Geniaal tooltje voor de moderne man.quote:MyGirls
Tiny tool that displays information about women, depending on their female cycle. Once you have entered the current day of her cycle, it always shows you if/when she has her menstruation, when the ovulation is/how probable it is that she gets pregnant, and how big the PMS effect currently is. Can handle multiple women
flink offtopic maar ik moest het even kwijtquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:
"My girl" is een film over het dochtertje van een begrafenisondernemer.
ik wou al zeggenquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
flink offtopic maar ik moest het even kwijt
Dit tooltje voor de mobiele telefoon heeft uiteraard nog een derde, veel belangrijker nut.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:01 schreef Brighteyes het volgende:
Voor de PMS is het mss leuk en grappig maar voor vruchtbaarheid zou ik er toch niet al te veel op vertrouwen.
Teveel gedoe en te opzichtig, vooral omdat je hiervoor de vrouwen zelf nodig hebt om die urine te leveren.quote:Er is een apparaatje verkrijgbaar bij de apotheek (De Persona) die dat dus ook bij houdt, maar dat is dus wel op basis van enkele urinetesten per maand. Het apparaatje kan dan gebruikt worden als anti-conceptiemiddel. Dat zou ik met dat programma'tje maar niet doen...
Ah, je bedoelt dat je weet wanneer ze ongesteld is... dat je dan niet voor joker gaat bellen als je geil bent?quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:05 schreef Lemmeb het volgende:
Dit tooltje voor de mobiele telefoon heeft uiteraard nog een derde, veel belangrijker nut.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt dat je weet wanneer ze ongesteld is... dat je dan niet voor joker gaat bellen als je geil bent?
Werkelijk? OMFG dat heb ik dan allemaal gemistquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:10 schreef Roellio het volgende:
Dat soort progjes zijn er al jaren. groene/rode vlag in je toolbar enzo!![]()
Hoezoquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:23 schreef Enil het volgende:
En als ze de pil gebruikt is het useless?
Waarom zou dat voor mij als man een probleem zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Misticle_lightning het volgende:
probleem met dit soort dingen is alleen wel dat ze geen rekening houden met een dubbele eisprong
En kan ze doorslikken, de dag verschuiven, whatever....quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HoezoAls een vrouw de pil gebruikt wordt ze nog steeds ongesteld hoor
.
Verbazingwekkend hoe sommige mannen de werkelijke waarde van dit geniale stukje software niet inzien.
Is je vrouw dan om de paar minuten ongesteld?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb hem geīnstalleerd en hij werkt uitstekend
De multifunctionaliteit van dit progsel kent geen grenzenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:41 schreef w32.bolke het volgende:
Kan ik wel op mijn website plaatsen. makkelijk. Kunnen de mensen zien wanneer ze me kunnen belle in de avonduren.
En alweer een nieuwe toepassing voor dit fenomenale progselquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:36 schreef PJORourke het volgende:
Ook te gebruiken in de omgang met collega's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |