dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef Mr-Z het volgende:
wat denken jullie dat de echte rede is?
Huilliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
[..]
dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!
Redux, je bent toch wel sarcastisch hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
[..]
dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!
Pas maar op straks moet jij ook het veld ruimenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Als er iemand sneu is ben jij het wel.
huh? ik zeg juist dat ik ze stoer vind! waar zeg ik dat ik ze sneu vind??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Troonrede bedoelt ie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Redennnnnnnnnnnnnnnnnnnn godsamme!
verander ffquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Redennnnnnnnnnnnnnnnnnnn godsamme!
klik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Lachwekkend, inderdaad.quote:
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.quote:
Ze mogen niet meer naar buiten, maar krijgen nu een internetverbinding. Kennelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.
Virtueel de mongool uit hangen, hoe sociaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer naar buiten, maar krijgen nu een internetverbinding. Kennelijk.
hallo, waar had ik het over sneu??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.
Ach, ze doen niemand kwaad en als je weet wat een gebreken die mensen hebben, dan neem je het ook niet zo serieus meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Virtueel de mongool uit hangen, hoe sociaal..
Het spat lately van al je posts af, Redux.quote:
ik dacht dat jij iets leuks ging doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
Het spat lately van al je posts af, Redux.
Zit er een drol dwars ofzo?
Dit is 'm.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
Nu moest iktoch echt lachen, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef DamagedBrain het volgende:
Hij is weg omdat zijn moeder een breinaald miste.
Jou jezelf compleet voor lul zien zetten is erg vermakelijk hoor.quote:
Kind, ik heb al zoveel leuke dingen gedaan vandaag, en zelfs op FOK! posten vind ik leuk.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
Xeno.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
EbollahInsoquote:
Ja, hallo, kunnen we nu weer verder rellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Brave volgelingen.
Je moet wat hè.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Brave volgelingen.
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hallo, kunnen we nu weer verder rellen?
Ja, maar je hebt het in je!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand..
Ik loop al de hele dag aanzetjes te geven, maar het wordt niet opgepakt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over een weekje toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik toen gelachen zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand..
Het leukste was de mail achteraf, dat hij het deed om mij en hak te zettenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik toen gelachen zeg..
Rare avond was dat, eerst hilariteit, toen nonchalance en uiteindelijjk toch iets van schaamte..
Als het meezit, kan ik over een weekje achter de schermen meedoen.quote:
EN ik kreeg allemaal mensen helemaal bezorgd op MSN, vond het toen zooooooooo moeilijk om mee te blijven spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het leukste was de mail achteraf, dat hij het deed om mij en hak te zetten
En ik like"HUH":?
Mails mogen tegenwoordig weer op FOK hè?
Mag jij je @@@ reeks hebben
Inderdaad, maar ik dacht echt totaal dat iemand het serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik toen gelachen zeg..
Rare avond was dat, eerst hilariteit, toen nonchalance en uiteindelijjk toch iets van schaamte..
Eerlijk gezegd deed hij nog het minste. Het idee kwam van hem, maar het idee om een topic te plaatsen werd spontaan geboren en de tekst was ook van mij alleen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het leukste was de mail achteraf, dat hij het deed om mij en hak te zetten
En ik like"HUH":?
Mails mogen tegenwoordig weer op FOK hè?
Mag jij je @@@ reeks hebben
Volgens mij heb jij geen idee hoe mooi deze opmerking is.quote:
Iedereen weet toch dat het van die sneue 9-5 posters zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Xenomaniac het volgende:
Waar zijn Günther en Hellum!?
Die staan zeker alweer lekker in de file..
U rule dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef SG1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd deed hij nog het minste. Het idee kwam van hem, maar het idee om een topic te plaatsen werd spontaan geboren en de tekst was ook van mij alleen.
Arme YPPY idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef SG1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik dacht echt totaal dat iemand het serieus zou nemen.
Ik bleek heel overtuigend te schrijven.
En toen slYPPY condoleancemails kreeg, ging het inderdaad te ver.
Huf-ters! mevrouw Maniac, Hufters!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Iedereen weet toch dat het van die sneue 9-5 posters zijn..
Of op z'n minst een mutatie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Huf-ters! mevrouw Maniac, Hufters!
Ik zeg het u!
Misschien kunnen we er aangifte van doen?
Euhhh oke...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef SG1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoe mooi deze opmerking is.
quote:
....in het Duits.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Euhhh oke...
Wanneer is de crematie dan?? Ik doe de preek wel!
Nou nee, ik zit eigenlijk nog steeds op mijn waarschuwingsmailtje te wachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:07 schreef Havoc het volgende:
Hij was het zat en ging op geheel eigen wijze de crew uit.
Daar bellen we laffer voor, die doet ze aan huis en we krijgen korting.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Wanneer is de crematie dan??
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Ik doe de preek wel!
Gevonden!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef SG1 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een topic in FB gezien waar zó snel zó veel crew aanwezig was.
DOORPOSTEN MET EEN KLOON MAG NIET STOUTERD!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit eigenlijk nog steeds op mijn waarschuwingsmailtje te wachten.
Euuuuj, ik ben Kasta nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DOORPOSTEN MET EEN KLOON MAG NIET STOUTERD!!!!!!!!!!!!111111111
Laffer??? Ow, laat dan maar, want hij cremeert mij mee... En ik kan heel hetero doen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar bellen we laffer voor, die doet ze aan huis en we krijgen korting.
[..]
Hoe zie je dat precies voor je?
Kasta's uitvaart waar gepreekt wordt door een nicht.
Kweenie hoor Waxxer, iets zegt me dat dat niet op zijn plaats is..
Nofi offcourse..
Námens Kasta spreken mag ook niet, vraag maar aan Krea en On_air.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Euuuuj, ik ben Kasta niet.
Ik ben zijn broer en ik spreek slechts námens Kasta.
Ik heb in mijn testament op laten nemen dat mijn as uitgestrooid wordt boven een astmakliniekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laffer??? Ow, laat dan maar, want hij cremeert mij mee... En ik kan heel hetero doen hoorMaar dat is juist niet de bedoeling, Kistanova (in dat geval dan dus) had het niet zo gewild. Maar wie moet dán de preek doen?!
Ja, Yvonne, maarja, als het in de kerk is weet ik niet of dát weer zo verstandig is... 807 moeilijk moeilijk moeilijk....
Oh ja, mijn foutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Námens Kasta spreken mag ook niet, vraag maar aan Krea en On_air..
Zolang het jouw unieke ende originele mening is, mag het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:00 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Oh ja, mijn fout.
Ik ben zijn broer en ik ventileer slechts mijn eigen mening over het hele gebeuren.
Dat zal die kankerlijers goed doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Ik heb in mijn testament op laten nemen dat mijn as uitgestrooid wordt boven een astmakliniek.
Lees je in dude.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef gelly het volgende:
Heb je zo een mirror bij de hand ?
Geen ideequote:
Kasta en static zijn de kroe uitgezet en men vertikt het een rel te creeren, ja, Golfer deed een poging in FB, werd ook al niksquote:
Maffen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Geen idee.
En ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga vannacht weer een oude hobby oppakken?.
Vind je het heel erg als ik dan even ga slapen? ;')quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Geen idee.
En ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga vannacht weer een oude hobby oppakken?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef yvonne het volgende:
ja, Golfer deed een poging
Misschien moet jij zelf eens wat moeite doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kasta en static zijn de kroe uitgezet en men vertikt het een rel te creeren, ja, Golfer deed een poging in FB, werd ook al niks
Neuken? Of klonen tot je dood neervalt?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Geen idee.
!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kasta en static zijn de kroe uitgezet en men vertikt het een rel te creeren, ja, Golfer deed een poging in FB, werd ook al niks
Jaja, het zal wel weer 1 of andere kutgrap zijn. Wanneer wordt bekend dat mijn vertrek een grap was ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
:[w, het LEEK er nieteens op InsoBollah.quote:
Films kijken en tosties eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef Insomaniac het volgende:
Neuken? Of klonen tot je dood neervalt?
Je bent in de war met je verblijf.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef gelly het volgende:
Wanneer wordt bekend dat mijn vertrek een grap was ?
Ach man, jij ken niet eens smaailies.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
:[w, het LEEK er nieteens op InsoBollah.
Tsja..de modjes openen dat topic, al die mensen gaan in dat topic baggeren en het gaat dus alleen maar over tieten, bier en frituren. Ze komen niet meer op de rest van het forum en kunnen hun kennis niet meer verder vergroten en daardoor hebben ze ook geen mening. Schuld van de modjes dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:10 schreef gelly het volgende:
Ik ben veeel te oud om nog rellen te trappen, da's iets voor de jongere generatie. Maar dat zijn allemaal van die patatbekken zonder mening. Dus sja.
Maar ik slik welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach man, jij ken niet eens smaailies.
Karper, brazem, snoek...quote:
Op die automatische roltrap? Jah, jij misschien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:21 schreef -Angel- het volgende:
Katanova was dat niet die potloodventer, of heb ik dan de verkeerde voor?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef SarcastaNova het volgende:
Wat is hier trouwens de bedoeling van?
Waarom kan ik nu in godsnaam nog posten?.
www.fok.be zeker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef Poncho het volgende:
Zijn plan voor werelddominatie hield niet op bij fok.
Op dit moment zoekt hij een grotere uitdaging.
Vriendjespolitiek van Yvonne!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:20 schreef SarcastaNova het volgende:
Wat is hier trouwens de bedoeling van?
Waarom kan ik nu in godsnaam nog posten?.
Gaan we dan weer cyberseksen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Günther het volgende:
[..]omdat Yvonne slikt. (bedankt voor de visual nog).
Groetjes,
Günther.
P.s. Inso, zet je msn es aan.
Groetjes,
Günther.
Die visual is helemaal fucked a .. laat maar ..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:22 schreef Günther het volgende:
[..]omdat Yvonne slikt. (bedankt voor de visual nog).
Groetjes,
Günther.
P.s. Inso, zet je msn es aan.
Groetjes,
Günther.
Bite_me. En dan een jaartal waarvan ik denk van tja, ik kan ze ook jonger krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaan we dan weer cyberseksen?.
met welk adres sta ik in jouw lijst?
Gunter, ik neem aan dat dit resulteert in 'op z'n minst' tieten-foto's?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gaan we dan weer cyberseksen?.
met welk adres sta ik in jouw lijst?
Voor mij wel ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:26 schreef richie29 het volgende:
[..]
Gunter, ik neem aan dat dit resulteert in 'op z'n minst' tieten-foto's?
EY!...eerlijk delen en alquote:
Zo gaat dat hier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:30 schreef Mr-Z het volgende:
Waarom moet ieder topic uitdraaien op tieten topics?![]()
Waarom zitten we anders hier dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:30 schreef Mr-Z het volgende:
Waarom moet ieder topic uitdraaien op tieten topics?![]()
Niet meer doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:33 schreef richie29 het volgende:
geen idee eigenlijk, ik dacht alleen ff stoer mee te doen![]()
Als jij dan braaf je tieten post?quote:
Psiesquote:
Is hij niet in een dorp gaan wonen waar nog geen adsl/kabel beschikbaar is??quote:De echte reden van Kasta's vertrek!
Alsof er hier ook maar iets met vriendjespolitiek besloten wordt.quote:
Niets uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:44 schreef SG1 het volgende:
[..]
Alsof er hier ook maar iets met vriendjespolitiek besloten wordt..
Zoiets zouden jullie nooit doen.quote:
Inderdaad. Alles gebeurd hier op vokomen rationele wijze, naar democratisch inzicht.quote:
Zit zoiets nou in de familie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:50 schreef Tierelier het volgende:
Oh oh, Kasta, wat heb je 't toch weer ver geschopt.
Ik had niet anders van je verwacht.
Groetjes van je lieftallige nichtje.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:50 schreef SG1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alles gebeurd hier op vokomen rationele wijze, naar democratisch inzicht.
Ssst. Sommige geloven het nog.quote:
Sorryquote:
Nou, stel je eens voor.quote:Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Kan je het uit je bek krijgen? Of moest je zelf ook kotsen?quote:Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op US was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken.
quote:Als je op zo'n manier post verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Wat denk je zelf?quote:
dat hij alleen op internet een grote bek had wisten we ook wel.. Maar ik heb er geen ruzie mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hij is zo erg nog niet irl.
Maar oke, ik zal me er niet meer mee bemoeien, je moet echt geen ruzie krijgen met deze man. ;-)
En de rest van het forum is dom?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
hij is gewoon intelligent. denk ik achteraf. ondanks het carbid.
Jij wil zn adres aan Armani sturen zodat ze wat te doen hebben tijdens de ban-tijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef richie29 het volgende:
Ik begin me nou vooral af te vragen of Kasta nou ook in Twente woont. Nog nooit iets van meegekregen eigenlijk...
of ik.quote:
En wat is dat mijne?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik denk er het mijne van...
Kreeg ik dit pareltje namelijk:quote:Whehehehehe aapje! Ik lach je uit!.
.
Actiefeiten tot nu toe:quote:Dat was voor een mentaal gestoorde puber wel te verwachten, volgende stap is al gezet. Mocht justitie niets doen, komen een aantal maten van mij je woning eens grondig onderhanden nemen. Wanneer dat is blijft een verrassing, veel succes!
Je bent in ieder geval gewaarschuwd!
Zet de ranja maar klaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:16 schreef BalZakanova het volgende:
Ah mên, Armanimania's verhaal is al afgezwakt van "Ik weet waar je woont en ik kom je woensdag in elkaar stompen" naar "Ik weet waar je woont en ooit in de verre toekomst zal ik enkele vrienden op je af sturen".
HAHAAAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jou jezelf compleet voor lul zien zetten is erg vermakelijk hoor.
Dat is geen lachen meer, dat is een paard voor schut zetten.quote:
Redux is gewoon gefrustreerd, SG. Niet zo flamen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef SG1 het volgende:
Hey jongens, die TBS Josti is weer online!
Alleen hij heeft de band niet bij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef SG1 het volgende:
Hey jongens, die TBS Josti is weer online!
Jouw geboorte ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:42 schreef Redux het volgende:
sterke grap!
Niet te hard kotsen, je zal het restje intellect er maar zo mee uitkotsen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef Redux het volgende:
gatverdamme ik kots van fok als ik users zoals jullie zie
mwa niet gefrustreerd hoor, ik irriteer me gewoon aan kneuzen als julliequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Redux is gewoon gefrustreerd, SG. Niet zo flamen.
Daar word je behoorlijk gefrustreerd van, of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:46 schreef Redux het volgende:
[..]
mwa niet gefrustreerd hoor, ik irriteer me gewoon aan kneuzen als jullie
Wow dat is echt een gevalletje ontwikkelinghulp.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:45 schreef Redux het volgende:
HAAAAAHAHAHAA nee werkelijk havoc, je hebt supersterke grappen!
Totaal gebrek aan helaas.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Havoc, hoe zat het ook alweer met je ban-rechten?
euthanasie is geen optie zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef Redux het volgende:
wow ja zeg!
Ik heb de hoop dat je er in blijft, eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef Redux het volgende:
ik kom niet bij havoc, hou op
Godverdomme!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:51 schreef Redux het volgende:
wie?
HAAAAAAHAHHAAHAA man hoe verzin je ze?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Ben jij nou nog niet in je eigen braaksel gestikt?
Heb je nog een mooie playstation te koop of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:51 schreef Redux het volgende:
wie?
Genieten van beledingen, valt dat niet onder een uitstervend soort machochisme?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:59 schreef Redux het volgende:
HAAAAHAHAAH da's de beste tot nu toe!
Ah, daar hebben we de cavalerie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Het is masochisme.
De machochist is degene die er niet voor uit durft te komen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Het is masochisme.
Puur taalkundig hoor, niet dat ik er privé iets mee doe. Maar mij met een wapen vergelijken is zeggen dat K...k.... khhhh....khhhhh..... *diep ademhaal* Kastanova een slappe vaatdoek is.quote:
Nou, dat is dan alles behalve machoquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
De machochist is degene die er niet voor uit durft te komen.
Je nageboorte zal het zeker niet kunnen laten iig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Redux het volgende:
wie ik?
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:20 schreef Redux het volgende:
weet ik niet, kon iedereen zijn
Dan moet ie zijn zielige lege 'leven' onder ogen zien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
Probeer het eens uit!
les 1. zoek nooit of te nimmer zo openlijk steun bij je mede mods.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:21 schreef Havoc het volgende:
toch wel manisch die manier van reageren vind je niet CC?
jij weet hoet het zit! goed zeg van jou!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan moet ie zijn zielige lege 'leven' onder ogen zien.![]()
Anders neem jij hem even mee naar R&P..
Ja, we kregen net een mailtje: meld jullie in dit topic, ik kan die helmjostie niet meer aan..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
ah, havoc zoekt support
Gewoon die netwerk kaart uit je pc halen en een paar keer op stampen. Hoeft niet te ingewikkeld.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
maar ik wil het best uitproberen, copycat
hoe kan ik dat knopje weghalen?
Les 1. vraag het aan iemand wiens forum gebied hoofdzakelijk inherent is voor het gedrag van [betreffende user]quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
les 1. zoek nooit of te nimmer zo openlijk steun bij je mede mods.
les 2. who cares.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Les 1. vraag het aan iemand wiens forum gebied hoofdzakelijk inherent is voor het gedrag van [betreffende user]
Maniewie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:21 schreef Havoc het volgende:
toch wel manisch die manier van reageren vind je niet CC?
Ruilen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maniewie?
Je denkt toch niet dat ik echt verstand heb van relaties en psychologie?
Alsof jij weet wat onzin is.
Je zou het met een scheermesje kunnen proberenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
maar ik wil het best uitproberen, copycat
hoe kan ik dat knopje weghalen?
over gilette gesproken, werk jij eigenlijk nog wel eens?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou het met een scheermesje kunnen proberen.
Zou wel willen, maar ik moet Conflict straks al begeleiden op R&Pquote:
Tussen de bedrijven door héél hard!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
over gilette gesproken, werk jij eigenlijk nog wel eens?
kom net uit eindhoven. ff briefinkje opgepikt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen de bedrijven door héél hard!
En jij?
Kijken hoe vlug jij bent als je je door metersdiepe bagger moet worstelen om bij een topic te komen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou...hup, anders is die Dagonet ook zo rap..
Misschien wordt het dan medio volgend jaar wel écht leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
De mods worden echt met het uur grappiger!! Ga zo door!!
En toch, het feit dat redux een bepaalde vrijheid heeft waar hij/zij, ondanks dit kuttopic, geen gebruikt van maakt, duid wel weer een beetje op manische trekjes.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou het met een scheermesje kunnen proberen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef zoalshetis het volgende:
kom net uit eindhoven. ff briefinkje opgepikt.
ik ga echt niet ontkennen dat fok een verslavende uitwerking op mij heeftquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
En toch, het feit dat redux een bepaalde vrijheid heeft waar hij/zij, ondanks dit kuttopic, geen gebruikt van maakt, duid wel weer een beetje op manische trekjes.
wil je erover praten eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:46 schreef Redux het volgende:
[..]
ik ga echt niet ontkennen dat fok een verslavende uitwerking op mij heeft
je weet me te vinden als je later toch denkt dat je erover wil praten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef Redux het volgende:
nee waarom? het is verder geen probleem
Was het maar een grap, of niet soms...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef Redux het volgende:
HAAAAAAAAHAHAAHAAAAHH inktpatronen! hilarisch goede grap!
Ik hoor vaker uit mijn omgeving dat ik komiek zou moeten worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:50 schreef Redux het volgende:
HAAAAAAAAAHAAHAHAAAH inktpatronen! nog beter!
Gelukkig maar, ik zou me anders dusdanig zorgen maken als je de oncontroleerbare drang had om telkens op mij te blijven reageren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Redux het volgende:
ja mooi, maar verder ben ik niet in jou als persoon geinteresseerd hoor
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef Redux het volgende:
je zin is te lang ik heb geen zin om het te lezen
En wat zijn je plannen na het onvermijdelijke slot op dit juweeltje van een topic?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:55 schreef Redux het volgende:
hilarisch, werkelijk
vergeet niet dat jij op mij begon te reageren, ik reageerde al volop op iedereen die hier postte, dus je inkopper is te makkelijk
Hey, dit is entertainment jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef juiced het volgende:
Jezis, get a life. Allemaal!
heb ik al uitgespeeld. De eindbaas is lastigquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef juiced het volgende:
Kasta is de eerste die daar mee is begonnenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef juiced het volgende:
quote:
Ocharme, hij zou omdraaien in zn bureaustoel...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:12 schreef Xennia het volgende:
Het is maar goed dat Kasta niet hoeft te zien dat dit topic allang niet meer om hem draait
En een Cherryflip maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:35 schreef D1 het volgende:
Ocharme, hij zou omdraaien in zn bureaustoel...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
IS zn ban nu langer geworden of niet door t nogmaals klonen?
Dat is wel de opzetquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
IS zn ban nu langer geworden of niet door t nogmaals klonen?
Vertel eens, hij gaat gewoon op vakantie en als ie terug is, is alles weer bij het oude hè? Toch?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn trots opzij zet en met hangende pootjes weer terug komt. Maar misschien kun je deze vraag beter aan hemzelf stellenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vertel eens, hij gaat gewoon op vakantie en als ie terug is, is alles weer bij het oude hè? Toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn trots opzij zet en met hangende pootjes weer terug komt. Maar misschien kun je deze vraag beter aan hemzelf stellen
Verder waarmee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Kasta-no-clone-va, wanneer vertrekt het vliegtuig naar Salou (daar ga je vast heen) en hoe lang blijf je daar? Zodat je bij terugkomst gewoon weer verder kan gaan.
ooooooooooo lord Kumbayaaaaaa oooooooooooo lord kumbayaaquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:07 schreef D1 het volgende:
Fok! is vergevingsgezind![]()
"Kumbaya My Lord, Kumbayaaaaaaah"
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |