Meende dat Bon Marley er nog een nummer over heeft geschreven...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Ricky Martin: Shake your bon bon, shake you're bon bon,
waar Outkast mooi op doorgaat: Shake it like a polaroid picture! (wat geen reet met bonnetjes te maken heeft, details details!)
Shit hee...quote:Op maandag 4 juli 2005 16:04 schreef heijx het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was dat hij een bonnetje miste.![]()
Die had een hele apartequote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef ArtyShock het volgende:
Napoleon. Die had ook iets met bonnetjes staat me bij.
dat was een tamelijk apartequote:Op maandag 4 juli 2005 16:08 schreef ArtyShock het volgende:
Napoleon. Die had ook iets met bonnetjes staat me bij.
een vakbonsbons?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouja, zo'n bons bij zo'n organisatie in elk geval
quote:
Nou, dat zeg je nou wel, maar als TS een foto van de bon had gehad, was hij een stuk meer opgeschoten.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Ricky Martin: Shake your bon bon, shake you're bon bon,
waar Outkast mooi op doorgaat: Shake it like a polaroid picture! (wat geen reet met bonnetjes te maken heeft, details details!)
Rijschool?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:11 schreef heijx het volgende:
Kom op zeg, een beetje bonafide rijschool kan toch nog wel een bonnetje maken?
Duizend bonnen en granaten!! Die was reeds genoemd.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:14 schreef qu63 het volgende:
je kan het natuurlijk ook op de bonnefooi (??) proberen
Alle bonders! die was ook al genoemdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Icefire1971 het volgende:
My name is Bon (Simon le Bon).
godverbonne, heb ik dr overheen gekekenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Duizend bonnen en granaten!! Die was reeds genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |