Tja, hij gaf vrij duidelijk aan dat hij zeer geinteresseerd was, dus het valt me een beetje tegen. Maar misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:12 schreef thabit het volgende:
Gebeurt best vaak, dat iemand na een paar keer heen-en-weer mailen niets meer terugschrijft. Dan zal er wel een andere prooi in het vizier zijn, gok ik zo. Tenminste, als ik zelf even niets terugschrijf omdat ik het druk heb, dan zeg ik dat vantevoren ook.
Dat is altijd vervelend van communicatie op zo'n manier (via internet dus). Het zou van alles kunnen zijn natuurlijk dat hij niet reageert...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja, hij gaf vrij duidelijk aan dat hij zeer geinteresseerd was, dus het valt me een beetje tegen. Maar misschien ben ik ook gewoon te ongeduldig.
Yeah, dat zijn de nadelen van man zijn he. Ik zie daar ook dat fotoloze profielen met 3 regeltjes standaardtekst een cijfer van een 7 gemiddeld hebben en dat elk nieuw aangemeld vrouwelijk lid meteen wordt gevleid met leuke plaatjes en welkomst verwensingen in hun gastenboek.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Kijk alleen even op Knuz.nl, daar kun je berichtjes achterlaten in het gastenboek van "de vrouw van je keuze". Bij de vrouwen krijgt zelfs de meest lelijke dreksdrol met totaal oninteressant profiel nog genoeg berichtjes. Je kunt dan wel op je tien vingers natellen hoeveel mailtjes er wel niet worden verstuurd naar die vrouwen. Ik heb er gewoon nooit zoveel zin in om aan zo'n wedloop mee te doen, al schrijf ik heus wel een berichtje als er iemand tussenzit die me echt aanspreekt (en dat gebeurt dus niet zoveel, in ieder geval niet op Knuz).
Dank je Lupa!quote:
Je gaat toch die zus versieren, dus waarom datingsite?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:45 schreef kfaessen het volgende:
Zijn we al bij deel 3??? Sjeee wat gaat het snel.
Ik heb me trouwens ook maar aangemeld bij lexa.nl, maar ik verwacht er eigenlijk minder dan niets van. Na 1 minuut had ik al spijt van mijn betaling.
Datingsite was net ervoor :| Zoals ik al zei... ik heb er nu al spijt vanquote:Op zondag 10 juli 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je gaat toch die zus versieren, dus waarom datingsite?
Oh dat is een misschien uitgelopen geintje uit een andere topic van mij... daar weet ik vanmiddag pas meer over. Ook een originele manier om geen intresse te tonen hahahaquote:Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Welke zus? En kfaessen, bedankt voor je mailtje maar ik heb geen interesse
Christine die geen interesse heeftquote:Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef Christine het volgende:
Welke zus? En kfaessen, bedankt voor je mailtje maar ik heb geen interesse
LOL... sja ik weet ook niet wat ze zich erbij had voorgesteld...quote:
Gewoon eens wisselen van community. Was het eerst RP dan lexa en vice versa.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:12 schreef Sylvana het volgende:
ik heb niet echt een vriendengroep zeg maar, heb door het hele land aparte vrienden wonen, maar niet echt 1 groep zeg maar
ik ga trouwens 25 juli op vakantie en mijn account bij lexa loopt nog tot 2 augustus, maar ik delete me profiel gewoon voordat ik op vakantie ga, want als ik terugkom kan ik die berichtjes toch niet meer lezen en ga niet nog een maand betalen, want het was eigenlijk niet eens de bedoeling om een betaald account te doen.
Ik sta al een paar dagen droog qua mails. Inmiddels al vier dagen. Ben niet een ongeduldig type, maar dit stemt me ongerust.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef thabit het volgende:
Ik ben nog altijd lange mails over-en-weer aan het sturen..
ja, maar ik heb dus nog tot 2 augustsu bij lexa en wil er daarna eigenlijk niet meer voor betalen. Ga wel wat anders proberenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon eens wisselen van community. Was het eerst RP dan lexa en vice versa.
Fotoboekdaten.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar ik heb dus nog tot 2 augustsu bij lexa en wil er daarna eigenlijk niet meer voor betalen. Ga wel wat anders proberen
De voorrraad vrouwen is natuurlijk niet oneindigquote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik sta al een paar dagen droog qua mails. Inmiddels al vier dagen. Ben niet een ongeduldig type, maar dit stemt me ongerust.
Een van de twee is wel een heel leuke meidquote:Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De voorrraad vrouwen is natuurlijk niet oneindig
Om maar een feit aan te halen wat ik persoonlijk erg waardeer: meer vrouwen dan kerken. Onderhand meer datingsites dan kerken ook, trouwens.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De voorrraad vrouwen is natuurlijk niet oneindig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |