Neem dan gewoon lang haarquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Idd. Of vrouwen met matjes, met bovenop zo'n faux-hawk.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:36 schreef Catch22- het volgende:
Raymzter is dope ja
matjes zijn echt cool hoor, vergis je der niet in
Mijn excuses daarvoor. Feit blijft wel dat Marokkanen en Turken toch wel erg vaak matjes hebben. Maar als het niet mag dan mag het niet, het is enkel de waarheid hoor, maar nogmaals sorry.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Jerruh het volgende:
pberends, allemaal hartstikke leuk en aardig dat je het over matjes hebt, maar ik vind het niet schoon van je dat je het alleen maar op marrokanen en turken probeert te sturen. als je hier een bashtopic van probeert te maken, kan je opzouten!
* ScudRaket gaat meteen naar de kapper om zijn mat af te laten knippenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:36 schreef Catch22- het volgende:
Raymzter is dope ja
matjes zijn echt cool hoor, vergis je der niet in
vooralsnog wordt het mattendom tegenwoordig aangestuurd door de net iets minder trendy hetero's die wat later erachter komen wa thip is en wat nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Mijn excuses daarvoor. Feit blijft wel dat Marokkanen en Turken toch wel erg vaak matjes hebben. Maar als het niet mag dan mag het niet, het is enkel de waarheid hoor, maar nogmaals sorry.
0 keer per jaar dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef zoalshetis het volgende:
sinds ik mijn matje heb laten staan neuk ik 356% meer.
wat een droevige opmerking...quote:
don't shoot the messenger...quote:
wat is zoals het is?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |