Maar weinig van die vrouwen hebben interesse in mij, kan ik je vertellen uit ervaringquote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Om maar een feit aan te halen wat ik persoonlijk erg waardeer: meer vrouwen dan kerken. Onderhand meer datingsites dan kerken ook, trouwens.
Feliquote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb weer een mailtje van m'n leuke man en volgende week gaan we een date doen.
leuk voor je zegquote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb weer een mailtje van m'n leuke man en volgende week gaan we een date doen.
En wat voor een date heb je hem voor gestrikt dan, Lupa?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een beetje voorbarig, niet?quote:
Sylvana, niet voor je beurt posten.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leuk voor je zegwat gaan jullie doen, weet je dat al?
Tuurlijk. Maar de felicitaties zou ik nog ff bewarenquote:
Daar valt ook iets voor te zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de felicitaties zou ik nog ff bewaren.
Nee. Ik ga liever niet op zoek naar mensen die ik nog op straat tegen zou kunnen komen, mocht het misgaan.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:06 schreef Kemania het volgende:
Gaan jullie nou vooral 'op zoek' naar mensen uit de buurt?
Koel, have fun en hopelijk klikt het irl ook zo goedquote:Op zondag 10 juli 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We gaan gezellig uit eten in Grunn 'en daarna zien we wel'.
Nou ja, Groningen is drie kwartier ofzo. Da's te doen. De afstand moet niet ál te groot zijn, mede omdat ik geen auto en wel twee honden heb.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:06 schreef Kemania het volgende:
Ik wel, want ik zoek juist mensen om in me nieuwe stad wat mee te gaan doen, dus hoeft niet eens voor een relatie te zijn, maar kan ook gewoon vriendschappelijk zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 22:06 schreef Kemania het volgende:
Dat zou erg leuk zijn natuurlijk. Ik denk naar aanleiding van de mailtjes dat we in elk geval niet om een praatje verlegen zullen zitten. Of het ook 'romantisch' zal klikken is altijd afwachten uiteraard.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:07 schreef Sylvana het volgende:
Koel, have fun en hopelijk klikt het irl ook zo goed
Men is hopeloos af en toe dunkt me. Of je bent gewoon een leuke meid, kan natuurlijk ook =)quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
ik heb in me profiel gezet dat ik mensen uit Overijssel zoek, en dan krijg ik nog allemaal berichtjes van mensen uit Rotterdam enzo
quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik reageer echt niet op mensen uit Friesland ofzo. Alsof ik daar heen zou gaan.
Het is dan ook wel echt een teringeind weg vanuit Rotterdam.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik reageer echt niet op mensen uit Friesland ofzo. Alsof ik daar heen zou gaan.
Kom net uit een semi-LAT relatie... (naja, 't was 60 km ofzo), maar vond dat al teveel eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, moet je voorstellen dat je een vriendin hebt uit Argentinie, de VS of Zuid Afrika![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |