Dat zou kunnen, ik krijg ook altijd erg weinig hits als ik zoekcriteria invul.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmm.. Ik bedoelde eigenlijk dat mainstream er voorbij gaat, misschien dat de partner waar jij op doelt wel helemaal niet op de datingsites zit waar jij je profiel hebt ingedient?
Komop zeg, het is toch heel simpel, in het algemeen willen vrouwen gewoon een man die minimaal intelligenter is dan zijzelf, een man om (stiekem) te adoreren. Wat dat voor jou betekent, weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:29 schreef Copycat het volgende:
Over het algemeen denk ik wel dat ze (we) het zo bedoelen, ja.
Ik wil ook dat mijn partner een zekere mate van intelligentie bezit, op domheid knap ik heel erg af. Maar het moet niet zo zijn dat zijn intelligentie hem bezit, als je snapt wat ik bedoel.
Evenwicht, mijn beste.
Dat kun je toch zelf wel radenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef thabit het volgende:
Er bestaat een vegetariersdatingsite. Maar die is niet zo geweldig want je kunt er geen opleidingsniveau invullen.
Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef cyber_rebel het volgende:
Jammer dat je voor zoveel datingsites moet betalen. Heb weinig zin om geld neer te leggen voor het sturen van 1 van de honderden reacties die de vrouwen ontvagen. Anders zou ik het mischien nog wel proberen,
Dan heb je meteen al bilateraal contact, da's toch anders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
Probeer je indruk te maken op thabit?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:11 schreef r_one het volgende:
Dan heb je meteen al bilateraal contact, da's toch anders.
* r_one wil ook even iets intelligents zeggen![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een leuke vrouw die op straat loopt krijgt ook honderden 'reacties' van mannen. Laat je je daar ook door ontmoedigen?
Ik herken het wel een beetje. Maar ik zet me vaak over die onzekerheid heen, omdat ik feitelijk niets te verliezen heb.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:27 schreef UncleFunk het volgende:
Ben zeker van mezelf. Behalve bij vrouwen
Dat is wel zo, maar tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik herken het wel een beetje. Maar ik zet me vaak over die onzekerheid heen, omdat ik feitelijk niets te verliezen heb.
Geef je nummer nog eens, dan ga ik het ff uitgebreid bestuderen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:36 schreef UncleFunk het volgende:
Wat vond jij trouwens van mijn profiel?
Editquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geef je nummer nog eens, dan ga ik het ff uitgebreid bestuderen...
quote:IRL durf ik op dit gebied -vaak tot mijn eigen verbazing- best veel. Als ik denk dat ik een kans maak, onderneem ik toch wel actie. De laatste keer door een collega mee uit te vragen. Antwoord: "Dat moet ik even aan mijn vriendin vragen".Ik wist dus niet dat hij die had.
Succes ermeequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef thabit het volgende:
Nouja goed. Zoals ik reeds aangaf ben ik nu toch met een meisje aan het mailen en vooralsnog wijst ze me nergens op af. En ja, ik heb haar verteld dat ik een echte beta ben. Dus.
Dankjewel voor je tipsquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou de eerste twee zinnen schrappen (cliché) en gewoon beginnen met dat 'Ik ben...'. Dat lijstje vind ik leuk en origineel.
Ik zou de tweede foto als 'hoofdfoto' nemen; die is namelijk veel leuker. Op die andere foto zie je er erg oud uit. Heb je niet een leuke foto waar je buiten bent ofzo, met een leuke achtergrond? Laat er desnoods door een vriend of vriendin een stuk of wat schieten en kies de mooiste.
De laatste twee alinea's komen op mij wat cliché over. Je houdt het heel algemeen; probeer wat persoonlijker te worden. Waarin ben je afgestudeerd? Waarom is radio maken je passie? Je bent een 'levensgenieter', maar wat betekent dat?
Het deel 'niet dat ik zonder relatie ongelukkig ben...' is ook iets wat veel mensen erin zetten. Ik zou het zelf gewoon weglaten.
Zomaar enkele tips...
Dat is waar. En een reden dat ik voor een datingsite kies en niet voor een kroeg. Maar IRL kun je natuurlijk ook best verliefd op iemand worden omdat diegene precies is wat je zoekt. Maar dat gebeurt dan pas na een langere tijd en doorgaans niet in een uitgaansgelegenheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef thabit het volgende:
Ik vind het juist wel leuk van datingsites dat je lekker selectief kunt zijn. Als je IRL verliefd wordt is dat namelijk sowieso nooit op iemand die aan je vooraf bedachte criteria voldoet, maar meer om een oppervlakkige reden: omdat je diegene wel lief vindt lachen of iets vergelijkbaars.
Het wat persoonlijker worden is wel juist wat mensen aanspreekt... Wat je geeft, krijg je ook terug.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef UncleFunk het volgende:
Dankjewel voor je tipsZo zie je maar dat er bij een leraar Nederlands ook dingen te verbeteren zijn. Ik heb een aantal van je tips doorgevoerd
Ik wil liever niet al te persoonlijk worden, vandaar dat ik het stukje behoorlijk algemeen heb gehouden...
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Probeer je indruk te maken op thabit?
Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.quote:
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:11 schreef cyber_rebel het volgende:
Mwa ik betwijfel of er per uur net zoveel mannen op een vrouw reageren irl als op een datingssite. En ik vind het gewoon zonde om geld te stoppen in iets waarbij de kans op succes waarschijnlijk klein is. Zou er tenminste niet duidelijk opvallen tussen de andere reacties/profielen ben ik bang. Maar goed om heel eerlijk te zijn stap ik idd ook nooit op vrouwen irl af.
Euh ... no thanksquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je alles te neuken wat los en vast zit, om niet als conservatief te worden gezien.
Ah juist jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met reageren irl bedoelde ik flirten, kijken e.d.
Dat zijn precies de redenen waarom ik ervoor kies.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Op zich zijn er wel een aantal voordelen aan datingsites boven irl ontmoetingen. Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft. Kan je beter richten op je voorkeuren ipv aanvankelijk enkel op uiterlijk af te kunnen gaan. En het contact kan wat rustiger gelegd worden.
De verhalen die ik hoor doen anders vermoedenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:34 schreef cyber_rebel het volgende:
Je hebt minder kans dat die interessante persoon al een vriend/in heeft.
Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
De verhalen die ik hoor doen anders vermoeden
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoezo? Allemaal getrouwde mensen die op een datingsite een slippertje zoeken?Lijkt me dat je dat toch gauw genoeg doorhebt...
Oh? Wat voor verhalen zijn dat dan? Personen die zich als vrijgezel voordoen en het toch niet zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef thaleia het volgende:
De verhalen die ik hoor doen anders vermoeden
Nou, er moet toch al een belletje gaan rinkelen als hij weigert om je mee naar huis te nemen, om maar een voorbeeld te noemen. Kan dan natuurlijk nog dat hij een eigen appartement heeft waar zijn vrouw niets van weet, maar dat gaat wel erg ver...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Hoe dat dan?
Neuh.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:55 schreef Günther het volgende:
Op mijn reactie "Wat een mooi blauwe zee. " bij een mooie vrouw die in haar bikini op het strand stond had ik ook nix verwacht trouwens..
Ik reageer ook nooit op mensen die grammaticafouten maken...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:55 schreef Günther het volgende:
Op mijn reactie "Wat een mooi blauwe zee. " bij een mooie vrouw die in haar bikini op het strand stond had ik ook nix verwacht trouwens..
De grammatica is echter correct. Mooi slaat namelijk op het blauw en niet op de zee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik reageer ook nooit op mensen die grammaticafouten maken...
Mja, op die manier zou het kloppen idd.... maar ik had er niet zo lang over nagedacht, en al meteen op "geen interesse" gekliktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:16 schreef thabit het volgende:
[..]
De grammatica is echter correct. Mooi slaat namelijk op het blauw en niet op de zee.
Heb ik ook wel eens gehad...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg net via e-matching (daar heb ik een gratis profiel staan) een reactie van een man van 55.Ouwe viezerik.
Ik vrees dat het betaalde liefde gaat worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:29 schreef Zamamafah het volgende:
Ik had voor de grap een account aangemaakt op zo'n site om te kijken of het wat was. Nu heb ik een probleem. Een best leuke dame toont interesse in mij. Kennelijk heeft zij ook geen betaald account, en ik dus ook niet. Wat nu![]()
Zo kun je het ook noemenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vrees dat het betaalde liefde gaat worden.
Dat doet hij expres, dan lijkt het net of hij een leven heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn leuke man is al twee dagen niet online geweest en ik wil zo graag weer een mailtje.Het eerste dat ik 's ochtends doe is kijken of ik alweer iets van hem heb.
Of z'n vrouw heeft de netwerkkabel doorgeknipt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat doet hij expres, dan lijkt het net of hij een leven heeft
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Lemmeb het volgende:
Dat doet hij expres, dan lijkt het net of hij een leven heeft
je reageert überhaubt nooit op me.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik reageer ook nooit op mensen die grammaticafouten maken...
Misschien moet je je snor eens afscheren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:52 schreef Günther het volgende:
Lucky U, Lupa..
*22 berichten verstuurd*
2 reacties met de standaard 'geen interesse'
20 zwijgers..
Nog 1 dag gold.
Misschien ben ik Günther wel niet echt...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien moet je je snor eens afscheren.
Yep, dat zijn de leukere mailtjes om te krijgenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:15 schreef thabit het volgende:
Wat je moet doen is het volgende. Licht twee punten uit het profiel die haar laat onderscheiden van de mainstreammeuk. Schrijf in je berichtje over elk van deze punten een alineaatje over hoe leuk je het vindt dat zij daaraan voldoet. Werkte bij mij om een superlange mail terug te krijgen..
Dat zeg ik toch ook niet? Maar het had natuurlijk zomaar gekund dat je een snor hadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:19 schreef Günther het volgende:
[..]
Misschien ben ik Günther wel niet echt...
Nee, dat zou mijn identiteit verklappen en ik ben erg gesteld op mijn anonimiteit hier op fok.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Geef es een linkje naar je profiel dan?
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb. Maar goed, dat weet die ander natuurlijk niet. Of je moet bij slechte eigenschappen invullen "ik kan geen interesse faken", maar dat zal wel afstoten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Yep, dat zijn de leukere mailtjes om te krijgen
Maakt wel dat je het idee hebt dat de ander echt interesse heeft, en moeite voor je gedaan heeft...
Ik kan dat wel, maar doe ik natuurlijk alleen bij de echt lekkere meiden zonder brein, niet bij de minder lekkere maar wel slimmere dames op die datingsites.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef thabit het volgende:
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb.
JE moet gewoon iets van jezelf laten zien in je profiel en je reacties... ik vind niks zo afstotelijk op een datingsite als clichées en van die standaardzinnen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Sowieso ben ik niet in staat om interesse te faken, ik kan het echt alleen maar tonen als ik het ook heb. Maar goed, dat weet die ander natuurlijk niet. Of je moet bij slechte eigenschappen invullen "ik kan geen interesse faken", maar dat zal wel afstoten.
Haarkleur en glimlach.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:32 schreef Christine het volgende:
Waar letten jullie eigenlijk op op datingsites?
Precies, 'ik houd absoluut niet van lezen' zou m'n hart dan nog sneller laten tikken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:38 schreef thabit het volgende:
Ik let zelf op dingen die iemand speciaal maken. Algemeenheden als "ik hou van lezen" mogen wat mij betreft net zo goed weggelaten worden.
Jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies, 'ik houd absoluut niet van lezen' zou m'n hart dan nog sneller laten tikken.
Net zo kansloos als je replyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |