moment...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef bwt het volgende:
Maar wel hartstikke fout hoor
ff checken bij de OP van het vorige topic hoe het werkt
idd, spannend verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel ---> BOA ?
TT is ook verkeerd, mechole Youpquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef bwt het volgende:
Hij's al aan het verbeteren
de correcte OP komt er aan
anders wordt ie verbannen
Vraag maar aan je vriendjes.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel ---> BOA ?
Damn, hij heeft echt niet lopen opletten heH in 2005.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Aan het begin van elke reeks is trouwens een linkje naar een text file met de OpeningsPost
En ik maar denken dat ik de grootste noob wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, hij heeft echt niet lopen opletten heH in 2005.![]()
![]()
Het enige wat je moet doen is de OP.txt kopieren en plakken, het zware werk (lijstje met laatste 5 topics) is al gedaan door de OP.txt 'beheerder'. Ook wel bekend als Meneer Hichamquote:
ik kwam hier eerder dan jijquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de grootste noob was![]()
![]()
Vast niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
[..]
idd, spannend verhaalHij had er al wat over gepost, maar hoe serieus was het
![]()
Wou niemand meer komen omdat hij BOA in z'n vrije tijd was, of omdat hij ook echt op de meeting de papieren wou controleren![]()
Maar doen we stiekum toch omdat meneer hiesjam dat toch niet kan veranderenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
En eigen commentaar in de OP is niet toegestaan![]()
Nou, hij benadrukte in heel korte tijd wel heel serieus 3 keer dat niemand zijn papieren moest vergeten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef hicham het volgende:
Wou niemand meer komen omdat hij BOA in z'n vrije tijd was, of omdat hij ook echt op de meeting de papieren wou controleren![]()
aight, weet ik veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ik kwam hier eerder dan jij
-edit-
nee dat is vandaag niet echt te merken nee
Een paar maar hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vraag maar aan je vriendjes.![]()
![]()
Klik hier voor contact.
[..]
You own the place?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef hicham het volgende:
En eigen commentaar in de OP is niet toegestaan![]()
en is de BOA zelf nog gekomen of nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, hij benadrukte in heel korte tijd wel heel serieus 3 keer dat niemand zijn papieren moest vergeten.![]()
(het stadium van grappen erover maken waren we al lang voorbij, omdat de sfeer dat niet meer toeliet)
En er waren wel een aantal personen vanwege zijn functie niet meer op komen dagen.
Maar er bleven er genoeg over, en alles is verder normaal verlopen.
Ik had er ook wel een beetje een hard hoofd over in ja.![]()
Maar als de carb van de KLX op tijd binnen had geweest, was ik misschien wel gegaan.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
You own the place?![]()
Is dit jouuuw topic?![]()
U bent de oprichter en eigenaar van dit clubje?![]()
![]()
houd ik niet zo van...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:26 schreef ondeugend het volgende:
Sssssssst laat het dan ook stil zijn joh !
mieter opquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
[..]
en is de BOA zelf nog gekomen of niet![]()
Of was ie dan z'n leven niet zeker
[..]![]()
![]()
Oprichter en tevens de beste rijder hier. Draag altijd beschermende kleding van merken die zich bewezen hebben in de loop der jarenTevens zal ik nooit crashen want heb mijn eerste jaar al gehad
Mag ik ff een tijl????quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:27 schreef hicham het volgende:
Oprichter en tevens de beste rijder hier. Draag altijd beschermende kleding van merken die zich bewezen hebben in de loop der jarenTevens ben ik een mietje omdat ik niet durf toe te geven dat ik al 2x onderuit ben gegaan tijdens het klaverbladen
Ik kan een fatsoenlijke opvolger van een Fok!MC deeltje openen, pwnedquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef Youp het volgende:
[..]
mieter op
ik kan een CR500 bedwingen (off en on road)nu jij weer
Sorry, ik kan aan de hand van de smileys niet zien in hoeverre je dit meent, je gebruikt ze namelijk helemaal nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Mag ik ff een tijl????
HAHAHHAHA
ik zit nog altijd te wachten tot je een schuiver maakt
o nee, 't is nog geen vrijdag middag
sorry - ben te vroeg
LOLquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan een fatsoenlijke opvolger van een Fok!MC deeltje openen, pwned
http://members.home.nl/thafreak2/dutchie.avi![]()
Ik wil je wel een teil geven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Mag ik ff een tijl????
HAHAHHAHA
sorry - ben te vroeg
Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry, ik kan aan de hand van de smileys niet zien in hoeverre je dit meent, je gebruikt ze namelijk helemaal nietZal ik nog een disclaimer bij mijn post zetten anders voor de zekerheid?
Downloadingquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Owwwwwww ultiem !!!!
Wat een gaaf nummer zeg... Radiohead - Street Spirit
Wist ik ook welquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Sorry
is natuurlijk geheel humoristiesch bedoeld
alleen ik was inderdaad de smilies een beetje vergeten in mijn haast om te typen
Tis heel anders dan in de moskee hoor !quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Downloadingeven kijken of het echt zo gaaf is
[..]
Wist ik ook wel, maar door jouw post realiseerde ik me dat er misschien meelezers zijn die mijn post iets te serieus nemen
Maar kan mij dat eigenlijk wat schelen
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Mag ik ff een tijl????
HAHAHHAHA
sorry - ben te vroeg
Heb jij al eens meegedaan in de moskee dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tis heel anders dan in de moskee hoor !![]()
Ik kijk wel eens televisie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij al eens meegedaan in de moskee dan?
Broertje komt net aanrijden hoor ik, toch wel handig zo'n demper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |