quote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef longinus het volgende:
Een nieuw bonnetje vragen is zeker te moeilijk
ja kopieer de bon die hij niet heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef qu63 het volgende:
ik zou gewoon je oude bonnetje kopiëren
of een nieuwe doen ofzo
dan vraagt hij toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja kopieer de bon die hij niet heeft![]()
ps. .. vragen?
Weet jij een oplossing dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
niet normaal, dat over zo een waardeloos onderwerp zo lang door gezeikt kan worden,..
ja lekkerquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
niet normaal, dat over zo een waardeloos onderwerp zo lang door gezeikt kan worden,..
Als je 'm nou kwijtraakt he? Weet je wat je dan moet doen? Een nieuw bonnetje vragen!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker![]()
Met een bonnetje erbij graag
Handig met declareren, zie je
Gezeikt? Gezeikt!?!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
dalijk toch maar eens even bellen of ze een nieuw bonnetje willen fixenen zo niet dan zak ik gewoon lekker nog een paar keer voor me rijbewijs, want ik heb rijbewijsgarantie
![]()
een kutklotebonnetje van 390 fucking-euro's zelfsquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Gezeikt? Gezeikt!?!
Gezeken dan toch.
En kom eens met constructieve bijdragen. D'r is wel mooi een bonnetje van 390 fucking-euro's kwijt.
gut dat je toch nog begrepen hebt wat voor actie je moet ondernemen....quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
dalijk toch maar eens even bellen of ze een nieuw bonnetje willen fixenen zo niet dan zak ik gewoon lekker nog een paar keer voor me rijbewijs, want ik heb rijbewijsgarantie
![]()
Daar krijg je dat geld toch niet mee terug?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
![]()
Volgens mij heeft Razor21 'm gevonden, hoef je ook geen nieuw bonnetje meer te vragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
![]()
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hij's niet meer geldig dus.... Nou ja laat ook maar zitten dan
jij snapt em!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?
Da's nogal een bonte verzameling...quote:
Met inflatie erbij wordt het al gauw 415 natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?
Ik snap dan ook niet dat niet meer mensen op het idee komen dat je even een nieuwe bon kan vragen als je de eerste kwijt bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |