Een gereïncarneerd bonnetje!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:11 schreef Mukie het volgende:
Gewoon ff vragen of ze de moeite willen doen, om dat oude bonnetje opnieuw uit te draaien
Wat hij zegt.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:28 schreef MrUber het volgende:
Ik zou gewoon een nieuw bonnetje halen
Dat zou een optie kunnen zijn jaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk dat hij een nieuw bonnetje moet regelen?
Wie heeft dat gezegd?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn jaIn theorie
theorie
rijlessen, praktijk, theorie
heh snappie? Leuke woordspeling he?
Ik ben echt lollig
Nou HAHAHA!!! Humor over de rug van die arme TS die geen bonnetje meer heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn jaIn theorie
theorie
rijlessen, praktijk, theorie
heh snappie? Leuke woordspeling he?
Ik ben echt lollig
Raak je bonnetje niet kwijt voor de declaratie, anders moet je weer een nieuw bonnetje aanvragenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die gaan lunchen:
Bon Appétit!
je belt je rijschool en dan zeg je naam en leg je het probleem uit en daarna vraag je of je een nieuw bonnetje kan krijgen dan is her probeleem voor 95% opgelost en die 5% is als je het bonnetje niet krijgt succes ermee.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Razor21 het volgende:
Jezus wat een trieste reacties allemaal, die jongen klaagt ergens over wat terecht is en jullie reageren wel erg simpel.
Als jullie nu gewoon even zeggen tegen de TS dat hij ee nieuw bonnetje vraagt is het probleem opgelost.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef Joenes het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een bonnetje van het bonnetje vragen, dat zit je altijd goed...
uh bo bon ?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:46 schreef cerror het volgende:
Oui, bon.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef Joenes het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een bonnetje van het bonnetje vragen, dat zit je altijd goed...
Shit, kom je nu mee.... gooi hem net in de versnipperaar.... wat nu man???quote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Raak je bonnetje niet kwijt voor de declaratie, anders moet je weer een nieuw bonnetje aanvragen
Eetsmakelijk
Vraag een bonnetje aan de eigenaar van de versnipperaar, waar op staat dat jouw bonnetje door de versnipperaar versnipperd is. Dan kan je daarmee een nieuw lunchbonnetje aanvragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Shit, kom je nu mee.... gooi hem net in de versnipperaar.... wat nu man???
Wat vertel je me nou? Was er ook een kutklotebonnetje zoek?quote:
jaquote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef heijx het volgende:
[..]
Wat vertel je me nou? Was er ook een kutklotebonnetje zoek?![]()
Joh! Geweldig idee!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef PAA-053 het volgende:
Oh wacht, misschien is hij een nieuw bonnetje aan het halen!![]()
Das inderdaad domquote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef Ratt het volgende:
aaahhh!!! ben een bonnetje kwijt en nu kan ik m'n rijlessen niet declarerengvd stomme slordigheid van mij kost me weer 390 euro
![]()
![]()
![]()
wat denk je dat hij aan het doen is?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:52 schreef PAA-053 het volgende:
Waarom reageert TS niet meer?
Oh wacht, misschien is hij een nieuw bonnetje aan het halen!![]()
Goed plan....quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef heijx het volgende:
[..]
Vraag een bonnetje aan de eigenaar van de versnipperaar, waar op staat dat jouw bonnetje door de versnipperaar versnipperd is. Dan kan je daarmee een nieuw lunchbonnetje aanvragen.
waarquote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef scheerenveen het volgende:
Er is dus nu een topic van iemand die het bonnetje gevonden heeft...
Héél domquote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is dommer als hij niet even een nieuw bonnetje vraagt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:38 schreef longinus het volgende:
Een nieuw bonnetje vragen is zeker te moeilijk
ja kopieer de bon die hij niet heeftquote:Op maandag 4 juli 2005 14:02 schreef qu63 het volgende:
ik zou gewoon je oude bonnetje kopiëren
of een nieuwe doen ofzo
dan vraagt hij toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja kopieer de bon die hij niet heeft![]()
ps. .. vragen?
Weet jij een oplossing dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
niet normaal, dat over zo een waardeloos onderwerp zo lang door gezeikt kan worden,..
ja lekkerquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
niet normaal, dat over zo een waardeloos onderwerp zo lang door gezeikt kan worden,..
Als je 'm nou kwijtraakt he? Weet je wat je dan moet doen? Een nieuw bonnetje vragen!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker![]()
Met een bonnetje erbij graag
Handig met declareren, zie je
Gezeikt? Gezeikt!?!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Snol1ner het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
dalijk toch maar eens even bellen of ze een nieuw bonnetje willen fixenen zo niet dan zak ik gewoon lekker nog een paar keer voor me rijbewijs, want ik heb rijbewijsgarantie
![]()
een kutklotebonnetje van 390 fucking-euro's zelfsquote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Gezeikt? Gezeikt!?!
Gezeken dan toch.
En kom eens met constructieve bijdragen. D'r is wel mooi een bonnetje van 390 fucking-euro's kwijt.
gut dat je toch nog begrepen hebt wat voor actie je moet ondernemen....quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
dalijk toch maar eens even bellen of ze een nieuw bonnetje willen fixenen zo niet dan zak ik gewoon lekker nog een paar keer voor me rijbewijs, want ik heb rijbewijsgarantie
![]()
Daar krijg je dat geld toch niet mee terug?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
![]()
Volgens mij heeft Razor21 'm gevonden, hoef je ook geen nieuw bonnetje meer te vragen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef Ratt het volgende:
![]()
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
oh hij's niet meer geldig dus.... Nou ja laat ook maar zitten dan
jij snapt em!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?
Da's nogal een bonte verzameling...quote:
Met inflatie erbij wordt het al gauw 415 natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 14:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien kan je een nieuwe, geupdatetetete bon vragen?
Ik snap dan ook niet dat niet meer mensen op het idee komen dat je even een nieuwe bon kan vragen als je de eerste kwijt bent.quote:
Anders lees topic ff door, dit is al een paar keer gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Rapaille het volgende:
Ik zou bedenken waar je het bonnetje voor het laatst hebt gezien... maar wat je ook kan proberen natuurlijk is het vragen van een nieuw bonnetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯ _(ツ)_/¯
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |