quote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef longinus het volgende:
Een nieuw bonnetje vragen is zeker te moeilijk
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef TjetMaster het volgende:
Misschien kan je een nieuw bonnetje vragen.. het is maar een idee
Dom idee, ik denk dat het slimmer is als hij gewoon vraagt om een nieuw bonnetje........quote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef TjetMaster het volgende:
Misschien kan je een nieuw bonnetje vragen.. het is maar een idee
Jezus Gurgeh, dat is nou nog eens een goed idee, dat ik er niet eerder op gekomen benquote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Misschien heeft de rijschool nog wel een nieuw bonnetje voor je.
Anders vraag je even een nieuw bonnetje.........quote:Op maandag 4 juli 2005 12:26 schreef mcintosh het volgende:
tjonge jonge anders zegt iemand eens wat nuttigs
hij kan bv. een nieuw bonnetje vragen
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:20 schreef vanderaalst het volgende:
ik zou gewoon even een nieuw bonnetje vragen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Biancavia het volgende:
Misschien zou je gewoon een nieuw bonnetje kunnen vragen?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er nou niemand die even de suggestie kon geven dat die kerel een nieuw bonnetje kan gaan vragen?!
kwitantie?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan je die meneer niet om een nieuwe kwitantie vragen dan?
Betweter!!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Razor21 het volgende:
Jezus wat een trieste reacties allemaal, die jongen klaagt ergens over wat terecht is en jullie reageren wel erg simpel.
Als jullie nu gewoon even zeggen tegen de TS dat hij ee nieuw bonnetje vraagt is het probleem opgelost.
Gewoon een kopietje maken van zijn uitgegeven eurootjes dat voorheen (voor het voorval) op een klein papiertje geprint is!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt een waardeloos plan dit
Ik denk dat hij beter ff kan vragen of zo'n bonnetje opnieuw aangemaakt kan worden
Ik had bij Philips moeten gaan werken. Sense and simplicityquote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jezus Gurgeh, dat is nou nog eens een goed idee, dat ik er niet eerder op gekomen ben
WAT WAT!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen ? .... ow wacht, die ken je zeker al
Ja of je geeft die jongen even gewoon fatsoenlijk advies ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwitantie?
Ik zou voor een bonnetje gaan
Maar goed dat is mijn mening whehehehe
nee, vertel!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen ? .... ow wacht, die ken je zeker al
In plaats van hier te slowchatten zou je ook de TS een handrijking kunnen doen door voor te stellen een hernieuwd recu te vragen.quote:
Ja zeker iets van ehhe.. heeft u een bonnentje voor mij? Je krijgt bonnetje overhandigd en gooit hem op de grond en begint er op te stampen. Baliemedewerker mijn bon wat doe je nu.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de balie van een rijschool staat
je stampt de instructeur in elkaar......quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de balie van een rijschool staat
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 12:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zeker iets van ehhe.. heeft u een bonnentje voor mij? Je krijgt bonnetje overhandigd en gooit hem op de grond en begint er op te stampen. Baliemedewerker mijn bon wat doe je nu.
Jij van ja maar ik heb hem toch betaald d.m.v. rijlessen![]()
TS Checkt de nieuwe bonnetje, declareert de nieuwe bonnetje, vindt morgen onderin zn tas toch de oude bonnetje, checkt de oude bonnetje en declareert ook de oude bonnetjequote:
Eindelijk iemand die eens wat zinnigs zegtquote:Op maandag 4 juli 2005 12:46 schreef Razor21 het volgende:
Maar bij wie wil je die rijlessen declareren dan? Bij je ouders ofzo? Of bij de belastindienst?
Maar ja dan heb je wel een bon nodig, ik zou een nieuwe vragen mocht je hem kwijtzijn.
hij raakt ze steeds weer opnieuw kwijt?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:51 schreef -Eddow- het volgende:
Hoeveel nieuwe bonnetjes heb je intussen al ?!
Jeetje stel je voor zegquote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
hij raakt ze steeds weer opnieuw kwijt?![]()
Ik zou denk ik een nieuwe vragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje stel je voor zeg
Wat moet je dan eigenlijk doen als je zo'n bonnetje kwijt bent?
Dat wou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Anders vraag je even een nieuw bonnetje.........![]()
jonge fuck dat bonnetje, je moet niet naar die mensen hier luisterenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef Ratt het volgende:
aaahhh!!! ben een bonnetje kwijt en nu kan ik m'n rijlessen niet declarerengvd stomme slordigheid van mij kost me weer 390 euro
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik een nieuwe vragen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:05 schreef Adfundum het volgende:
Alstublieft, een nieuw boonetje. Dat is dan ¤ 389,- administratiekosten.
Nee, gewoon een bonnetje vragen. Of gaan zoeken natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge fuck dat bonnetje, je moet niet naar die mensen hier luisteren
Hij kan dat bonnetje niet fucken, want dat is hij kwijt. LE-ZEN!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef 2609 het volgende:
[..]
jonge fuck dat bonnetje, je moet niet naar die mensen hier luisteren
Ik krijg gewoon het idee dat jij mij niet helemaal serieus neemtquote:
Je bedoelt dus eigenlijk dat hij een nieuw bonnetje moet regelen?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja of laat je gewoon bannen door allerlei kuttopics te openen, koop je ban af voor 390 euro en haal het FOK! logo van het bonnetje af
Een gereïncarneerd bonnetje!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
Gewoon ff vragen of ze de moeite willen doen, om dat oude bonnetje opnieuw uit te draaien
Wat hij zegt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:28 schreef MrUber het volgende:
Ik zou gewoon een nieuw bonnetje halen
Dat zou een optie kunnen zijn jaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat hij een nieuw bonnetje moet regelen?
Wie heeft dat gezegd?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn jaIn theorie
theorie
rijlessen, praktijk, theorie
heh snappie? Leuke woordspeling he?
Ik ben echt lollig
Nou HAHAHA!!! Humor over de rug van die arme TS die geen bonnetje meer heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn jaIn theorie
theorie
rijlessen, praktijk, theorie
heh snappie? Leuke woordspeling he?
Ik ben echt lollig
Raak je bonnetje niet kwijt voor de declaratie, anders moet je weer een nieuw bonnetje aanvragenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die gaan lunchen:
Bon Appétit!
je belt je rijschool en dan zeg je naam en leg je het probleem uit en daarna vraag je of je een nieuw bonnetje kan krijgen dan is her probeleem voor 95% opgelost en die 5% is als je het bonnetje niet krijgt succes ermee.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Razor21 het volgende:
Jezus wat een trieste reacties allemaal, die jongen klaagt ergens over wat terecht is en jullie reageren wel erg simpel.
Als jullie nu gewoon even zeggen tegen de TS dat hij ee nieuw bonnetje vraagt is het probleem opgelost.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef Joenes het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een bonnetje van het bonnetje vragen, dat zit je altijd goed...
uh bo bon ?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef cerror het volgende:
Oui, bon.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef Joenes het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een bonnetje van het bonnetje vragen, dat zit je altijd goed...
Shit, kom je nu mee.... gooi hem net in de versnipperaar.... wat nu man???quote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Raak je bonnetje niet kwijt voor de declaratie, anders moet je weer een nieuw bonnetje aanvragen
Eetsmakelijk
Vraag een bonnetje aan de eigenaar van de versnipperaar, waar op staat dat jouw bonnetje door de versnipperaar versnipperd is. Dan kan je daarmee een nieuw lunchbonnetje aanvragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Shit, kom je nu mee.... gooi hem net in de versnipperaar.... wat nu man???
Wat vertel je me nou? Was er ook een kutklotebonnetje zoek?quote:
jaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef heijx het volgende:
[..]
Wat vertel je me nou? Was er ook een kutklotebonnetje zoek?![]()
Joh! Geweldig idee!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef PAA-053 het volgende:
Oh wacht, misschien is hij een nieuw bonnetje aan het halen!![]()
Das inderdaad domquote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef Ratt het volgende:
aaahhh!!! ben een bonnetje kwijt en nu kan ik m'n rijlessen niet declarerengvd stomme slordigheid van mij kost me weer 390 euro
![]()
![]()
![]()
wat denk je dat hij aan het doen is?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef PAA-053 het volgende:
Waarom reageert TS niet meer?
Oh wacht, misschien is hij een nieuw bonnetje aan het halen!![]()
Goed plan....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef heijx het volgende:
[..]
Vraag een bonnetje aan de eigenaar van de versnipperaar, waar op staat dat jouw bonnetje door de versnipperaar versnipperd is. Dan kan je daarmee een nieuw lunchbonnetje aanvragen.
waarquote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef scheerenveen het volgende:
Er is dus nu een topic van iemand die het bonnetje gevonden heeft...
Héél domquote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is dommer als hij niet even een nieuw bonnetje vraagt.
ja kopieer de bon die hij niet heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef qu63 het volgende:
ik zou gewoon je oude bonnetje kopiëren
of een nieuwe doen ofzo
dan vraagt hij toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja kopieer de bon die hij niet heeft![]()
ps. .. vragen?
Weet jij een oplossing dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
niet normaal, dat over zo een waardeloos onderwerp zo lang door gezeikt kan worden,..
ja lekkerquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
niet normaal, dat over zo een waardeloos onderwerp zo lang door gezeikt kan worden,..
Als je 'm nou kwijtraakt he? Weet je wat je dan moet doen? Een nieuw bonnetje vragen!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker![]()
Met een bonnetje erbij graag
Handig met declareren, zie je
Gezeikt? Gezeikt!?!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
dalijk toch maar eens even bellen of ze een nieuw bonnetje willen fixenen zo niet dan zak ik gewoon lekker nog een paar keer voor me rijbewijs, want ik heb rijbewijsgarantie
![]()
een kutklotebonnetje van 390 fucking-euro's zelfsquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Gezeikt? Gezeikt!?!
Gezeken dan toch.
En kom eens met constructieve bijdragen. D'r is wel mooi een bonnetje van 390 fucking-euro's kwijt.
gut dat je toch nog begrepen hebt wat voor actie je moet ondernemen....quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
dalijk toch maar eens even bellen of ze een nieuw bonnetje willen fixenen zo niet dan zak ik gewoon lekker nog een paar keer voor me rijbewijs, want ik heb rijbewijsgarantie
![]()
Daar krijg je dat geld toch niet mee terug?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
![]()
Volgens mij heeft Razor21 'm gevonden, hoef je ook geen nieuw bonnetje meer te vragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
![]()
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hij's niet meer geldig dus.... Nou ja laat ook maar zitten dan
jij snapt em!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?
Da's nogal een bonte verzameling...quote:
Met inflatie erbij wordt het al gauw 415 natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?
Ik snap dan ook niet dat niet meer mensen op het idee komen dat je even een nieuwe bon kan vragen als je de eerste kwijt bent.quote:
Anders lees topic ff door, dit is al een paar keer gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Rapaille het volgende:
Ik zou bedenken waar je het bonnetje voor het laatst hebt gezien... maar wat je ook kan proberen natuurlijk is het vragen van een nieuw bonnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
een nieuw bonnetje vragenquote:
Ik zou niet weten wat mensen er op te zeggen zouden hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
topic openen om advies te vragen![]()
Ja ik wilde me eigenlijk nergens mee bemoeien, maarre...quote:Op maandag 4 juli 2005 15:29 schreef heijx het volgende:
Heeft er nou niemand een oplossing meer voor Ratt?
Open je een topic, denk je dat je geholpen wordt op zo een groot forum. Nou, louw loene.![]()
..en daar kon je niet eerder mee op de proppen komen?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik wilde me eigenlijk nergens mee bemoeien, maarre...
eigenlijk ligt het de hele tijd op het puntje van mijn tong om te zeggen dat hij een nieuwe bon moet vragen![]()
...proppen.....quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef heijx het volgende:
[..]
..en daar kon je niet eerder mee op de proppen komen?![]()
Nee ik hoopte dat iemand anders het zou zeggen. Ik ben niet zo'n type voor op de voorgrondquote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef heijx het volgende:
[..]
..en daar kon je niet eerder mee op de proppen komen?![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ik hoopte dat iemand anders het zou zeggen. Ik ben niet zo'n type voor op de voorgrond![]()
Nou als je al die moeite gaat doen om in zo'n vieze prullenbak te snaaien, kun je net zo goed even om een nieuwe bon vragen lijkt mij?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:40 schreef heijx het volgende:
[..]
...proppen.....![]()
...prop....![]()
TS, heb je al in de prullenbak gekeken tussen de propjes?
Laatste wat ik hoorde was dat hij een bonnetje miste.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef ArtyShock het volgende:
Bon Giorno!
Hoe gaat het hier? Heeft TS z'n declaratie reeds voor elkaar?
Bonifatius. Daar begon het allemaal mee.quote:
Meende dat Bon Marley er nog een nummer over heeft geschreven...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Ricky Martin: Shake your bon bon, shake you're bon bon,
waar Outkast mooi op doorgaat: Shake it like a polaroid picture! (wat geen reet met bonnetjes te maken heeft, details details!)
Shit hee...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef heijx het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was dat hij een bonnetje miste.![]()
Die had een hele apartequote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef ArtyShock het volgende:
Napoleon. Die had ook iets met bonnetjes staat me bij.
dat was een tamelijk apartequote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef ArtyShock het volgende:
Napoleon. Die had ook iets met bonnetjes staat me bij.
een vakbonsbons?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouja, zo'n bons bij zo'n organisatie in elk geval
quote:
Nou, dat zeg je nou wel, maar als TS een foto van de bon had gehad, was hij een stuk meer opgeschoten.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Ricky Martin: Shake your bon bon, shake you're bon bon,
waar Outkast mooi op doorgaat: Shake it like a polaroid picture! (wat geen reet met bonnetjes te maken heeft, details details!)
Rijschool?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef heijx het volgende:
Kom op zeg, een beetje bonafide rijschool kan toch nog wel een bonnetje maken?
Duizend bonnen en granaten!! Die was reeds genoemd.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:14 schreef qu63 het volgende:
je kan het natuurlijk ook op de bonnefooi (??) proberen
Alle bonders! die was ook al genoemdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Icefire1971 het volgende:
My name is Bon (Simon le Bon).
godverbonne, heb ik dr overheen gekekenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Duizend bonnen en granaten!! Die was reeds genoemd.
Potverdriebonnetjes! Daar heb je een punt!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je nou wel, maar als TS een foto van de bon had gehad, was hij een stuk meer opgeschoten.
Nu moet hij een nieuwe bon vragen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:22 schreef heijx het volgende:
Kan mij het bonnen, ik trap gewoon een open deur in:
TS, als je nou es een nieuw bonnetje aanvraagt?
reageerdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:25 schreef qu63 het volgende:
volgens mij reageerd TS niet omdat hij gebond is
Wel voor de zekerheid een extra bonnetje vragen, voor het geval je er 1 kwijt raaktquote:Op maandag 4 juli 2005 16:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even boodschappen doen!
En ja, ik zal er om vragen
De bonbons zijn in de aanbieding deze week.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Vergeet de bruine bonnensoep nietquote:Op maandag 4 juli 2005 16:26 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef XiChico het volgende:
Een nieuw bonnetje vragen is zeker te moeilijk![]()
Ja...heeee...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid een extra bonnetje vragen, voor het geval je er 1 kwijt raakt![]()
ben je je bonnetje dan nu alweer kwijtquote:
Nee, maar wel U2 met Bonoquote:Op maandag 4 juli 2005 17:06 schreef qu63 het volgende:
hebben jullie ook allemaal Mabonna gezien op live8?
Helemaal onderaan:quote:
Kijk, nu komen we ergens!quote:Bon niet ontvangen?
Stuur dan een mailtje naar info@didasco.nl of bel 06-54.270.410
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Helemaal onderaan:
[..]
Kijk, nu komen we ergens!
Maar hij is natuurlijk wel gebonden aan allerlei regeltjesquote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef Devlinsect het volgende:
De volgende keer eerst de bon inscannen met je flatbed scanner. Dan kun je altijd een kopie uitdraaien wanneer je het nodig vindt. Plus je kan zo een mooi digitaal overzicht maken van al je aanschaffen. Handig voor een evt. kosten-baten stelsel wat je privé aan het maken bent.
![]()
Als je het vriendelijk vraagt aan die rijlesmeneer of mevrouw, kun je meestal een nieuw bonnetje krijgen.![]()
Een nieuw topic vragen?quote:
vraag wel een bonnetje aan Danny als je het tweede topic opent, dat wordt nog wel eens vergeten met alle gevolgen van dienquote:
En waarom niet ?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een nieuw topic vragen?
Nee, ik denk niet dat de modjes daar op zitten te wachten
Omdat we in dit topic ook niet echt in staat bleken TS van advies te voorzien dat hout snijdt. Hoewel, nu ik er even over nadenk: waarom heeft hij eigenlijk niet om een nieuwe bon gevraagd????quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Razor21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |