Huilliequote:
Onze test pc op het werk heet ook Hertog Janquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:32 schreef Slarioux het volgende:
Zo. En nu ga ik lekker devven met mijn vrinden Hertog Jan en foobar2000.
Diovarusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heeft ook wel wat enzo.
maar ik vind je huidige liev'er
Welke was die oude eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Diovarushad die voor mij gemaakt.
Past dus beter bij mijn OT?
joezequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:37 schreef Litso het volgende:
OP staat op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BeF/
Ik meen die nog te herrineren van toen ik net of fok zat, maar niets is zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die als foto in haar fotoboek staat![]()
Als je 1 quote in 2 delen plaatstquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:39 schreef Litso het volgende:
Slar wat is een quotesplitter?
Dat was vroegah, toen we nog echte biertopics op Fok! haddenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik meen die nog te herrineren van toen ik net of fok zat, maar niets is zeker
Handig [/inkoppertje]quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:39 schreef Litso het volgende:
Slar wat is een quotesplitter?
Jah dat dacht ik al, maar heb je daar een sneltoets ofzo voor? (zie je eigen sig, je zegt dat ie het weer doet...)quote:
Om 8 uur sochtends...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:42 schreef JohnHancock het volgende:
Waar blijven die lijstjesverdomme
Het bier is bijna op.
John.
Hij deed het eerst verkeerd, hij deed gewoon quoten ipv splitenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik al, maar heb je daar een sneltoets ofzo voor? (zie je eigen sig, je zegt dat ie het weer doet...)
Dan zal ik er met nummer 114 nog wat wel niet meer bij geweest zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was vroegah, toen we nog echte biertopics op Fok! hadden![]()
Dat laatste...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef onderjas het volgende:
Doet mijn F5 het niet, of is het hier stil?
Nachbar mênquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was vroegah, toen we nog echte biertopics op Fok! hadden![]()
Het is weer wat rustiger geworden, maar er is ook niet echt een onderwerpquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:43 schreef onderjas het volgende:
Doet mijn F5 het niet, of is het hier stil?
Insgelijks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, John.
Vraag me nu toch echt af van wie je een kloon bent
NBquote:
Ik dacht vandaag even Bendeleider, maar dat is niet zo'n oldbie, BrauN lijkt me ook sterkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, John.
Hou eens op met pimpen jij.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet zo snel meer posten want mijn kat ligt in de weg
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, John.
Uithuilen op mijn schouder?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
NB
* PrintScreen tranen in ogen heeft nu als ze terugdenkt aan de NB
Nachtbar was coolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
NB
* PrintScreen tranen in ogen heeft nu als ze terugdenkt aan de NB
Sinds vandaag eet een slaapt mijn gerbil weer de hele dag, dus weer een zorg minderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet zo snel meer posten want mijn kat ligt in de weg
Doe eens een klein beetje lekken?quote:
quote:
GVD nu bezorg je me ook nog eens slapeloze nachten als je niet verteld wie je bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:46 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Nachtbar was cool![]()
Maarja, verleden tijd he, nu hebben we BeF
John.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |