Genieten van beledingen, valt dat niet onder een uitstervend soort machochisme?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:59 schreef Redux het volgende:
HAAAAHAHAAH da's de beste tot nu toe!
Ah, daar hebben we de cavalerie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Het is masochisme.
De machochist is degene die er niet voor uit durft te komen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Het is masochisme.
Puur taalkundig hoor, niet dat ik er privé iets mee doe. Maar mij met een wapen vergelijken is zeggen dat K...k.... khhhh....khhhhh..... *diep ademhaal* Kastanova een slappe vaatdoek is.quote:
Nou, dat is dan alles behalve machoquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:06 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
De machochist is degene die er niet voor uit durft te komen.
Je nageboorte zal het zeker niet kunnen laten iig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Redux het volgende:
wie ik?
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:20 schreef Redux het volgende:
weet ik niet, kon iedereen zijn
Dan moet ie zijn zielige lege 'leven' onder ogen zien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:18 schreef Copycat het volgende:
Probeer het eens uit!
les 1. zoek nooit of te nimmer zo openlijk steun bij je mede mods.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:21 schreef Havoc het volgende:
toch wel manisch die manier van reageren vind je niet CC?
jij weet hoet het zit! goed zeg van jou!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Dan moet ie zijn zielige lege 'leven' onder ogen zien.![]()
Anders neem jij hem even mee naar R&P..
Ja, we kregen net een mailtje: meld jullie in dit topic, ik kan die helmjostie niet meer aan..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
ah, havoc zoekt support
Gewoon die netwerk kaart uit je pc halen en een paar keer op stampen. Hoeft niet te ingewikkeld.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
maar ik wil het best uitproberen, copycat
hoe kan ik dat knopje weghalen?
Les 1. vraag het aan iemand wiens forum gebied hoofdzakelijk inherent is voor het gedrag van [betreffende user]quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
les 1. zoek nooit of te nimmer zo openlijk steun bij je mede mods.
les 2. who cares.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef Havoc het volgende:
[..]
Les 1. vraag het aan iemand wiens forum gebied hoofdzakelijk inherent is voor het gedrag van [betreffende user]
Maniewie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:21 schreef Havoc het volgende:
toch wel manisch die manier van reageren vind je niet CC?
Ruilen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maniewie?
Je denkt toch niet dat ik echt verstand heb van relaties en psychologie?
Alsof jij weet wat onzin is.
Je zou het met een scheermesje kunnen proberenquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef Redux het volgende:
maar ik wil het best uitproberen, copycat
hoe kan ik dat knopje weghalen?
over gilette gesproken, werk jij eigenlijk nog wel eens?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou het met een scheermesje kunnen proberen.
Zou wel willen, maar ik moet Conflict straks al begeleiden op R&Pquote:
Tussen de bedrijven door héél hard!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
over gilette gesproken, werk jij eigenlijk nog wel eens?
kom net uit eindhoven. ff briefinkje opgepikt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen de bedrijven door héél hard!
En jij?
Kijken hoe vlug jij bent als je je door metersdiepe bagger moet worstelen om bij een topic te komen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou...hup, anders is die Dagonet ook zo rap..
Misschien wordt het dan medio volgend jaar wel écht leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
De mods worden echt met het uur grappiger!! Ga zo door!!
En toch, het feit dat redux een bepaalde vrijheid heeft waar hij/zij, ondanks dit kuttopic, geen gebruikt van maakt, duid wel weer een beetje op manische trekjes.quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou het met een scheermesje kunnen proberen.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:33 schreef zoalshetis het volgende:
kom net uit eindhoven. ff briefinkje opgepikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |