Kom je lekker snel achter zegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
The who is wel kutmuziek.
Ben benieuwd. Boeit me eigenlijk niet of er een mystery guest komt, zo lang macca maar optreedtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nope zei Wout niet.. maar dat het iets speciaals zou zijn..
Zien we dan zo wel toch ?
Stel je voor dat ze de muziek nog mooi vinden ook...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:45 schreef Wiehoe het volgende:
eigenlijk moet nu verplicht iedere breezer naar the who luisteren
Straks komt 50 ineens langsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef Toeps het volgende:
Die Mystery Guest begint een beetje vervelend te worden.
dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze de muziek nog mooi vinden ook...![]()
minstens tot 2 uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tot hoe laat gaan ze eigenlijk door?
my thought exactly, hoogtepunt van de avond!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef Euc- het volgende:
"veel bijzonders kan er niet meer komen"
Pink Floyd, kultuurbarbaar
Dan moet je Brian Setzer hebben, of die ene toffe neger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef bolivian het volgende:
Lekkere ouderwetse Rock 'n Roll!
Met hoofdletters, ja!
ik denk het ook jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Mocht er nog een mystery guest komen, kan het alleen nog maar een teleurstelling zijn.
En hoe!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
The Who kan het nog steeds wel vind ik.
Tot het afgelopen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tot hoe laat gaan ze eigenlijk door?
ik ga met je mee, ff snel!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Ik moet plassen... kan dat nu?
Ik weet ook niet waarom mensen perse vasthouden aan de mening dat een mystery guest ook echt de hele dag geheim moet blijven, en niet al eerder vandaag gelekt kan zijn naar de pers en op die manier ook op de playlists terecht gekomen is. Het zou me niks verbazen als het gewoon Mick Jagger en George Michael blijken te zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mystery guest my ass
je bent de hele tijd al aan het zeikenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef Jane het volgende:
Ik moet plassen... kan dat nu?
Nog nie hoor ( als die dan nog wel maar komen vind ik het best allemaalquote:
Gaat hard.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:50 schreef Jonathon het volgende:
En al meer dan 5100 posts in deze topic reeks
[..]
EN wish you were here..... wat wil je nog meer (ok ik hoop dat ze ook nog shine on you crazy diamond doen)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Comfortably Numb en mijn dag is compleet.
Was het maar zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef Harry_Sack het volgende:
ha, Oboema, de witte neger uit Amsterdam zuid-oost komt ook een praatje houden
I really don't know what I'm doing here.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Comfortably Numb en mijn dag is compleet.
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef stephanie_xx het volgende:
Als iemand even voor mij kan bevestigen dat het 'optreden' van de mystery guest ook downloadbaar is op aol de komende weken dan ga ik maffen![]()
![]()
Ik wacht vol spanning op de Spice Girlsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:52 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
The Who geweldig. Alleen ik had nog wel graag My Generation en Baba of Pinball Wizard willen horen.. maar goed.
En het is nog niet afgelopen... Macca en Floyd nog op het programma. En de Spice Girls natuurlijk!
Engelse tijd dus nog een uurtje later hierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, BBC gaat door tot 4 of 5 uur in de ochtend.
Dat zou wel een stoere mystery guest zijn, Is dat te doen zo snel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef roxxe het volgende:
u2 in philly ?
idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Engelse tijd dus nog een uurtje later hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |