abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28567569
Hier kun je terecht voor al je ervaringen met datingsites.

Vorige topic: Datingsites deel II

Wow, zeg, het loopt wel hard.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:19:51 #2
110113 Günther
You tease me
pi_28567719
relatieplanet. Ik denk ik ben toch aangemeld, ik ga het proberen.

10 berichten de deur uit. Luchtig, grappig, serieus. Van alles wat.
10 berichten zijn gelezen.

0 reacties.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
pi_28567799
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:19 schreef Günther het volgende:

0 reacties.
Gewoon stug volhouden!
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:21:42 #4
41308 SG1
Stargate SG1
pi_28567810
Das ook gek, Günther.
Counselor Torun,"This jaffa threatend my life".
"I merely informed you that any further attempt to activate the stargate would result in physical injury", Teal'c.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:23:25 #5
110113 Günther
You tease me
pi_28567878
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gewoon stug volhouden!
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden. .

Groetjes,

Günther/
mm my ding ding dong.
pi_28567915
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Günther het volgende:
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden. .

Groetjes,

Günther/
Na één dag? Ja, dan wordt het niks.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:25:01 #7
110113 Günther
You tease me
pi_28567964
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Na één dag? Ja, dan wordt het niks.
over 3 dagen is mijn tijdelijke account verlopen. En dan moet ik geld betalen om geen reacties te krijgen.
mm my ding ding dong.
pi_28568033
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef Günther het volgende:
over 3 dagen is mijn tijdelijke account verlopen. En dan moet ik geld betalen om geen reacties te krijgen.
Je kunt op RP toch helemaal geen persoonlijke berichten sturen als je een gratis account hebt? Of had je een betaalde account?
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:27:37 #9
110113 Günther
You tease me
pi_28568079
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt op RP toch helemaal geen persoonlijke berichten sturen als je een gratis account hebt? Of had je een betaalde account?
Euh. Er zat zo'n mailknopje? Daarmee kan ik gewoon berichten sturen...
mm my ding ding dong.
pi_28568407
Vandaag weer een geinig berichtje gekregen. 't Is eigenlijk best leuk om te doen zo.

Alleen zou ik wel eens willen dat ik niet behandeld werd als een stuk vlees, als een seksobject. Al die vrouwen zijn hetzelfde - rekening houden met gevoelens, ho maar. Ze willen maar een ding.

En Günther, misschien moet je eens een liedje zingen. "You touch my tralala" is toch uiterst inspirerend?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28568508
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Günther het volgende:
Euh. Er zat zo'n mailknopje? Daarmee kan ik gewoon berichten sturen...
Alleen 'interesseberichten' met een standaardtekst...
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:37:20 #12
110113 Günther
You tease me
pi_28568543
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Alleen 'interesseberichten' met een standaardtekst...
Euh. nee. ik kon gewoon zelf een soort mailtje typen.
mm my ding ding dong.
pi_28568545
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef heiden6 het volgende:
Alleen zou ik wel eens willen dat ik niet behandeld werd als een stuk vlees, als een seksobject. Al die vrouwen zijn hetzelfde - rekening houden met gevoelens, ho maar. Ze willen maar een ding.
Tja, bloedmooi zijn heeft zo z'n nadelen.
pi_28569179
Ik hou het gewoon bij de kroeg en vanavond is een vriendin van een Limbo een target
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:01:36 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28569810
Hey, we hebben er een reeks bij!

Hou het ontopic en off slowchat en ik zie geen probleem, vooralsnog uiteraard... en op persoonlijke titel enzo.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:02:13 #16
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28569843
Ach man, het stikt daar van de lelijke aftandse schuwe mokkels. Die wil je toch niet. Neem lekker zo'n assertief kippetje uit de kroeg of discotheco...
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
pi_28573294
over 18 uur zie ik kfaessen
pi_28573432
Van Fok?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28573602
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Fok?
jup ( had ik al in deel 2 gezegd hoor )
pi_28573658
Je kan niet alles lezen toch?

Hoe goed ken je hem inmiddels? Foon, sms, email, msn, fotoruil?
pi_28573778
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan niet alles lezen toch?

Hoe goed ken je hem inmiddels? Foon, sms, email, msn, fotoruil?
we bellen elkaar meerdere uren per dag, smsen heel veel, chatten de hele nacht door en hebben al veel foto's uitgewisseld
pi_28573854
Het lijkt me slim om dan beide een microfoontje te kopen en te bellen via msn of Skype
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:33:16 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28574004
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Günther het volgende:

[..]

Groetjes,

Günther/
Heb je eraan gedacht dat ze mogelijk niet op je kunnen antwoorden? msn in je bericht gezet?
Vampire Romance O+
pi_28574058
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me slim om dan beide een microfoontje te kopen en te bellen via msn of Skype
ja, dat doen we ook, maar we zijn niet de hele dag achter de pc, dus als we niet achter pc zitten dan bellen we met telefoon, anders idd via skype
pi_28576797
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:33 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Heb je eraan gedacht dat ze mogelijk niet op je kunnen antwoorden? msn in je bericht gezet?
Mag dat wel op RP dan? Wordt dat niet gefilterd?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28578143
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:02 schreef MacVincent het volgende:
Ach man, het stikt daar van de lelijke aftandse schuwe mokkels. Die wil je toch niet. Neem lekker zo'n assertief kippetje uit de kroeg of discotheco...
Dit soort gekanker hebben we nou wel genoeg gehoord, bedankt.
pi_28578146
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 02:15 schreef r_one het volgende:
Mag dat wel op RP dan? Wordt dat niet gefilterd?
Nee, hoor, dat mag. Je mag alleen je MSN e.d. niet in je profiel zetten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 07:45:54 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28578205
neej, maar dat los je toch op door naam (aapje) hetemail punt comp ervan te maken of zo...? een beetje persoon haalt je hotmail adres oid er wel uit toch...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28578266
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 07:45 schreef avotar het volgende:
neej, maar dat los je toch op door naam (aapje) hetemail punt comp ervan te maken of zo...? een beetje persoon haalt je hotmail adres oid er wel uit toch...?
Ze hebben alleen mensen die dat controleren (24/7), dus dat wordt er zo tussenuit gepikt. Je kunt ook gewoon betalen natuurlijk, dat levert een stuk serieuzere reacties op. Niemand zit te wachten op van die standaard interesseberichtjes.
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:07:55 #30
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_28578289
Ja, als je te schuw bent om IRL te daten scheelt dat een hoop geld, toch? Je wilt toch graag een afspraakje? Dan heb je er toch wel wat voor over?! Dan kan een abo'tje op een dating-site er wel vanaf

[ Bericht 18% gewijzigd door Boef op 07-07-2005 08:18:45 ]
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_28578314
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:07 schreef Boef het volgende:
Ja, als je te schuw bent om IRL te daten
*zucht*
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:19:45 #32
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_28578366
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

*zucht*
Zo... beter?? Ons punt is uiteindelijk hetzelfde
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_28578397
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:19 schreef Boef het volgende:
Zo... beter?? Ons punt is uiteindelijk hetzelfde
Dankjewel.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:00:23 #34
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28578805
Het loopt zeker storm dit topic!
quote:

0 reacties.
Tot op heden heb ik hetzelfde. Toevallig kreeg ik zelf gisteren een interesse berichtje van een meid. Gisteravond heb ik een berichtje terug gestuurd terwijl ze toevallig online was.

We hebben direct MSN adressen uitgewisseld om erachter te komen met watvoor persoon we te maken hadden. We hebben al direct de hele avond zitten ouwehoeren. Het ging eigenlijk nergens over, maar het was wel aardig. We zien wel wat er verder gaat gebeuren.

Ze vertelde me dat ze de afgelopen 2 dagen meer dan 70 berichten had gehad. Eigenlijk vind ik het dan niet zo vreemd dat je niet zo snel een berichtje terug krijgt. Om al die 70 profielen al door te gaan kijken is een inmens werk...

Maar Lupa, een vraagje, jij als (ongetwijfeld populair zijnde) vrouw, krijg jij ook niet ontzettend veel berichten? Wat vind jij nou opvallende berichten? Zit dat direct in de berichttitel? Wat maakt zo een bericht nou opvallend?
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28578940
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:00 schreef Abonides het volgende:
Maar Lupa, een vraagje, jij als (ongetwijfeld populair zijnde) vrouw, krijg jij ook niet ontzettend veel berichten? Wat vind jij nou opvallende berichten? Zit dat direct in de berichttitel? Wat maakt zo een bericht nou opvallend?
Nee, ik krijg niet veel berichten. Dat heeft denk ik veel te maken met mijn profiel en met wat ik zoek. Opvallende berichten... Iets persoonlijks, een verwijzing naar iets in mijn profiel, een leuk geintje... Zelf had ik naar de man met wie ik nu contact heb alleen maar gestuurd: "Hai, ik vond je profiel wel interessant"... Ik ga niet heel veel moeite steken in een eerste berichtje, want vaak genoeg krijg je geen reactie. Als iemand je profiel / foto interessant genoeg vindt, dan reageert hij wel. Een goed profiel vind ik dan ook veel belangrijker dan wat er in een eerste berichtje staat. Al staat er alleen maar "Hoi!" in, als het profiel me aanspreekt ga ik er wel op in.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:17:09 #36
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28579065
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, ik krijg niet veel berichten. Dat heeft denk ik veel te maken met mijn profiel en met wat ik zoek. Opvallende berichten... Iets persoonlijks, een verwijzing naar iets in mijn profiel, een leuk geintje... Zelf had ik naar de man met wie ik nu contact heb alleen maar gestuurd: "Hai, ik vond je profiel wel interessant"... Ik ga niet heel veel moeite steken in een eerste berichtje, want vaak genoeg krijg je geen reactie. Als iemand je profiel / foto interessant genoeg vindt, dan reageert hij wel. Een goed profiel vind ik dan ook veel belangrijker dan wat er in een eerste berichtje staat. Al staat er alleen maar "Hoi!" in, als het profiel me aanspreekt ga ik er wel op in.
Als ik het goed begrijp, jij hebt de eerste stap genomen (het eerste berichtje verstuurd) naar de man waar je nu contact mee hebt?

Een persoonlijk berichtje is blijkbaar niet opvallend genoeg. Ik hou mijn berichtjes ook (lekker) kort, persoonlijk en met vaak een (naar mijn idee) leuk grapje over het profiel in kwestie erin. Maar als iemand zo veel berichten krijgt, dan begrijp ik het wel dat je geen reply terug krijgt.
pi_28579158
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:17 schreef Abonides het volgende:
Als ik het goed begrijp, jij hebt de eerste stap genomen (het eerste berichtje verstuurd) naar de man waar je nu contact mee hebt?
Ja, ik zoek zelf actief. De berichtjes die ik krijg zijn meestal niet echt van het soort mensen naar wie ik zoek.
quote:
Een persoonlijk berichtje is blijkbaar niet opvallend genoeg. Ik hou mijn berichtjes ook (lekker) kort, persoonlijk en met vaak een (naar mijn idee) leuk grapje over het profiel in kwestie erin. Maar als iemand zo veel berichten krijgt, dan begrijp ik het wel dat je geen reply terug krijgt.
Ik krijg er dus niet zoveel. Heb er al een paar dagen geen gehad.
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:25:49 #38
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28580595
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik zoek zelf actief. De berichtjes die ik krijg zijn meestal niet echt van het soort mensen naar wie ik zoek.
[..]

Ik krijg er dus niet zoveel. Heb er al een paar dagen geen gehad.
Je profiel is een beetje alternatief, en ik denk dat de mainstreamdames het gros van de niet-selectieve reacties opvangen. Prijs jezelf gelukkig

edit: daarbij speelt de manier van zoeken ook mee... zoals ik al eerder tegen iemand die een settelend verpleegstertje zocht zei dat hij z'n status moest veranderen in "op zoek naar vaste relatie" omdat de doelgroep dat als zoekopdracht heeft geldt evenzeer dat veel mannen die gewoon een beetje doelloos over die site surfen bij hun zoekopdracht "discotheek: vaak" kiezen. Waardoor jij dus al niet getoond wordt. Ik zeg niet dat je die mannen in je inbox wil, maar dat soort zaken spelen vaak mee.
Vampire Romance O+
pi_28584973
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:25 schreef MouseOver het volgende:
Je profiel is een beetje alternatief, en ik denk dat de mainstreamdames het gros van de niet-selectieve reacties opvangen. Prijs jezelf gelukkig
Ik vind 't ook geen enkel probleem, het is juist handig. Ik krijg af en toe bijvoorbeeld reacties van kerels die wél kinderen willen. Daar zit ik dus niet op te wachten, ik geef duidelijk aan wat ik wil, zonder een berg eisen te stellen.
pi_28585360
Ik krijg wel veel berichten op een dag, en ik ga niet alle profielen bekijken. Soms kan ik aan een username, leeftijd en een plaats al zien dat ik geen interesse heb ( heb een eis dat ze uit Overijssel moeten komen en als ze dat niet komen dan stuur ik gelijk een standaardmailtje dat ik geen interesse heb, of als ze bijvoorbeeld boven mijn leeftijdsgrens zitten. )

Als de user mij wel aanspreekt dan kijk ik eerst naar het profiel, ziet dat er gewoon uit, maar niet echt bijzonder, dan stuur ik een standaardmailtje dat ik ook interesse in hem heb en dan wacht ik af wat voor actie hij dan onderneemt, stuurt hij daarna een persoonlijk berichtje, dan stuur ik er 1 terug en als ik gelijk op een profiel stuit dat me erg aanspreekt dan stuur ik meteen al een persoonlijk berichtje
pi_28585768
Als je veel reacties krijgt, kan ik me voorstellendat je niet overal op ingaat. Ik doe dat al niet eens, met slechts een of twee reacties per dag.
pi_28586080
quote:

0 reacties.
Tja, zo werkt dat. Allerlei soorten reacties uitproberen en kijken welke het beste werken, dat ben ik een beetje aan het doen. Mijn probleem is dan ook nog eens dat ik erg selectief ben. Maar goed, uiteindelijk ben ik nu toch weer met een meisje aan het mailen.
pi_28586124
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef thabit het volgende:
Maar goed, uiteindelijk ben ik nu toch weer met een meisje aan het mailen.
Succes
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:08:59 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586171
Bij welke sites staan jullie?
Ik had me ingeschreven bij msn-dating en bij relatieplanet. Intussen chat ik met 3 jongens daarvan.... ééntje is helemaal

Oh, ik krijg echt veel reacties trouwens, van de meest kansloze figuren... en ja, ik selecteer in eerste instantie op uiterlijk. Daarna kijk ik naar het profiel, of 'ie lang genoeg is, en wat voor opleidingsniveau hij heeft...
pi_28586206
Ik ben ingeschreven bij Relatieplanet.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:11:06 #46
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586241
Betaal je ook, Lupa?
Ik heb me ingeschreven toen ik me een middagje verveelde, maar ga er niet voor betalen
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:12:38 #47
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28586296
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Betaal je ook, Lupa?
Ik heb me ingeschreven toen ik me een middagje verveelde, maar ga er niet voor betalen
ik mijzelf ook eergister en 2 leuke reacties gehad waar ik iets meer "kan"

niet betalend uiteraard
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_28586297
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Betaal je ook, Lupa?
Ja, ik betaal. Ik wil graag een serieuze relatie en omdat ik niet van stappen e.d. houd, vind ik dit een prettig alternatief.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:18:23 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586509
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik betaal. Ik wil graag een serieuze relatie en omdat ik niet van stappen e.d. houd, vind ik dit een prettig alternatief.
Heb je er al eens mensen van "gedate"??
Ik kom zelf wel in de kroeg e.d. en ontmoet daar ook mensen... dus voor mij is het meer "voor de grap", ik denk dat veel mensen er met die intentie op staan. Maar ik ga het niet uit de weg als er iets serieus' uit voor zou komen....

(En ik heb nu een beetje een crush op iemand die ik via een datingssite heb leren kennen, dus het kan gewoon )
pi_28586600
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:18 schreef Christine het volgende:
Heb je er al eens mensen van "gedate"??
Recent niet, maar ik heb ooit wel eerder op zo'n site gezeten. Maar ik heb nu contact met een erg leuke man met wie een date niet lang meer op zich zal laten wachten.
quote:
(En ik heb nu een beetje een crush op iemand die ik via een datingssite heb leren kennen, dus het kan gewoon )
Tuurlijk kan het. Lopen genoeg leuke mensen rond daar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:28:51 #51
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586884
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tuurlijk kan het. Lopen genoeg leuke mensen rond daar.
Mijn ex ken ik ook via een contactsite (www.christelijkcontact.nl) en daar heb ik 4 jaar een relatie mee gehad
pi_28587224
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:28 schreef Christine het volgende:
Mijn ex ken ik ook via een contactsite (www.christelijkcontact.nl) en daar heb ik 4 jaar een relatie mee gehad
Ik zag inderdaad dat er maar liefst een stuk of drie christelijke datingsites bestaan. Ik zou meer hebben aan een atheïstische datingsite.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:40:25 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28587332
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zag inderdaad dat er maar liefst een stuk of drie christelijke datingsites bestaan. Ik zou meer hebben aan een atheïstische datingsite.
Mja, ik zou het tegenwoordig ook niet meer daar zoeken, maar ik vind het wel goed dat er "gespecialiseerde" datingsites bestaan
pi_28587372
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Christine het volgende:
Mja, ik zou het tegenwoordig ook niet meer daar zoeken, maar ik vind het wel goed dat er "gespecialiseerde" datingsites bestaan
Voor christenen handig denk ik. Al kun je ook op een site als Relatieplanet daarop zoeken.
pi_28587453
Er bestaat een vegetariersdatingsite. Maar die is niet zo geweldig want je kunt er geen opleidingsniveau invullen.
pi_28587661
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef thabit het volgende:
Er bestaat een vegetariersdatingsite. Maar die is niet zo geweldig want je kunt er geen opleidingsniveau invullen.
Vegadates? Zitten ook wel erg weinig mensen op...

Is vegetarisme nog steeds een eis bij jou?
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:59:18 #57
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28587883
quote:
Dat is zeker een minpunt van die site ja...
pi_28589876
ik ben betalend lid tot 2 augustus, maar ik ga 25 juli op vakantie, dus op zich best zonde van me geld, want als ik dan terug kom kan ik die berichten niet meer lezen en heb eigenlijk geen zin om nog een maand te gaan betalen.

Was eigenlijk helemaal niet van plan om te gaan betalen, maar toen kreeg ik allemaal berichtjes en werd ik toch wel nieuwsgierig wat er in stond
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:17:11 #59
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28591310
Datingsite... schmatingsite....

Heb dat ook een periode gedaan... Niet gevonden wat ik zocht... Blijf het zeggen.... toeval is de leukste manier van je partner ontmoeten/leren kennen.
pi_28591383
en toevallig een heel leuk iemand ontmoeten kan niet gebeuren op een datingsite ?
enjoy life!
pi_28591505
Het toeval wil alleen niet altijd meewerken.
pi_28591761
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 07:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, hoor, dat mag. Je mag alleen je MSN e.d. niet in je profiel zetten.
Jee, thnx, ga het meteen doen.
(Heb nog 1 dag gratis Gold)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:35:23 #63
20925 n00cL30n
pi_28591986
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
Het toeval wil alleen niet altijd meewerken.
Geduld hebben.... trust me....

het werkt..

zoals zweverige mensen vaak zeggen...

de liefde laat zich niet haasten.
pi_28592178
Op RP had ik in m'n profiel m'n msn-naam in de vorm van een cryptische boodschap gecodeerd. Het kunnen ontcijferen leek me bovendien wel een goede selectie op intelligentie. Toen niemand aan deze milde eis bleek te voldoen heb ik het account maar gedeactiveerd.
pi_28592314
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef thabit het volgende:
Op RP had ik in m'n profiel m'n msn-naam in de vorm van een cryptische boodschap gecodeerd. Het kunnen ontcijferen leek me bovendien wel een goede selectie op intelligentie. Toen niemand aan deze milde eis bleek te voldoen heb ik het account maar gedeactiveerd.
Iets van "lees mijn naam achterstevoren" of zoiets?
.
pi_28592457
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Iets van "lees mijn naam achterstevoren" of zoiets?
Nog eenvoudiger. Een acrostichon waarin het woord acrostichon verwerkt zat.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:54:56 #67
20925 n00cL30n
pi_28592717
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef thabit het volgende:

[..]

Zelfs al maak je het nog zo makkelijk... zal de doelgrope dit vaak echter als desperate ervaren.
pi_28592723
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik moest even acrostichon opzoeken
Hopelijk twijfel je nu niet aan m'n intelligentie
Maar wel origineel bedacht, zeg
.
pi_28592830
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik moest even acrostichon opzoeken
Het idee was dus ook inderdaad dat mogelijk niet iedereen weet wat een acrostichon is maar iemand met voldoende intelligentie wel moet kunnen bedenken dat daar de sleutel tot de oplossing ligt en dat woord vervolgens dus gaat opzoeken.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:00:05 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28592938
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef n00cL30n het volgende:

Zelfs al maak je het nog zo makkelijk... zal de doelgrope dit vaak echter als desperate ervaren.
Dat denk ik dus ook.
Volgens mij zet deze 'kijk mij eens intellectueel wezen' air verdomd weinig zoden aan de dijk. Probeer er dan minimaal een dosis humor in te krijgen... of doet dat ook je intellect tekort?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:09:34 #71
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_28593286
Aangezien ik IRL weinig succes heb de laatste tijd ga ik maar voor 'the desperate way out'

Eigenlijk heb ik nog geen 1 site gezien waar het 'standaard kutjes'-gehalte laag is. Ja misschien op Attitude, maar dat is ook gelijk het andere uiterste
pi_28593304
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.
Volgens mij zet deze 'kijk mij eens intellectueel wezen' air verdomd weinig zoden aan de dijk. Probeer er dan minimaal een dosis humor in te krijgen... of doet dat ook je intellect tekort?
Ik denk dat je het een beetje overdrijft. Een simpel puzzeltje in je profiel zetten lijkt me niet hetzelfde als pronken met intelligentie.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:14:23 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28593438

Zo te lezen pimp je op datingsites net zo met je IQ als je hier placht te doen. En da's verre van sexy of charmant.

Kun je nog zo goed kunnen rekenen, het zal dan toch vooral bij aftrekken blijven en niet bij vermenigvuldigen .
pi_28593494
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:

Zo te lezen pimp je op datingsites net zo met je IQ als je hier placht te doen. En da's verre van sexy of charmant.

Kun je nog zo goed kunnen rekenen, het zal dan toch vooral bij aftrekken blijven en niet bij vermenigvuldigen .
Maar dan snap ik niet waarom vrouwen vaak invullen dat ze een intelligente man willen?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:24:18 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28593770
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef thabit het volgende:
Maar dan snap ik niet waarom vrouwen vaak invullen dat ze een intelligente man willen?
Hoe je intelligentie beziet in natuurlijk relatief.

'Gewoon/doorsnee'' intelligent, 'streetsmart of ''boerenslim' is dan wel gewenst voor vele vrouwen, maar iemand die zich vooral voorop laat staan op zijn uitermate hoge intelligentie wordt -al dan niet terecht- al snel als een nerd gezien.

Op mijn schaal van aantrekkelijkheid stijg je er in ieder geval niet door. Maar ik heb dan ook na mijn HBO slechts een jaartje WO gedaan .
pi_28593845
Met "intelligent" bedoelt een vrouw dus "gemiddeld intelligent". Weer iets om aan mijn woordenboek vrouwentaal - Nederlands toe te voegen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:29:44 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28593928
Over het algemeen denk ik wel dat ze (we) het zo bedoelen, ja.
Ik wil ook dat mijn partner een zekere mate van intelligentie bezit, op domheid knap ik heel erg af. Maar het moet niet zo zijn dat zijn intelligentie hem bezit, als je snapt wat ik bedoel.

Evenwicht, mijn beste .
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:32:43 #78
20925 n00cL30n
pi_28594018
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef thabit het volgende:

[..]

Bot gezegd: Er bestaat een verschil tussen slim en contact gestoord?

Om me in te dekken en niet flamend over te komen... Partners vinden het leuk om een leuke gesprekspartner te hebben, af en toe een beetje een meningsverschil te hebben en lekker te keufelen... Ga nou niet gelijk denken dat ze het heerlijk vinden om geïmponeerd te raken door een hoog IQ.
Vaak brengt dat eerder wat meer tegenslag.
Een voorbeeld, niet lullig bedoeld, is op de foto's die je op je fotoboek hebt gezet. Een waar je lekker een wiskundige opgave staat te kalken, de andere dat je zwaargebogen over een schaakbord zit.

Voor jou heerlijk tijdsverdrijf, voor een ander.. niet zo heel erg... (kan ik mij zo indenken)

Het is maar net wat voor een type partner je gaat, maar het mainstream publiek dat dating sites bekijkt, zal eerder voorbijgaan aan je profiel dan erbij stil staan.

[wederom... dit is geen flame- bericht, maar een kleine tip]

[ Bericht 4% gewijzigd door n00cL30n op 07-07-2005 17:34:23 (zorrie... waren wat dingetjes weggevallen) ]
pi_28594160
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Het is maar net wat voor een type partner je gaat, maar het mainstream publiek dat dating sites bekijkt, zal eerder voorbijgaan aan je profiel dan erbij stil staan.
Maar dat is toch alleen maar positief? Als de juiste mensen het maar wel lezen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:41:57 #80
20925 n00cL30n
pi_28594249
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:38 schreef thabit het volgende:

[..]

Maar dat is toch alleen maar positief? Als de juiste mensen het maar wel lezen.
Mmm.. Ik bedoelde eigenlijk dat mainstream er voorbij gaat, misschien dat de partner waar jij op doelt wel helemaal niet op de datingsites zit waar jij je profiel hebt ingedient?

Nogmaals, liefde moet je niet haasten, het moet je overkomen... Je kan het dus niet pushen. Je kan het echter wel een handje helpen.

(Zorrie, ik weet het... je schiet er niet veel mee op... maar het is het enige wat ik hierover kan zeggen. )
pi_28594373
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Mmm.. Ik bedoelde eigenlijk dat mainstream er voorbij gaat, misschien dat de partner waar jij op doelt wel helemaal niet op de datingsites zit waar jij je profiel hebt ingedient?
Dat zou kunnen, ik krijg ook altijd erg weinig hits als ik zoekcriteria invul.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:49:12 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28594427
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Copycat het volgende:
Over het algemeen denk ik wel dat ze (we) het zo bedoelen, ja.
Ik wil ook dat mijn partner een zekere mate van intelligentie bezit, op domheid knap ik heel erg af. Maar het moet niet zo zijn dat zijn intelligentie hem bezit, als je snapt wat ik bedoel.

Evenwicht, mijn beste .
Komop zeg, het is toch heel simpel, in het algemeen willen vrouwen gewoon een man die minimaal intelligenter is dan zijzelf, een man om (stiekem) te adoreren. Wat dat voor jou betekent, weet ik natuurlijk niet.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:52:42 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28594501
quote:
Dat kun je toch zelf wel raden Vega's zijn in het algemeen hoogopgeleid en zeer zelfingenomen.

Helemaal jouw volk dus
pi_28596066
@Thabit:

Er zijn heus wel vrouwen die graag een man met een bovengemiddelde intelligentie willen en die daar ook bewondering voor hebben (ik val in die categorie), maar niet eentje die zich erop laat voorstaan en die zulke strikte eisen stelt aan een partner. Je doet jezelf tekort op deze manier. Ik gun het je heel erg dat je een leuke vriendin vindt (en dat meen ik), maar dat gaat op deze manier niet lukken.
pi_28596382
Iemand die zo onzeker is dat hij het de hele dag over, bij voorkeur zijn eigen, intelligentie heeft zou ik doodmoe van worden.

Intelligent zijn is iets heel anders dan intelligent doen, al kan het best samengaan.
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:56:31 #86
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28598646
Jammer dat je voor zoveel datingsites moet betalen. Heb weinig zin om geld neer te leggen voor het sturen van 1 van de honderden reacties die de vrouwen ontvagen. Anders zou ik het mischien nog wel proberen,
pi_28599005
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat je voor zoveel datingsites moet betalen. Heb weinig zin om geld neer te leggen voor het sturen van 1 van de honderden reacties die de vrouwen ontvagen. Anders zou ik het mischien nog wel proberen,
Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
pi_28599169
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
Dan heb je meteen al bilateraal contact, da's toch anders.

* r_one wil ook even iets intelligents zeggen
.
pi_28599200
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:11 schreef r_one het volgende:
Dan heb je meteen al bilateraal contact, da's toch anders.

* r_one wil ook even iets intelligents zeggen
Probeer je indruk te maken op thabit?
pi_28599362
quote:

[..]

Ja.
pi_28599538
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ja.
Da's jammer.
pi_28599638
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Da's jammer.
Ben zeker van mezelf. Behalve bij vrouwen
pi_28599759
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef UncleFunk het volgende:
Ben zeker van mezelf. Behalve bij vrouwen
Ik herken het wel een beetje. Maar ik zet me vaak over die onzekerheid heen, omdat ik feitelijk niets te verliezen heb.
pi_28599991
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik herken het wel een beetje. Maar ik zet me vaak over die onzekerheid heen, omdat ik feitelijk niets te verliezen heb.
Dat is wel zo, maar toch Heb er op Relatieplanet overigens geen last van. Daar is de drempel om te reageren een stuk lager, en het gevoel van afwijizing is er niet.

Wat vond jij trouwens van mijn profiel?
pi_28600085
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:36 schreef UncleFunk het volgende:
Wat vond jij trouwens van mijn profiel?
Geef je nummer nog eens, dan ga ik het ff uitgebreid bestuderen...

IRL durf ik op dit gebied -vaak tot mijn eigen verbazing- best veel. Als ik denk dat ik een kans maak, onderneem ik toch wel actie. De laatste keer door een collega mee uit te vragen. Antwoord: "Dat moet ik even aan mijn vriendin vragen". Ik wist dus niet dat hij die had.
pi_28600260
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geef je nummer nog eens, dan ga ik het ff uitgebreid bestuderen...
Edit
quote:
IRL durf ik op dit gebied -vaak tot mijn eigen verbazing- best veel. Als ik denk dat ik een kans maak, onderneem ik toch wel actie. De laatste keer door een collega mee uit te vragen. Antwoord: "Dat moet ik even aan mijn vriendin vragen". Ik wist dus niet dat hij die had.
pi_28600317
Je mag 'm weer wegediten, ik ga ff lezen.
pi_28600488
Nouja goed. Zoals ik reeds aangaf ben ik nu toch met een meisje aan het mailen en vooralsnog wijst ze me nergens op af. En ja, ik heb haar verteld dat ik een echte beta ben. Dus.
pi_28600567
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef thabit het volgende:
Nouja goed. Zoals ik reeds aangaf ben ik nu toch met een meisje aan het mailen en vooralsnog wijst ze me nergens op af. En ja, ik heb haar verteld dat ik een echte beta ben. Dus.
Succes ermee
pi_28600655
Ik zou de eerste twee zinnen schrappen (cliché) en gewoon beginnen met dat 'Ik ben...'. Dat lijstje vind ik leuk en origineel.

Ik zou de tweede foto als 'hoofdfoto' nemen; die is namelijk veel leuker. Op die andere foto zie je er erg oud uit. Heb je niet een leuke foto waar je buiten bent ofzo, met een leuke achtergrond? Laat er desnoods door een vriend of vriendin een stuk of wat schieten en kies de mooiste.

De laatste twee alinea's komen op mij wat cliché over. Je houdt het heel algemeen; probeer wat persoonlijker te worden. Waarin ben je afgestudeerd? Waarom is radio maken je passie? Je bent een 'levensgenieter', maar wat betekent dat?

Het deel 'niet dat ik zonder relatie ongelukkig ben...' is ook iets wat veel mensen erin zetten. Ik zou het zelf gewoon weglaten.

Zomaar enkele tips...
pi_28600998
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou de eerste twee zinnen schrappen (cliché) en gewoon beginnen met dat 'Ik ben...'. Dat lijstje vind ik leuk en origineel.

Ik zou de tweede foto als 'hoofdfoto' nemen; die is namelijk veel leuker. Op die andere foto zie je er erg oud uit. Heb je niet een leuke foto waar je buiten bent ofzo, met een leuke achtergrond? Laat er desnoods door een vriend of vriendin een stuk of wat schieten en kies de mooiste.

De laatste twee alinea's komen op mij wat cliché over. Je houdt het heel algemeen; probeer wat persoonlijker te worden. Waarin ben je afgestudeerd? Waarom is radio maken je passie? Je bent een 'levensgenieter', maar wat betekent dat?

Het deel 'niet dat ik zonder relatie ongelukkig ben...' is ook iets wat veel mensen erin zetten. Ik zou het zelf gewoon weglaten.

Zomaar enkele tips...
Dankjewel voor je tips Zo zie je maar dat er bij een leraar Nederlands ook dingen te verbeteren zijn. Ik heb een aantal van je tips doorgevoerd Ik wil liever niet al te persoonlijk worden, vandaar dat ik het stukje behoorlijk algemeen heb gehouden...
pi_28601096
Ik vind het juist wel leuk van datingsites dat je lekker selectief kunt zijn. Als je IRL verliefd wordt is dat namelijk sowieso nooit op iemand die aan je vooraf bedachte criteria voldoet, maar meer om een oppervlakkige reden: omdat je diegene wel lief vindt lachen of iets vergelijkbaars.
pi_28601181
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef thabit het volgende:
Ik vind het juist wel leuk van datingsites dat je lekker selectief kunt zijn. Als je IRL verliefd wordt is dat namelijk sowieso nooit op iemand die aan je vooraf bedachte criteria voldoet, maar meer om een oppervlakkige reden: omdat je diegene wel lief vindt lachen of iets vergelijkbaars.
Dat is waar. En een reden dat ik voor een datingsite kies en niet voor een kroeg. Maar IRL kun je natuurlijk ook best verliefd op iemand worden omdat diegene precies is wat je zoekt. Maar dat gebeurt dan pas na een langere tijd en doorgaans niet in een uitgaansgelegenheid.

Verliefd zijn vind ik overigens helemaal geen goede basis voor een relatie. Ik heb het ook niet nodig om smoorverliefd te zijn om een relatie te beginnen.
pi_28601211
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
Dankjewel voor je tips Zo zie je maar dat er bij een leraar Nederlands ook dingen te verbeteren zijn. Ik heb een aantal van je tips doorgevoerd Ik wil liever niet al te persoonlijk worden, vandaar dat ik het stukje behoorlijk algemeen heb gehouden...
Het wat persoonlijker worden is wel juist wat mensen aanspreekt... Wat je geeft, krijg je ook terug.
  donderdag 7 juli 2005 @ 21:11:50 #105
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28601531
quote:
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.
pi_28603631
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Probeer je indruk te maken op thabit?

Thabit is toch een man?
.
pi_28603731
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef r_one het volgende:

[..]

Thabit is toch een man?
Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.
pi_28603791
Klopt.
pi_28603860
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 21:11 schreef cyber_rebel het volgende:
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.
pi_28603907
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef r_one het volgende:

Thabit is toch een man?
Yeah, so?
pi_28604027
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef thabit het volgende:

[..]

Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.
Euh ... no thanks
NOFI
.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:34:44 #112
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28604958
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.
Ah juist ja

Op zich zijn er wel een aantal voordelen aan datingsites boven irl ontmoetingen. Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft. Kan je beter richten op je voorkeuren ipv aanvankelijk enkel op uiterlijk af te kunnen gaan. En het contact kan wat rustiger gelegd worden.
pi_28604996
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Op zich zijn er wel een aantal voordelen aan datingsites boven irl ontmoetingen. Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft. Kan je beter richten op je voorkeuren ipv aanvankelijk enkel op uiterlijk af te kunnen gaan. En het contact kan wat rustiger gelegd worden.
Dat zijn precies de redenen waarom ik ervoor kies. Dat en het feit dat ik geen kroeghanger ben.
pi_28605068
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft.
De verhalen die ik hoor doen anders vermoeden
pi_28605102
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken? Lijkt me dat je dat toch gauw genoeg doorhebt...
pi_28605307
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken? Lijkt me dat je dat toch gauw genoeg doorhebt...
Hoe dat dan?
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:44:04 #117
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28605354
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
Oh? Wat voor verhalen zijn dat dan? Personen die zich als vrijgezel voordoen en het toch niet zijn?
pi_28605606
Eh ja, dat hoor ik altijd: "heel veel van die mannen (ik hoor het van vrouwen) zijn eigenlijk gewoon getrouwd maar zoeken spanning". En na een tijdlang steeds leuker wordend contact komt dan uiteindelijk de aap uit de mouw, vaak vlak voor de eerste afspraak, soms pas na de zoveelste afspraak

Maar goed, dit zijn slechts kroegverhalen en ik weet niet hoeveel ervan waar is.
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:55:26 #119
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_28605835
Zou kunnen natuurlijk. Dan heb je het waarschijnlijk wel over mannen van boven de 25 jr. Wel erg lullig overigens. Als ik dan een vrouw was zou ik ze een schop in de kruis geven koffie over hun heen gooien en de vrouw opbellen.
pi_28607238
Ik had voor de grap een account aangemaakt op zo'n site om te kijken of het wat was. Nu heb ik een probleem. Een best leuke dame toont interesse in mij. Kennelijk heeft zij ook geen betaald account, en ik dus ook niet. Wat nu
pi_28608798
betalen
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_28612958
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef stFz het volgende:
betalen
betalen
.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 04:36:43 #123
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28613711
Terwijl jullie gezellig met elkaar aan het praten waren had ik een date. Inmiddels zit ik alweer een paar uur thuis (ze woont in dezelfde stad) en moet ik toegeven dat het veel beter afliep dan dat ik had durven denken. Ik kwam bij haar binnen met een bescheiden handdruk en ik verliet haar huis met flink wat zoentjes.
Mijn hart bonst nu ook enorm, omdat dit een meisje is dat precies aan de mixture van mijn gewilde wensen voldoet. Ze is een echte Hollandse, mooi, lief, lekkere babbel, goed karakter, vleugje mannenhumor, grote borsten en ...voor degene die het zo belangrijk, zo niet het allerbelangrijkste, vond: hoog opgeleid.
De vonk sloeg meteen over bij ons beiden en de klik was ook wederzijds.

Ik wil nu echt niet opschepperig doen of zoiets, maar alleen zeggen dat ik zo'n meid anders nooit tegen het lijf was gelopen... met de kans erbij om haar beter te leren kennnen. Zij waagt zich ook niet in kroegen e.d. Dus oke, die datingssites zijn zeker wel ergens goed voor. Het kan dus toch.

[ Bericht 3% gewijzigd door Brett-Anderson op 08-07-2005 04:45:23 (zo beter?) ]
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_28613715
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 04:36 schreef Brett-Anderson het volgende:
autochtoon
pi_28614335
Tof Brett
pi_28614342
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Hoe dat dan?
Nou, er moet toch al een belletje gaan rinkelen als hij weigert om je mee naar huis te nemen, om maar een voorbeeld te noemen. Kan dan natuurlijk nog dat hij een eigen appartement heeft waar zijn vrouw niets van weet, maar dat gaat wel erg ver...
pi_28614451
Mijn leuke man is al twee dagen niet online geweest en ik wil zo graag weer een mailtje. Het eerste dat ik 's ochtends doe is kijken of ik alweer iets van hem heb.
pi_28614483
Ik krijg net via e-matching (daar heb ik een gratis profiel staan) een reactie van een man van 55. Ouwe viezerik.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:52:14 #129
110113 Günther
You tease me
pi_28614600
Lucky U, Lupa. .

*22 berichten verstuurd*

2 reacties met de standaard 'geen interesse'
20 zwijgers.

.

Nog 1 dag gold.
mm my ding ding dong.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 08:55:31 #130
110113 Günther
You tease me
pi_28614634
Op mijn reactie "Wat een mooi blauwe zee. " bij een mooie vrouw die in haar bikini op het strand stond had ik ook nix verwacht trouwens. .
mm my ding ding dong.
pi_28614709
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:55 schreef Günther het volgende:
Op mijn reactie "Wat een mooi blauwe zee. " bij een mooie vrouw die in haar bikini op het strand stond had ik ook nix verwacht trouwens. .
Neuh.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:11:35 #132
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28616943
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:55 schreef Günther het volgende:
Ik reageer ook nooit op mensen die grammaticafouten maken...
pi_28617139
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef Christine het volgende:

[..]

De grammatica is echter correct. Mooi slaat namelijk op het blauw en niet op de zee.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:23:12 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28617304
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:16 schreef thabit het volgende:

[..]

De grammatica is echter correct. Mooi slaat namelijk op het blauw en niet op de zee.
Mja, op die manier zou het kloppen idd.... maar ik had er niet zo lang over nagedacht, en al meteen op "geen interesse" geklikt
Als vrouw moet je een beetje selectief zijn.... tenzij je er een goede foto bij hebt. Dat is in eerste instantie eigenlijk het enige waar ik naar kijk
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:24:13 #135
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28617328
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg net via e-matching (daar heb ik een gratis profiel staan) een reactie van een man van 55. Ouwe viezerik.
Heb ik ook wel eens gehad...
Terwijl ik duidelijk in mijn profiel heb staan dat ik iemand tot 30 jaar zoek... lol
pi_28617363
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:29 schreef Zamamafah het volgende:
Ik had voor de grap een account aangemaakt op zo'n site om te kijken of het wat was. Nu heb ik een probleem. Een best leuke dame toont interesse in mij. Kennelijk heeft zij ook geen betaald account, en ik dus ook niet. Wat nu
Ik vrees dat het betaalde liefde gaat worden.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:26:24 #137
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28617391
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik vrees dat het betaalde liefde gaat worden.
Zo kun je het ook noemen

leuk onderwerp voor de eerste date: "zeg, doe je wel eens vaker aan betaalde liefde?"
Vampire Romance O+
  vrijdag 8 juli 2005 @ 11:56:26 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28618317
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn leuke man is al twee dagen niet online geweest en ik wil zo graag weer een mailtje. Het eerste dat ik 's ochtends doe is kijken of ik alweer iets van hem heb.
Dat doet hij expres, dan lijkt het net of hij een leven heeft
pi_28618380
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Of z'n vrouw heeft de netwerkkabel doorgeknipt.
pi_28618481
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Lemmeb het volgende:
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:10:24 #141
110113 Günther
You tease me
pi_28618724
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef Christine het volgende:

[..]

je reageert überhaubt nooit op me.
mm my ding ding dong.
pi_28618887
Wat je moet doen is het volgende. Licht twee punten uit het profiel die haar laat onderscheiden van de mainstreammeuk. Schrijf in je berichtje over elk van deze punten een alineaatje over hoe leuk je het vindt dat zij daaraan voldoet. Werkte bij mij om een superlange mail terug te krijgen. .
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:17:45 #143
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28618949
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:52 schreef Günther het volgende:
Lucky U, Lupa. .

*22 berichten verstuurd*

2 reacties met de standaard 'geen interesse'
20 zwijgers.

.

Nog 1 dag gold.
Misschien moet je je snor eens afscheren.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:19:13 #144
110113 Günther
You tease me
pi_28618989
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Misschien moet je je snor eens afscheren.
Misschien ben ik Günther wel niet echt...

Groetjes,

Günther™
mm my ding ding dong.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:22:31 #145
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28619085
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Günther het volgende:

[..]

je reageert überhaubt nooit op me.
Geef es een linkje naar je profiel dan?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:25:06 #146
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28619153
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:15 schreef thabit het volgende:
Wat je moet doen is het volgende. Licht twee punten uit het profiel die haar laat onderscheiden van de mainstreammeuk. Schrijf in je berichtje over elk van deze punten een alineaatje over hoe leuk je het vindt dat zij daaraan voldoet. Werkte bij mij om een superlange mail terug te krijgen. .
Yep, dat zijn de leukere mailtjes om te krijgen
Maakt wel dat je het idee hebt dat de ander echt interesse heeft, en moeite voor je gedaan heeft...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:25:15 #147
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28619161
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:19 schreef Günther het volgende:

[..]

Misschien ben ik Günther wel niet echt...
Dat zeg ik toch ook niet? Maar het had natuurlijk zomaar gekund dat je een snor had
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:26:45 #148
110113 Günther
You tease me
pi_28619196
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:22 schreef Christine het volgende:

[..]

Geef es een linkje naar je profiel dan?
Nee, dat zou mijn identiteit verklappen en ik ben erg gesteld op mijn anonimiteit hier op fok.

groetjes,

Günther.
mm my ding ding dong.
pi_28619254
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:25 schreef Christine het volgende:

[..]

Yep, dat zijn de leukere mailtjes om te krijgen
Maakt wel dat je het idee hebt dat de ander echt interesse heeft, en moeite voor je gedaan heeft...
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb. Maar goed, dat weet die ander natuurlijk niet. Of je moet bij slechte eigenschappen invullen "ik kan geen interesse faken", maar dat zal wel afstoten.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:31:03 #150
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_28619326
datingsites...

vrij kansloos zeg ik...
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:31:51 #151
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28619357
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef thabit het volgende:
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb.
Ik kan dat wel, maar doe ik natuurlijk alleen bij de echt lekkere meiden zonder brein, niet bij de minder lekkere maar wel slimmere dames op die datingsites.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:32:50 #152
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28619387
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef thabit het volgende:

[..]

Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb. Maar goed, dat weet die ander natuurlijk niet. Of je moet bij slechte eigenschappen invullen "ik kan geen interesse faken", maar dat zal wel afstoten.
JE moet gewoon iets van jezelf laten zien in je profiel en je reacties... ik vind niks zo afstotelijk op een datingsite als clichées en van die standaardzinnen...

Waar letten jullie eigenlijk op op datingsites?
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:35:11 #153
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28619471
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Waar letten jullie eigenlijk op op datingsites?
Haarkleur en glimlach.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:35:55 #154
110113 Günther
You tease me
pi_28619492
Op de foto en leeftijd/woonplaats. Zo'n profiel zegt me helemaal niets. (behalve als ie volstaat met taal- en schrijffouten)

Groetjes,

Günther.
mm my ding ding dong.
pi_28619496
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:31 schreef Sheva het volgende:
datingsites...

vrij kansloos zeg ik...
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, houd dan je mond.
pi_28619567
Ik let zelf op dingen die iemand speciaal maken. Algemeenheden als "ik hou van lezen" mogen wat mij betreft net zo goed weggelaten worden.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:39:26 #157
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28619613
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
Ik let zelf op dingen die iemand speciaal maken. Algemeenheden als "ik hou van lezen" mogen wat mij betreft net zo goed weggelaten worden.
Precies, 'ik houd absoluut niet van lezen' zou m'n hart dan nog sneller laten tikken.
pi_28619643
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Precies, 'ik houd absoluut niet van lezen' zou m'n hart dan nog sneller laten tikken.
Jij begrijpt het.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 12:59:13 #159
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_28620285
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:31 schreef Sheva het volgende:
datingsites...

vrij kansloos zeg ik...
Net zo kansloos als je reply

Als ik het goed heb wordt hier dus voornamelijk Relatieplanet en E-matching gebruikt? Ik zit zelf voornamelijk op Match.com, maar veel leuks huppelt daar niet rond verder.
pi_28620399
Ik zit op RP, ja. In het verleden ook wel op e-matching gezeten.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:09:09 #161
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28620726
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
Ik hou van hobbies??

Op msndating heb ik trouwens het meest oppervlakkige profiel ooit, en toch krijg ik er reacties op
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:09:36 #162
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_28620753
Ik heb trouwens goeie contact overgehouden via Faceparty.com. Een soort van verkapte datingsite waar opzich best veel Nederlanders rondhangen. Ik heb er zelf een erg leuke meid ontmoet met wie ik ook een keer heb afgesproken. Even buiten het feit dat het op lange termijn niet heeft gewerkt was het best de moeite waard
pi_28621973
Veel mannen blijken juist wel voor de cliches te gaan, ja, misschien niet voor "ik hou van lezen", maar ik heb me verbaasd over het profiel van een vriendin van me, die ten eerste al begon met "ben niet op zoek, ben nieuwsgierig" Ik dacht toen: ja hallo zeg, geloof je het zelf en hoeveel mensen denk je dat daar in trappen? maar het blijkt dat dat dus heel veel mensen aantrekt. En daarachteraan een quasi-mysterieus verhaaltje over hoe avontuurlijk ze is en hoeveel diepgang ze heeft, het ene cliche na het andere kwam voorbij. Dan nog een nieuwsgierigmakende artsy-fartsy zwartwitfoto waar je net niets op ziet erbij en hoppa. Zo moet het dus blijkbaar, want tussen de extreem vele reacties die ze kreeg zaten er toch ook altijd wel een heel stel van figuren die op zich best leuk leken.
pi_28622083
Zelf vul ik m'n profielen maar een beetje half ik. Als man ben ik immers degene die reageren moet en niet degene op wie gereageerd gaat worden.
pi_28622147
Maar een vrouw bekijkt toch je profiel om te kijken of jij iemand bent op wie ze wil terug-reageren?
pi_28622256
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef thaleia het volgende:
Maar een vrouw bekijkt toch je profiel om te kijken of jij iemand bent op wie ze wil terug-reageren?
Daarom laat ik m'n profiel ook niet helemaal leeg en eventuele essentiele aanvullende informatie zet ik wel in het berichtje.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 13:53:59 #167
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28622420
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:46 schreef thaleia het volgende:
Een vrouw mag überhaupt blij zijn dat ze mijn aandacht krijgt. Dat is IRL al genoeg, en zou dat ook op zo'n datingsite moeten zijn. Dat dat niet zo is is ook meteen de reden dat ik geen heil zie in die datingsites.
pi_28622524
Ik denk dat het sowieso als vrouw leuker is om op die datingsites te zitten dan als man. Ik heb wel vriendinnen die het zelfs puur gebruiken om hun ego te laten opkrikken, verdere bedoelingen hebben ze er niet mee.
pi_28622751
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat het sowieso als vrouw leuker is om op die datingsites te zitten dan als man. Ik heb wel vriendinnen die het zelfs puur gebruiken om hun ego te laten opkrikken, verdere bedoelingen hebben ze er niet mee.
Dat vind ik eigenlijk wel vrij triest...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:05:23 #170
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28622795
quote:
sjezus wat triest
pi_28622851
En dat vind ik weer vrij naief.
Maar dat zal wel liggen aan mijn algemene wantrouwen vs de mensheid en vs de populatie op datingsites in het bijzonder
pi_28622874
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:07 schreef thaleia het volgende:
En dat vind ik weer vrij naief.
Maar dat zal wel liggen aan mijn algemene wantrouwen vs de mensheid en vs de populatie op datingsites in het bijzonder
Je vindt het naïef dat Lemmeb en ik dat triest vinden? Het ís toch triest als je dat doet?
pi_28622919
Ik vind het naief dat jullie reageerden met "wat triest" alsof je dus klaarblijkelijk iets anders had verwacht... Ik heb zelf niet zo'n onbegrensd vertrouwen in de oprechtheid van volslagen onbekenden op een anonieme site.
pi_28622990
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:09 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het naief dat jullie reageerden met "wat triest" alsof je dus klaarblijkelijk iets anders had verwacht... Ik heb zelf niet zo'n onbegrensd vertrouwen in de oprechtheid van volslagen onbekenden op een anonieme site.
Op die manier. Ik verwacht ook wel dat een (groot) aantal mensen (vooral vrouwen) dat doet, maar dat maakt het niet minder triest. Het is toch niet best als je dáár je eigenwaarde aan moet ontlenen. Bovendien belazer je de andere gebruikers.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:14:50 #175
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28623054
Nou, ik had niet verwacht dat sommige vrouwen inwendig zo verrot zouden zijn. Ik als man kan me er in elk geval niks bij voorstellen.
pi_28623105
quote:
Dat geloof ik meteen. Kijk alleen even op Knuz.nl, daar kun je berichtjes achterlaten in het gastenboek van "de vrouw van je keuze". Bij de vrouwen krijgt zelfs de meest lelijke dreksdrol met totaal oninteressant profiel nog genoeg berichtjes. Je kunt dan wel op je tien vingers natellen hoeveel mailtjes er wel niet worden verstuurd naar die vrouwen. Ik heb er gewoon nooit zoveel zin in om aan zo'n wedloop mee te doen, al schrijf ik heus wel een berichtje als er iemand tussenzit die me echt aanspreekt (en dat gebeurt dus niet zoveel, in ieder geval niet op Knuz).

Overigens heb ik het leukste contact gehad met vrouwen die míj aanschreven, in plaats van andersom. Op Knuz heb ik trouwens meestal wel een reactie teruggehad als ik zelf iemand aanschreef, maar daar is verder nooit iets uitgekomen. Wat bij mij nog het beste werkte is gewoon op zo'n betaalsite bij andere niet-betalende leden het e-mail adres proberen te achterhalen (staat inderdaad soms verholen in het profiel) en dat toevoegen aan je MSN-lijst. Op die manier sla je de stap van aandachtstrekkende mailtjes over en heb je naar mijn mening meer kans. Op die manier heb ik er in ieder geval al een leuke date en vriendschap aan overgehouden.
pi_28623119
Als het meisje met wie ik nu mail niet oprecht is, dan ben ik de paashaas.
pi_28623141
Nouja, zo serieus is het allemaal ook weer niet: "oh, ik ben wanhopig, ik zoek mijn toevlucht maar in mijn enige hoop: het opkrikken van mijn eigenwaarde op een datingsite". DAT zou idd goed triest zijn. Maar die lui zien het als een spelletje, een lollig tijdverdrijf en ik denk eigenlijk dat dat geldt voor heel veel mensen op die sites, zo bijv. ook de getrouwde mannen die zich bij hun eigen vrouw een beetje vervelen.
Dat is lullig voor degenen die wel met oprechte en serieuze bedoelingen op zo'n site zitten ja, maar
die moeten er ook gewoon een beetje rekening mee houden dat er veel spelletjesspelers tussen zitten, anders ben je wel echt wat naief. Overigens gok ik dat het gehalte spelletjesspelers vooral erg hoog is op de gratis sites, op de betaalsites zul je dat vast veel minder hebben.
pi_28623175
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Lápiz het volgende:
Dat geloof ik meteen. Kijk alleen even op Knuz.nl, daar kun je berichtjes achterlaten in het gastenboek van "de vrouw van je keuze". Bij de vrouwen krijgt zelfs de meest lelijke dreksdrol met totaal oninteressant profiel nog genoeg berichtjes.
Ja!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:20:28 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28623240
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:17 schreef thaleia het volgende:
Dat is lullig voor degenen die wel met oprechte en serieuze bedoelingen op zo'n site zitten ja, maar
die moeten er ook gewoon een beetje rekening mee houden dat er veel spelletjesspelers tussen zitten, anders ben je wel echt wat naief. Overigens gok ik dat het gehalte spelletjesspelers vooral erg hoog is op de gratis sites, op de betaalsites zul je dat vast veel minder hebben.
Dat er mensen tussen zitten die het allemaal niet zo serieus nemen en voor wie het een spelletje is, wil ik wel geloven, want zo zou ik zelf ook zijn. Maar dat er vrouwen zijn die het alleen maar doen om hun ego op te krikken vind ik ronduit triest.
pi_28623250
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:18 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ja!
Erg is dat hè?
quote:
Hey lelijke dreksnol. Totaal oninteressant profiel heb je.

Groetjes,

Piet
En zoiets is het nou nooit.
pi_28623320
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:20 schreef Lemmeb het volgende:
Dat er mensen tussen zitten die het allemaal niet zo serieus nemen en voor wie het een spelletje is, wil ik wel geloven, want zo zou ik zelf ook zijn. Maar dat er vrouwen zijn die het alleen maar doen om hun ego op te krikken vind ik ronduit triest.
Kijk en nu neem je het dus te serieus

Ik kan zelf trouwens niet op datingsites, want ik ben bang dat m'n leerlingen me herkennen. Of nog erger: hun vaders die een beetje uitgekeken zijn op vrouwlief
pi_28623416
quote:
Hey lelijke dreksnol. Totaal oninteressant profiel heb je.

Groetjes,

Piet
Je kunt in ieder geval níet zeggen dat het niet origineel is, dus misschien moet ik dat gewoon 'ns proberen. Zou best kunnen werken bij de vrouwen die van 'dirty talk' houden, mwoahahaaa!
pi_28623424
Als lerares mag je buiten werktijd geen priveleven hebben? .
pi_28623461
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Je kunt in ieder geval níet zeggen dat het niet origineel is, dus misschien moet ik dat gewoon 'ns proberen. Zou best kunnen werken bij de vrouwen die van 'dirty talk' houden, mwoahahaaa!
Tja, ik hoef ze niet, maar als jij ze zo denkt te paaien mag je m'n mailtje best gebruiken. Ik hoop alleen wel dat je Piet heet.
pi_28623486
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:23 schreef thaleia het volgende:
Ik kan zelf trouwens niet op datingsites, want ik ben bang dat m'n leerlingen me herkennen. Of nog erger: hun vaders die een beetje uitgekeken zijn op vrouwlief
En wat dan nog...? Is het een schande om een profiel op een datingsite te hebben? Als het nou een pornosite was, okee, maar hier zie ik het probleem niet. Ik ga volgend jaar op LiO en daar laat ik me echt niet door weerhouden. Je kunt ook een leerling of zijn ouders tegenkomen in een kroeg.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:27:55 #187
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28623506
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef thabit het volgende:
Als lerares mag je buiten werktijd geen priveleven hebben? .
In Friesland in elk geval niet
pi_28623560
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En wat dan nog...? Is het een schande om een profiel op een datingsite te hebben? Als het nou een pornosite was, okee, maar hier zie ik het probleem niet. Ik ga volgend jaar op LiO en daar laat ik me echt niet door weerhouden. Je kunt ook een leerling of zijn ouders tegenkomen in een kroeg.
Waarom is een pornosite dan een probleem?

Met die salarissen in het onderwijs hier, heb ik er vrij veel begrip voor als mensen nog wat bij willen verdienen...
pi_28623588
Ik heb wel collega's die actief zijn op datingsites, maar ik hou zelf mijn priveleven liever op plekken die niet voor iedereen toegankelijk zijn.
pi_28623623
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:27 schreef Lemmeb het volgende:
In Friesland in elk geval niet
Idd, we hebben hier al twee dergelijke gevallen gehad. Stelletje achterlijke boeren.
pi_28623639
quote:
Ik hoop alleen wel dat je Piet heet .
Damn, dan houdt het dus al meteen op!
Maar neuh, ik ben niet zo wanhopig, in het begin had ik wel wat meer verwachtingen, maar die worden snel getemperd, als je ziet hoeveel testosteron-junkies daar vertoeven. 't Is graag of niet bij mij.

Nou, niet dus
pi_28623658
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:29 schreef heiden6 het volgende:
Waarom is een pornosite dan een probleem?

Met die salarissen in het onderwijs hier, heb ik er vrij veel begrip voor als mensen nog wat bij willen verdienen...
Ik zou het zelf niet zo prettig vinden als mijn leerlingen mij neukend en wel op een site tegenkwamen. Maar principieel gezien heb ik er niet zo veel problemen mee.
pi_28623698
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zou het zelf niet zo prettig vinden als mijn leerlingen mij neukend en wel op een site tegenkwamen. Maar principieel gezien heb ik er niet zo veel problemen mee.
Dan word je wel populair op school. "Juf Petra is weer goed bezig!"
pi_28623831
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef heiden6 het volgende:
Dan word je wel populair op school. "Juf Petra is weer goed bezig!"
Zit je hier een beetje mijn echte naam te gebruiken. Maarreh, ik had een leerling(etje) die nogal seksueel uitdagend gedrag vertoonde in de klas. Op een gegeven moment zei ik dat ik hem eventueel wel een baan in de pornoindustrie kon bezorgen. Er ging geen dag voorbij of hij vroeg ernaar.

Geen gezeik over of dit kan of niet a.u.b. Geen zin in die discussie.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:36:02 #195
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28623835
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dan word je wel populair op school. "Juf Lupa is weer goed bezig!"
Nouja, ik vraag me af of dat veel erger is dan haar post history op fok.
pi_28623866
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Nouja, ik vraag me af of dat veel erger is dan haar post history op fok.
Dat ook nog.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:40:31 #197
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28624012
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Zit je hier een beetje mijn echte naam te gebruiken.
Staat gewoon in je profiel.
pi_28624049
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:40 schreef Lemmeb het volgende:
Staat gewoon in je profiel.
Weet ik wel, 't was ook een grapje.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:47:50 #199
123460 RareBreed
Live your BEST life
pi_28624296
Ik ben begonnen met onehello.nl maar daar is/was het vrij stil (je ziet wanneer iemand voor het laasts online was).
Vervolgens heb ik me ingeschreven bij lexa.nl en dat is bijzonder goed bevallen. Ok, je moet betalen maar zo worden er alvast een hoop fakers tussenuit gefilterd. Uiteraard kom je hier ook weer uit bij de standaard profieltjes maar een beetje slimme dater zet er genoeg van zichzelf in om het interessant te maken. Als de foto niet compleet afstotelijk is kun je via de site van lexa chatten - al dan niet met gebruik van cam / mic.
Belangrijkste is naar mijn idee dat je niet op een datingsite gaat staan met het idee zo "De Grote Liefde" tegen te komen. Wat is er mis met uitbreiding van je kennissenkring? Dingen samen doen is vaak leuker dan alleen, dus prima als je een maatje tegenkomt waarmee het klikt.

In Psychologie magazine wordt geadverteerd met Parship.nl - ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft?
Daar wordt uitgegaan van het idee dat de beste relaties tot stand komen tussen 2 mensen die op elkaar lijken en bij elkaar in de buurt wonen (dacht ik). Zonder foto wordt je gekoppeld aan een ander waar je vervolgens op kunt reageren.

Overigens heb ik mijn lief sinds 2 maanden WEL leren kennen via een datingsite. Still going strong
Niet aan de ramen likken!
pi_28624369
Parship maakt gebruik van een psychologische test. Ze zijn erg duur. 150 euro voor een lidmaatschap, met een 'garantie op contact met tien leden'. Ze beweren een miljoen leden te hebben, maar daarbij zullen ze de niet-betalende leden (die niks kunnen) ook wel meetellen...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:53:44 #201
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28624499
Dat idee van Parship.nl ken ik, maar dat staat mij niet aan. Dan word je gekoppeld aan mensen die precies hetzelfde zijn als jijzelf, terwijl ik het juist leuk vind om mensen te ontmoeten die totaal andere dingen doen dan ik.

Wel moet het op psychologisch vlak natuurlijk een beetje matchen, een zweefteef zou je nooit met succes met mij kunnen kruisen .
pi_28624548
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef Lemmeb het volgende:
Dat idee van Parship.nl ken ik, maar dat staat mij niet aan. Dan word je gekoppeld aan mensen die precies hetzelfde zijn als jijzelf, terwijl ik het juist leuk vind om mensen te ontmoeten die totaal andere dingen doen dan ik.
Dat heb ik dus ook. Als iemand heel veel op je lijkt, dan is er geen uitdaging...
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:57:02 #203
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28624647
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef Lemmeb het volgende:

Wel moet het op psychologisch vlak natuurlijk een beetje matchen, een zweefteef zou je nooit met succes met mij kunnen kruisen .
Serieus? Willen ze je matchen met iemand die hetzelfde is? Ik zou gek worden in dat geval.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:04:29 #204
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28624903
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:

[..]

Serieus? Willen ze je matchen met iemand die hetzelfde is?
Nou dat was in elk geval wel wat er bij mij uitkwam rollen .

Ik geloof best dat je dan een hoop dates krijgt, maar denk niet dat die in mijn geval tot veel succes zullen leiden.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:15:59 #205
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28625382
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:04 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nou dat was in elk geval wel wat er bij mij uitkwam rollen .

Ik geloof best dat je dan een hoop dates krijgt, maar denk niet dat die in mijn geval tot veel succes zullen leiden.
Het lijkt mij ook dat dat vloekt, en al helemaal wanneer je jouw wensen er bij betrekt.
pi_28625770
Het zou het beste zijn als je je DNA-profiel op een datingsite kon zetten. Op die manier kun je makkelijker gekoppeld worden aan iemand op wie je snel verliefd zou worden.
pi_28626287
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook dat dat vloekt, en al helemaal wanneer je jouw wensen er bij betrekt.
Ik kan het best goed met mezelf vinden, dus als er ergens een vrouwelijke variant van mezelf rondloopt, dan zou ik er zeker wel voor gaan.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 15:40:32 #208
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28626355
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 15:38 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik kan het best goed met mezelf vinden, dus als er ergens een vrouwelijke variant van mezelf rondloopt, dan zou ik er zeker wel voor gaan.
Ik vind mezelf erg lastig, en zou niet zelf met zo iemand te maken willen hebben.
pi_28626476
Mezelf met een leuk vrouwelijk gestel eromheen zou ik zo mee weg lopen, net als elke andere man.

Edoch, doe maar wat variatie bij het daten hoor. Dat is tenslotte de spice of life, nietwaar?
pi_28628308
Zo, ik meld me ook maar eventjes

Gister dus date gehad met kfaessen, eerst hier gegeten en daarna naar de bioscoop geweest, klikte wel ontzettend, maar hij heeft wel gevoelens voor mij en ik niet voor hem, bij mij is er geen vonk, dus het gaat niks worden, dus ik blijf nog lekker verder zoeken
  vrijdag 8 juli 2005 @ 16:58:28 #211
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28628969
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:38 schreef Sylvana het volgende:

Gister dus date gehad met kfaessen, eerst hier gegeten en daarna naar de bioscoop geweest, klikte wel ontzettend, maar hij heeft wel gevoelens voor mij en ik niet voor hem, bij mij is er geen vonk, dus het gaat niks worden, dus ik blijf nog lekker verder zoeken
Je vond hem te lelijk
pi_28629195
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 16:38 schreef Sylvana het volgende:

Sjeez, dat komt er wel erg nuchter uit allemaal. Vooral omdat je eerder de indruk wekte dat het dikke mik was. Vond hij het jammer? En jij?
pi_28629723
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:01 schreef Copycat het volgende:
Hey, we hebben er een reeks bij!

Hou het ontopic en off slowchat en ik zie geen probleem, vooralsnog uiteraard... en op persoonlijke titel enzo.

Verkapt singlestopic.
pi_28629774
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:06 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Sjeez, dat komt er wel erg nuchter uit allemaal. Vooral omdat je eerder de indruk wekte dat het dikke mik was. Vond hij het jammer? En jij?
ja tuurlijk vinden we het allebei jammer, en op msn klikte het heel erg goed, echt uren met hem gepraat op msn en aan de telefoon enzo, en irl klikt het ook wel goed, maar niet dat ik gevoelens voor hem heb ofzo, just friends dus
pi_28629806
Ik heb toch spijt, dat ik daar geen vijf euro op heb gezet Sylvana - dat had ik willen doen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 17:25:58 #216
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28629822
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja tuurlijk vinden we het allebei jammer, en op msn klikte het heel erg goed, echt uren met hem gepraat op msn en aan de telefoon enzo, en irl klikt het ook wel goed, maar niet dat ik gevoelens voor hem heb ofzo, just friends dus
Hij heeft je zeker niet dronken gevoerd?
pi_28632084
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 17:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hij heeft je zeker niet dronken gevoerd?
nee, zelf drinkt hij niet en ik drink wel, maar had niks in huis en ik ben nooit dronken, hooguit aangeschoten, ik ken me grenzen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:45:49 #218
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28632152
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, zelf drinkt hij niet en ik drink wel, maar had niks in huis en ik ben nooit dronken, hooguit aangeschoten, ik ken me grenzen
Dat verklaart een hoop
pi_28632202
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop
dan zou ik elke keer dronken moeten zijn als ik hem dan zie, dat gaat me ook veel geld kosten dan

toch wel handig als je iemand nuchter ook leuk vind hoor
  vrijdag 8 juli 2005 @ 18:49:51 #220
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28632258
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dan zou ik elke keer dronken moeten zijn als ik hem dan zie, dat gaat me ook veel geld kosten dan
Neejoh, één vlaag van dronkenschap is genoeg.
pi_28653139
mensen nog dates in het verschiet?

hier is vandaag een buurt bbq, ga daar heen, lijkt me wel leuk en dan zie ik ook wie er allemaal hier in de buurt wonen, en of er nog wat leuks tussen zit
pi_28654666
Ik heb sinds afgelopen dinsdag dus niks meer van mijn soon-to-be-date gehoord, terwijl hij telkens binnen twee dagen antwoordde... Hij is wel een aantal keren online geweest (dat kun je zien), dus vraag me af of ik misschien iets gezegd heb wat 'm heeft afgeschrikt ofzo. Jammer in elk geval.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:05:15 #223
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28654705
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb sinds afgelopen dinsdag dus niks meer van mijn soon-to-be-date gehoord, terwijl hij telkens binnen twee dagen antwoordde... Hij is wel een aantal keren online geweest (dat kun je zien), dus vraag me af of ik misschien iets gezegd heb wat 'm heeft afgeschrikt ofzo. Jammer in elk geval.
Of hij wil je ipv een flutantwoordje een kwaliteitsantwoord geven maar heeft daar so far geen tijd voor gehad.
Vampire Romance O+
pi_28654740
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:05 schreef MouseOver het volgende:
Of hij wil je ipv een flutantwoordje een kwaliteitsantwoord geven maar heeft daar so far geen tijd voor gehad.
Ja, zou kunnen natuurlijk. Ik wacht het nog wel een poosje af. Sommige mensen hebben immers wel een leven.
pi_28654760
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:57 schreef Sylvana het volgende:
mensen nog dates in het verschiet?

hier is vandaag een buurt bbq, ga daar heen, lijkt me wel leuk en dan zie ik ook wie er allemaal hier in de buurt wonen, en of er nog wat leuks tussen zit
Ben met een semi- blind-date bezig via een vriendin van me. Zal vast niks worden, maar zolang ik een leuk middagje heb ben ik tevreeeee
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28654880
Gebeurt best vaak, dat iemand na een paar keer heen-en-weer mailen niets meer terugschrijft. Dan zal er wel een andere prooi in het vizier zijn, gok ik zo. Tenminste, als ik zelf even niets terugschrijf omdat ik het druk heb, dan zeg ik dat vantevoren ook.
pi_28654994
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef thabit het volgende:
Gebeurt best vaak, dat iemand na een paar keer heen-en-weer mailen niets meer terugschrijft. Dan zal er wel een andere prooi in het vizier zijn, gok ik zo. Tenminste, als ik zelf even niets terugschrijf omdat ik het druk heb, dan zeg ik dat vantevoren ook.
Tja, hij gaf vrij duidelijk aan dat hij zeer geinteresseerd was, dus het valt me een beetje tegen. Maar misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig.
pi_28655534
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tja, hij gaf vrij duidelijk aan dat hij zeer geinteresseerd was, dus het valt me een beetje tegen. Maar misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig.
Dat is altijd vervelend van communicatie op zo'n manier (via internet dus). Het zou van alles kunnen zijn natuurlijk dat hij niet reageert...
pi_28656742
dat is inderdaad wel jammer dat hij nu op eens niks meer van zich laat horen, maar misschien is hij nu wel erg druk of is er iets gebeurd waardoor hij ff geen tijd heeft om te antwoorden, rustig afwachten dus maar of hij nog iets laat horen
  zondag 10 juli 2005 @ 01:40:18 #230
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28669459
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Kijk alleen even op Knuz.nl, daar kun je berichtjes achterlaten in het gastenboek van "de vrouw van je keuze". Bij de vrouwen krijgt zelfs de meest lelijke dreksdrol met totaal oninteressant profiel nog genoeg berichtjes. Je kunt dan wel op je tien vingers natellen hoeveel mailtjes er wel niet worden verstuurd naar die vrouwen. Ik heb er gewoon nooit zoveel zin in om aan zo'n wedloop mee te doen, al schrijf ik heus wel een berichtje als er iemand tussenzit die me echt aanspreekt (en dat gebeurt dus niet zoveel, in ieder geval niet op Knuz).
Yeah, dat zijn de nadelen van man zijn he. Ik zie daar ook dat fotoloze profielen met 3 regeltjes standaardtekst een cijfer van een 7 gemiddeld hebben en dat elk nieuw aangemeld vrouwelijk lid meteen wordt gevleid met leuke plaatjes en welkomst verwensingen in hun gastenboek.
En wat een geslijm in die gastenboeken zeg, man man man, wat een geslijm.

Overigens heb ik daar gemiddeld een 1 als beoordeling, maar ja vast gekregen van gefrustreerde mannetjes.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zondag 10 juli 2005 @ 02:11:33 #231
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28670125
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tof Brett
Dank je Lupa!
pi_28675428
Zijn we al bij deel 3??? Sjeee wat gaat het snel.

Ik heb me trouwens ook maar aangemeld bij lexa.nl, maar ik verwacht er eigenlijk minder dan niets van. Na 1 minuut had ik al spijt van mijn betaling.
  zondag 10 juli 2005 @ 11:17:22 #233
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28676023
quote:
Op zondag 10 juli 2005 10:45 schreef kfaessen het volgende:
Zijn we al bij deel 3??? Sjeee wat gaat het snel.

Ik heb me trouwens ook maar aangemeld bij lexa.nl, maar ik verwacht er eigenlijk minder dan niets van. Na 1 minuut had ik al spijt van mijn betaling.
Je gaat toch die zus versieren, dus waarom datingsite?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28678368
quote:
Op zondag 10 juli 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je gaat toch die zus versieren, dus waarom datingsite?
Datingsite was net ervoor :| Zoals ik al zei... ik heb er nu al spijt van
  zondag 10 juli 2005 @ 13:09:25 #235
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28678656
Welke zus? En kfaessen, bedankt voor je mailtje maar ik heb geen interesse
pi_28679741
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Oh dat is een misschien uitgelopen geintje uit een andere topic van mij... daar weet ik vanmiddag pas meer over. Ook een originele manier om geen intresse te tonen hahaha
  zondag 10 juli 2005 @ 14:02:46 #237
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_28680078
Ik heb me ook maar eens ingeschreven bij een aantal datingsites, maar tot nu toe heb ik niet echt het gevoel gehad dat er bar interessant vrouwenmateriaal tussen zit hoor.

Voldoende dames die proberen op een of andere manier hun profiel apart te laten zijn ten opzichte van anderen (door middel van allerhande exotische hobbies, aparte sociale kicks of wat dan ook), maar als je een aantal van dergelijke profielen ziet dan beginnen ze toch allemaal op elkaar te lijken ondanks dat dit het laatste is dat hun voor ogen ligt. .

Maar het blijft in ieder geval leuk om daar vlees te keuren als er weer eens een e-mail binnenkomt waarin een aantal nieuwe datingkandidaten aan je worden voorgesteld. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 10 juli 2005 @ 14:25:58 #238
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_28680654
quote:
Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Christine die geen interesse heeft
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_28686200
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Christine die geen interesse heeft
LOL... sja ik weet ook niet wat ze zich erbij had voorgesteld...

Maar ik heb ook een andere topic nog en daar ging het over...
pi_28687892
hier is het erg rustig de afgelopen 2 dagen, weinig berichtjes gehad en degenen van wie ik wel berichtjes heb gekregen had ik geen interesse in. Vorige week een aantal mensen toegevoegd op msn, maar die zijn amper online, dus dat schiet ook al niet op
pi_28688948
Gek he in de zomer?

Kan je niet beter wat vrienden op trommelen en de Braderieen en zo afgaan?
pi_28689127
ik heb niet echt een vriendengroep zeg maar, heb door het hele land aparte vrienden wonen, maar niet echt 1 groep zeg maar

ik ga trouwens 25 juli op vakantie en mijn account bij lexa loopt nog tot 2 augustus, maar ik delete me profiel gewoon voordat ik op vakantie ga, want als ik terugkom kan ik die berichtjes toch niet meer lezen en ga niet nog een maand betalen, want het was eigenlijk niet eens de bedoeling om een betaald account te doen.
  zondag 10 juli 2005 @ 20:34:14 #243
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28689720
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Sylvana het volgende:
ik heb niet echt een vriendengroep zeg maar, heb door het hele land aparte vrienden wonen, maar niet echt 1 groep zeg maar

ik ga trouwens 25 juli op vakantie en mijn account bij lexa loopt nog tot 2 augustus, maar ik delete me profiel gewoon voordat ik op vakantie ga, want als ik terugkom kan ik die berichtjes toch niet meer lezen en ga niet nog een maand betalen, want het was eigenlijk niet eens de bedoeling om een betaald account te doen.
Gewoon eens wisselen van community. Was het eerst RP dan lexa en vice versa.
Vampire Romance O+
pi_28689737
Ik ben nog altijd lange mails over-en-weer aan het sturen. .
pi_28689825
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef thabit het volgende:
Ik ben nog altijd lange mails over-en-weer aan het sturen. .
Ik sta al een paar dagen droog qua mails. Inmiddels al vier dagen. Ben niet een ongeduldig type, maar dit stemt me ongerust.
pi_28689885
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:34 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Gewoon eens wisselen van community. Was het eerst RP dan lexa en vice versa.
ja, maar ik heb dus nog tot 2 augustsu bij lexa en wil er daarna eigenlijk niet meer voor betalen. Ga wel wat anders proberen
pi_28689993
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar ik heb dus nog tot 2 augustsu bij lexa en wil er daarna eigenlijk niet meer voor betalen. Ga wel wat anders proberen
Fotoboekdaten.
  zondag 10 juli 2005 @ 20:47:46 #248
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28690104
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik sta al een paar dagen droog qua mails. Inmiddels al vier dagen. Ben niet een ongeduldig type, maar dit stemt me ongerust.
De voorrraad vrouwen is natuurlijk niet oneindig
Vampire Romance O+
pi_28690177
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een van de twee is wel een heel leuke meid En zoveel respons krijg ik niet, zoals ook al eerder aangegeven is door andere users. Toch maar wat in real life gaan doen
pi_28690376
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Om maar een feit aan te halen wat ik persoonlijk erg waardeer: meer vrouwen dan kerken. Onderhand meer datingsites dan kerken ook, trouwens.
pi_28690505
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Om maar een feit aan te halen wat ik persoonlijk erg waardeer: meer vrouwen dan kerken. Onderhand meer datingsites dan kerken ook, trouwens.
Maar weinig van die vrouwen hebben interesse in mij, kan ik je vertellen uit ervaring

En nee, dat is geen kijk-mij-eens-zielig-zijn-opmerking, slechts ervaring...
pi_28692163
Ik heb weer een mailtje van m'n leuke man en volgende week gaan we een date doen.
  zondag 10 juli 2005 @ 21:58:34 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28692172
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb weer een mailtje van m'n leuke man en volgende week gaan we een date doen.
Feli
pi_28692237
quote:
leuk voor je zeg wat gaan jullie doen, weet je dat al?
pi_28692257
quote:
En wat voor een date heb je hem voor gestrikt dan, Lupa?
  zondag 10 juli 2005 @ 22:01:49 #256
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28692271
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Feli
Een beetje voorbarig, niet?
  zondag 10 juli 2005 @ 22:02:34 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28692296
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een beetje voorbarig, niet?
Dat het tot een date komt is al leuk.
pi_28692300
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

leuk voor je zeg wat gaan jullie doen, weet je dat al?
Sylvana, niet voor je beurt posten.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:04:27 #259
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28692352
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat het tot een date komt is al leuk.
Tuurlijk. Maar de felicitaties zou ik nog ff bewaren .
  zondag 10 juli 2005 @ 22:05:01 #260
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28692371
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:04 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar de felicitaties zou ik nog ff bewaren .
Daar valt ook iets voor te zeggen.
pi_28692387
We gaan gezellig uit eten in Grunn 'en daarna zien we wel'.
pi_28692407
Gaan jullie nou vooral 'op zoek' naar mensen uit de buurt?
pi_28692446
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:06 schreef Kemania het volgende:
Nee. Ik ga liever niet op zoek naar mensen die ik nog op straat tegen zou kunnen komen, mocht het misgaan.
pi_28692449
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We gaan gezellig uit eten in Grunn 'en daarna zien we wel'.
Koel, have fun en hopelijk klikt het irl ook zo goed
pi_28692453
quote:
Nou ja, Groningen is drie kwartier ofzo. Da's te doen. De afstand moet niet ál te groot zijn, mede omdat ik geen auto en wel twee honden heb.
pi_28692475
quote:
Ik wel, want ik zoek juist mensen om in me nieuwe stad wat mee te gaan doen, dus hoeft niet eens voor een relatie te zijn, maar kan ook gewoon vriendschappelijk zijn
pi_28692482
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef Sylvana het volgende:
Koel, have fun en hopelijk klikt het irl ook zo goed
Dat zou erg leuk zijn natuurlijk. Ik denk naar aanleiding van de mailtjes dat we in elk geval niet om een praatje verlegen zullen zitten. Of het ook 'romantisch' zal klikken is altijd afwachten uiteraard.
pi_28692528
Sja, als je iemand leert kennen waarmee het goed klikt, en ze woont op uren reisafstand, dan komt het er nooit van om at af te spreken. En als je dan kunt voorkomen dat dat gebeurt, zou ik dat maar doen.

Ik reageer echt niet op mensen uit Friesland ofzo. Alsof ik daar heen zou gaan.
pi_28692546
ik heb in me profiel gezet dat ik mensen uit Overijssel zoek, en dan krijg ik nog allemaal berichtjes van mensen uit Rotterdam enzo
pi_28692615
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
ik heb in me profiel gezet dat ik mensen uit Overijssel zoek, en dan krijg ik nog allemaal berichtjes van mensen uit Rotterdam enzo
Men is hopeloos af en toe dunkt me. Of je bent gewoon een leuke meid, kan natuurlijk ook =)
pi_28692619
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef heiden6 het volgende:
De ene klap na de andere...

zondag 10 juli 2005 @ 22:14:19 #272
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28692646
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef heiden6 het volgende:
Het is dan ook wel echt een teringeind weg vanuit Rotterdam.
pi_28692677
Ja, moet je voorstellen dat je een vriendin hebt uit Argentinie, de VS of Zuid Afrika
pi_28692698
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, moet je voorstellen dat je een vriendin hebt uit Argentinie, de VS of Zuid Afrika
Kom net uit een semi-LAT relatie... (naja, 't was 60 km ofzo), maar vond dat al teveel eigenlijk
pi_28692746
Zal wel een geweldige meid geweest zijn dan
pi_28692755
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De ene klap na de andere...

O wacht, kom jij daar ook vandaan?

De redenen om niet te gaan stapelen zich op.

Nee hoor, dat is maar een grapje. Eigenlijk zou ik het niet zo erg vinden om je tegen te komen.

Maar Friesland, kom op. Zoals Lemmeb het zo mooi formuleert:
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het is dan ook wel echt een teringeind weg vanuit Rotterdam.
Precies.

Zijn hier mensen die dat wel doen/zouden doen? Uren reizen voor een date?
pi_28692768
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken toch wel wat mensen die er een internationale LAT-relatie op nahouden.
pi_28692783
Er zijn ook mensen die een dag vliegen voor een date
  zondag 10 juli 2005 @ 22:20:01 #279
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28692791
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:00 schreef kfaessen het volgende:

[..]

LOL... sja ik weet ook niet wat ze zich erbij had voorgesteld...
Niks, maar ik heb momenteel een man op het oog, en heb eigenlijk geen behoefte aan iemand anders
pi_28692818
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja. In de trein kan ik dan gewoon werken. Beter dan achter m'n bureau wegens de afwezigheid van internet. .
pi_28692858
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef thabit het volgende:

[..]

Ja. In de trein kan ik dan gewoon werken. Beter dan achter m'n bureau wegens de afwezigheid van internet. .
Tja, je kunt de tijd nuttig maken, maar er moet toch wel heel wat gebeuren om mij naar Friesland te krijgen.

En dat terwijl ik gratis reis.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:22:13 #282
90092 petitlapin
bijna mama
pi_28692863
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef thabit het volgende:

Ik ken toch wel wat mensen die er een internationale LAT-relatie op nahouden.
hangt ervanaf hé, als je elkaar al een eind kent voordat je gescheiden wordt, dan kan het lukken... maar om in de datefase al ver te wonen ... dan zullen de meesten de moeite niet nemen ...

ik zou het niet kunnen, ik mis mijn partner nu al te weinig, laat staan dat ik hem maar enkele weken per jaar zou kunnen zien ...

en volgens mij zijn de complicaties bij een internationale relatie wel zwaar ... een ander werk, een ander leven ... pffff
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 10 juli 2005 @ 22:23:27 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28692895
quote:
Precies.

Ik heb het weleens gedaan. Met hetzelfde idee in mijn achterhoofd als thabit hierboven formuleert.
pi_28692911
Zo'n intercontintentale relatie vind ik meer iets voor ernaast. Als je eens een weekje weggaat, heb je daar iemand klaarliggen zogezegd.
pi_28692939
een lange -afstandsrelatie zou voor mij ook niet werken, tenzij ik hem al eerder kende en hij daarna vanwege een of andere reden gaat verhuizen, maar als iemand al ver weg woont dan begin ik er minder snel aan, of ik moet echt helemaal weg van diegene zijn
pi_28692957
Het liefst niet verder weg dan een kilometer of zestig
  zondag 10 juli 2005 @ 22:26:25 #287
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_28692972
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef heiden6 het volgende:
Zo'n intercontintentale relatie vind ik meer iets voor ernaast. Als je eens een weekje weggaat, heb je daar iemand klaarliggen zogezegd.
Dan heb ik nog een handig programmaatje voor je: MyGirls
  zondag 10 juli 2005 @ 22:27:11 #288
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_28692993
quote:

Ik heb dat wel eens gedaan ja, waarvan het toch uit meerdere dagen bestond, maar dat zou je eerder kunnen zien als langsgaan ipv een date
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_28693030
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik heb dat wel eens gedaan ja, waarvan het toch uit meerdere dagen bestond, maar dat zou je eerder kunnen zien als langsgaan ipv een date
Ja, precies. Gewoon een soort zeer korte relatie.

Heb jij nou eigenlijk een vriendin of niet eigenlijk, nee toch?
pi_28693042
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
Waarschijnlijk zijn zij dermate wanhopig dat ze het toch bij jou proberen.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:29:14 #291
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28693049
Ik zoek alleen maar in de omgeving geen LAT-relaties (meer) voor mij...
Maar wat zeg ik... ik zoek... ik heb al gevonden
  zondag 10 juli 2005 @ 22:30:00 #292
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_28693067
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ja, precies. Gewoon een soort zeer korte relatie.

Heb jij nou eigenlijk een vriendin of niet eigenlijk, nee toch?
Ik ben vrijgezel.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:31:23 #293
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_28693098
Gezeik allemaal weer over afstand (andere keren over leeftijd )
Het maakt toch nie zoveel uit of wel dan?
pi_28693102
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:30 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik ben vrijgezel.
Leuk he?

Kun je lekker daten enzo.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:33:24 #295
2783 Mr. Orange
Leicester!
pi_28693151
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Leuk he?

Kun je lekker daten enzo.
Idd
Verder geen problemen mee
pi_28693188
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dan heb ik nog een handig programmaatje voor je: MyGirls
Oeh, thanks voor de tip. Daar ga ik me eens in verdiepen, dat programma'tje.
pi_28693425
Dat matchen van Relatieplanet slaat vaak de plank gigantisch mis.
quote:
Ik zoek een hele lieve knape jongen, hij moet wel wat weten van romantic en hij moet me veel andagt geven en me niet voor de gek houden want dan moet hij maar ook niks tegen me zeggen als hij me tog niet wil.
Zij zou met moeten matchen
pi_28693599
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:45 schreef UncleFunk het volgende:
Dat matchen van Relatieplanet slaat vaak de plank gigantisch mis.

Zij zou met moeten matchen
Als docent Nederlands kun je wel je ei kwijt bij zo'n meisje.
pi_28693620
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Als docent Nederlands kun je wel je ei kwijt bij zo'n meisje.
Inderdaad Geeft ze nog aan bij opleidingsniveau: vwo.
pi_28693642
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:52 schreef UncleFunk het volgende:
Inderdaad Geeft ze nog aan bij opleidingsniveau: vwo.
Is ze geen buitenlandse dan ofzo?
pi_28693708
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Is ze geen buitenlandse dan ofzo?
Ik wilde nog even goed kijken, maar haar profiel is al verwijderd Ze was net een kwartier koud binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')