NieT?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
DooT?
1 | javascript:(function(){rb=document.reply.posticon[0];rb.value=prompt('voer PI nummer in',14);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il.length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;};il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})(); |
Ja eh, ik kwam online via een linkje van een vriend en heb de hele dag dit explorer scherm open gehadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel FireFox gebruiken he
of je download fokblockquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[ code verwijderd ]
Voor de PI's
Even als favoriet toevoegen en je kunt die mooie PI's bebruiken. 49 is dat pijltjes icoon...
NIks mis met de layoutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:10 schreef onderjas het volgende:
De layout
En dat moet ik snappen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[ code verwijderd ]
Voor de PI's
Even als favoriet toevoegen en je kunt die mooie PI's bebruiken. 49 is dat pijltjes icoon...
"Dat klopt, je hebt fok-block.xpi bin-nen-ge-haald. Je bent een gro-te knul! Hier is een ijs-je. Lek-ker, met sj-ko-la.quote:
zoek!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
Wtf? ik heb nou fokblok mmkay?
En dan?
John.
Naar de instellingen daarvan gaan en Quickreply PI's aanzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
Wtf? ik heb nou fokblok mmkay?
En dan?
John.
Wél FF inmiddelsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Dat klopt, je hebt fok-block.xpi bin-nen-ge-haald. Je bent een gro-te knul! Hier is een ijs-je. Lek-ker, met sj-ko-la.
[afbeelding]
En in mijn post: "Geen firefox?"
Hier nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:13 schreef JohnHancock het volgende:
HEY FOKBLOK JE VERNEUKT DE LAYOUT
MVG,
John.
Het is fokblock met ckquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:13 schreef JohnHancock het volgende:
HEY FOKBLOK JE VERNEUKT DE LAYOUT
MVG,
John.
49 zijn die pijltjes, de rest weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef JohnHancock het volgende:
btw, waar staat een lijst met mogelijke nummertjes voor PI's?
John.
Jepz, alleen niet om kwart over 2 's nachtsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef Litso het volgende:
* Litso gaat ff wat huishoudelijke klusjes doen...
moet ook gebeuren he
zijn verwijdert volgens mij, ik kan ze niet vinden namelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef JohnHancock het volgende:
btw, waar staat een lijst met mogelijke nummertjes voor PI's?
John.
Overdag doe ik al helemaal niks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jepz, alleen niet om kwart over 2 's nachts
Trustenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef onderjas het volgende:
Ik ga naar bed, doei.
Hoi ik ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:16 schreef Zebbie het volgende:
Ik reageer met een quickpi
Gaat rustig worden hierquote:
Slaap lekker onderjasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef onderjas het volgende:
Ik ga naar bed, doei.
Die zijn er niet eens meerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:14 schreef Litso het volgende:
[..]
49 zijn die pijltjes, de rest weet ik niet.
Jij bent echt into de dagcijfers he?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:17 schreef JohnHancock het volgende:
Truste onderjas, en jij ook PS![]()
Morgen om 8 uur op he, om de lijstjes te koekeloeren.
John.
die tijd staat volgens mij niet echt vast maar ja:Pquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:17 schreef JohnHancock het volgende:
Truste onderjas, en jij ook PS![]()
Morgen om 8 uur op he, om de lijstjes te koekeloeren.
John.
Idd!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:17 schreef Zebbie het volgende:
Quickpi's zijn Dé uitkoms mên!
Jammer, dan blijf ik alleen overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:20 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga er ook maar eens in![]()
toedels
John.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |