Sorryquote:
Nou, stel je eens voor.quote:Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Kan je het uit je bek krijgen? Of moest je zelf ook kotsen?quote:Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op US was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken.
quote:Als je op zo'n manier post verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Wat denk je zelf?quote:
dat hij alleen op internet een grote bek had wisten we ook wel.. Maar ik heb er geen ruzie mee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:11 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hij is zo erg nog niet irl.
Maar oke, ik zal me er niet meer mee bemoeien, je moet echt geen ruzie krijgen met deze man. ;-)
En de rest van het forum is dom?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
hij is gewoon intelligent. denk ik achteraf. ondanks het carbid.
Jij wil zn adres aan Armani sturen zodat ze wat te doen hebben tijdens de ban-tijd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:55 schreef richie29 het volgende:
Ik begin me nou vooral af te vragen of Kasta nou ook in Twente woont. Nog nooit iets van meegekregen eigenlijk...
of ik.quote:
En wat is dat mijne?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:47 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik denk er het mijne van...
Kreeg ik dit pareltje namelijk:quote:Whehehehehe aapje! Ik lach je uit!.
.
Actiefeiten tot nu toe:quote:Dat was voor een mentaal gestoorde puber wel te verwachten, volgende stap is al gezet. Mocht justitie niets doen, komen een aantal maten van mij je woning eens grondig onderhanden nemen. Wanneer dat is blijft een verrassing, veel succes!
Je bent in ieder geval gewaarschuwd!
Zet de ranja maar klaar.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:16 schreef BalZakanova het volgende:
Ah mên, Armanimania's verhaal is al afgezwakt van "Ik weet waar je woont en ik kom je woensdag in elkaar stompen" naar "Ik weet waar je woont en ooit in de verre toekomst zal ik enkele vrienden op je af sturen".
HAHAAAHAHAHAquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jou jezelf compleet voor lul zien zetten is erg vermakelijk hoor.
Dat is geen lachen meer, dat is een paard voor schut zetten.quote:
Redux is gewoon gefrustreerd, SG. Niet zo flamen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef SG1 het volgende:
Hey jongens, die TBS Josti is weer online!
Alleen hij heeft de band niet bij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:38 schreef SG1 het volgende:
Hey jongens, die TBS Josti is weer online!
Jouw geboorte ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:42 schreef Redux het volgende:
sterke grap!
Niet te hard kotsen, je zal het restje intellect er maar zo mee uitkotsen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:43 schreef Redux het volgende:
gatverdamme ik kots van fok als ik users zoals jullie zie
mwa niet gefrustreerd hoor, ik irriteer me gewoon aan kneuzen als julliequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Redux is gewoon gefrustreerd, SG. Niet zo flamen.
Daar word je behoorlijk gefrustreerd van, of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:46 schreef Redux het volgende:
[..]
mwa niet gefrustreerd hoor, ik irriteer me gewoon aan kneuzen als jullie
Wow dat is echt een gevalletje ontwikkelinghulp.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:45 schreef Redux het volgende:
HAAAAAHAHAHAA nee werkelijk havoc, je hebt supersterke grappen!
Totaal gebrek aan helaas.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:46 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Havoc, hoe zat het ook alweer met je ban-rechten?
euthanasie is geen optie zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:47 schreef Redux het volgende:
wow ja zeg!
Ik heb de hoop dat je er in blijft, eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:49 schreef Redux het volgende:
ik kom niet bij havoc, hou op
Godverdomme!quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:51 schreef Redux het volgende:
wie?
HAAAAAAHAHHAAHAA man hoe verzin je ze?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Ben jij nou nog niet in je eigen braaksel gestikt?
Heb je nog een mooie playstation te koop of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:51 schreef Redux het volgende:
wie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |