Dankjewel voor je tipsquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou de eerste twee zinnen schrappen (cliché) en gewoon beginnen met dat 'Ik ben...'. Dat lijstje vind ik leuk en origineel.
Ik zou de tweede foto als 'hoofdfoto' nemen; die is namelijk veel leuker. Op die andere foto zie je er erg oud uit. Heb je niet een leuke foto waar je buiten bent ofzo, met een leuke achtergrond? Laat er desnoods door een vriend of vriendin een stuk of wat schieten en kies de mooiste.
De laatste twee alinea's komen op mij wat cliché over. Je houdt het heel algemeen; probeer wat persoonlijker te worden. Waarin ben je afgestudeerd? Waarom is radio maken je passie? Je bent een 'levensgenieter', maar wat betekent dat?
Het deel 'niet dat ik zonder relatie ongelukkig ben...' is ook iets wat veel mensen erin zetten. Ik zou het zelf gewoon weglaten.
Zomaar enkele tips...
Dat is waar. En een reden dat ik voor een datingsite kies en niet voor een kroeg. Maar IRL kun je natuurlijk ook best verliefd op iemand worden omdat diegene precies is wat je zoekt. Maar dat gebeurt dan pas na een langere tijd en doorgaans niet in een uitgaansgelegenheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef thabit het volgende:
Ik vind het juist wel leuk van datingsites dat je lekker selectief kunt zijn. Als je IRL verliefd wordt is dat namelijk sowieso nooit op iemand die aan je vooraf bedachte criteria voldoet, maar meer om een oppervlakkige reden: omdat je diegene wel lief vindt lachen of iets vergelijkbaars.
Het wat persoonlijker worden is wel juist wat mensen aanspreekt... Wat je geeft, krijg je ook terug.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
Dankjewel voor je tipsZo zie je maar dat er bij een leraar Nederlands ook dingen te verbeteren zijn. Ik heb een aantal van je tips doorgevoerd
Ik wil liever niet al te persoonlijk worden, vandaar dat ik het stukje behoorlijk algemeen heb gehouden...
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Probeer je indruk te maken op thabit?
Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.quote:
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:11 schreef cyber_rebel het volgende:
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.
Euh ... no thanksquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.
Ah juist jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.
Dat zijn precies de redenen waarom ik ervoor kies.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Op zich zijn er wel een aantal voordelen aan datingsites boven irl ontmoetingen. Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft. Kan je beter richten op je voorkeuren ipv aanvankelijk enkel op uiterlijk af te kunnen gaan. En het contact kan wat rustiger gelegd worden.
De verhalen die ik hoor doen anders vermoedenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft.
Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
De verhalen die ik hoor doen anders vermoeden
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken?Lijkt me dat je dat toch gauw genoeg doorhebt...
Oh? Wat voor verhalen zijn dat dan? Personen die zich als vrijgezel voordoen en het toch niet zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
De verhalen die ik hoor doen anders vermoeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |