Kom je lekker snel achter zegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
The who is wel kutmuziek.
Ben benieuwd. Boeit me eigenlijk niet of er een mystery guest komt, zo lang macca maar optreedtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nope zei Wout niet.. maar dat het iets speciaals zou zijn..
Zien we dan zo wel toch ?
Stel je voor dat ze de muziek nog mooi vinden ook...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Wiehoe het volgende:
eigenlijk moet nu verplicht iedere breezer naar the who luisteren
Straks komt 50 ineens langsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef Toeps het volgende:
Die Mystery Guest begint een beetje vervelend te worden.
dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze de muziek nog mooi vinden ook...![]()
minstens tot 2 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tot hoe laat gaan ze eigenlijk door?
my thought exactly, hoogtepunt van de avond!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef Euc- het volgende:
"veel bijzonders kan er niet meer komen"
Pink Floyd, kultuurbarbaar
Dan moet je Brian Setzer hebben, of die ene toffe neger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef bolivian het volgende:
Lekkere ouderwetse Rock 'n Roll!
Met hoofdletters, ja!
ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Mocht er nog een mystery guest komen, kan het alleen nog maar een teleurstelling zijn.
En hoe!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
The Who kan het nog steeds wel vind ik.
Tot het afgelopen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tot hoe laat gaan ze eigenlijk door?
ik ga met je mee, ff snel!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Ik moet plassen... kan dat nu?
Ik weet ook niet waarom mensen perse vasthouden aan de mening dat een mystery guest ook echt de hele dag geheim moet blijven, en niet al eerder vandaag gelekt kan zijn naar de pers en op die manier ook op de playlists terecht gekomen is. Het zou me niks verbazen als het gewoon Mick Jagger en George Michael blijken te zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mystery guest my ass
je bent de hele tijd al aan het zeikenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Ik moet plassen... kan dat nu?
Nog nie hoor ( als die dan nog wel maar komen vind ik het best allemaalquote:
Gaat hard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:50 schreef Jonathon het volgende:
En al meer dan 5100 posts in deze topic reeks
[..]
EN wish you were here..... wat wil je nog meer (ok ik hoop dat ze ook nog shine on you crazy diamond doen)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Comfortably Numb en mijn dag is compleet.
Was het maar zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef Harry_Sack het volgende:
ha, Oboema, de witte neger uit Amsterdam zuid-oost komt ook een praatje houden
I really don't know what I'm doing here.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Comfortably Numb en mijn dag is compleet.
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef stephanie_xx het volgende:
Als iemand even voor mij kan bevestigen dat het 'optreden' van de mystery guest ook downloadbaar is op aol de komende weken dan ga ik maffen![]()
![]()
Ik wacht vol spanning op de Spice Girlsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
The Who geweldig. Alleen ik had nog wel graag My Generation en Baba of Pinball Wizard willen horen.. maar goed.
En het is nog niet afgelopen... Macca en Floyd nog op het programma. En de Spice Girls natuurlijk!
Engelse tijd dus nog een uurtje later hierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, BBC gaat door tot 4 of 5 uur in de ochtend.
Dat zou wel een stoere mystery guest zijn, Is dat te doen zo snel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef roxxe het volgende:
u2 in philly ?
idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Engelse tijd dus nog een uurtje later hier.
Nee, want U2 treedt op dit moment in Wenen opquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef erikh het volgende:
[..]
Dat zou wel een stoere mystery guest zijn, Is dat te doen zo snel?
Concorde vliegt niet meer helaasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef erikh het volgende:
[..]
U2 is net klaar met een optreden in Wenen, ik denk niet dat ze dat nog gaan redden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef erikh het volgende:
[..]
The Stones gaan nummers van de Beatles spelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
Next:
27. Finale: all to join Sir Paul on stage, with Sir Mick, and, possibly, the other members of the Rolling Stones
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:55 schreef broer het volgende:
Kon ook niet missen: er moet natuurlijk wel een magere neger bij een optreden voor Afrika.
Dat zou niet nieuw zijn. I Wanna Be Your Man....?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The Stones gaan nummers van de Beatles spelen![]()
Dat weer wel.quote:En Paul gaat Stones-nummers zingen
Zou eigenlijk liever hebben dat Gilmour ging zingen, heb ik iets meer vertrouwen in dan Waters. Of istie nog wel redelijk bij stem?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik krijg nu toch ook wel erg zin in Floyd moet ik zeggen. Ben erg benieuwd of ze de belofte kunnen waarmaken na al die tijd. Publiek word vast helemaal gek.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is geen zeik meer aan, ik ga slapen.
Doe maar. Welterusten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is geen zeik meer aan, ik ga slapen.
michael jackson !!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:58 schreef Stefkuh het volgende:
Wie kan die MG toch zijhijjnnnnn
geldof ook, en dat zielige filmpjequote:
quote:2212, Christine Jeavans, BBC News, Hyde Park screen
Oh dear. Mariah Carey's diva behaviour, bringing her masseuse on stage to give her some water and asking for a microphone stand, did not go down well. Some fans booed her and there were ironic cheers when she finally got her mic stand.
Hear hear. Ik hou van Jonathanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Jane het volgende:
Jonathan
Ja, ik moet dit minstens elk topic zeggen
Ik kijk totdat het BBC-programma is afgelopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Watjes! allemaal blijven kijken jullie.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:57 schreef Jane het volgende:
JonathOn
Ja, ik moet dit minstens elk topic zeggen
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4645123.stm :
[..]
.
I just can't believe it..quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef VeX- het volgende:
The Cure speelt nu geloof ik in Parijs.
Oh yeah!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef NiteSpeed het volgende:
The Cure is goed bezig nu.
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die heeft last van een snotneus
Mind the driedubbele betekenis
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Wiehoe het volgende:
en the mistery guest is Syd Barret!!! zal wel mooi zijn
hij's funny:)quote:Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die heeft last van een snotneus
Mind the driedubbele betekenis
Waarvanquote:Op zondag 3 juli 2005 00:02 schreef MUZZ het volgende:
Eindelijk Pink Floyd en nu ga ik genieten
ga zappen danquote:
je kan van stream wisselenquote:
Oh ja, want muziek van voor jouw tijd mag je natuurlijk niet mooi vinden...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:03 schreef Jonathon het volgende:
Voor mijn tijd.. dus jah..
Super slaapverwekkend jaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
cultuurbarbaar! dit is super! uniek materiaal
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
cultuurbarbaar! dit is super! uniek materiaal
[..]quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Mystery Guest, hoe laat???
En op welk podium?
Ik heb de thread niet echt gevolgd... wie praat me snel bij?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef qu63 het volgende:
the Who nogmaals op ned 3
pink is bij mij altijd nog rozequote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nu Sensation White 2005 te luisteren, die is ook vanavond, zeg ff als die paarse rotzooi voorbij is
tzou 23.00 Nederlandse tijd zijn maarja..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Mystery Guest, hoe laat???
En op welk podium?
Ik heb de thread niet echt gevolgd... wie praat me snel bij?
Daar hou ik helemaal niet van. ALs ze nou Another Brick in The Wall doen...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ga jij nou maar naar je linkin prutspark kijken
het zou eigenlijk al 21.00 nederlandse tijd zijn geloof ik..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
tzou 23.00 Nederlandse tijd zijn maarja..
London dacht ik..
Dus BBC maar aan voorlopig!
Yeah Rightquote:Op zondag 3 juli 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
weinig geevenaard en uniek, net als soft machine. Wees blij dat je dit mag aanschouwen en horen, stelletje ondankbaren!
Lenny zou idd nog kunnen ja!quote:
ze zijn nog niet klaar enzoquote:Op zondag 3 juli 2005 00:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daar hou ik helemaal niet van. ALs ze nou Another Brick in The Wall doen...
Als er al een MG is is toch wel de grootste kans dat MJ inderdaad de MG is.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef surferr het volgende:
lezen jullie dit eens http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19957/10091/0
er is best kans dat MJ de MG is![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef Jonathon het volgende:
![]()
oh ohh [afbeelding]
Iemand KOFFIE>>??!?!!
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL LUL LULLULULULULULUL!!!quote:
Het is gewoon Mick Jagger die met die all star finale meedoet.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, ze houden de spanning er wel in...![]()
Die Mystery Guest hè? Ik gok op:
David Bowie, of
The Rolling Stones, of
Michael Jackson
He puisterige puber ga jij maar naar je bagger djeees luisteren die deze muziek gebruiken om hun plaatjes aan elkaar te draaien.quote:
Nee, ga maar weer terug naar je CD-tje van K3.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:08 schreef erikh het volgende:
Kom op man, hier zit toch echt nul spirit in. Wat een vreselijk zoutloos nummer zeg
ik geloof niet dat ze er wat aan verdienenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef daisy_ducky het volgende:
ze hebben money nodig daarom staan ze er ook![]()
nog steeds referentiemateriaal om de kwaliteit van stereoapparatuur aan af te metenquote:
lees ff paar posts en topics terug enzo..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, ze houden de spanning er wel in...![]()
Die Mystery Guest hè? Ik gok op:
David Bowie, of
The Rolling Stones, of
Michael Jackson
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
He puisterige puber ga jij maar naar je bagger djeees luisteren die deze muziek gebruiken om hun plaatjes aan elkaar te draaien.
Anders verwen je jezelf ff en zet je een cd van Thunderdome opquote:Op zondag 3 juli 2005 00:08 schreef erikh het volgende:
[..]
Kom op man, hier zit toch echt nul spirit in. Wat een vreselijk zoutloos nummer zeg
dat zou echt een anti-climax zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is gewoon Mick Jagger die met die all star finale meedoet.
weet jij meer dan ons?quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is gewoon Mick Jagger die met die all star finale meedoet.
wereldwijd gratis airplay ohjaaaaaaaaaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze er wat aan verdienen
De drummer heeft meer ferrari's dan jij onderbroeken..... valt dus wel mee denk ik....quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef daisy_ducky het volgende:
ze hebben money nodig daarom staan ze er ook![]()
Juistquote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef bolivian het volgende:
Wát een professionals!
Is toch allang geen mystery meer, joh.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
lees ff paar posts en topics terug enzo..
Mick jagger, Paul Mcartney enne George Michael zijn het althans werd op radio en tv etc. verkondigd al eerder.
ik denk niet dat ze er vandaag geld aan verdienen. en ik denk ook niet dat ze ineens heel veel platen gaan verkopenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
wereldwijd gratis airplay ohjaaaaaaaaa
dus poen voor in hun zakken![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
He puisterige puber ga jij maar naar je bagger djeees luisteren die deze muziek gebruiken om hun plaatjes aan elkaar te draaien.
Durf een kwaad woord over PF te zeggen hierquote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat 't optreden goed in elkaar zit.
stond daar niet eerst fans???quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
De drummer heeft meer ferrari's dan jij onderbroeken..... valt dus wel mee denk ik....
wel wakker blijven hequote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus..ik haal ff wat drinken en we zijn alweer 50 posts ofzo verder..
Ik zou niet durven (en kunnen)quote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Durf een kwaad woord over PF te zeggen hier
wat heeft die te bieden dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Is toch allang geen mystery meer, joh.
Yoko Ono al genoemd als MG?
Das wel jammer inderdaad, tenminste een echte rockbandquote:Op zondag 3 juli 2005 00:12 schreef CeeJee het volgende:
Waarom zendt NL3 niet Toronto uit, daar speelt Motley Cruë !
Dat jij Soft Machine kent, respectquote:Op zondag 3 juli 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
weinig geevenaard en uniek, net als soft machine. Wees blij dat je dit mag aanschouwen en horen, stelletje ondankbaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |