O wacht, kom jij daar ook vandaan?quote:
Precies.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het is dan ook wel echt een teringeind weg vanuit Rotterdam.
Ik ken toch wel wat mensen die er een internationale LAT-relatie op nahouden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, moet je voorstellen dat je een vriendin hebt uit Argentinie, de VS of Zuid Afrika![]()
Niks, maar ik heb momenteel een man op het oog, en heb eigenlijk geen behoefte aan iemand andersquote:Op zondag 10 juli 2005 18:00 schreef kfaessen het volgende:
[..]
LOL... sja ik weet ook niet wat ze zich erbij had voorgesteld...
Ja. In de trein kan ik dan gewoon werken. Beter dan achter m'n bureau wegens de afwezigheid van internet.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zijn hier mensen die dat wel doen/zouden doen? Uren reizen voor een date?
Tja, je kunt de tijd nuttig maken, maar er moet toch wel heel wat gebeuren om mij naar Friesland te krijgen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Ja. In de trein kan ik dan gewoon werken. Beter dan achter m'n bureau wegens de afwezigheid van internet..
hangt ervanaf hé, als je elkaar al een eind kent voordat je gescheiden wordt, dan kan het lukken... maar om in de datefase al ver te wonen ... dan zullen de meesten de moeite niet nemen ...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:19 schreef thabit het volgende:
Ik ken toch wel wat mensen die er een internationale LAT-relatie op nahouden.
Ik heb het weleens gedaan. Met hetzelfde idee in mijn achterhoofd als thabit hierboven formuleert.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Precies.
Dan heb ik nog een handig programmaatje voor je: MyGirlsquote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef heiden6 het volgende:
Zo'n intercontintentale relatie vind ik meer iets voor ernaast. Als je eens een weekje weggaat, heb je daar iemand klaarliggen zogezegd.
Ik heb dat wel eens gedaan ja, waarvan het toch uit meerdere dagen bestond, maar dat zou je eerder kunnen zien als langsgaan ipv een datequote:Op zondag 10 juli 2005 22:18 schreef heiden6 het volgende:
Ja, precies. Gewoon een soort zeer korte relatie.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan ja, waarvan het toch uit meerdere dagen bestond, maar dat zou je eerder kunnen zien als langsgaan ipv een date
Waarschijnlijk zijn zij dermate wanhopig dat ze het toch bij jou proberen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:11 schreef Sylvana het volgende:
ik heb in me profiel gezet dat ik mensen uit Overijssel zoek, en dan krijg ik nog allemaal berichtjes van mensen uit Rotterdam enzo
Ik ben vrijgezel.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, precies. Gewoon een soort zeer korte relatie.
Heb jij nou eigenlijk een vriendin of niet eigenlijk, nee toch?
Leuk he?quote:
Iddquote:
Oeh, thanks voor de tip. Daar ga ik me eens in verdiepen, dat programma'tje.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een handig programmaatje voor je: MyGirls
Zij zou met moeten matchenquote:Ik zoek een hele lieve knape jongen, hij moet wel wat weten van romantic en hij moet me veel andagt geven en me niet voor de gek houden want dan moet hij maar ook niks tegen me zeggen als hij me tog niet wil.
Als docent Nederlands kun je wel je ei kwijt bij zo'n meisje.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:45 schreef UncleFunk het volgende:
Dat matchen van Relatieplanet slaat vaak de plank gigantisch mis.
Zij zou met moeten matchen
Inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als docent Nederlands kun je wel je ei kwijt bij zo'n meisje.
Is ze geen buitenlandse dan ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:52 schreef UncleFunk het volgende:
InderdaadGeeft ze nog aan bij opleidingsniveau: vwo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |