quote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef longinus het volgende:
Een nieuw bonnetje vragen is zeker te moeilijk
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef TjetMaster het volgende:
Misschien kan je een nieuw bonnetje vragen.. het is maar een idee
Dom idee, ik denk dat het slimmer is als hij gewoon vraagt om een nieuw bonnetje........quote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef TjetMaster het volgende:
Misschien kan je een nieuw bonnetje vragen.. het is maar een idee
Jezus Gurgeh, dat is nou nog eens een goed idee, dat ik er niet eerder op gekomen benquote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Misschien heeft de rijschool nog wel een nieuw bonnetje voor je.
Anders vraag je even een nieuw bonnetje.........quote:Op maandag 4 juli 2005 12:26 schreef mcintosh het volgende:
tjonge jonge anders zegt iemand eens wat nuttigs
hij kan bv. een nieuw bonnetje vragen
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:20 schreef vanderaalst het volgende:
ik zou gewoon even een nieuw bonnetje vragen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Biancavia het volgende:
Misschien zou je gewoon een nieuw bonnetje kunnen vragen?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er nou niemand die even de suggestie kon geven dat die kerel een nieuw bonnetje kan gaan vragen?!
kwitantie?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan je die meneer niet om een nieuwe kwitantie vragen dan?
Betweter!!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Razor21 het volgende:
Jezus wat een trieste reacties allemaal, die jongen klaagt ergens over wat terecht is en jullie reageren wel erg simpel.
Als jullie nu gewoon even zeggen tegen de TS dat hij ee nieuw bonnetje vraagt is het probleem opgelost.
Gewoon een kopietje maken van zijn uitgegeven eurootjes dat voorheen (voor het voorval) op een klein papiertje geprint is!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt een waardeloos plan dit
Ik denk dat hij beter ff kan vragen of zo'n bonnetje opnieuw aangemaakt kan worden
Ik had bij Philips moeten gaan werken. Sense and simplicityquote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jezus Gurgeh, dat is nou nog eens een goed idee, dat ik er niet eerder op gekomen ben
WAT WAT!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen ? .... ow wacht, die ken je zeker al
Ja of je geeft die jongen even gewoon fatsoenlijk advies ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwitantie?
Ik zou voor een bonnetje gaan
Maar goed dat is mijn mening whehehehe
nee, vertel!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen ? .... ow wacht, die ken je zeker al
In plaats van hier te slowchatten zou je ook de TS een handrijking kunnen doen door voor te stellen een hernieuwd recu te vragen.quote:
Ja zeker iets van ehhe.. heeft u een bonnentje voor mij? Je krijgt bonnetje overhandigd en gooit hem op de grond en begint er op te stampen. Baliemedewerker mijn bon wat doe je nu.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de balie van een rijschool staat
je stampt de instructeur in elkaar......quote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij de balie van een rijschool staat
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 12:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zeker iets van ehhe.. heeft u een bonnentje voor mij? Je krijgt bonnetje overhandigd en gooit hem op de grond en begint er op te stampen. Baliemedewerker mijn bon wat doe je nu.
Jij van ja maar ik heb hem toch betaald d.m.v. rijlessen![]()
TS Checkt de nieuwe bonnetje, declareert de nieuwe bonnetje, vindt morgen onderin zn tas toch de oude bonnetje, checkt de oude bonnetje en declareert ook de oude bonnetjequote:
Eindelijk iemand die eens wat zinnigs zegtquote:Op maandag 4 juli 2005 12:46 schreef Razor21 het volgende:
Maar bij wie wil je die rijlessen declareren dan? Bij je ouders ofzo? Of bij de belastindienst?
Maar ja dan heb je wel een bon nodig, ik zou een nieuwe vragen mocht je hem kwijtzijn.
hij raakt ze steeds weer opnieuw kwijt?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:51 schreef -Eddow- het volgende:
Hoeveel nieuwe bonnetjes heb je intussen al ?!
Jeetje stel je voor zegquote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
hij raakt ze steeds weer opnieuw kwijt?![]()
Ik zou denk ik een nieuwe vragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje stel je voor zeg
Wat moet je dan eigenlijk doen als je zo'n bonnetje kwijt bent?
Dat wou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:28 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Anders vraag je even een nieuw bonnetje.........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |