abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28567569
Hier kun je terecht voor al je ervaringen met datingsites.

Vorige topic: Datingsites deel II

Wow, zeg, het loopt wel hard.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:19:51 #2
110113 Günther
You tease me
pi_28567719
relatieplanet. Ik denk ik ben toch aangemeld, ik ga het proberen.

10 berichten de deur uit. Luchtig, grappig, serieus. Van alles wat.
10 berichten zijn gelezen.

0 reacties.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
pi_28567799
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:19 schreef Günther het volgende:

0 reacties.
Gewoon stug volhouden!
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:21:42 #4
41308 SG1
Stargate SG1
pi_28567810
Das ook gek, Günther.
Counselor Torun,"This jaffa threatend my life".
"I merely informed you that any further attempt to activate the stargate would result in physical injury", Teal'c.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:23:25 #5
110113 Günther
You tease me
pi_28567878
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Gewoon stug volhouden!
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden. .

Groetjes,

Günther/
mm my ding ding dong.
pi_28567915
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Günther het volgende:
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden. .

Groetjes,

Günther/
Na één dag? Ja, dan wordt het niks.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:25:01 #7
110113 Günther
You tease me
pi_28567964
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Na één dag? Ja, dan wordt het niks.
over 3 dagen is mijn tijdelijke account verlopen. En dan moet ik geld betalen om geen reacties te krijgen.
mm my ding ding dong.
pi_28568033
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef Günther het volgende:
over 3 dagen is mijn tijdelijke account verlopen. En dan moet ik geld betalen om geen reacties te krijgen.
Je kunt op RP toch helemaal geen persoonlijke berichten sturen als je een gratis account hebt? Of had je een betaalde account?
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:27:37 #9
110113 Günther
You tease me
pi_28568079
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je kunt op RP toch helemaal geen persoonlijke berichten sturen als je een gratis account hebt? Of had je een betaalde account?
Euh. Er zat zo'n mailknopje? Daarmee kan ik gewoon berichten sturen...
mm my ding ding dong.
pi_28568407
Vandaag weer een geinig berichtje gekregen. 't Is eigenlijk best leuk om te doen zo.

Alleen zou ik wel eens willen dat ik niet behandeld werd als een stuk vlees, als een seksobject. Al die vrouwen zijn hetzelfde - rekening houden met gevoelens, ho maar. Ze willen maar een ding.

En Günther, misschien moet je eens een liedje zingen. "You touch my tralala" is toch uiterst inspirerend?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28568508
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Günther het volgende:
Euh. Er zat zo'n mailknopje? Daarmee kan ik gewoon berichten sturen...
Alleen 'interesseberichten' met een standaardtekst...
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:37:20 #12
110113 Günther
You tease me
pi_28568543
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Alleen 'interesseberichten' met een standaardtekst...
Euh. nee. ik kon gewoon zelf een soort mailtje typen.
mm my ding ding dong.
pi_28568545
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef heiden6 het volgende:
Alleen zou ik wel eens willen dat ik niet behandeld werd als een stuk vlees, als een seksobject. Al die vrouwen zijn hetzelfde - rekening houden met gevoelens, ho maar. Ze willen maar een ding.
Tja, bloedmooi zijn heeft zo z'n nadelen.
pi_28569179
Ik hou het gewoon bij de kroeg en vanavond is een vriendin van een Limbo een target
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:01:36 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28569810
Hey, we hebben er een reeks bij!

Hou het ontopic en off slowchat en ik zie geen probleem, vooralsnog uiteraard... en op persoonlijke titel enzo.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:02:13 #16
122151 MacVincent
28 and counting...
pi_28569843
Ach man, het stikt daar van de lelijke aftandse schuwe mokkels. Die wil je toch niet. Neem lekker zo'n assertief kippetje uit de kroeg of discotheco...
Land of the free, home of the brave
Come on, annoy me....I need the comic relief!
pi_28573294
over 18 uur zie ik kfaessen
pi_28573432
Van Fok?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_28573602
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Fok?
jup ( had ik al in deel 2 gezegd hoor )
pi_28573658
Je kan niet alles lezen toch?

Hoe goed ken je hem inmiddels? Foon, sms, email, msn, fotoruil?
pi_28573778
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan niet alles lezen toch?

Hoe goed ken je hem inmiddels? Foon, sms, email, msn, fotoruil?
we bellen elkaar meerdere uren per dag, smsen heel veel, chatten de hele nacht door en hebben al veel foto's uitgewisseld
pi_28573854
Het lijkt me slim om dan beide een microfoontje te kopen en te bellen via msn of Skype
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:33:16 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28574004
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Günther het volgende:

[..]

Groetjes,

Günther/
Heb je eraan gedacht dat ze mogelijk niet op je kunnen antwoorden? msn in je bericht gezet?
Vampire Romance O+
pi_28574058
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me slim om dan beide een microfoontje te kopen en te bellen via msn of Skype
ja, dat doen we ook, maar we zijn niet de hele dag achter de pc, dus als we niet achter pc zitten dan bellen we met telefoon, anders idd via skype
pi_28576797
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:33 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Heb je eraan gedacht dat ze mogelijk niet op je kunnen antwoorden? msn in je bericht gezet?
Mag dat wel op RP dan? Wordt dat niet gefilterd?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_28578143
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:02 schreef MacVincent het volgende:
Ach man, het stikt daar van de lelijke aftandse schuwe mokkels. Die wil je toch niet. Neem lekker zo'n assertief kippetje uit de kroeg of discotheco...
Dit soort gekanker hebben we nou wel genoeg gehoord, bedankt.
pi_28578146
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 02:15 schreef r_one het volgende:
Mag dat wel op RP dan? Wordt dat niet gefilterd?
Nee, hoor, dat mag. Je mag alleen je MSN e.d. niet in je profiel zetten.
  donderdag 7 juli 2005 @ 07:45:54 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28578205
neej, maar dat los je toch op door naam (aapje) hetemail punt comp ervan te maken of zo...? een beetje persoon haalt je hotmail adres oid er wel uit toch...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28578266
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 07:45 schreef avotar het volgende:
neej, maar dat los je toch op door naam (aapje) hetemail punt comp ervan te maken of zo...? een beetje persoon haalt je hotmail adres oid er wel uit toch...?
Ze hebben alleen mensen die dat controleren (24/7), dus dat wordt er zo tussenuit gepikt. Je kunt ook gewoon betalen natuurlijk, dat levert een stuk serieuzere reacties op. Niemand zit te wachten op van die standaard interesseberichtjes.
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:07:55 #30
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_28578289
Ja, als je te schuw bent om IRL te daten scheelt dat een hoop geld, toch? Je wilt toch graag een afspraakje? Dan heb je er toch wel wat voor over?! Dan kan een abo'tje op een dating-site er wel vanaf

[ Bericht 18% gewijzigd door Boef op 07-07-2005 08:18:45 ]
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_28578314
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:07 schreef Boef het volgende:
Ja, als je te schuw bent om IRL te daten
*zucht*
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:19:45 #32
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_28578366
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

*zucht*
Zo... beter?? Ons punt is uiteindelijk hetzelfde
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_28578397
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:19 schreef Boef het volgende:
Zo... beter?? Ons punt is uiteindelijk hetzelfde
Dankjewel.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:00:23 #34
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28578805
Het loopt zeker storm dit topic!
quote:

0 reacties.
Tot op heden heb ik hetzelfde. Toevallig kreeg ik zelf gisteren een interesse berichtje van een meid. Gisteravond heb ik een berichtje terug gestuurd terwijl ze toevallig online was.

We hebben direct MSN adressen uitgewisseld om erachter te komen met watvoor persoon we te maken hadden. We hebben al direct de hele avond zitten ouwehoeren. Het ging eigenlijk nergens over, maar het was wel aardig. We zien wel wat er verder gaat gebeuren.

Ze vertelde me dat ze de afgelopen 2 dagen meer dan 70 berichten had gehad. Eigenlijk vind ik het dan niet zo vreemd dat je niet zo snel een berichtje terug krijgt. Om al die 70 profielen al door te gaan kijken is een inmens werk...

Maar Lupa, een vraagje, jij als (ongetwijfeld populair zijnde) vrouw, krijg jij ook niet ontzettend veel berichten? Wat vind jij nou opvallende berichten? Zit dat direct in de berichttitel? Wat maakt zo een bericht nou opvallend?
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28578940
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:00 schreef Abonides het volgende:
Maar Lupa, een vraagje, jij als (ongetwijfeld populair zijnde) vrouw, krijg jij ook niet ontzettend veel berichten? Wat vind jij nou opvallende berichten? Zit dat direct in de berichttitel? Wat maakt zo een bericht nou opvallend?
Nee, ik krijg niet veel berichten. Dat heeft denk ik veel te maken met mijn profiel en met wat ik zoek. Opvallende berichten... Iets persoonlijks, een verwijzing naar iets in mijn profiel, een leuk geintje... Zelf had ik naar de man met wie ik nu contact heb alleen maar gestuurd: "Hai, ik vond je profiel wel interessant"... Ik ga niet heel veel moeite steken in een eerste berichtje, want vaak genoeg krijg je geen reactie. Als iemand je profiel / foto interessant genoeg vindt, dan reageert hij wel. Een goed profiel vind ik dan ook veel belangrijker dan wat er in een eerste berichtje staat. Al staat er alleen maar "Hoi!" in, als het profiel me aanspreekt ga ik er wel op in.
  donderdag 7 juli 2005 @ 09:17:09 #36
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28579065
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, ik krijg niet veel berichten. Dat heeft denk ik veel te maken met mijn profiel en met wat ik zoek. Opvallende berichten... Iets persoonlijks, een verwijzing naar iets in mijn profiel, een leuk geintje... Zelf had ik naar de man met wie ik nu contact heb alleen maar gestuurd: "Hai, ik vond je profiel wel interessant"... Ik ga niet heel veel moeite steken in een eerste berichtje, want vaak genoeg krijg je geen reactie. Als iemand je profiel / foto interessant genoeg vindt, dan reageert hij wel. Een goed profiel vind ik dan ook veel belangrijker dan wat er in een eerste berichtje staat. Al staat er alleen maar "Hoi!" in, als het profiel me aanspreekt ga ik er wel op in.
Als ik het goed begrijp, jij hebt de eerste stap genomen (het eerste berichtje verstuurd) naar de man waar je nu contact mee hebt?

Een persoonlijk berichtje is blijkbaar niet opvallend genoeg. Ik hou mijn berichtjes ook (lekker) kort, persoonlijk en met vaak een (naar mijn idee) leuk grapje over het profiel in kwestie erin. Maar als iemand zo veel berichten krijgt, dan begrijp ik het wel dat je geen reply terug krijgt.
pi_28579158
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:17 schreef Abonides het volgende:
Als ik het goed begrijp, jij hebt de eerste stap genomen (het eerste berichtje verstuurd) naar de man waar je nu contact mee hebt?
Ja, ik zoek zelf actief. De berichtjes die ik krijg zijn meestal niet echt van het soort mensen naar wie ik zoek.
quote:
Een persoonlijk berichtje is blijkbaar niet opvallend genoeg. Ik hou mijn berichtjes ook (lekker) kort, persoonlijk en met vaak een (naar mijn idee) leuk grapje over het profiel in kwestie erin. Maar als iemand zo veel berichten krijgt, dan begrijp ik het wel dat je geen reply terug krijgt.
Ik krijg er dus niet zoveel. Heb er al een paar dagen geen gehad.
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:25:49 #38
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28580595
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik zoek zelf actief. De berichtjes die ik krijg zijn meestal niet echt van het soort mensen naar wie ik zoek.
[..]

Ik krijg er dus niet zoveel. Heb er al een paar dagen geen gehad.
Je profiel is een beetje alternatief, en ik denk dat de mainstreamdames het gros van de niet-selectieve reacties opvangen. Prijs jezelf gelukkig

edit: daarbij speelt de manier van zoeken ook mee... zoals ik al eerder tegen iemand die een settelend verpleegstertje zocht zei dat hij z'n status moest veranderen in "op zoek naar vaste relatie" omdat de doelgroep dat als zoekopdracht heeft geldt evenzeer dat veel mannen die gewoon een beetje doelloos over die site surfen bij hun zoekopdracht "discotheek: vaak" kiezen. Waardoor jij dus al niet getoond wordt. Ik zeg niet dat je die mannen in je inbox wil, maar dat soort zaken spelen vaak mee.
Vampire Romance O+
pi_28584973
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:25 schreef MouseOver het volgende:
Je profiel is een beetje alternatief, en ik denk dat de mainstreamdames het gros van de niet-selectieve reacties opvangen. Prijs jezelf gelukkig
Ik vind 't ook geen enkel probleem, het is juist handig. Ik krijg af en toe bijvoorbeeld reacties van kerels die wél kinderen willen. Daar zit ik dus niet op te wachten, ik geef duidelijk aan wat ik wil, zonder een berg eisen te stellen.
pi_28585360
Ik krijg wel veel berichten op een dag, en ik ga niet alle profielen bekijken. Soms kan ik aan een username, leeftijd en een plaats al zien dat ik geen interesse heb ( heb een eis dat ze uit Overijssel moeten komen en als ze dat niet komen dan stuur ik gelijk een standaardmailtje dat ik geen interesse heb, of als ze bijvoorbeeld boven mijn leeftijdsgrens zitten. )

Als de user mij wel aanspreekt dan kijk ik eerst naar het profiel, ziet dat er gewoon uit, maar niet echt bijzonder, dan stuur ik een standaardmailtje dat ik ook interesse in hem heb en dan wacht ik af wat voor actie hij dan onderneemt, stuurt hij daarna een persoonlijk berichtje, dan stuur ik er 1 terug en als ik gelijk op een profiel stuit dat me erg aanspreekt dan stuur ik meteen al een persoonlijk berichtje
pi_28585768
Als je veel reacties krijgt, kan ik me voorstellendat je niet overal op ingaat. Ik doe dat al niet eens, met slechts een of twee reacties per dag.
pi_28586080
quote:

0 reacties.
Tja, zo werkt dat. Allerlei soorten reacties uitproberen en kijken welke het beste werken, dat ben ik een beetje aan het doen. Mijn probleem is dan ook nog eens dat ik erg selectief ben. Maar goed, uiteindelijk ben ik nu toch weer met een meisje aan het mailen.
pi_28586124
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:06 schreef thabit het volgende:
Maar goed, uiteindelijk ben ik nu toch weer met een meisje aan het mailen.
Succes
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:08:59 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586171
Bij welke sites staan jullie?
Ik had me ingeschreven bij msn-dating en bij relatieplanet. Intussen chat ik met 3 jongens daarvan.... ééntje is helemaal

Oh, ik krijg echt veel reacties trouwens, van de meest kansloze figuren... en ja, ik selecteer in eerste instantie op uiterlijk. Daarna kijk ik naar het profiel, of 'ie lang genoeg is, en wat voor opleidingsniveau hij heeft...
pi_28586206
Ik ben ingeschreven bij Relatieplanet.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:11:06 #46
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586241
Betaal je ook, Lupa?
Ik heb me ingeschreven toen ik me een middagje verveelde, maar ga er niet voor betalen
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:12:38 #47
46169 80-jb-gl
j0n0 = m0f0
pi_28586296
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Betaal je ook, Lupa?
Ik heb me ingeschreven toen ik me een middagje verveelde, maar ga er niet voor betalen
ik mijzelf ook eergister en 2 leuke reacties gehad waar ik iets meer "kan"

niet betalend uiteraard
Hardsoul (60) | rogue officer Justice | Talnivarr
M a X X u s
pi_28586297
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Betaal je ook, Lupa?
Ja, ik betaal. Ik wil graag een serieuze relatie en omdat ik niet van stappen e.d. houd, vind ik dit een prettig alternatief.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:18:23 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586509
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik betaal. Ik wil graag een serieuze relatie en omdat ik niet van stappen e.d. houd, vind ik dit een prettig alternatief.
Heb je er al eens mensen van "gedate"??
Ik kom zelf wel in de kroeg e.d. en ontmoet daar ook mensen... dus voor mij is het meer "voor de grap", ik denk dat veel mensen er met die intentie op staan. Maar ik ga het niet uit de weg als er iets serieus' uit voor zou komen....

(En ik heb nu een beetje een crush op iemand die ik via een datingssite heb leren kennen, dus het kan gewoon )
pi_28586600
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:18 schreef Christine het volgende:
Heb je er al eens mensen van "gedate"??
Recent niet, maar ik heb ooit wel eerder op zo'n site gezeten. Maar ik heb nu contact met een erg leuke man met wie een date niet lang meer op zich zal laten wachten.
quote:
(En ik heb nu een beetje een crush op iemand die ik via een datingssite heb leren kennen, dus het kan gewoon )
Tuurlijk kan het. Lopen genoeg leuke mensen rond daar.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:28:51 #51
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28586884
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tuurlijk kan het. Lopen genoeg leuke mensen rond daar.
Mijn ex ken ik ook via een contactsite (www.christelijkcontact.nl) en daar heb ik 4 jaar een relatie mee gehad
pi_28587224
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:28 schreef Christine het volgende:
Mijn ex ken ik ook via een contactsite (www.christelijkcontact.nl) en daar heb ik 4 jaar een relatie mee gehad
Ik zag inderdaad dat er maar liefst een stuk of drie christelijke datingsites bestaan. Ik zou meer hebben aan een atheïstische datingsite.
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:40:25 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_28587332
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik zag inderdaad dat er maar liefst een stuk of drie christelijke datingsites bestaan. Ik zou meer hebben aan een atheïstische datingsite.
Mja, ik zou het tegenwoordig ook niet meer daar zoeken, maar ik vind het wel goed dat er "gespecialiseerde" datingsites bestaan
pi_28587372
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Christine het volgende:
Mja, ik zou het tegenwoordig ook niet meer daar zoeken, maar ik vind het wel goed dat er "gespecialiseerde" datingsites bestaan
Voor christenen handig denk ik. Al kun je ook op een site als Relatieplanet daarop zoeken.
pi_28587453
Er bestaat een vegetariersdatingsite. Maar die is niet zo geweldig want je kunt er geen opleidingsniveau invullen.
pi_28587661
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef thabit het volgende:
Er bestaat een vegetariersdatingsite. Maar die is niet zo geweldig want je kunt er geen opleidingsniveau invullen.
Vegadates? Zitten ook wel erg weinig mensen op...

Is vegetarisme nog steeds een eis bij jou?
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:59:18 #57
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28587883
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:43 schreef thabit het volgende:
Dat is zeker een minpunt van die site ja...
pi_28589876
ik ben betalend lid tot 2 augustus, maar ik ga 25 juli op vakantie, dus op zich best zonde van me geld, want als ik dan terug kom kan ik die berichten niet meer lezen en heb eigenlijk geen zin om nog een maand te gaan betalen.

Was eigenlijk helemaal niet van plan om te gaan betalen, maar toen kreeg ik allemaal berichtjes en werd ik toch wel nieuwsgierig wat er in stond
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:17:11 #59
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_28591310
Datingsite... schmatingsite....

Heb dat ook een periode gedaan... Niet gevonden wat ik zocht... Blijf het zeggen.... toeval is de leukste manier van je partner ontmoeten/leren kennen.
pi_28591383
en toevallig een heel leuk iemand ontmoeten kan niet gebeuren op een datingsite ?
enjoy life!
pi_28591505
Het toeval wil alleen niet altijd meewerken.
pi_28591761
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 07:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, hoor, dat mag. Je mag alleen je MSN e.d. niet in je profiel zetten.
Jee, thnx, ga het meteen doen.
(Heb nog 1 dag gratis Gold)
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:35:23 #63
20925 n00cL30n
pi_28591986
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef thabit het volgende:
Het toeval wil alleen niet altijd meewerken.
Geduld hebben.... trust me....

het werkt..

zoals zweverige mensen vaak zeggen...

de liefde laat zich niet haasten.
pi_28592178
Op RP had ik in m'n profiel m'n msn-naam in de vorm van een cryptische boodschap gecodeerd. Het kunnen ontcijferen leek me bovendien wel een goede selectie op intelligentie. Toen niemand aan deze milde eis bleek te voldoen heb ik het account maar gedeactiveerd.
pi_28592314
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:40 schreef thabit het volgende:
Op RP had ik in m'n profiel m'n msn-naam in de vorm van een cryptische boodschap gecodeerd. Het kunnen ontcijferen leek me bovendien wel een goede selectie op intelligentie. Toen niemand aan deze milde eis bleek te voldoen heb ik het account maar gedeactiveerd.
Iets van "lees mijn naam achterstevoren" of zoiets?
.
pi_28592457
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:44 schreef r_one het volgende:

[..]

Iets van "lees mijn naam achterstevoren" of zoiets?
Nog eenvoudiger. Een acrostichon waarin het woord acrostichon verwerkt zat.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:54:56 #67
20925 n00cL30n
pi_28592717
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef thabit het volgende:

[..]

Zelfs al maak je het nog zo makkelijk... zal de doelgrope dit vaak echter als desperate ervaren.
pi_28592723
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:49 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik moest even acrostichon opzoeken
Hopelijk twijfel je nu niet aan m'n intelligentie
Maar wel origineel bedacht, zeg
.
pi_28592830
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik moest even acrostichon opzoeken
Het idee was dus ook inderdaad dat mogelijk niet iedereen weet wat een acrostichon is maar iemand met voldoende intelligentie wel moet kunnen bedenken dat daar de sleutel tot de oplossing ligt en dat woord vervolgens dus gaat opzoeken.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:00:05 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28592938
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:54 schreef n00cL30n het volgende:

Zelfs al maak je het nog zo makkelijk... zal de doelgrope dit vaak echter als desperate ervaren.
Dat denk ik dus ook.
Volgens mij zet deze 'kijk mij eens intellectueel wezen' air verdomd weinig zoden aan de dijk. Probeer er dan minimaal een dosis humor in te krijgen... of doet dat ook je intellect tekort?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:09:34 #71
124642 Blanked
Jullie moeders
pi_28593286
Aangezien ik IRL weinig succes heb de laatste tijd ga ik maar voor 'the desperate way out'

Eigenlijk heb ik nog geen 1 site gezien waar het 'standaard kutjes'-gehalte laag is. Ja misschien op Attitude, maar dat is ook gelijk het andere uiterste
pi_28593304
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.
Volgens mij zet deze 'kijk mij eens intellectueel wezen' air verdomd weinig zoden aan de dijk. Probeer er dan minimaal een dosis humor in te krijgen... of doet dat ook je intellect tekort?
Ik denk dat je het een beetje overdrijft. Een simpel puzzeltje in je profiel zetten lijkt me niet hetzelfde als pronken met intelligentie.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:14:23 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28593438

Zo te lezen pimp je op datingsites net zo met je IQ als je hier placht te doen. En da's verre van sexy of charmant.

Kun je nog zo goed kunnen rekenen, het zal dan toch vooral bij aftrekken blijven en niet bij vermenigvuldigen .
pi_28593494
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:14 schreef Copycat het volgende:

Zo te lezen pimp je op datingsites net zo met je IQ als je hier placht te doen. En da's verre van sexy of charmant.

Kun je nog zo goed kunnen rekenen, het zal dan toch vooral bij aftrekken blijven en niet bij vermenigvuldigen .
Maar dan snap ik niet waarom vrouwen vaak invullen dat ze een intelligente man willen?
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:24:18 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28593770
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef thabit het volgende:
Maar dan snap ik niet waarom vrouwen vaak invullen dat ze een intelligente man willen?
Hoe je intelligentie beziet in natuurlijk relatief.

'Gewoon/doorsnee'' intelligent, 'streetsmart of ''boerenslim' is dan wel gewenst voor vele vrouwen, maar iemand die zich vooral voorop laat staan op zijn uitermate hoge intelligentie wordt -al dan niet terecht- al snel als een nerd gezien.

Op mijn schaal van aantrekkelijkheid stijg je er in ieder geval niet door. Maar ik heb dan ook na mijn HBO slechts een jaartje WO gedaan .
pi_28593845
Met "intelligent" bedoelt een vrouw dus "gemiddeld intelligent". Weer iets om aan mijn woordenboek vrouwentaal - Nederlands toe te voegen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:29:44 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28593928
Over het algemeen denk ik wel dat ze (we) het zo bedoelen, ja.
Ik wil ook dat mijn partner een zekere mate van intelligentie bezit, op domheid knap ik heel erg af. Maar het moet niet zo zijn dat zijn intelligentie hem bezit, als je snapt wat ik bedoel.

Evenwicht, mijn beste .
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:32:43 #78
20925 n00cL30n
pi_28594018
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:16 schreef thabit het volgende:

[..]

Bot gezegd: Er bestaat een verschil tussen slim en contact gestoord?

Om me in te dekken en niet flamend over te komen... Partners vinden het leuk om een leuke gesprekspartner te hebben, af en toe een beetje een meningsverschil te hebben en lekker te keufelen... Ga nou niet gelijk denken dat ze het heerlijk vinden om geïmponeerd te raken door een hoog IQ.
Vaak brengt dat eerder wat meer tegenslag.
Een voorbeeld, niet lullig bedoeld, is op de foto's die je op je fotoboek hebt gezet. Een waar je lekker een wiskundige opgave staat te kalken, de andere dat je zwaargebogen over een schaakbord zit.

Voor jou heerlijk tijdsverdrijf, voor een ander.. niet zo heel erg... (kan ik mij zo indenken)

Het is maar net wat voor een type partner je gaat, maar het mainstream publiek dat dating sites bekijkt, zal eerder voorbijgaan aan je profiel dan erbij stil staan.

[wederom... dit is geen flame- bericht, maar een kleine tip]

[ Bericht 4% gewijzigd door n00cL30n op 07-07-2005 17:34:23 (zorrie... waren wat dingetjes weggevallen) ]
pi_28594160
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:32 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Het is maar net wat voor een type partner je gaat, maar het mainstream publiek dat dating sites bekijkt, zal eerder voorbijgaan aan je profiel dan erbij stil staan.
Maar dat is toch alleen maar positief? Als de juiste mensen het maar wel lezen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:41:57 #80
20925 n00cL30n
pi_28594249
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:38 schreef thabit het volgende:

[..]

Maar dat is toch alleen maar positief? Als de juiste mensen het maar wel lezen.
Mmm.. Ik bedoelde eigenlijk dat mainstream er voorbij gaat, misschien dat de partner waar jij op doelt wel helemaal niet op de datingsites zit waar jij je profiel hebt ingedient?

Nogmaals, liefde moet je niet haasten, het moet je overkomen... Je kan het dus niet pushen. Je kan het echter wel een handje helpen.

(Zorrie, ik weet het... je schiet er niet veel mee op... maar het is het enige wat ik hierover kan zeggen. )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')