quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende:
Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Als er verder geen andere gemaakt worden lijkt dit me voorlopig wel goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:25 schreef whoops het volgende:
Mjah... Dan moet er maar een nieuwe gemaakt worden oder so etwas...
Jammer dat je nu al gaatquote:
Afgedankt, in een hoekje gedrukt, nutteloos that's mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat zeg je nu, ben je afgedankt
zo slecht zie je er toch niet uit![]()
1.64, precies groot genoegquote:
Je kan niet alles hebben he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ook nog een computer-gegenereerde ook![]()
Vette foto! Die bewaar ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:26 schreef Litso het volgende:
[[url=http://litso.com/i/poes/bier.jpg]afbeelding][/url]<div style="width: 398px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Ik heb bezoek
Sweet dreams ksquote:
Mee eens ja, en als we nog ff doorgaan zit deze ook zo weer vol dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:26 schreef onderjas het volgende:
[..]
Moet een modje maar de OP regelen zeg ik
Hij is wat groot...quote:
Deze was eerder...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:28 schreef Zebbie het volgende:
[BeF] #22 Friet is friet maar geen bier.
Hier maar even verder
Ze lijkt op mijn Cyanquote:
En te vroeg...quote:
Slotje dan maar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:28 schreef Zebbie het volgende:
[BeF] #22 Friet is friet maar geen bier.
Hier maar even verder
Dat weet ik ook wel, maar die andere heeft een OPquote:
Deze die je nu hebt is mooierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zal mijn oude ava maar weer eens tevoorschijn halen
Ik zie het, dan moet slax maar voor een OP zorgenquote:
Nvmquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zie het, dan moet slax maar voor een OP zorgen
Jupquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zie het, dan moet slax maar voor een OP zorgen
Linkje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:31 schreef JohnHancock het volgende:
Stomme slaar, ik heb er even een topic over geopend hoor.
John.
Okay, dan hou ik deze nog ffquote:
HJquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef Slarioux het volgende:
Zo. En nu ga ik lekker devven met mijn vrinden Hertog Jan en foobar2000.
Bedankt voor de OPquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef Slarioux het volgende:
Die heeft ook wel wat enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay, dan hou ik deze nog ff
Vond die oude toch ook wel mooi hoor
Huilliequote:
Onze test pc op het werk heet ook Hertog Janquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef Slarioux het volgende:
Diovarusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heeft ook wel wat enzo.
maar ik vind je huidige liev'er
Welke was die oude eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Diovarushad die voor mij gemaakt.
Past dus beter bij mijn OT?
joezequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:37 schreef Litso het volgende:
OP staat op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BeF/
Ik meen die nog te herrineren van toen ik net of fok zat, maar niets is zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die als foto in haar fotoboek staat![]()
Als je 1 quote in 2 delen plaatstquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:39 schreef Litso het volgende:
Slar wat is een quotesplitter?
Dat was vroegah, toen we nog echte biertopics op Fok! haddenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik meen die nog te herrineren van toen ik net of fok zat, maar niets is zeker
Handig [/inkoppertje]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:39 schreef Litso het volgende:
Slar wat is een quotesplitter?
Jah dat dacht ik al, maar heb je daar een sneltoets ofzo voor? (zie je eigen sig, je zegt dat ie het weer doet...)quote:
Om 8 uur sochtends...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:42 schreef JohnHancock het volgende:
Waar blijven die lijstjesverdomme
Het bier is bijna op.
John.
Hij deed het eerst verkeerd, hij deed gewoon quoten ipv splitenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik al, maar heb je daar een sneltoets ofzo voor? (zie je eigen sig, je zegt dat ie het weer doet...)
Dan zal ik er met nummer 114 nog wat wel niet meer bij geweest zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was vroegah, toen we nog echte biertopics op Fok! hadden![]()
Dat laatste...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef onderjas het volgende:
Doet mijn F5 het niet, of is het hier stil?
Nachbar mênquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was vroegah, toen we nog echte biertopics op Fok! hadden![]()
Het is weer wat rustiger geworden, maar er is ook niet echt een onderwerpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef onderjas het volgende:
Doet mijn F5 het niet, of is het hier stil?
Insgelijks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, John.
Vraag me nu toch echt af van wie je een kloon bent
NBquote:
Ik dacht vandaag even Bendeleider, maar dat is niet zo'n oldbie, BrauN lijkt me ook sterkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, John.
Hou eens op met pimpen jij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet zo snel meer posten want mijn kat ligt in de weg
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, John.
Uithuilen op mijn schouder?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
NB
* PrintScreen tranen in ogen heeft nu als ze terugdenkt aan de NB
Nachtbar was coolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
NB
* PrintScreen tranen in ogen heeft nu als ze terugdenkt aan de NB
Sinds vandaag eet een slaapt mijn gerbil weer de hele dag, dus weer een zorg minderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet zo snel meer posten want mijn kat ligt in de weg
Doe eens een klein beetje lekken?quote:
quote:
GVD nu bezorg je me ook nog eens slapeloze nachten als je niet verteld wie je bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:46 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Nachtbar was cool![]()
Maarja, verleden tijd he, nu hebben we BeF
John.
Ik plaatste vanmiddag nog een link mênquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
voor de 2e keer, WTF is een gerbil?
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
GVD nu bezorg je me ook nog eens slapeloze nachten als je niet verteld wie je bent
Doe eens mailen anders naar me
Weer een goeie vraag!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
John.
http://pantransit.reptile(...)24/mouse-gerbil1.jpgquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:48 schreef JohnHancock het volgende:
Ohja, slaar je tellert staat bijna op 100k, je avatar danleuk he.
John.
Heb je dan wel je breedtestreepshirt aan?quote:
Een soort hamster toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Ja, die heb ik een paar dagen geleden weer moeten resettenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:48 schreef JohnHancock het volgende:
Ohja, slaar je tellert staat bijna op 100k, je avatar danleuk he.
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef Litso het volgende:
PrintScreen is geen man?
Ik denk ik kijk ff, staat ie gewoon op 50010quote:
Trek dan ook gelijk dat feauteauxbouque open.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen eerst dat ik een man ben
Litso.com delete*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef Litso het volgende:
*f5 scriptje weer opzoekt.
Maar DP nietquote:
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste keer dat ik je tegen kwam ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je hem zou kunnen posten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef Litso het volgende:
*f5 scriptje weer opzoekt.
Woeiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:50 schreef Litso het volgende:
Slar ik zag pieter vandaag op The Box
ik ben er nog steeds niet helemaal over heen
Gewoon veel reageren mênquote:
Of check het profielquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:50 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Trek dan ook gelijk dat feauteauxbouque open.
Ik!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of check het profiel
Alhoewel, ik ken er die zeggen vrouw te zijn en dat zijn toch echt mannen
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Da's eng mênquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of check het profiel
Waaraan merk je dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of check het profiel
Heej ik ben geen sararaatsquote:
Slarioux Bijv.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of check het profiel
Iets in de buurt vanquote:
Jij!quote:
Moet lukkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:54 schreef JohnHancock het volgende:
Nou ff deze nog vol voor 02:00 uur
John.
Ons./quote:
Deze zat er maar 2 vandaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:42 schreef JohnHancock het volgende:
Waar blijven die lijstjesverdomme
Het bier is bijna op.
John.
Heb je dit weleens gelezen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:55 schreef Litso het volgende:
*nu pas ziet dat Slari vrouw in z'n profiel heeft...
Jij kan niet eens denken denk ikquote:
Nope, das internetquote:
Ik heb die op msnquote:
Dat is best triestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
Nou ja iig 2 die posten met klonen als vrouw en man zijn
quote:
Annelippe?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Roflzor
(btw Post hier alles wat rood is! 3x raden aan wie ik dacht)
Je hebt geen kutkop. En nu posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel nu dat ik een kutkop zou hebben, dan zou ik sara toch aardig benaderen met de foto
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel nu dat ik een kutkop zou hebben, dan zou ik sara toch aardig benaderen met de foto
En als dat dan toch zo is moet je wel een foto posten terwijl je een wortel eet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig jongen?quote:
Ja. Godverdomme iedereen die ik lief vind gaat er met dingen vandoor die wat voor me betekenen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is de kat er met je bril vandoor? +7 lef.
True en nopequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt geen kutkop. En nu posten.
Of fotovanprintscreen@litso.com
Daar ben ik ook acher gekomen toen ik met die PI's wilde klotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Breuls heeft sommige speciale PI's door [afbeelding] vervangen.
+10 diepzinnig en +6 potentiele broertje-van-Loesje poster.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Godverdomme iedereen die ik lief vind gaat er met dingen vandoor die wat voor me betekenen.
-10 onder de gordel?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, verdomme waarom weet ik neit hoe je die PI gebruikt?
[13.gif]
Zebbie
Wortelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:00 schreef Litso het volgende:
[..]
En als dat dan toch zo is moet je wel een foto posten terwijl je een wortel eet...
en nog eens 15 punten voor de inzet. Dat was 23 cent toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
+10 diepzinnig en +6 potentiele broertje-van-Loesje poster.
Omdat jij john bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, verdomme waarom weet ik neit hoe je die PI gebruikt?
[13.gif]
John.
Zo moeilijk zijn die dingen toch niet?quote:
Dat wordt weer gezellig in Frankrijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]
en nog eens 15 punten voor de inzet. Dat was 23 cent toch?
Uurtje of acht meestal, iig voordat ik m'n nest uit benquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef JohnHancock het volgende:
Zebbie, jij begrijpt mij![]()
John.
PS hoelaat kwamen die lijstjes ookweer?
Yep, tis nu idd irritant, maar het fotoboek krijgt eerst nieuwe layouts en dergelijke.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef Litso het volgende:
Ga jij trouwens ook over de volgorde van de knopjes hierzo? ----->
De profielknop moet weer helemaal links!
Dear John,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef JohnHancock het volgende:
Zebbie, jij begrijpt mij![]()
John.
PS hoelaat kwamen die lijstjes ookweer?
Wel als je geen idee hebt hoe je dat aan moet pakenquote:
Die knopjes zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, tis nu idd irritant, maar het fotoboek krijgt eerst nieuwe layouts en dergelijke.
Censuur mén... censuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:06 schreef JohnHancock het volgende:
Slaar, wat heeft dit te betekenen?
[..]
John.
Ik heb fokblock.xpi binnen gehaaldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:05 schreef Litso het volgende:
John en Zebbie:
http://fokblock.blogspot.com/
dit ding installeren en jullie kunnen het ook.
NieT?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
DooT?
1 | javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('voer PI nummer in',14);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})(); |
Ja eh, ik kwam online via een linkje van een vriend en heb de hele dag dit explorer scherm open gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel FireFox gebruiken he
of je download fokblockquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[ code verwijderd ]
Voor de PI's
Even als favoriet toevoegen en je kunt die mooie PI's bebruiken. 49 is dat pijltjes icoon...
NIks mis met de layoutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:10 schreef onderjas het volgende:
De layout
En dat moet ik snappen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[ code verwijderd ]
Voor de PI's
Even als favoriet toevoegen en je kunt die mooie PI's bebruiken. 49 is dat pijltjes icoon...
"Dat klopt, je hebt fok-block.xpi bin-nen-ge-haald. Je bent een gro-te knul! Hier is een ijs-je. Lek-ker, met sj-ko-la.quote:
zoek!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
Wtf? ik heb nou fokblok mmkay?
En dan?
John.
Naar de instellingen daarvan gaan en Quickreply PI's aanzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
Wtf? ik heb nou fokblok mmkay?
En dan?
John.
Wél FF inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Dat klopt, je hebt fok-block.xpi bin-nen-ge-haald. Je bent een gro-te knul! Hier is een ijs-je. Lek-ker, met sj-ko-la.
[afbeelding]
En in mijn post: "Geen firefox?"
Hier nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:13 schreef JohnHancock het volgende:
HEY FOKBLOK JE VERNEUKT DE LAYOUT
MVG,
John.
Het is fokblock met ckquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:13 schreef JohnHancock het volgende:
HEY FOKBLOK JE VERNEUKT DE LAYOUT
MVG,
John.
49 zijn die pijltjes, de rest weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef JohnHancock het volgende:
btw, waar staat een lijst met mogelijke nummertjes voor PI's?
John.
Jepz, alleen niet om kwart over 2 's nachtsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef Litso het volgende:
* Litso gaat ff wat huishoudelijke klusjes doen...
moet ook gebeuren he
zijn verwijdert volgens mij, ik kan ze niet vinden namelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef JohnHancock het volgende:
btw, waar staat een lijst met mogelijke nummertjes voor PI's?
John.
Overdag doe ik al helemaal niks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jepz, alleen niet om kwart over 2 's nachts
Trustenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef onderjas het volgende:
Ik ga naar bed, doei.
Hoi ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:16 schreef Zebbie het volgende:
Ik reageer met een quickpi
Gaat rustig worden hierquote:
Slaap lekker onderjasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef onderjas het volgende:
Ik ga naar bed, doei.
Die zijn er niet eens meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
49 zijn die pijltjes, de rest weet ik niet.
Jij bent echt into de dagcijfers he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:17 schreef JohnHancock het volgende:
Truste onderjas, en jij ook PS![]()
Morgen om 8 uur op he, om de lijstjes te koekeloeren.
John.
die tijd staat volgens mij niet echt vast maar ja:Pquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:17 schreef JohnHancock het volgende:
Truste onderjas, en jij ook PS![]()
Morgen om 8 uur op he, om de lijstjes te koekeloeren.
John.
Idd!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:17 schreef Zebbie het volgende:
Quickpi's zijn Dé uitkoms mên!
Jammer, dan blijf ik alleen overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:20 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga er ook maar eens in![]()
toedels
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:20 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga er ook maar eens in![]()
toedels
John.
We zijn de enige 2 hier?quote:
Bij mij ook, maar ff opnieuw opgestartquote:
Trustenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:21 schreef Litso het volgende:
truste allemaal!
Tuurlijk, minder dan 50 reacties moet in 5 minuten gepiept zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:22 schreef Mailbox het volgende:
heej zebbiewe spammen deze topic gewoon nog even vol oke
Ik iig nog niet, kan nog wel een uurtje op blijven in principe.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:22 schreef Rabrynil het volgende:
Gaat iedereen nu al slapen ofzo?
Ik ben er ondertussen aan gewend geraakt dat fok! die kuren heeft, wacht dus geduldig af tot het weer goed draaitquote:
Vertel ons meerquote:
Ik had nergens last van...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen aan gewend geraakt dat fok! die kuren heeft, wacht dus geduldig af tot het weer goed draait
Ik ben dan altijd bang dat het uitvalt en begin als een gek alles opnieuw op te startenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen aan gewend geraakt dat fok! die kuren heeft, wacht dus geduldig af tot het weer goed draait
Ze worden kwalitatief al beter...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:24 schreef Mailbox het volgende:
[..]
HEEJ RABRYNIL jjaaa... ik heb een nieuwe skype account
Mathijsbroodje
Volgens mij wordt het tijd voor jou om te gaan slapenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:24 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Mathijsbroodje
ik ben Mailbox ...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:25 schreef Litso het volgende:
John is wel okay.
En al helemaal als het is wie ik denk dat het is!
(of ben jij het Mailbox?)
Refreshen was ff traagquote:
waarom dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd voor jou om te gaan slapen
Heet hij toevallig Barry van Dam?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:25 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ik ben Mailbox ...
nee john is een vriend van me hij woont ook in beek en donk![]()
Klinkt iig alsof je nog geen idee hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:25 schreef Litso het volgende:
John is wel okay.
En al helemaal als het is wie ik denk dat het is!
(of ben jij het Mailbox?)
Junkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat het uitvalt en begin als een gek alles opnieuw op te starten
nee , ik mag niet zijn naam zeggen want dadelijk kent iedereen hem ofzoiets zei hij vanmiddagquote:
nee je mag het niet zeggen of nee hij heet geen barry?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:27 schreef Mailbox het volgende:
[..]
nee , ik mag niet zijn naam zeggen want dadelijk kent iedereen hem ofzoiets zei hij vanmiddag
quote:
Daaromquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:24 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Mathijsbroodje
hij heet geen barryquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:27 schreef Litso het volgende:
[..]
nee je mag het niet zeggen of nee hij heet geen barry?
Ik weet het, ik ben bang voor de ochtendbash op m'n postaantal morgen ochtendquote:
Hij is irri met zijn John en de PS in elke postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:24 schreef Mailbox het volgende:
mogen jullie john nou eigenlijk of juist niet?
mag ik dat zeggen ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is irri met zijn John en de PS in elke post
En ik wil nu weleens weten van wie hij een kloon is
Vraag het yvonnequote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij is irri met zijn John en de PS in elke post
En ik wil nu weleens weten van wie hij een kloon is
Tofquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:28 schreef Rabrynil het volgende:
Er waren net ineens heel veel guests op het forum, vandaar dat het even traag was. Zal mogelijk een soort n00b-aanvalletje geweest zijn. (Erik de Vogt met zijn IRC-bots ofzo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |