dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:06 schreef Mr-Z het volgende:
wat denken jullie dat de echte rede is?
Huilliequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
[..]
dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!
Redux, je bent toch wel sarcastisch hè?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:08 schreef Redux het volgende:
[..]
dat hij graag stoer wil doen voor z'n vriendje kreator. ik vind kastanova in ieder geval heel stoer. net als dat ik kreator stoer vind!
Pas maar op straks moet jij ook het veld ruimenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Als er iemand sneu is ben jij het wel.
huh? ik zeg juist dat ik ze stoer vind! waar zeg ik dat ik ze sneu vind??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Troonrede bedoelt ie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Redennnnnnnnnnnnnnnnnnnn godsamme!
verander ffquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
Redennnnnnnnnnnnnnnnnnnn godsamme!
klik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
[..]
Huillie.
Lachwekkend, inderdaad.quote:
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.quote:
Ze mogen niet meer naar buiten, maar krijgen nu een internetverbinding. Kennelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.
Virtueel de mongool uit hangen, hoe sociaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:27 schreef SG1 het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer naar buiten, maar krijgen nu een internetverbinding. Kennelijk.
hallo, waar had ik het over sneu??quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nu eindelijk wat aan die TBS-ers zouden gaan doen.
Ach, ze doen niemand kwaad en als je weet wat een gebreken die mensen hebben, dan neem je het ook niet zo serieus meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Virtueel de mongool uit hangen, hoe sociaal..
Het spat lately van al je posts af, Redux.quote:
ik dacht dat jij iets leuks ging doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
Het spat lately van al je posts af, Redux.
Zit er een drol dwars ofzo?
Dit is 'm.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
Nu moest iktoch echt lachen, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:11 schreef DamagedBrain het volgende:
Hij is weg omdat zijn moeder een breinaald miste.
Jou jezelf compleet voor lul zien zetten is erg vermakelijk hoor.quote:
Kind, ik heb al zoveel leuke dingen gedaan vandaag, en zelfs op FOK! posten vind ik leuk.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
Xeno.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Is dit 'm?
EbollahInsoquote:
Ja, hallo, kunnen we nu weer verder rellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Brave volgelingen.
Je moet wat hè.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef Insomaniac het volgende:
Brave volgelingen.
Ik wacht nog even. De vorige keer dat ik aanzette, liep het een beetje uit de hand.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hallo, kunnen we nu weer verder rellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |