abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28595139
Democratie is ook niet met schone handen verworven, maar ik meng me verder niet in deze routinediscussie.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_28595183
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:11 schreef du_ke het volgende:
Er zijn uiteraard grenzen. Hitler zou levenslang hebben moeten krijgen. Maar in zeer veel gevallen is verbetering wel degelijk mogelijk. En noodzakelijk het is weinig praktisch om naar verloop van tijd de halve bevolking in de gevangenis te hebben.

En nogmaals ons strafstelsel is niet op wraak gebasseerd goddank!
Oh wat inconsequent ineens. Hitler verdient toch ook een tweede kans in jouw optiek?

Het is mij wel duidelijk dat je inconsequent bent. Verdere discussie is niet nodig.
pi_28595218
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_28595233
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kijk nu komen we ergens .

iedere keuze op ieder moment in je leven, hoe onbewust ook, kan je in een later stadium op afgerekend worden?
Dat klopt. Houdt ons scherp.
quote:
Prima maar niet in een beschaafde samenleving waar mensen gewoon een tweede kans verdienen dat soort asociaal gedrag bewaren ze maar voor de states waar je wanneer je bij de geboorte toevallig een zwart kleurtje hebt gelijk veel minder kans maakt op een prettig leven... In Europa denkt men daar gelukkig anders over .
Wat is er beschaafd aan om een kind op de wereld te zetten in een kansarm ghetto? Een kind dat je geen goede opleiding kunt garanderen en dat moet opgroeien tussen drugsverslaafden en gangs?

Dat zwarte kleurtje speelt mee, maar is niet het hoofdprobleem. Het feit dat men in een klotebuurt opgroeit weegt volgens mij zwaarder. Of dat pa in de bak zit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_28595277
Binnen de zwarten gemeenschap in de VS liggen de problemen. Racisme is een vluchtmiddel om een ander de schuld te geven ipv hand in eigen boezem te steken.

Blanken zijn idd de schuld van alles. Wat los je daar mee op?
pi_28595284
quote:
Je hebt het over Shakira?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_28595301
quote:
Meki is best een verstandige kerel
pi_28595320
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:19 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je hebt het over Shakira?
Waarom zou ik het over Shakira hebben?
pi_28595351
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:21 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom zou ik het over Shakira hebben?
Potentieel gevaar?
pi_28595394
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Potentieel gevaar?
Jij moet 's stoppen met paddestoelen eten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:24:16 #212
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28595408
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Paddestoelen .
pi_28595501
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:22 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Potentieel gevaar?
Dit bedoelt RichardQuest
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef MrX1982 het volgende:
De islam is historisch gezien altijd een potentieel gevaar geweest. Agressieve ontstaansgeschiedenis maakt een agressief heden indien men rigide blijft vasthouden aan dat geloof. iets wat we jammer genoeg elke dag zien.
quote:
Duidelijk?
pi_28595971
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ok, als jij stopt met dit een potentieel gevaar te noemen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:00:59 #216
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28596477
hee Wolfchen en Kaalhei zijn gebanned
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28596701
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:00 schreef Harry_Sack het volgende:
.
pi_28596828
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De islam is historisch gezien altijd een potentieel gevaar geweest. Agressieve ontstaansgeschiedenis maakt een agressief heden indien men rigide blijft vasthouden aan dat geloof. iets wat we jammer genoeg elke dag zien.
Ach vandaar dat de VS momenteel graag als agressor optreed. Ook een weinig subtiele ontstaansgeschiedenis. Canadawat ook niet geheel vreedzaam is gevormd maar het in later eeuwen wat beter deed is dan ook een stuk minder agressief.

En dan nog een vraagje zijn er meer oorlogen vanuit de naam van Allah of vanuit de naam van god gevoerd?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28596865
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh wat inconsequent ineens. Hitler verdient toch ook een tweede kans in jouw optiek?

Het is mij wel duidelijk dat je inconsequent bent. Verdere discussie is niet nodig.
Sinds wanneer is levenslang een tweede kans bieden?
pi_28597015
Overigens is consequent in jouw ogen blijkbaar iedere dief een arm of hand af hakken en alle overspeligen stenigen ?
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:26:01 #221
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28597581
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:00 schreef Harry_Sack het volgende:
De Engelse autoriteiten hebben gelijk het aantal slachtoffers met twee verhoogd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28598714
Waarom kaalhei? Was dat -tegenwoordig niet zo verborgen meer- racisme van hem weer eens naar boven komen drijven?
pi_28598821
Raad het citaat:
quote:
De oplossing van het terrorisme? Alle islamieten het land uit, en zorgen dat ze er niet meer in komen. Helaas geen reële optie. Toch maar het terrorisme actief blijven bestrijden dan, hoewel Nederland daar geen fuck aan doet. Dat mogen de alom door links gehate amerikanen dan weer opknappen. Ik hoop niet op een aanslag in Nederland, maar als die er komt hoop ik dat er veel moslim- en veel anti-amerika-slachtoffers vallen.
BWAHAHAHAHAHAHAHA!

*insert rol-over-de-grond-smiley*

WHAHAMAHWHAHA!
  donderdag 7 juli 2005 @ 20:01:48 #225
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_28598828
Ik hou wel van rust.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!