abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28579769
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Hard en Kern
Hmpf ... zo logisch als je het achteraf weet
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Harde Kneuzen
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ben al hier
Ok, dan hoef ik niet meer voor waakhond te spelen
Denk dat ik maar weer even ga dutten tot 13:00 ofzo
Of nogeven volhouden?

Grmbl
pi_28579821
Zijn hier mensen die een Honda CB500 rijden?
pi_28579852
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:51 schreef omegaproject het volgende:
ik heb er op gelest. Best een fijne motor.
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_28579859
quote:
de meeste hebben hun papiertje al
pi_28579893
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

de meeste hebben hun papiertje al
pi_28579935
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ik heb er op gelest. Best een fijne motor.
Hmmmz .. ja ik les momenteel op een GS500, maar wil een CB500 gaan kopen. Ik zou alleen wel wat 'aankoop-tips' kunnen gebruiken
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:57:49 #207
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28579951
quote:
Ik weet dat ik op een motor gelest heb , weet niet eens meer watvoor iets het was.
Had in iedergeval 2 wielen en meer dan 50CC
Veeeel te lang geleden om dat nog te weten
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_28579979
Waarom begint iedereen over lessen als ik iets over een CB500 vraag?

Ik krijg het idee dat het als een mietjesmotor gezien wordt
pi_28579996
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef omegaproject het volgende:

tis wel een standaard lesmotor als je geen 25Kw hoeft te rijden dan zou ik voor iets anders gaan een bandit oid trouwens, ook al zit je wel aan 25Kw sowieso is een bandit veel leuker
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:02:41 #210
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28580044
Vraag maar aan Hicham hoe leuk de bandit is.
is prima naar 25 KW terug te brengen.
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_28580068
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

tis wel een standaard lesmotor als je geen 25Kw hoeft te rijden dan zou ik voor iets anders gaan een bandit oid trouwens, ook al zit je wel aan 25Kw sowieso is een bandit veel leuker
True, alleen kost een bandit ook meteen een stuk meer
Ik ben maar een 'arme' student. Een CB500 ziet er leuk uit, is makkelijk te rijden en hoeft niet veel te kosten. En aangezien ik graag een naked wil rijden is dit (volgens mij) de beste keus.

Ik hoef straks geen 25Kw te rijden trouwens
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:08:23 #212
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28580166
Er is niets tegen je argumenten in te brengen.
De CB is inderdaad een soepele motor. Daarom wordt ie ook veel gebruikt door rijscholen.
Om op te beginnen is het inderdaad geen slechte keus voor een beperkt budget.
pi_28580191
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:08 schreef bwt het volgende:
Er is niets tegen je argumenten in te brengen.
De CB is inderdaad een soepele motor. Daarom wordt ie ook veel gebruikt door rijscholen.
Om op te beginnen is het inderdaad geen slechte keus voor een beperkt budget.
Thnx,

nu nog iemand vinden die me wat tips kan geven
pi_28580253
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:09 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Thnx,

nu nog iemand vinden die me wat tips kan geven
tjsa, gewoon de standaard dingen waar je op moet letten. Schakelt ie soepel, banden en ketting nog in orde, dat soort dingen. Hoe het met CB500 specifieke zaken zit weet ik niet
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:15:53 #215
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28580327
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:59 schreef omegaproject het volgende:

is gewoon omdat ze veel gebruikt worden als lesmotor

en ik heb het idee dat dat soort motoren toch niet voor vol aangezien worden, terwijl ze toch best leuk zijn
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_28580393
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is gewoon omdat ze veel gebruikt worden als lesmotor

en ik heb het idee dat dat soort motoren toch niet voor vol aangezien worden
Ja waarom worden ze eigenlijk niet als vol aangezien? Omdat ze maar 500cc hebben? Omdat ze zo makkelijk te hanteren zijn? ... niet dat het mij er van weerhoud er een te kopen hoor
pi_28580727
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:17 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Ja waarom worden ze eigenlijk niet als vol aangezien? Omdat ze maar 500cc hebben? Omdat ze zo makkelijk te hanteren zijn? ... niet dat het mij er van weerhoud er een te kopen hoor
juist omdat het een beetje de standaard lesmotor is en weinig vermogen heeft. Houd er wel rekening mee dat je na een jaar waarschijnlijk toch een iets spectaculaire motor wil. Toen ik de mijne kocht had ik ook 3 opties, de CB500, de GS500 of een GSX600 (sowieso mijn favoriet). Uiteindelijk toch voor de 600 gekozen en eigenlijk heb ik dat ding qua spanning wel gezien nu
pi_28580737
Hmpf, ik lag net een half uurtje. Word ik gebeld door die hotelreserveringsshit voor de vakantie Ze wou even alles controleren maar ik was dus net wakker begint ze meteen met een pakistaans accent engels tegen me te lullen

Ze zijn er iig mee bezig Mercy & Raus
pi_28580759
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
Hmpf, ik lag net een half uurtje. Word ik gebeld door die hotelreserveringsshit voor de vakantie Ze wou even alles controleren maar ik was dus net wakker begint ze meteen met een pakistaans accent engels tegen me te lullen

weet je zeker dat het niet was om te melden dat het niet door kan gaan
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:33:55 #220
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_28580805
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef hicham het volgende:

Raus heeft gisteren gebeld naar die gasten ging wel erg wazig allemaal maar nu blijkt dat ze het toch wel begrepen hebben
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_28580838
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

weet je zeker dat het niet was om te melden dat het niet door kan gaan
Nee We hebben allevier al een boeking (twee kamers) alleen nog niet in hetzelfde hotel omdat we allebei werden overgeboekt vanwege drukte (wel in dezelfde stad) . Dus we proberen even te kijken of we naar hetzelfde hotel geboekt kunnen worden en anders staan de reserveringen van nu gewoon vast natuurlijk hoop ik
pi_28580878
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

juist omdat het een beetje de standaard lesmotor is en weinig vermogen heeft. Houd er wel rekening mee dat je na een jaar waarschijnlijk toch een iets spectaculaire motor wil. Toen ik de mijne kocht had ik ook 3 opties, de CB500, de GS500 of een GSX600 (sowieso mijn favoriet). Uiteindelijk toch voor de 600 gekozen en eigenlijk heb ik dat ding qua spanning wel gezien nu
Ja daar ben ik me wel van bewust

Ik wil na een jaar of 2 mijn (jeugd)droom motor kopen, een gifgroene Kawasaki Ninja
pi_28580949
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:02 schreef bwt het volgende:
Vraag maar aan Hicham hoe leuk de bandit is.
is prima naar 25 KW terug te brengen.
Smijten en stunten met dat ding joh, als je geen 25KW beperking hebt zeker
pi_28581005
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:40 schreef hicham het volgende:

[..]

Smijten en stunten met dat ding joh, als je geen 25KW beperking hebt zeker
600cc of 1200cc?
pi_28581052
het gaat goed hier. 5 pagina's sinds vanmorgen (vannacht). Ik denk dat ik maar eens ander werk moet gaan zoeken of zo, want als ik kan posten dan is het rustig en als ik geen tijd heb dan kan ik weer aan het bijlezen gaan.

Hey goed dat ze gebeld hebben Hicham! Het leek allemaal vrij wazig toen ik gebeld en gemaild had, maar ik vind dat ze heel goed handelen door jou te bellen om na te gaan of jij het ook met de eventuele wijziging eens bent.

Ja grappig accent he? Ik begon net zo Pakistaans Engels terug te praten.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_28581067
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Raus heeft gisteren gebeld naar die gasten ging wel erg wazig allemaal maar nu blijkt dat ze het toch wel begrepen hebben
Ze begon eerst uitgebreid alles te controleren. Jullie namen noemen en dat jullie daar en daar een reservering hadden ensow Ze stond me wel goed te woord alleen was ik duf en sprak ik met dubbele tong terug volgens mij
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:43 schreef omegaproject het volgende:

[..]

600cc of 1200cc?
Beide (ik heb overigens een 600cc op 25 kw )
pi_28581134
zoektocht kan beginnen en nu naar mijn werk
pi_28581397
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef Rausdouwer het volgende:
het gaat goed hier. 5 pagina's sinds vanmorgen (vannacht). Ik denk dat ik maar eens ander werk moet gaan zoeken of zo, want als ik kan posten dan is het rustig en als ik geen tijd heb dan kan ik weer aan het bijlezen gaan.
Had ook al medelijden met de bijlezers Eerst een heel stuk over opgevoerde brommers (SM'ers) en dan nog wat prut in de vorm van na middernachtse slowchat Zo gaan die topics wel erg snel vol ja
quote:
Hey goed dat ze gebeld hebben Hicham! Het leek allemaal vrij wazig toen ik gebeld en gemaild had, maar ik vind dat ze heel goed handelen door jou te bellen om na te gaan of jij het ook met de eventuele wijziging eens bent.
Wat had jij precies gemailed eigenlijk? Ze vroeg mij namelijk of ik nog voorkeur had voor welk hotel ze moest proberen. Die van jullie of die van ons, dus ik heb gezegd eerst in dat hotel van jullie en dan die van ons. Lukt het beide niet, laat dan maar zoals het is. Maar dat laatste had misschien niet gehoeven en dat hun gewoon zouden zoeken naar ander hotel
quote:
Ja grappig accent he? Ik begon net zo Pakistaans Engels terug te praten.
Daar ben ik niet zo goed in Misschien is het gewoon een Indiase helpdesk Schijnt wel vaker te gebeuren, dat callcenters gewoon in India zitten omdat daar goedkope werkkrachten zijn (stond ook een bericht over op Fok! een tijd geleden)
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoektocht kan beginnen en nu naar mijn werk
pi_28581508
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:57 schreef hicham het volgende:

[..]

Had ook al medelijden met de bijlezers Eerst een heel stuk over opgevoerde brommers (SM'ers) en dan nog wat prut in de vorm van na middernachtse slowchat Zo gaan die topics wel erg snel vol ja
[..]

Wat had jij precies gemailed eigenlijk? Ze vroeg mij namelijk wat ze moest proberen. Dus ik heb gezegd, probeer eerst in dat hotel van jullie en dan die van ons. Lukt het beide niet, laat dan maar zoals het is. Maar dat laatste had misschien niet gehoeven en dat hun gewoon zouden zoeken naar ander hotel
[..]

Daar ben ik niet zo goed in
[..]

[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb eerst uitgelegd dat wij dat ene hotel hadden gereserveerd, maar werden omgeboekt. Reserveringsnummer en naam vermeld. Vervolgens dat jullie hetzelfde hotel hadden gereserveerd, maar naar een ander hotel zijn omgeboekt. Daarna uitgelegd dat we samen reizen en dus eigenlijk in hetzelfde hotel wilden zitten indien dat mogelijk is. Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, maar ik dacht het eigenlijk wel. Ik moest natuurlijk ook al die informatie doorgeven, dus ik kan me voorstellen dat er wat veel informatie is en dat het daardoor niet goed gelezen of begrepen wordt. Als ik op mijn werk van die lange mails krijg met veel informatie dan schuif ik het bij voorbaat ook al vooruit. Achteraf blijkt het dan soms om iets heel eenvoudigs te gaan.
pi_28581649
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:45 schreef hicham het volgende:

[..]

Beide (ik heb overigens een 600cc op 25 kw )
Dat bedoelde ik ja Jammer van de 25Kw limitatie ... wat kost dat nou om terug naar origineel te brengen?
pi_28581863
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:00 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik heb eerst uitgelegd dat wij dat ene hotel hadden gereserveerd, maar werden omgeboekt. Reserveringsnummer en naam vermeld. Vervolgens dat jullie hetzelfde hotel hadden gereserveerd, maar naar een ander hotel zijn omgeboekt. Daarna uitgelegd dat we samen reizen en dus eigenlijk in hetzelfde hotel wilden zitten indien dat mogelijk is. Misschien heb ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd, maar ik dacht het eigenlijk wel. Ik moest natuurlijk ook al die informatie doorgeven, dus ik kan me voorstellen dat er wat veel informatie is en dat het daardoor niet goed gelezen of begrepen wordt. Als ik op mijn werk van die lange mails krijg met veel informatie dan schuif ik het bij voorbaat ook al vooruit. Achteraf blijkt het dan soms om iets heel eenvoudigs te gaan.
Okay, dan zullen we weer even afwachten wat ze gaan doen. Moet vast wel goed gaan met al die hotels in hun netwerk. We hebben iig contact met ze gehad dus dan weten ze dat we bestaan en ook eisen hebben Had m'n bericht al ge-edit trouwens maar jij was sneller met quoten

Dat uitstellen van emailen doe ik ook regelmatig, wil dan ook wel eens gebeuren dat ik na een week pas dat mailtje weer tegenkom
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:05 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ja Jammer van de 25Kw limitatie ... wat kost dat nou om terug naar origineel te brengen?
Het terugbrengen kan je zelf door de begrenzing eruit te halen. Hoe dat precies zat weet ik niet maar volgens mij waren het ringetjes bij de carburateurs Maar omdat 25KW op kenteken staat moet je dus ook nieuwe papieren regelen. Zou niet weten wat dat moet gaan kosten Moet je opsturen naar RDW dacht ik
pi_28582049
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:57 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Hmmmz .. ja ik les momenteel op een GS500, maar wil een CB500 gaan kopen. Ik zou alleen wel wat 'aankoop-tips' kunnen gebruiken

Ik rijd op een GS500 en heb op een CB500 gelest.. beide fijne motoren
pi_28582124
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
achja, krijgt hij ook wat aandacht!

trouwens.. wat vind men hier eigenlijk van wat ik met de kleuren van mijn moto moet doen...

[afbeelding]

er komt sowieso een SM spatbordje op maar ik wil al het plastic ook onder handen gaan nemen... of beter nog, vervangen door nieuw maarja wat te doen met de kleuren...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_28582133
goede morgen btw
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:19:22 #235
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28582202
welkom in de wakkere wereld der werkenden
pi_28582242
vakantie ownt
pi_28582263
maar jullie zijn toch allemaal werkeloos
pi_28582406

Niet allemaal werkloos hoor
Ik heb zomervakantie
pi_28582505
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:15 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ik rijd op een GS500 en heb op een CB500 gelest.. beide fijne motoren
Ik heb een GS500 gehad. Als ik de foto's zie dan heb ik soms wel een beetje spijt dat ik de motor heb verkocht. De kleur was parelmoer. De motor zag er echt heel goed uit.

Ik heb nu een CBR600F en ik ben ook harstikke gek op deze motor. Ik heb er geen spijt van dat ik deze motor heb gekocht. Het is wel fijner om meer vermogen te hebben en een ruitje waar je achter weg kunt duiken. De GS500 kon best meekomen, maar het is wel vermoeiender rijden als je continu motoren met meer vermogen moet zijn bij te houden. Als je de CBR600F bent gewend en je gaat daarna op een GS500 rijden dan kom je ineens niet meer van de plaats af. Bij de CBR hoef je maar iets gas te geven. Wil je bij de GS500 even vlot optrekken dan moet je 'ineens' het gas drie keer rondzwengelen.
pi_28582742
pi_28582766
quote:
maar ff wachten op de foto's dan
pi_28582911
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:34 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

maar ff wachten op de foto's dan
laat maar, tis geloof ik een choppe
pi_28582954
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

laat maar, tis geloof ik een choppe
Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet ken

Clique
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:39:40 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28582981
quote:
http://www.totalmotorcycle.com/buyersguide/Yamaha-XS250.htm
UMG Says: Gutless but simple motor combined with quick rust cycle parts. Crankshaft and gearbox problems after 30k when the head gasket often blows, motors could do 40k when they weren't worth trying to fix. Chronic starting hassles, usually from a combination of hard to trace problems (killswitch, carbs, rotted wiring, dying ignition, etc)

UBG Says: Marketed as Yamaha’s alternative to the Honda SuperDream 250/400s, it lost out in many ways. Quick rot cycle parts and pipes, carbs that made starting a gamble at times didn’t help. Nor did the crank and gearbox box problems that arrived after 30k. There were several variations including an SE Custom version that lacked performance. The 400s are rare and neither the 250 or 400 are in the same class as the RDs.
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:40:09 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28583000
Ik heb on-topic gepost!
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:43:00 #246
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_28583129
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
Nog niet, 1 augustus pas.
Vanaf volgende week zijn er voor mij geen werkzaamheden meer en vanf de 18e ben ik een week weg voor mijn MCSE training
pi_28583143

Popijn binnenkort?

Hier nog wat 1981 XS250'jes >> klik! Ook handige site, bikepics.net
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb on-topic gepost!
Dus wanneer begin je met lessen?
pi_28583192
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:43 schreef hicham het volgende:

Dus wanneer begin je met lessen?
pi_28583244
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:39 schreef hicham het volgende:

[..]

Eerste wat ik doe is altijd google afbeeldingen search gebruiken als ik een naam niet ken

Clique
Daar was ik even te lam voor.

Maar ik had al zoiets in gedachten. En 250 staat hier ook voor 250cc? In dat geval vind ik het denk ik toch niet zo interessant.
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:46:40 #250
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_28583283
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
Zoveel deeltjes en meets en niet eens een mooi logo? Vormgever to the rescue!
gggoed ... heb effe zitten hobbyen en hier is jullie eventuele nieuwe logo... zomaar uit het niets

[afbeelding]

Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het gaat om de vormen. Kleuren mogen jullie nog bepalen (ik zat te denken aan gouden rand en letters met donkerblauw emaille achtergrond... maar is aan jullie).

Nu is het logo opgemaakt in een vector-bestand dus is het voor alle toepassingen geschikt.
Eventueel (gezien het m'n werk is) kan ik t-shirts, flyers, posters, etc.. regelen.

lemme know what you guys think!
Prachtig plaatje, vooral met die gouden rand en donkerblauwe emaille achtergrond.
Beetje te harley achtig alleen.

Ik vind het design te rond, zou liever een wat modernere hoekigere** tank zien zoals een ducati die van achteren af gezien heeft, en uiteraard het hele logo in die styl afgebeeld zien.

Maar het initiatief vind ik geweldig en ik zou het toch ook zeker heel trots met dit logo kunnen doen.

** ik moet nu de deur uit, dus kan even geen voorbeeld posten.
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef Youp het volgende:
Nope, kan 75% van de tijd vanaf mijn werk posten.
OPM doet het andersom, 25% van de tijd, BWT kan daar een behoorlijk gemiddelde in mee daarvan, Mercy zit teveel te lurken op Motor-Forum, en Raus doet de helft van OPM.. qua posten dan.
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:16 schreef Youp het volgende:

[..]
Moet ik even over nadenken, alvast even voor de vuist weg filosoferen..

Ik vind een chromen stuurkuipje enorm mooi..**
Achterspatbord zou dan in dezelfde styl meekunnen qua finish.
Dit is beide misschien ook een beetje fout.

Om het netjes te houden zijn KTM 2005 stickers misschien een optie.
En ik zou er zou er niet teveel oranje op doen, dus bijvoorbeeld de zijkappen onder het zadel zwart met wat leuke stickers erop.
Of je kan ze carbonlook maken, en de rest gewoon origineel houden.
dan (inderdaad) wel wat aan je voorspatbord en achterspatbord doen, en je achterbrug een beetje opleuken, hetzij zwart spuitwerk, hetzij een beetje poetsen en een mooie sticker erop.
Fietstellertje dan even omleggen naar voren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')