Dat is best triestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
Nou ja iig 2 die posten met klonen als vrouw en man zijn
quote:
Annelippe?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Roflzor
(btw Post hier alles wat rood is! 3x raden aan wie ik dacht)
Je hebt geen kutkop. En nu posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel nu dat ik een kutkop zou hebben, dan zou ik sara toch aardig benaderen met de foto
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Stel nu dat ik een kutkop zou hebben, dan zou ik sara toch aardig benaderen met de foto
En als dat dan toch zo is moet je wel een foto posten terwijl je een wortel eet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb je weer aandacht nodig jongen?quote:
Ja. Godverdomme iedereen die ik lief vind gaat er met dingen vandoor die wat voor me betekenen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is de kat er met je bril vandoor? +7 lef.
True en nopequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt geen kutkop. En nu posten.
Of fotovanprintscreen@litso.com
Daar ben ik ook acher gekomen toen ik met die PI's wilde klotenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Breuls heeft sommige speciale PI's door [afbeelding] vervangen.
+10 diepzinnig en +6 potentiele broertje-van-Loesje poster.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja. Godverdomme iedereen die ik lief vind gaat er met dingen vandoor die wat voor me betekenen.
-10 onder de gordel?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, verdomme waarom weet ik neit hoe je die PI gebruikt?
[13.gif]
Zebbie
Wortelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:00 schreef Litso het volgende:
[..]
En als dat dan toch zo is moet je wel een foto posten terwijl je een wortel eet...
en nog eens 15 punten voor de inzet. Dat was 23 cent toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
+10 diepzinnig en +6 potentiele broertje-van-Loesje poster.
Omdat jij john bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:02 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, verdomme waarom weet ik neit hoe je die PI gebruikt?
[13.gif]
John.
Zo moeilijk zijn die dingen toch niet?quote:
Dat wordt weer gezellig in Frankrijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef Litso het volgende:
[..]
en nog eens 15 punten voor de inzet. Dat was 23 cent toch?
Uurtje of acht meestal, iig voordat ik m'n nest uit benquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef JohnHancock het volgende:
Zebbie, jij begrijpt mij![]()
John.
PS hoelaat kwamen die lijstjes ookweer?
Yep, tis nu idd irritant, maar het fotoboek krijgt eerst nieuwe layouts en dergelijke.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef Litso het volgende:
Ga jij trouwens ook over de volgorde van de knopjes hierzo? ----->
De profielknop moet weer helemaal links!
Dear John,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:04 schreef JohnHancock het volgende:
Zebbie, jij begrijpt mij![]()
John.
PS hoelaat kwamen die lijstjes ookweer?
Wel als je geen idee hebt hoe je dat aan moet pakenquote:
Die knopjes zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep, tis nu idd irritant, maar het fotoboek krijgt eerst nieuwe layouts en dergelijke.
Censuur mén... censuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:06 schreef JohnHancock het volgende:
Slaar, wat heeft dit te betekenen?
[..]
John.
Ik heb fokblock.xpi binnen gehaaldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:05 schreef Litso het volgende:
John en Zebbie:
http://fokblock.blogspot.com/
dit ding installeren en jullie kunnen het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |