Een gereïncarneerd bonnetje!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
Gewoon ff vragen of ze de moeite willen doen, om dat oude bonnetje opnieuw uit te draaien
Wat hij zegt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:28 schreef MrUber het volgende:
Ik zou gewoon een nieuw bonnetje halen
Dat zou een optie kunnen zijn jaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat hij een nieuw bonnetje moet regelen?
Wie heeft dat gezegd?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn jaIn theorie
theorie
rijlessen, praktijk, theorie
heh snappie? Leuke woordspeling he?
Ik ben echt lollig
Nou HAHAHA!!! Humor over de rug van die arme TS die geen bonnetje meer heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn jaIn theorie
theorie
rijlessen, praktijk, theorie
heh snappie? Leuke woordspeling he?
Ik ben echt lollig
Raak je bonnetje niet kwijt voor de declaratie, anders moet je weer een nieuw bonnetje aanvragenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die gaan lunchen:
Bon Appétit!
je belt je rijschool en dan zeg je naam en leg je het probleem uit en daarna vraag je of je een nieuw bonnetje kan krijgen dan is her probeleem voor 95% opgelost en die 5% is als je het bonnetje niet krijgt succes ermee.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Razor21 het volgende:
Jezus wat een trieste reacties allemaal, die jongen klaagt ergens over wat terecht is en jullie reageren wel erg simpel.
Als jullie nu gewoon even zeggen tegen de TS dat hij ee nieuw bonnetje vraagt is het probleem opgelost.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef Joenes het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een bonnetje van het bonnetje vragen, dat zit je altijd goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |