerd moet worden. Leterlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is puur omdát ik het zo eng vind... Ik had zelf al bedacht dat een paar lessen mss wel een goed idee zou zijn om een beetje 'feeling' te krijgen. Wat kan zo'n ding enzo...
[..]Dat denk jij...
Als ik jou moet geloven kan ik jaarlijks een pot geld in die Alfa stoppen om hem rijdend te houden.Dus schrijf die Busa maar op je buik!
Oh, en vergeet ook die superdeluxe kinderkamers niet enzo.
aargh heb ik het nu weer opnieuw zitten typenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Verhaal staat in de quote zelf
'mjah ik was aan het denken of de 3 achterste kappen (zij-en achterspatbord) zwart of zilver en dan de voorkant alles oranje, mn acerbis koplampunit/stuurkuip blijft wel en een hoop KTM decals er op maar ik vind de decals die nu op de tank kappen zitten ook wel erg mooi... '
Met creditcard duurde het bij mij de laatste keer 4 dagen, m.u.v. het weekend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef hicham het volgende:
Wat is eigenlijk de levertijd van Louis.de ongeveer?
Jij wilt schijt op de tank van 'ons' logo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ben nog thuis, wachten is op derden.![]()
Zocht nog een plaatje van die Duc tank.
Die is hier niet zichtbaarmaar vond het wel een gek plaatje om even te posten..
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:36 schreef omegaproject het volgende:
Ik wil na een jaar of 2 mijn (jeugd)droom motor kopen, een gifgroene Kawasaki Ninja
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef hicham het volgende:
PoehoeHet gaat wel erg snel opeens allemaal. Moet nog even wat dingen regelen voor de vakantie
Wou nog die ene digicam voor de vakantie regelen, maar weet niet of dat gaat lukken
Wel een goed bericht voor Raus en Mercy (ik spreek jullie nu om en om als eerst aan), we zijn overgeboekt naar jullie hotel [afbeelding]
Ah... kwartje valt... de kanarie is klaar...quote:
kijk, er ergens een brandje onstaan en meteen de scheiding tussen de arbeiders en de MC!terroristenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga je chickie ophalen en pics maken hond
Of zitten jullie ook van je werk te posten
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:15 schreef hicham het volgende:
Ga je chickie ophalen en pics maken hond
Of zitten jullie ook van je werk te posten
Dat hoop jequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Naja, hij zal het toch nog wel ff volhouden deze zomer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nog een paar uur. Dan snel ophalen, kuip er weer opzetten (hopen dat ze de boutjes enzo nog hebben) en dan BE erop trappenen rijden
Jeej...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[...] en dan BE erop trappenen rijden
en Scotland Yard heeft de waarschuwing die voor de aanslagen kwamen genegeerdquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef bwt het volgende:
Londen heeft wat last van osama bin laden en consorten
quote:Opmerkelijk is dat een anonieme hooggeplaatste Israëlische functionaris heeft verklaard dat hij enkele minuten voor de aanslagen met Scotland Yard aan de telefoon hing, omdat die een waarschuwing ontvangen zouden hebben. Scotland Yard zegt echter van niets te weten, en er zou ook geen waarschuwing geweest zijn.
mooi apparaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hij is er helemaal mee van Barendrecht naar de Maasvlakte mee gekomen.![]()
20 kilometer..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
op uitlaat na een erg gaaf ding om te zienquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Hij is er helemaal mee van Barendrecht naar de Maasvlakte mee gekomen.![]()
20 kilometer..
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Net een persconferentie gezien van Blair, Mitterand stond rechts naast hem en keek zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
en Scotland Yard heeft de waarschuwing die voor de aanslagen kwamen genegeerd![]()
lijkt wel veel op het WTC gebeuren![]()
Seatpijpjes komen eraan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
op uitlaat na een erg gaaf ding om te zien![]()
op welk merk motorblok is ie gebaseerd ?![]()
ja nu wel.. ongeveerquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef bwt het volgende:
Youp, kijk uit - topic zit weer bijna vol. Als je niet uitkijkt moet je er WEER 1 openen.
Maar je weet nu wel hoe het moet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |