Duidelijk 'iets' te verbergen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:51 schreef mazaru het volgende:
Mensen die hun haar zo dragen, zijn niet te vertrouwen
Duitsers..quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:52 schreef GHans7 het volgende:Dit is DE evolutie man, na kale mannen die geil zijn is dit THE next step.
. Als ik ooit begin te kalen -> plakhoofd.
Dat valt onder uiterlijk-terreur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:53 schreef XiChico het volgende:
Ouwe mannen met plakhaar op kaal hoofd.
Mensen met ranzige matjes.
De tering schrikken door een gothic-wijf.
Moeilijk leven
Dat is alleen een leuke extraquote:
Wat loop je nou te zeuren? Daar is KLB toch voor?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:00 schreef Jerruh het volgende:
je hebt vandaag wel enorm wat te klagen he pberends...
maar enfin, beter haar dan kaal daar.
ik zou bijna denken dat je alleen maar topics opent om te baggerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren? Daar is KLB toch voor?
Volgens mij ben jij gewoon depri geworden sinds je KLG-mod bent... moet je die icon van je eens zien. Maar nu weer ontopic, je loopt m'n topic te verbaggeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat je alleen maar topics opent om te baggeren.
je lijkt razor21 wel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:15 schreef Charmian het volgende:
Ik had ooit eens een collega die ook alleen nog maar zo'n sierrand had. Die had aan één kant een sliert van ongeveer een halve meter laten groeien en daar draaide hij dan een soort van toupetje van.![]()
Bij de gelegenheden dat ik deze types tegenkom kan ik me bijna niet inhouden om er wat van te zeggen, om te vragen of ze het zelf mooi vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Denken die mannen nou dat we dan niet zien dat ze kaal zijn?Sommigen presteren het om rond te lopen met een 'comb-over' van drie miezerige plukjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |