dat is toch zeker stoeah!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Juffrouw mier... tuututttuuututuuut !![]()
Onze meningen botsen wederom, toevallig vind ik de mod die dit op z'n geweten heb ontzettend coolquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:26 schreef Youp het volgende:
welke kansloze mod heeft dat op zn geweten?
Brilbeer is een echte man ! Die is pas stoer.quote:
Hebbem lekker geannuleerd en luister nu degene die ik gedownload heb van euhmm... de free record shopquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:27 schreef ondeugend het volgende:
Dames en heren... mocht hiesjam een tijdje niet meer posten hier dan bestudeert hij het format C concept.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Brilbeer is een echte man ! Die is pas stoer.![]()
hup daar is willem met de waterpomp tang, de nijptang en de combinatie tang, hup daar is willem met de waterpomp tang, want willem is niet bang!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gebroeders bever wel stoer vond hoor - ed en willem
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:32 schreef bwt het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de gebroeders bever wel stoer vond hoor - ed en willem
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hebbem lekker geannuleerd en luister nu degene die ik gedownload heb van euhmm... de free record shop [afbeelding] Titel klopte gewoon niet
quote:
je moetquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:36 schreef hicham het volgende:
[..]Hmm, hoe moet ik dit zo subtiel mogelijk zeggen
Vind er niks aan
sorry
Deuntje is wel leuk ... voor 10 seconden. Daarna houdt het op
Mag ik nu slapen?
Ik ging nog wel iets zuidelijker....quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:36 schreef hicham het volgende:
[..]Hmm, hoe moet ik dit zo subtiel mogelijk zeggen
Vind er niks aan
sorry
Deuntje is wel leuk ... voor 10 seconden. Daarna houdt het op
Mag ik nu slapen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ging nog wel iets zuidelijker....
Je MOET slapen !![]()
Barbaar !!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:36 schreef bwt het volgende:
schitterend dat liedje ja
oud :pquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:42 schreef hicham het volgende:
Ok ik ga alEn ik ben niet de enige zie ik
Nog even wat filmpjes kijken, zoals bungee jumpen![]()
Wat nou ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:41 schreef bwt het volgende:
Argggg
5 op een rijquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:45 schreef bwt het volgende:
nee, ik niet bungie jumpen
maf ze allemaal dan maar weer
Ga nou maar slapen, zonder mij is er toch niets aanquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:26 schreef Youp het volgende:
welke kansloze mod heeft dat op zn geweten?
ik vind t best vetquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
Zoveel deeltjes en meets en niet eens een mooi logo? Vormgever to the rescue!
gggoed ... heb effe zitten hobbyen en hier is jullie eventuele nieuwe logo... zomaar uit het niets
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het gaat om de vormen. Kleuren mogen jullie nog bepalen (ik zat te denken aan gouden rand en letters met donkerblauw emaille achtergrond... maar is aan jullie).
Nu is het logo opgemaakt in een vector-bestand dus is het voor alle toepassingen geschikt.
Eventueel (gezien het m'n werk is) kan ik t-shirts, flyers, posters, etc.. regelen.
lemme know what you guys think!
kuttitel en verkeerde opzet van de ttquote:
Best wel heel erg lief !!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
gggoed ... heb effe zitten hobbyen en hier is jullie eventuele nieuwe logo... zomaar uit het niets
[afbeelding]
niet zo haastig op shift + 1 rammen jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kuttitel en verkeerde opzet van de tt![]()
![]()
!!!!!!1!!!11!!
newbiequote:Op donderdag 7 juli 2005 01:54 schreef Youp het volgende:
[..]
niet zo haastig op shift + 1 rammen jij
De diehards lezen het allemaal na. Je krijgt vast en zeker feedback.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:57 schreef Googolplexian het volgende:
zou iemand het logootje in de groep kunnen gooien voordat er op dit deeltje ook alweer een slotje zit?ben namelijk wel benieuwd of jullie 'm willen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:57 schreef ondeugend het volgende:
Kansloze mods melden hier zich gewoon spontaan !![]()
Ik vind natuurlijk dat je gewoon een andere motor moet kopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
achja, krijgt hij ook wat aandacht!
trouwens.. wat vind men hier eigenlijk van wat ik met de kleuren van mijn moto moet doen...
[afbeelding]
er komt sowieso een SM spatbordje op maar ik wil al het plastic ook onder handen gaan nemen... of beter nog, vervangen door nieuwmaarja wat te doen met de kleuren...
vertel mij dan even met wat voor motor ik onder de 25kw regeling uit kom, ik op mn bek kan gaan zonder dat er wat kapot gaat en waarmee in constant wheelies en stoppies kan bouwen en zelfs kan springen alsof het niks isquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind natuurlijk dat je gewoon een andere motor moet kopen.
bwt luistert naar mij en jij ook al ?quote:
Dat is heel eenvoudig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:04 schreef Youp het volgende:
[..]
vertel mij dan even met wat voor motor ik onder de 25kw regeling uit kom, ik op mn bek kan gaan zonder dat er wat kapot gaat en waarmee in constant wheelies en stoppies kan bouwen en zelfs kan springen alsof het niks is
vrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
bwt luistert naar mij en jij ook al ?
Ik heb invloed !![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is heel eenvoudig.
Zondigen en mazzel hebben !
quote:
vergeetquote:
Je bent dan ook geen diehard zoals ik ben.quote:
en ik ben ziek... dat scheelt misschien ook alquote:Op donderdag 7 juli 2005 02:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen diehard zoals ik ben.
Het is je vergeven dus.
Dat wisten we natuurlijk al meteen toen je hier begon te posten.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat wisten we natuurlijk al meteen toen je hier begon te posten.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie het wat vinden. Het gaat om de vormen. Kleuren mogen jullie nog bepalen (ik zat te denken aan gouden rand en letters met donkerblauw emaille achtergrond... maar is aan jullie).
Nu is het logo opgemaakt in een vector-bestand dus is het voor alle toepassingen geschikt.
Eventueel (gezien het m'n werk is) kan ik t-shirts, flyers, posters, etc.. regelen.
Vraag maar aan Makster, die weet 'm vast wel blingbling te makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:59 schreef Youp het volgende:
achja, krijgt hij ook wat aandacht!
trouwens.. wat vind men hier eigenlijk van wat ik met de kleuren van mijn moto moet doen...
[afbeelding]
er komt sowieso een SM spatbordje op maar ik wil al het plastic ook onder handen gaan nemen... of beter nog, vervangen door nieuwmaarja wat te doen met de kleuren...
Mij dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:12 schreef Phatzak het volgende:
Dan maar weer slapen.![]()
Kost me weer geld, want vandaag moet ik dus weer een ander betalen voor het werk
Geinig.. rode tank!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
quote:
[afbeelding]
Eindelijk is het zoverquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
als het goed is zometeen wat cash rijkeren een motor armer
![]()
tis niet andersquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
Eindelijk is het zover
Jammer alleen van die onverwachte kosten waaraan je een deel moet uitgeven
n00bquote:Waar staat 'hk' voor in 'hk-leden'
hij heeft de vorige lijder ook al weggejaagdquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You own the place?![]()
Is dit jouuuw topic?![]()
U bent de oprichter en eigenaar van dit clubje?![]()
![]()
Ik vind het zeker een heel leuk logo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef Googolplexian het volgende:
Jij raakt besmet door die vis van je.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem stoer!
Waar bemoei ik me mee...
Kom niet verder dan HuisKamerquote:
In opdracht van jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij de vorige lijder ook al weggejaagd![]()
![]()
Heb je weer een Fok!MC deeltje in je active topics staan, dan ontkom je er niet meer aan heHquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind hem stoer!
Waar bemoei ik me mee...
hey dat is dat fillempie waar ik het laats over hadquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:42 schreef hicham het volgende:
Ok ik ga alEn ik ben niet de enige zie ik
Nog even wat filmpjes kijken, zoals bungee jumpen![]()
[afbeelding]
Harde Kneuzenquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Eindelijk is het zover
Jammer alleen van die onverwachte kosten waaraan je een deel moet uitgeven
Waar staat 'hk' voor in 'hk-leden'
ben al hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:43 schreef hicham het volgende:
Mercy is druk bezig met bijlezen en posten
even een postje tussendoor anders krijg je weer zo een Mercy-reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |