ik ga echt niet ontkennen dat fok een verslavende uitwerking op mij heeftquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:41 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
En toch, het feit dat redux een bepaalde vrijheid heeft waar hij/zij, ondanks dit kuttopic, geen gebruikt van maakt, duid wel weer een beetje op manische trekjes.
wil je erover praten eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:46 schreef Redux het volgende:
[..]
ik ga echt niet ontkennen dat fok een verslavende uitwerking op mij heeft
je weet me te vinden als je later toch denkt dat je erover wil praten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef Redux het volgende:
nee waarom? het is verder geen probleem
Was het maar een grap, of niet soms...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:49 schreef Redux het volgende:
HAAAAAAAAHAHAAHAAAAHH inktpatronen! hilarisch goede grap!
Ik hoor vaker uit mijn omgeving dat ik komiek zou moeten worden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:50 schreef Redux het volgende:
HAAAAAAAAAHAAHAHAAAH inktpatronen! nog beter!
Gelukkig maar, ik zou me anders dusdanig zorgen maken als je de oncontroleerbare drang had om telkens op mij te blijven reageren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:52 schreef Redux het volgende:
ja mooi, maar verder ben ik niet in jou als persoon geinteresseerd hoor
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:53 schreef Redux het volgende:
je zin is te lang ik heb geen zin om het te lezen
En wat zijn je plannen na het onvermijdelijke slot op dit juweeltje van een topic?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:55 schreef Redux het volgende:
hilarisch, werkelijk
vergeet niet dat jij op mij begon te reageren, ik reageerde al volop op iedereen die hier postte, dus je inkopper is te makkelijk
Hey, dit is entertainment jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef juiced het volgende:
Jezis, get a life. Allemaal!
heb ik al uitgespeeld. De eindbaas is lastigquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef juiced het volgende:
Kasta is de eerste die daar mee is begonnenquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:38 schreef juiced het volgende:
quote:
Ocharme, hij zou omdraaien in zn bureaustoel...quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:12 schreef Xennia het volgende:
Het is maar goed dat Kasta niet hoeft te zien dat dit topic allang niet meer om hem draait
En een Cherryflip maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:35 schreef D1 het volgende:
Ocharme, hij zou omdraaien in zn bureaustoel...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
IS zn ban nu langer geworden of niet door t nogmaals klonen?
Dat is wel de opzetquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
IS zn ban nu langer geworden of niet door t nogmaals klonen?
Vertel eens, hij gaat gewoon op vakantie en als ie terug is, is alles weer bij het oude hè? Toch?quote:
Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn trots opzij zet en met hangende pootjes weer terug komt. Maar misschien kun je deze vraag beter aan hemzelf stellenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vertel eens, hij gaat gewoon op vakantie en als ie terug is, is alles weer bij het oude hè? Toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij zijn trots opzij zet en met hangende pootjes weer terug komt. Maar misschien kun je deze vraag beter aan hemzelf stellen
Verder waarmee?quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:15 schreef Dirkh het volgende:
Kasta-no-clone-va, wanneer vertrekt het vliegtuig naar Salou (daar ga je vast heen) en hoe lang blijf je daar? Zodat je bij terugkomst gewoon weer verder kan gaan.
ooooooooooo lord Kumbayaaaaaa oooooooooooo lord kumbayaaquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:07 schreef D1 het volgende:
Fok! is vergevingsgezind![]()
"Kumbaya My Lord, Kumbayaaaaaaah"
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |