Hmpfquote:
quote:
Ok, dan hoef ik niet meer voor waakhond te spelenquote:
ik heb er op gelest. Best een fijne motor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
Zijn hier mensen die een Honda CB500 rijden?
de meeste hebben hun papiertje alquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de meeste hebben hun papiertje al
Hmmmz .. ja ik les momenteel op een GS500, maar wil een CB500 gaan kopen. Ik zou alleen wel wat 'aankoop-tips' kunnen gebruikenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik heb er op gelest. Best een fijne motor.
Ik weet dat ik op een motor gelest hebquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
tis wel een standaard lesmotorquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef omegaproject het volgende:
Waarom begint iedereen over lessen als ik iets over een CB500 vraag?
Ik krijg het idee dat het als een mietjesmotor gezien wordt
True, alleen kost een bandit ook meteen een stuk meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis wel een standaard lesmotorals je geen 25Kw hoeft te rijden dan zou ik voor iets anders gaan
een bandit oid
trouwens, ook al zit je wel aan 25Kw
sowieso is een bandit veel leuker
Thnx,quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:08 schreef bwt het volgende:
Er is niets tegen je argumenten in te brengen.
De CB is inderdaad een soepele motor. Daarom wordt ie ook veel gebruikt door rijscholen.
Om op te beginnen is het inderdaad geen slechte keus voor een beperkt budget.
tjsa, gewoon de standaard dingen waar je op moet letten. Schakelt ie soepel, banden en ketting nog in orde, dat soort dingen. Hoe het met CB500 specifieke zaken zit weet ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Thnx,
nu nog iemand vinden die me wat tips kan geven
is gewoon omdat ze veel gebruikt worden als lesmotorquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef omegaproject het volgende:
Waarom begint iedereen over lessen als ik iets over een CB500 vraag?
Ik krijg het idee dat het als een mietjesmotor gezien wordt
Ja waarom worden ze eigenlijk niet als vol aangezien? Omdat ze maar 500cc hebben? Omdat ze zo makkelijk te hanteren zijn? ... niet dat het mij er van weerhoud er een te kopen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is gewoon omdat ze veel gebruikt worden als lesmotor![]()
en ik heb het idee dat dat soort motoren toch niet voor vol aangezien worden
juist omdat het een beetje de standaard lesmotor is en weinig vermogen heeft. Houd er wel rekening mee dat je na een jaar waarschijnlijk toch een iets spectaculaire motor wil. Toen ik de mijne kocht had ik ook 3 opties, de CB500, de GS500 of een GSX600 (sowieso mijn favoriet). Uiteindelijk toch voor de 600 gekozen en eigenlijk heb ik dat ding qua spanning wel gezien nuquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja waarom worden ze eigenlijk niet als vol aangezien? Omdat ze maar 500cc hebben? Omdat ze zo makkelijk te hanteren zijn? ... niet dat het mij er van weerhoud er een te kopen hoor
weet je zeker dat het niet was om te melden dat het niet door kan gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik lag net een half uurtje. Word ik gebeld door die hotelreserveringsshit voor de vakantieZe wou even alles controleren maar ik was dus net wakker begint ze meteen met een pakistaans accent engels tegen me te lullen
Ze zijn er iig mee bezig Mercy & Raus
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik lag net een half uurtje. Word ik gebeld door die hotelreserveringsshit voor de vakantieZe wou even alles controleren maar ik was dus net wakker begint ze meteen met een pakistaans accent engels tegen me te lullen
Ze zijn er iig mee bezig Mercy & Raus
Neequote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet was om te melden dat het niet door kan gaan
Ja daar ben ik me wel van bewustquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
juist omdat het een beetje de standaard lesmotor is en weinig vermogen heeft. Houd er wel rekening mee dat je na een jaar waarschijnlijk toch een iets spectaculaire motor wil. Toen ik de mijne kocht had ik ook 3 opties, de CB500, de GS500 of een GSX600 (sowieso mijn favoriet). Uiteindelijk toch voor de 600 gekozen en eigenlijk heb ik dat ding qua spanning wel gezien nu
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:02 schreef bwt het volgende:
Vraag maar aan Hicham hoe leuk de bandit is.
is prima naar 25 KW terug te brengen.
600cc of 1200cc?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:40 schreef hicham het volgende:
[..]Smijten en stunten met dat ding joh, als je geen 25KW beperking hebt zeker
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus heeft gisteren gebeld naar die gasten
ging wel erg wazig allemaal maar nu blijkt dat ze het toch wel begrepen hebben
![]()
Beidequote:
Had ook al medelijden met de bijlezersquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef Rausdouwer het volgende:
het gaat goed hier. 5 pagina's sinds vanmorgen (vannacht).
Ik denk dat ik maar eens ander werk moet gaan zoeken of zo, want als ik kan posten dan is het rustig en als ik geen tijd heb dan kan ik weer aan het bijlezen gaan.
![]()
Wat had jij precies gemailed eigenlijk? Ze vroeg mij namelijk of ik nog voorkeur had voor welk hotel ze moest proberen. Die van jullie of die van ons, dus ik heb gezegd eerst in dat hotel van jullie en dan die van ons. Lukt het beide niet, laat dan maar zoals het is. Maar dat laatste had misschien niet gehoeven en dat hun gewoon zouden zoeken naar ander hotelquote:Hey goed dat ze gebeld hebben Hicham! Het leek allemaal vrij wazig toen ik gebeld en gemaild had, maar ik vind dat ze heel goed handelen door jou te bellen om na te gaan of jij het ook met de eventuele wijziging eens bent.
quote:Ja grappig accent he? Ik begon net zo Pakistaans Engels terug te praten.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoektocht kan beginnenen nu naar mijn werk
Ik heb eerst uitgelegd dat wij dat ene hotel hadden gereserveerd, maar werden omgeboekt. Reserveringsnummer en naam vermeld. Vervolgens dat jullie hetzelfde hotel hadden gereserveerd, maar naar een ander hotel zijn omgeboekt. Daarna uitgelegd dat we samen reizen en dus eigenlijk in hetzelfde hotel wilden zitten indien dat mogelijk is. Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, maar ik dacht het eigenlijk wel. Ik moest natuurlijk ook al die informatie doorgeven, dus ik kan me voorstellen dat er wat veel informatie is en dat het daardoor niet goed gelezen of begrepen wordt. Als ik op mijn werk van die lange mails krijg met veel informatie dan schuif ik het bij voorbaat ook al vooruit. Achteraf blijkt het dan soms om iets heel eenvoudigs te gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Had ook al medelijden met de bijlezersEerst een heel stuk over opgevoerde brommers (SM'ers) en dan nog wat prut in de vorm van na middernachtse slowchat
Zo gaan die topics wel erg snel vol ja
[..]
Wat had jij precies gemailed eigenlijk? Ze vroeg mij namelijk wat ze moest proberen. Dus ik heb gezegd, probeer eerst in dat hotel van jullie en dan die van ons. Lukt het beide niet, laat dan maar zoals het is. Maar dat laatste had misschien niet gehoeven en dat hun gewoon zouden zoeken naar ander hotel
[..]Daar ben ik niet zo goed in
[..][afbeelding] [afbeelding]
Dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Beide(ik heb overigens een 600cc op 25 kw
)
Okay, dan zullen we weer even afwachten wat ze gaan doen. Moet vast wel goed gaan met al die hotels in hun netwerk. We hebben iig contact met ze gehad dus dan weten ze dat we bestaan en ook eisen hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb eerst uitgelegd dat wij dat ene hotel hadden gereserveerd, maar werden omgeboekt. Reserveringsnummer en naam vermeld. Vervolgens dat jullie hetzelfde hotel hadden gereserveerd, maar naar een ander hotel zijn omgeboekt. Daarna uitgelegd dat we samen reizen en dus eigenlijk in hetzelfde hotel wilden zitten indien dat mogelijk is. Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, maar ik dacht het eigenlijk wel. Ik moest natuurlijk ook al die informatie doorgeven, dus ik kan me voorstellen dat er wat veel informatie is en dat het daardoor niet goed gelezen of begrepen wordt. Als ik op mijn werk van die lange mails krijg met veel informatie dan schuif ik het bij voorbaat ook al vooruit. Achteraf blijkt het dan soms om iets heel eenvoudigs te gaan.
Het terugbrengen kan je zelf door de begrenzing eruit te halen. Hoe dat precies zat weet ik niet maar volgens mij waren het ringetjes bij de carburateursquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:05 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik jaJammer van de 25Kw limitatie ... wat kost dat nou om terug naar origineel te brengen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hmmmz .. ja ik les momenteel op een GS500, maar wil een CB500 gaan kopen. Ik zou alleen wel wat 'aankoop-tips' kunnen gebruiken
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
achja, krijgt hij ook wat aandacht!
trouwens.. wat vind men hier eigenlijk van wat ik met de kleuren van mijn moto moet doen...
[afbeelding]
er komt sowieso een SM spatbordje op maar ik wil al het plastic ook onder handen gaan nemen... of beter nog, vervangen door nieuwmaarja wat te doen met de kleuren...
Ik heb een GS500 gehad. Als ik de foto's zie dan heb ik soms wel een beetje spijt dat ik de motor heb verkocht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik rijd op een GS500 en heb op een CB500 gelest.. beide fijne motoren![]()
maar ff wachten op de foto's danquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103654/1
laat maar, tis geloof ik een choppequote:
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet kenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
laat maar, tis geloof ik een choppe
http://www.totalmotorcycle.com/buyersguide/Yamaha-XS250.htmquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103654/1
Nog niet, 1 augustus pas.quote:
Dus wanneer begin je met lessen?quote:
Daar was ik even te lam voor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet ken
Clique
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
Zoveel deeltjes en meets en niet eens een mooi logo? Vormgever to the rescue!
gggoed ... heb effe zitten hobbyen en hier is jullie eventuele nieuwe logo... zomaar uit het niets
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het gaat om de vormen. Kleuren mogen jullie nog bepalen (ik zat te denken aan gouden rand en letters met donkerblauw emaille achtergrond... maar is aan jullie).
Nu is het logo opgemaakt in een vector-bestand dus is het voor alle toepassingen geschikt.
Eventueel (gezien het m'n werk is) kan ik t-shirts, flyers, posters, etc.. regelen.
lemme know what you guys think!
Nope, kan 75% van de tijd vanaf mijn werk posten.quote:
Moet ik even over nadenken, alvast even voor de vuist weg filosoferen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |