dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef Mr-Z het volgende:
wat denken jullie dat de echte rede is?
Huilliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
[..]
dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!
Redux, je bent toch wel sarcastisch hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
[..]
dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!
Pas maar op straks moet jij ook het veld ruimenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Als er iemand sneu is ben jij het wel.
huh? ik zeg juist dat ik ze stoer vind! waar zeg ik dat ik ze sneu vind??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Troonrede bedoelt ie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Redennnnnnnnnnnnnnnnnnnn godsamme!
verander ffquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Redennnnnnnnnnnnnnnnnnnn godsamme!
klik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Lachwekkend, inderdaad.quote:
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.quote:
Ze mogen niet meer naar buiten, maar krijgen nu een internetverbinding. Kennelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.
Virtueel de mongool uit hangen, hoe sociaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer naar buiten, maar krijgen nu een internetverbinding. Kennelijk.
hallo, waar had ik het over sneu??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.
Ach, ze doen niemand kwaad en als je weet wat een gebreken die mensen hebben, dan neem je het ook niet zo serieus meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Virtueel de mongool uit hangen, hoe sociaal..
Het spat lately van al je posts af, Redux.quote:
ik dacht dat jij iets leuks ging doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
Het spat lately van al je posts af, Redux.
Zit er een drol dwars ofzo?
Dit is 'm.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
Nu moest iktoch echt lachen, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef DamagedBrain het volgende:
Hij is weg omdat zijn moeder een breinaald miste.
Jou jezelf compleet voor lul zien zetten is erg vermakelijk hoor.quote:
Kind, ik heb al zoveel leuke dingen gedaan vandaag, en zelfs op FOK! posten vind ik leuk.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
Xeno.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
EbollahInsoquote:
Ja, hallo, kunnen we nu weer verder rellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Brave volgelingen.
Je moet wat hè.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Brave volgelingen.
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hallo, kunnen we nu weer verder rellen?
Ja, maar je hebt het in je!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand..
Ik loop al de hele dag aanzetjes te geven, maar het wordt niet opgepakt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over een weekje toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik toen gelachen zeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:40 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand..
Het leukste was de mail achteraf, dat hij het deed om mij en hak te zettenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik toen gelachen zeg..
Rare avond was dat, eerst hilariteit, toen nonchalance en uiteindelijjk toch iets van schaamte..
Als het meezit, kan ik over een weekje achter de schermen meedoen.quote:
EN ik kreeg allemaal mensen helemaal bezorgd op MSN, vond het toen zooooooooo moeilijk om mee te blijven spelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het leukste was de mail achteraf, dat hij het deed om mij en hak te zetten
En ik like"HUH":?
Mails mogen tegenwoordig weer op FOK hè?
Mag jij je @@@ reeks hebben
Inderdaad, maar ik dacht echt totaal dat iemand het serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik toen gelachen zeg..
Rare avond was dat, eerst hilariteit, toen nonchalance en uiteindelijjk toch iets van schaamte..
Eerlijk gezegd deed hij nog het minste. Het idee kwam van hem, maar het idee om een topic te plaatsen werd spontaan geboren en de tekst was ook van mij alleen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het leukste was de mail achteraf, dat hij het deed om mij en hak te zetten
En ik like"HUH":?
Mails mogen tegenwoordig weer op FOK hè?
Mag jij je @@@ reeks hebben
Volgens mij heb jij geen idee hoe mooi deze opmerking is.quote:
Iedereen weet toch dat het van die sneue 9-5 posters zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef Xenomaniac het volgende:
Waar zijn Günther en Hellum!?
Die staan zeker alweer lekker in de file..
U rule dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:46 schreef SG1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd deed hij nog het minste. Het idee kwam van hem, maar het idee om een topic te plaatsen werd spontaan geboren en de tekst was ook van mij alleen.
Arme YPPY idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:45 schreef SG1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik dacht echt totaal dat iemand het serieus zou nemen.
Ik bleek heel overtuigend te schrijven.
En toen slYPPY condoleancemails kreeg, ging het inderdaad te ver.
Huf-ters! mevrouw Maniac, Hufters!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:48 schreef Insomaniac het volgende:
Iedereen weet toch dat het van die sneue 9-5 posters zijn..
Of op z'n minst een mutatie!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Huf-ters! mevrouw Maniac, Hufters!
Ik zeg het u!
Misschien kunnen we er aangifte van doen?
Euhhh oke...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:47 schreef SG1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoe mooi deze opmerking is.
quote:
....in het Duits.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Euhhh oke...
Wanneer is de crematie dan?? Ik doe de preek wel!
Nou nee, ik zit eigenlijk nog steeds op mijn waarschuwingsmailtje te wachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:07 schreef Havoc het volgende:
Hij was het zat en ging op geheel eigen wijze de crew uit.
Daar bellen we laffer voor, die doet ze aan huis en we krijgen korting.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Wanneer is de crematie dan??
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Ik doe de preek wel!
Gevonden!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef SG1 het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een topic in FB gezien waar zó snel zó veel crew aanwezig was.
DOORPOSTEN MET EEN KLOON MAG NIET STOUTERD!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit eigenlijk nog steeds op mijn waarschuwingsmailtje te wachten.
Euuuuj, ik ben Kasta nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
DOORPOSTEN MET EEN KLOON MAG NIET STOUTERD!!!!!!!!!!!!111111111
Laffer??? Ow, laat dan maar, want hij cremeert mij mee... En ik kan heel hetero doen hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:53 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Daar bellen we laffer voor, die doet ze aan huis en we krijgen korting.
[..]
Hoe zie je dat precies voor je?
Kasta's uitvaart waar gepreekt wordt door een nicht.
Kweenie hoor Waxxer, iets zegt me dat dat niet op zijn plaats is..
Nofi offcourse..
Námens Kasta spreken mag ook niet, vraag maar aan Krea en On_air.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Euuuuj, ik ben Kasta niet.
Ik ben zijn broer en ik spreek slechts námens Kasta.
Ik heb in mijn testament op laten nemen dat mijn as uitgestrooid wordt boven een astmakliniekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laffer??? Ow, laat dan maar, want hij cremeert mij mee... En ik kan heel hetero doen hoorMaar dat is juist niet de bedoeling, Kistanova (in dat geval dan dus) had het niet zo gewild. Maar wie moet dán de preek doen?!
Ja, Yvonne, maarja, als het in de kerk is weet ik niet of dát weer zo verstandig is... 807 moeilijk moeilijk moeilijk....
Oh ja, mijn foutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Námens Kasta spreken mag ook niet, vraag maar aan Krea en On_air..
Zolang het jouw unieke ende originele mening is, mag het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:00 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Oh ja, mijn fout.
Ik ben zijn broer en ik ventileer slechts mijn eigen mening over het hele gebeuren.
Dat zal die kankerlijers goed doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:59 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Ik heb in mijn testament op laten nemen dat mijn as uitgestrooid wordt boven een astmakliniek.
Lees je in dude.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:05 schreef gelly het volgende:
Heb je zo een mirror bij de hand ?
Geen ideequote:
Kasta en static zijn de kroe uitgezet en men vertikt het een rel te creeren, ja, Golfer deed een poging in FB, werd ook al niksquote:
Maffen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Geen idee.
En ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga vannacht weer een oude hobby oppakken?.
Vind je het heel erg als ik dan even ga slapen? ;')quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef SarcastaNova het volgende:
[..]
Geen idee.
En ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga vannacht weer een oude hobby oppakken?.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:06 schreef yvonne het volgende:
ja, Golfer deed een poging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |